موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

کاهش ظرفیت پذیرش دکتری 1400 دانشگاه علامه طباطبایی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با اعلام این که ظرفیت سال جاری دکتری دانشگاه علامه حدود ۸۰ نفر کمتر از سال قبل است گفت: مصاحبه های دکتری ۱۴۰۰ هم مجازی برگزار خواهد شد.

شجاع احمدوند، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره ظرفیت پذیرش دکتری این دانشگاه گفت: ظرفیت ما امسال حدود ۷۰ – ۸۰ نفر تغییر کرده و با کاهش روبرو شده است که علت آن هم فرمول اعلامی معاونت آموزشی برای هر سال است. در واقع تعداد پذیرش ما در مقطع دکتری، تابعی از تعداد استاد تمام‌ها و دانشیارها و.. است که ممکن است هر سال دچار تغییر شود. در برخی رشته‌ها که با ترافیک رو به رو بودیم، در ۱۴۰۰ دانشجو نخواهیم گرفت و یا کاهش دادیم تا به آن نقطه تعادلی که وزارت علوم اعلام کرده، برسیم.

بالاجبار مصاحبه دکتری غیرحضوری برگزار خواهد شد

وی در خصوص چگونگی مصاحبه‌های دکتری امسال هم اظهار داشت: اولاً اینکه ترجیح ما بر مصاحبه حضوری است، اما واقعیت این است که بسیاری از متقاضیان و دانشجویان که در شهرهای دیگر زندگی می‌کنند، باید برای مصاحبه به تهران سفر کنند که این کار در شرایط سخت کرونایی حاکم بر فضای اجتماعی ۱۴ ماه اخیر کشور، کار بسیار خطرناکی محسوب می‌شود، لذا بالاجبار باید مصاحبه‌ها بصورت غیرحضوری انجام شود.

احمدوند با بیان اینکه سال قبل نیز مصاحبه‌ها بصورت غیرحضوری بود، درخصوص میزان رضایتمندی از این شیوه مصاحبه گفت: سال گذشته، هم دانشکده‌ها بازخوردهای خیلی خوبی به ما دادند و هم تقریباً اکثر قریب به اتفاق داوطلبین از نحوه مصاحبه و نتایج آن ابراز رضایت کردند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها