موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

تمدید مهلت ثبت نام در فراخوان دکتری بدون آزمون 1400 دانشگاه شهید بهشتی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مهلت ثبت‌نام در فراخوان پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی در سال 1400 تمدید شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، مهلت ثبت‌نام در فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه شهید بهشتی برای سال تحصیلی 1400-1401 تا تاریخ 1400/2/20 تمدید شد.

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون 1400 دانشگاه شهید بهشتی

ثبت‌نام
باخبرم کن!

12 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهشتی به خودت بیا
اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۰ ۶:۱۸ ب٫ظ

سلام

من تو دانشکده فنی بهشتی تحصیل کردم (همان عباسپور سابق) یکی از افتضاح ترین دانشگاه ها از لحاظ تبعیض هست بنده که تجربه ۴ تا دانشگاه رو تو زندگی داشتم و اینو میگم، خودم اگر دکترای دانشکده رو هم به من بدن به هیچ وجه به اونجا برنخواهم گشت.اونم حداقل ۴ تا ۶ سال دکتری درفضایی مملو از باند بازی و دشمنی اساتید با هم.البته من مطمئن نیستم که آیا باند بازی و تبعیض به نفع دانشجوی دکتراست یا به ضررش، چون دانشجوی دکترا بیشتر با یک استاد سروکار داره

مجموعا به دانشجویانی که از هیئت علمی شدن خودشون مطمئن نیستن یا منافعی همین الان برای اینکار متصور نیستن اصلا پیشنهاد نمی کنم دکترا ادامه بدن، خصوصا در دانشگایی که استادا همه اشون پستای بالای اجرایی دارن و این پست داشتن ها را با توجه به اینکه معمولا کسی رو هم سرکار نمیبرن فکر نمیکنم به نفع دانشجو خصوصا دکترا باشه، تنها نغع این هست که دانشجوهای ارشد رو به شما میسپارن که شما به نتیجه برسونید

شما خواه از سخنم پند گیر خواه ملال

پ.ن: متاسفم اگر کسی رو نا امید کنم با حرفم و نورچشمیا جاشونو بگیرن، فقط خواستم تحربه امو بگم

عبدالمالک شه نوازی
اردیبهشت ۱۵, ۱۴۰۰ ۸:۴۴ ب٫ظ

سلام من جانباز شیمیایی چهل پنج درصد عمر جوانی را در جبهه سپری کردم با معدل چهارده هفتاد صدم رشته روانشناسی بالینی ارشد قبول شدم میتوانم در دانشگاه شما ادامه تحصیل دهم

محمد
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۲:۳۱ ب٫ظ

واقعا با توجه به شرایط حاکم بر کشور کسی دکترا هم میخونه!!!! الان اصلا درس معنی هم میده؟!

یکی از دانشجوها
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۲:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام. بله درس معنی داره. درس خوندن فی نفسه بد نیست و میشناسم کسایی رو که هم کار بلدن و هم دکترن. درسته که شاید خیلی ها با مدرک پایین تر، درآمد بهتری داشته باشن، اما قطعا عمق دانش اونها به اندازه کسایی که بر روی درسشون وقت میذارن نیست. کسی که درس میخونه میتونه تصمیم های پخته تری رو در صنعت بگیره. اما درس خوندن به تنهایی کافی نیست. اینکه در نهایت اون درس خوندن در چه جایی به کار شما بیاد، بستگی داره به هدف شما و اگر به هر دلیلی هدفی داشته باشید که نیاز به گرفتن دکترا نداره، نباید اصل و اساس درس خوندن در مقطع دکترا را زیر سوال ببرید (شمای نوعی منظورم هست و نه شخص شما)
موفق باشید

moonlight
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۰ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بله. من واقعا علاقه دارم حتی پسا دکتری بخونم. نه برای مدرکش و نه برای شغل و اینا. صرفا علاقه به بادگیری و تحقیق و پژوهشه.

مهدی مهندسی مکانیک
اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۰ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  moonlight

تست این ادعا بسیار ساده است. اگر به شما بگن بیا همین پنج شش سال دکترا رو مثل بقیه دانشجویان بخون ولی هیچ مدرکی به شما تعلق نمی گیره شما فکر کن این کار رو می کنی یا نه. درصد بسیاری از دوستان می بینم این ادعا رو دارن صرفا برای علاقه به یادگیری این کار رو می کنم.ولی همین تست رو ازشون بگیرن تقریبا همه رد میشن.چون میگن نه حالا این همه تلاش باید نتیجه ای هم داشته باشه. مسئله این نیست که نرین دکترا هیچ کسی جلوی شما رو نگرفته.همه عاقل و بالغ تصمیم می گیرین که بهترین مسیر برای شما چیه.مسئله اینه خودفریبی نکنیم با خودمون روراست باشیم. اشکالی نداره برای پرستیژ و عنوان و مدرک بخونین.هیچ اشکالی نداره برای پیدا کردن شغل یا ارتقای موقعیت و جایگاه و افزایش درآمد بخونین.قرار نیست پشت علاقه به تحصیل قایم بشیم.هر کسی به هر دلیلی دوست داره دکترا بخونه.اما نکته اینجاست آیا به اون هدف میرسه یا اون دلیل واقع بینانه هست یا نه.یعنی هزینه فایده کردن.به زبان ساده می ارزه یا نه. یکی از دوستان بعد ده سال کنکور دادن خب سال پیش قبول شده بود.همه هم به پشتکارش آفرین می گفتن.ولی قضیه اینه آیا می ارزید ده سال وقت صرف کنی و بعد هر دوره ای از عمر برای کاری خوبه.ممکنه کسی بگه آره می ارزید ولی بعد ده سال باید از شخص بپرسی.از اینکه دکترا خوندی و چیزهای دیگه رو فدا کردی راضی هستی یا نه . تازه شما از پست داک اسم بردی! این دیگه… ادامه نظر»

moonlight
اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۰ ۲:۱۸ ب٫ظ

شاید باور نکنید ولی من انجامش میدم. اگه مدرک ندن رقابت کم میشه و من راحتتر میتونم به هدفم برسم. اصلا محیطی که توش کار علمی میشه رو واقعا دوس دارم. فقطم من اینطور نیستم، میشناسم کسانی رو که مثل من فکر میکنند. تحصیل در دوره ی دکتری یکی از کارهاییه که توی “تو دو لیست ” من هست و تلاشم رو برای انجامش میکنم. حتی موضوع تزم رو هم آماده کردم و امیدوارم دانشگاهی قبول شم که استاداش بذارن رو موضوعم کار کنم. اگه حمایت بشه.موضوعم و نتیجه تحقیقم خوب باشه امیدوارم ازش در آموزش آکادمیک استفاده بشه. کاش بشه.

moonlight
اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۰ ۲:۳۶ ب٫ظ

من میدونم پست داک چیه. :-)) یکی از ایاتیدم که پست داکشون که ۶ ماه بوده رو تو یه کشور دیگه بودن و در موردش توضیح دادن. ایشون که از تجربه اشون راضی بودن. منم دوس دارم چه ایران چه در کشور دیگه تجربه اش کنم.
چقدر نگاهتون به نظر من پر از پیشداوری و تحقیره. من نظرم با شما یکی نیست. کسی اینجا من رو نمیشناسه که بخوام دروغ بگم و ظاهرسازی کنم. اگه برام مدرک مهم باشه میگم مدرکش مهمه و فلان و بهمان. اما حقیقت اینه، مدرک دکتری معمولا به درد نمیخوره. مگه اینکه طرف خیلی قوی باشه و هیات علمی بشه. شما گویا لذت تحقیق و پژوهش رو درک نکردین. وگرنه متوجه منظور من میشدین.
شما من رو نمیشناسید. من هم زندگیم رو میکنم و هم دنبال تحصیلاتم هستم. به هر ثورت نظر هر کس برای خودش محترمه. نظر شما هم همینطوره. از دید شما هر کسی که دنبال دکتری در ایران تحقیر شده اس به دنبال مدرک و پرستیژه. چه نگاه تلخی. اگه واقعا اینطور باشه، ایران عزیزم از اینم بیشتر در زمینه های علمی عقب میافته. فک کنم اگه الان من در یه کشور اروپایی دنبال دکتری بودم این همه بهم تهمت زده نمیشد و نگاه تحقیر آمیز به علاقه ام نمیشد از سمت شمای نوعی. یاد بگیرم دنیا رو فقط از دید خودمون نسنجیم و همه رو مثل خودمون ندونیم. در جهان به تعداد انسانها عقیده و دیدگاه وجود داره که در عین شباهت با هم متفاوتن.

moonlight
اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۰ ۲:۴۲ ب٫ظ

چقدر پستتون پر از خشم و ناراحتیه. ببخشید که ایرانیها دنبال تحصیلات تکمیلی هستن. من از طرف همه از شما عذرخواهی میکنم.
اما اینم بگم هر کسی اختیار داره اونطور که صلاح میدونه زندگی کنه و باید بهش احترام گذاشت. این از اصول اولیه ی تمدن عصر جدیده. گذشت زمانی که عده ای آزادیهای دیگران رو صلب میکردند و دیدگاه خودشون رو درست میدونستن و به بقیه تحمیلش میکردن. شمام از این فاز “من بهتر از دیگران میفهمم و آنچه من میفهمم درست است” بیرون بیایید. برای خودتون خوبه.

بهزاد
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۵ ق٫ظ

همین روش جذب دانشجوی بدون آزمون دانشگاه ها
نشون میده هیاهو برای اعمال نفوذ بیشتر دانشگاه ها در مصاحبه های بعد از آزمون دکتری صرفا برای این است که راه را برای آقازاده های خودشان باز کنند
خیلی قشنگ می شود سیستم جذب دانشجوی دکتری را دو قسمت کرد که با شرایط ایران کاملا عادلانه خواهد بود
یکی همین روش جذب بدون آزمون
یکی هم با روش جذب از طریق آزمون با یک مصاحبه برای آشنایی با دانشجو بدون اعمال نمره مصاحبه و این هیاهوها

رزی
اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰ ۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  بهزاد

موافقم.

سایه
اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۰ ۸:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  بهزاد

و اخیراً هم که اضافه شده استاد دانشجو را انتخاب کند.یعنی فساد محض