موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پذیرش دکتری بدون آزمون ۱۴۰۰ دانشگاه ایوان کی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فراخوان پذیرش بدون آزمون دانش آموختگان استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد در دوره دکتری تخصصی دانشگاه ایوان کی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه ایوان کی در نظر دارد در راستای اجرای “آیین نامه دکتری بدون آزمون” از بین دانش آموختگان ممتاز کارشناسی ارشد واجد شرایط زیر، با بررسی سوابق، مصاحبه و بدون شرکت در آزمون در ۳رشته دکتری تخصصی به شرح زیر، برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دانشجو جذب نماید.

دکتری بدون کنکور ایوانکی 99 - 14000

رشته های دکتری بدون آزمون ۱۴۰۰ دانشگاه ایوان کی

رشته‌های دارای پذیرش دکتری بدون آزمون استعداد درخشان این دانشگاه به شرح زیر است:

❖ مهندسی صنایع گرایش سیستم‌های کلان
❖ مدیریت ورزشی
❖ آینده‌پژوهی

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون

الف- شرایط عمومی

۱- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۲- متعهد به قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران.

۳- نداشتن ممنوعیت تحصیل به تشخیص مراجع ذیصلاح.

۴- عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروه‌های محارب و ملحد و عدم هواداری از آن‌ها.

۵- دانشجویان این دانشگاه، در صورت تأمین اعتبار، از مزایای وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برخوردار خواهند شد.

دکتری بدون آزمون دانشگاه ایوان کیب- شرایط اختصاصی

دانش آموختگان دوره آموزشی- پژوهشی مقطع کارشناسی ارشد، در صورت احراز شرایط زیر می‌توانند تقاضای خود را برای ورود به دوره دکتری بدون آزمون به دانشگاه ایوان کی ارائه دهند.

۱- متقاضی باید دارای میانگین کل ۱۶ یا بالاتر در دوره کارشناسی پیوسته و میانگین کل ۱۷یا بالاتر (بدون احتساب نمره پایان نامه) در دوره کارشناسی ارشد باشد.

(یا میانگین همتراز شده مصوب شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایوان کی)

شیوه نامه اجرایی بند ۱

الف) برای دانش آموختگان دانشگاه‌های اصفهان، تبریز، تهران، شهیدبهشتی، شیراز، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت، صنعتی اصفهان، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، فردوسی مشهد با اعمال ضریب ۱/۱۳

ب) برای دانش آموختگان دانشگاه‌های غیرانتفاعی و سایر دانشگاه‌های دولتی (به جز بند الف) با اعمال ضریب ۱/۱

ج) برای دانش آموختگان دانشگاه‌های آزاد واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه‌های پیام نور مراکز استان‌ها و موسسات غیرانتفاعی سطح ۱ با اعمال ضریب ۱/۰۸

د) برای دانش آموختگان سایر موسسات غیرانتفاعی و دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی با اعمال ضریب ۱

۲- بیش از ۲ سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی در مقطع کارشناسی ارشد نگذشته باشد. لذا داوطلبانی که قبل از ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل شده اند، مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

۳- متقاضی باید حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی- پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی پیوست کسب کند.

ج- نحوه ارائه مقالات یا فعالیت‌های علمی برگزیده

۱- مقالات ارائه شده طبق جدول شماره ۱مورد ارزیابی قرار گرفته و باید چاپ شده یا دارای گواهی پذیرش چاپ بوده و مرتبط با رشته تحصیلی کارشناسی ارشد باشد.

تبصره ۱: منظور از پذیرش مقاله، پذیرش بدون قید و شرط مقاله است.

۲- ارائه گواهی اعتبار مجله الزامی است.

۳- هرگونه ثبت اختراع باید مورد تایید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران باشد.

۴- برگزیدگان جشنواره‌های علمی معتبر (خوارزمی، فارابی. رازی و یا ابن سینا) باید تایید دبیرخانه جشنواره را کسب و ارائه نمایند.

۵- برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی باید تایید دبیرخانه المپیاد را کسب و ارائه نمایند.

۶- مقاله، اختراع و یا کتابی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت که مرتبط با رشته تحصیلی بوده و داوطلب در آن، نفر اول باشد و یا نام وی بلافاصله بعد از استاد راهنما یا مشاور و یا یکی از اعضای هیات علمی همان رشته ذکر شود و یا مخترع اصلی اختراع، نویسنده مسئول کتاب و یا ارائه دهنده اصلی کنفرانس علمی باشد؛ در غیر این صورت به آن امتیازی تعلق نمی گیرد.

۷- نحوه امتیازدهی:

امتیاز پژوهشی حداکثر ۴۰ امتیاز(مطابق جدول شماره ۱)
امتیاز آموزشی حداکثر ۳۰ امتیاز(مطابق جدول شماره ۲)
امتیاز مصاحبه حداکثر ۳۰ امتیاز(مطابق جدول شماره ۳)

 

امتیازدهی به مدارک زبان متقاضیان (برای دارندگان مدرک زبان.) عیناً مطابق جدول شماره ۴ صورت خواهد گرفت. امتیازدهی توسط کمیته علمی رشته ذیربط صورت می‌گیرد و داوطلبانی که حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و مصاحبه را مطابق با جداول شماره ۱ و ۲ و ۳ کسب نمایند. به ترتیب امتیاز در اولویت بررسی قرار میگیرند.

(برای مشاهده جداول امتیازدهی کلیک کنید)

۸- پس از بررسی‌های لازم، اسامی پذیرفته شدگان اولیه در موعد مقرر از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه اعلام خواهد شد.

نکات مهم

– داوطلبان با مدارک تحصیلی معادل کارشناسی ارشد مجاز به ثبت نام نمی‌باشند.

– کسب حدنصاب علمی لازم برای پذیرش، که توسط گروه آموزشی تعیین و مورد موافقت و تصویب دانشگاه قرار گرفته است، از شرایط اصلی پذیرش است و در صورت‌عدم کسب حد نصاب مذکور، دانشگاه ملزم به پذیرش داوطلبان برگزیده علمی نمی‌باشد.

– دانشجویان نیمسال آخر (در مهلت مجاز دوره کارشناسی ارشد مربوطه) در صورت پذیرش بایستی حداکثر تا ۳۱ شهریورماه سال ۱۴۰۰ از پایان نامه خود دفاع و فارغ التحصیل شوند؛ در غیراین صورت اسامی آنان از فهرست داوطلبان واجد شرایط پذیرش حذف خواهد شد.

– پذیرفته شدگان نهایی به صورت تمام وقت اشتغال به تحصیل خواهند داشت و مشمول کلیه مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه خواهند بود.

امکان تقسیط شهریه دانشجویان برابر مصوبات هیأت امنا و هیات مدیره دانشگاه در ۸ قسط مساوی فراهم می‌باشد.

– دانشجویان این دانشگاه از مزایای وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نیز از تسهیلات صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران در صورت تامین اعتبار برخوردار خواهند شد.

– با تعدادی از بانک‌ها جهت اخذ تسهیلات شهریه با شرایط خاص، مذاکره و امکان بهره مندی از وام شهریه برای دانشجویان فراهم می‌باشد.

– این دانشگاه هیچگونه تعهدی در قبال تامین خوابگاه ندارد. اما تلاش خود را جهت اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های خصوصی معتبر و مورد تایید خواهد داشت.

– پذیرش قطعی پذیرفته شدگان منوط به تایید صلاحیت عمومی آنان توسط مراجع ذی صلاح مربوط و تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشد.

– چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب دارای هر یک از شرایط و ضوابط عمومی و یا اختصاصی ورود به دوره دکتری مذکور در این اطلاعیه نبوده است، بلافاصله از ثبت نام و ادامه تحصیل او جلوگیری می‌شود و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

– به مدارک ناقص و درخواست داوطلبانی که واجد کلیه شرایط الزامی پذیرش نباشند، ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجه پرداختی نیز قابل استرداد نیست؛ لذا اکیدا توصیه می‌شود داوطلبان قبل از ثبت نام، مفاد اطلاعیه را به دقت مطالعه و در صورت اطمینان از احراز کلیه شرایط ثبت نام نمایند.

نتیجه بررسی اولیه درخواست داوطلبان و راه یافتگان به جلسه آزمون شفاهی حتی المقدور تا ۳۰ تیر ماه سال ۱۴۰۰ از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه eyc.ac.ir اعلام خواهد شد.

– جلسه آزمون شفاهی برگزیدگان علمی ترجیحاً همزمان با جلسه آزمون شفاهی داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰برگزار خواهد شد و اطلاعیه دعوت به جلسه براساس رشته‌های مختلف از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه اعلام خواهد شد و داوطلبان بایستی صرفاً از این طریق تاریخ مصاحبه خود را مشاهده و مراجعه نمایند و دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع‌رسانی از طرق دیگر ندارد و عدم مراجعه داوطلب در روز برگزاری آزمون شفاهی به منزله انصراف وی از درخواست پذیرش خواهد بود و امکان برگزاری مجدد جلسه مقدور نخواهد بود.

زمان و مدارک ثبت نام دکتری استعداد درخشان ۱۴۰۰ دانشگاه ایوان کی

داوطلبان واجد شرایط لازم است حداکثر تا پایان وقت اداری ۲۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ نسبت به ارسال مدارک مورد نیاز به شرح زیر را به فرمت pdf یا jpg تهیه و با حجم حداکثر ۵M به پست الکترونیکی PHD. eyc@gmail. com در قالب یک فایل فشرده ارسال نمایند.

۱- دو قطعه عکس ۳×۴ رنگی تمام رخ

۲- تصویر کارت ملی

۳- تصویر مدرک نظام وظیفه (داوطلبان ذکور)

۴- تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی دارای معدل

۵- تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد دارای معدل دوره و تاریخ فراغت از تحصیل مختص دانش آموختگان

۶- تصویر گواهی رتبه اول الی سوم دوره کارشناسی از مدیریت امور آموزشی دانشگاه محل تحصیل دوره (در صورت دارا بودن رتبه مربوطه)

۷- تصویر گواهی رتبه اول دوره کارشناسی ارشد از مدیریت امور آموزشی دانشگاه محل تحصیل دوره (در صورت دارا بودن رتبه مربوطه)

۸- تصویر ریزنمرات دوره کارشناسی

۹- تصویر ریزنمرات دوره کارشناسی ارشد

۱۰- تصویر صفحه اول و چکیده پایان نامه

۱۱- تصویر فرم تکمیل شده ثبت اطلاعات داوطلب (فرم ۱

۱۲- تصویر مربوط به گواهی تایید یه مقالات علمی – پژوهشی/ علمی  – ترویجی/کنفرانس‌های معتبر

۱۳- تصویر نامه از مجلات مبنی بر تایید پذیرش چاپ قطعی مقاله یا مقاله‌های علمی پژوهشی که تا کنون چاپ نشده باشند. (تذکر: نامه وصول مقاله قابل قبول نیست).

۱۴- تصویر گواهی تاییدیه مبنی بر نمایه شدن مجله در فهرست JCR یا سایر نمایه‌های معتبر و سایر مجلات علمی – پژوهشی مورد تایید وزارتین علوم یا بهداشت از مراجع ذی صلاح که حاوی رتبه‌بندی و اعتبار مجله باشد.

۱۵- تصویر مستندات اختراع به ثبت رسیده (گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران)

۱۶- تصویر مستندات برگزیدگان جشنواره، مسابقات بین المللی و المپیادهای معتبر (گواهی صادره از دبیرخانه یا مراجع ذی ربط)

۱۷- تصویر مستندات مربوط به تالیف یا گردآوری کتب مرتبط با رشته تحصیلی (تصویر روی جلد، شناسنامه کتاب و گواهی انتشار از ناشر مربوطه)

۱۸- تصویر مستندات مربوط به ترجمه کتب مرتبط با رشته تحصیلی (تصویر روی جلد، شناسنامه کتاب و گواهی انتشار از ناشر مربوطه)

۱۹- تصویر گواهی سابقه تدریس در مراکز آموزش عالی با تایید معاون آموزشی دانشگاه/مؤسسه

۲۰- تصویر گواهی طرح ها/ پروژه‌های تحقیقاتی اتمام یافته، دارای گواهی از مراجع ذی صلاح

۲۱- تصویر فیش پرداخت هزینه ثبت نام و بررسی مدارک به مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰ (یک میلیون و پانصد هزار ریال) به حساب دانشگاه ایوان کی قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران.

حداکثر ۷۲ ساعت پس از دریافت مدارک فوق، تاییدیه رسید مدارک از طریق رایانامه دانشگاه برای شما ارسال خواهد شد.

ارایه اصل مدارک و مستندات فوق و تاییدیه رسید مدارک در زمان مصاحبه الزامی است.

مشاهده فراخوان دکتری بدون آزمون دانشگاه ایوان کی

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها