موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام تغییرات رشته های دکتری بدون آزمون 1400 دانشگاه تربیت مدرس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات تغییرات در جدول رشته های دارای پذیرش بدون کنکور دانشجوی دکتری برای سال 1400 در دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه منتشره از سوی دانشگاه تربیت مدرس به شرح زیر است:

1- باتوجه به اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رشته “حقوق تجارت و سرمایه گذاری بین المللی اقتصادی مالی” به فهرست رشته های دارای پذیرش دانشجو اضافه شده است. داوطلبان واجد شرایط فرصت دارند پس از اطلاعیه شماره یک  و اطمینان از احراز شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش، مدارک الزامی برای ثبت نام را تهیه و از تاریخ 1400.03.01 لغایت 1400.03.03 نسبت به ثبت نام و بارگذاری مداک الزامی خود در سامانه گلستان دانشگاه، وفق اطلاعیه شماره 1 اقدام نمایند. شایان ذکر است باتوجه به ضیق وقت، مدت ثبت نام تمدید نخواهد شد و به مدارک ناقص نیز ترتیب اثر داده نمی شود.

توجه: زمان مجدد در نظر گرفته شده برای ثبت نام، صرفا برای ثبت نام داوطلبان در رشته جدید فوق می باشد و در صورت ثبت نام داوطلبان در رشته های قبلی، به مدارک آنان ترتیب اثر داده نخواهد شد و هزینه پرداختی نیز عودت داده نمی شود.

2- باتوجه به نهایی شدن فهرست رشته های دارای پذیرش دانشجو در دوره های دکتری تخصصی سال 1400 این دانشگاه، تغییرات مشروح زیر نیز در جدول رشته ها اعمال شده است:

2-1- حذف رشته گرایش “ریاضی محض- منطق” از فهرست رشته های دارای پذیرش دانشجو داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام، نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک در رشته گرایش فوق در سامانه گلستان دانشگاه اقدام کرده اند و وضعیت بررسی مدارک ایشان “تایید” و یا “مشروط” می باشد؛ ضروری است حداکثر تا روز دوشنبه مورخ 27 اردیبهشت ماه، درخواست خود مبنی بر بررسی پذیرش در دیگر گرایش رشته (آنالیز، جبر، هندسه (توپولوژی)) را به پست الکترونیکی infoadmission@modares.ac.ir ارسال نمایند. تا نسبت به تغییر نام رشته/ گرایش در سامانه گلستان دانشگاه اقدام شود.

2-2- حذف گرایش های “آنالیز عددی” و “بهینه سازی” از رشته “ریاضی کابردی” و بررسی درخواست پذیرش داوطلبان در رشته “ریاضی کاربردی” بدون گرایش

3-2 -تغییر نام رشته “مدیریت استراتژیک” به “مدیریت راهبردی”

4-2- تغییر نام رشته “مهندسی متالورژی و مواد- مواد پیشرفته” به “مهندسی متالورژی و مواد”

5-2- تغییر نام رشته “مهندسی صنایع” به “مهندسی صنایع – بهینه سازی سیستم ها”

6-2- تغییر نام رشته “مهندسی مکانیک – طراحی کاربردی (زمینه مکانیک جامدات)” به “مهندسی مکانیک- طراحی کاربردی”

در صورت عدم تمایل داوطلبان (با وضعیت بررسی اولیه مدارک: تایید یا مشروط در سامانه گلستان دانشگاه) به بررسی درخواست پذیرش در رشته های اعلام شده در بند 2 ضروری است مراتب به پست الکترونیکی infoadmission@modares.ac.ir ارسال تا هماهنگی لازم برای عودت وجه ثبت نام انجام شود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایرانی
اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۹ ب٫ظ

سلام. من تو این فراخوان ثبت نام کردم. می خوام برم تو صفحه ام میزنه شناسه کاربری شما (بر اساس تاریخ) غیر فعال شده. چه کنم؟ اگه کسی می دونه لطفا راهنمایی کنه؟

Graphic
اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۰ ۳:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  ایرانی

بعداز تموم شدن تایم ثبت نام چندروز اینو میزد بعد دوباره درست شده بود
من از دانشگاه پرسیدم گفتن درست میشه بخاطر بررسی هاشونه
الانم دوباره واسه همون اینو میزنه نگران نباش

ایرانی
اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۰ ۳:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

خیلی ممنون و سپاسگزارم.

Graphic
اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۰ ۳:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  Graphic

*واسه هممون اینو میزنه..