موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

لزوم فارغ التحصیلی از مقطع ارشد جهت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

تنها فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ارشد امکان ثبت‌نام جهت پذیرش دکتری بدون آزمون سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی را دارند.

به گزارش خبرگزاری آنا، ثبت‌نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تا روز ۱۳ اردیبهشت‌ماه از طریق سایت این دانشگاه به آدرس azmoon.org ادامه دارد.

در این میان بسیاری از دانشجویان دوره کارشناسی ارشد که در مرحله دفاع از پایان‌نامه قرار دارند می‌پرسند که آیا می‌توانند در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام کنند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که از آنجائی که پذیرش بدون آزمون در دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبان استعدادهای درخشان است. بنابراین شرط معدل ملاک عمل است و همچنین نمره پایان‌نامه نیز باید در زمان ثبت‌نام ارائه شود تنها فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ارشد امکان ثبت‌نام در دوره دکتری بدون آزمون را دارند.

نمره میانگین معدل متقاضیان حداقل باید ۱۷.۵ و نمره پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد حداقل باید ۱۷ باشد.

همچنین فارغ‌التحصیلان ممتاز و استعدادهای برتر حداکثر تا ۵ سال پس از فراغت از تحصیل (فارغ‌التحصیلان سال ۱۳۹۵ به بعد) در مقطع کارشناسی ارشد مجاز به استفاده از تسهیلات این آئین‌نامه پذیرش در مقطع دکتری تخصصی هستند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها