موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام زمان مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه ارومیه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان بندی برگزاری مصاحبه کنکور دکتری 1400 دانشگاه ارومیه اعلام شد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه ارومیه 1400

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه ارومیه بر اساس شیوه نامه اجرایی آزمون ورودی دوره دکتری برای تکمیل فرایند آزمون، از کلیه داوطلبانی که حد نصاب اعلامی را دارا می باشند و از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه معرفی شده اند، به صورت مجازی و طبق جدول زمان بندی ذیل دعوت به مصاحبه می نماید.

بر اساس اطلاعیه این دانشگاه، زمان مصاحبه دکتری دانشگاه ارومیه 1400 از 8 خرداد آغاز خواهد شد و تا 6 تیرماه ادامه خواهد داشت.

زمان بندی مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه ارومیه

مطابق اطلاعیه دانشگاه ارومیه، جزئیات برگزاری مصاحبه دکتری سال تحصیلی 1400-1401 به شرح زیر می باشد:

-داوطلبان می‌بایست درصورت احراز تمامی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰و پس از مطالعه شرایط و نحوه پذیرش، نسبت به ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک به صورت الکترونیکی اقدام نمایند.

– مقررات وظیفه عمومی برای متقاضیان به شرح اطلاعات مندرج در صفحات ۱۸و ۱۹ دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۰سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشد.

– تحصیل در دوره دکتری تمام وقت بوده و پذیرفته شدگان ملزم به رعایت قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص ادامه تحصیل می‌باشند.

ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک مصاحبه دکتری

تمامی داوطلبان می‌بایست از ساعت ۹صبح روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۰/۳/۱ الی ۱۴۰۰/۳/۵ از طریق سامانه ثبت نام به نشانی / http://regint.urmia.ac.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی و ارسال الکترونیکی مدارک مورد نیاز (مندرج در سامانه ثبت نام و همین اطلاعیه) اقدام نمایند.

“این فرصت به هیچ عنوان قابل تمدید نبوده و در پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۳/۵ قسمت ثبت نام و بارگذاری مدارک غیر فعال خواهد شد.”

مدارک لازم برای مصاحبه دکترا

داوطلبان محترم بایستی تمامی مدارک ذیل را در هنگام ثبت نام و تشکیل پرونده در سامانه مصاحبه بارگذاری نمایند.

  • مستندات مربوط به فرم شماره ۱

  • اسکن صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

  • اسکن گواهینامه فارغ التحصیلی کارشناسی به انضمام ریزنمرات

تبصره: آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته میباشند، علاوه بر تصویر مدرک کارشناسی ناپیوسته، میبایست تصویر مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

  • اسکن گواهینامه فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای به انضمام ریزنمرات

تبصره: داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ فارغ التحصیل خواهند شد، می‌بایست اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۹۹/۱۱/۳۰ را به جای مدرک تحصیلی ارشد بارگذاری نمایند. فرم اعلام معدل در صفحه ۱۷۵دفترچه شماره ۲ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی مقطع دکتری سال ۱۴۰۰ قابل دسترسی می‌باشد.

  • اسکن صورتجلسه دفاع از پایان نامه (صفحه ارزیابی و چکیده پایان نامه)

  • اسکن از تمامی مدارک و مستندات مربوط به جداول فرم شماره ۱ (داوطلب محترم صرفا اسکن مدارک و مستندات فرم مذکور را در سامانه بارگذاری فرمایید. نیازی به تکمیل نمودن دستی این فرم نیست.)

  • برای آن دسته از داوطلبانی که متقاضی استفاده از سهمیه مربی می‌باشند، ارائه اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند، الزامی می‌باشد (با تأیید بالاترین مقام مسئول). لازم به توضیح است مربیان دانشگاه آزاد اسلامی صرفا با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد محل خدمت امکان بهره مندی از این امتیاز را در آزمون دکتری ۱۴۰۰دارا می‌باشند. لذا ارائه و بارگذاری این معرفی نامه برای این گروه از داوطلبان جهت انجام مصاحبه ضروری می‌باشد.

  • واریز مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ (یک میلیون ریال -صد هزار تومان) به صورت آنلاین بابت هزینه ثبت نام و مصاحبه برای هر کد رشته محل انتخابی.

توجه مهم: داوطلبانی که در یک گرایش با دوره‌های مختلف (روزانه، شبانه و پردیس) معرفی شده اند، صرف یک مبلغ (صد هزار تومان) واریز نمایند.

به عنوان مثال: داوطلبی که در رشته فیزیک ماده چگال برای هر سه دوره روزانه، شبانه و پردیس معرفی شد است صرفا صد هزار تومان واریز می‌نماید.

«در صورت انصراف از شرکت در مصاحبه، وجه واریزی به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود.»

“داوطلبان باید پیش از ثبت نام نسبت به آماده نمودن مدارک خود اقدام نمایند. بدیهی است پس از تکمیل فرآیند ثبت نام و نهایی نمودن آن، امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده میسر نمی‌باشد. “

“داوطلبان باید در مرحله ثبت نام، رشته‌ها و دوره‌های مورد تقاضای خود را ثبت کرده و نسبت به واریز وجه در یک مرحله اقدام نمایند. بدیهی است پس از تکمیل پرونده و نهایی نمودن ثبت نام امکان افزودن رشته و دوره جدید میسر نمی‌باشد. “

** داوطلبان جهت شرکت در جلسه بررسی سوابق و مصاحبه ضروری است نسبت به بارگذاری مدارک لازم و نیز پرداخت وجه ثبت نام در سامانه آزمون اقدام نموده و از تایید پرونده ثبت نامی خود اطمینان حاصل نمایند. در صورت تایید پرونده ثبت نامی، امکان دریافت کارت الکترونیکی و لینک ورود به جلسه مصاحبه غیرحضوری فراهم خواهد شد. ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی، تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال، ۱۴۰۰ اصل مدارک کارشناسی (و کاردانی در صورت وجود) و کارشناسی ارشد، ریز نمرات تحصیلی مربوطه در زمان مصاحبه آنلاین، برای شرکت در جلسه الزامی است.

فرایند ارزیابی تخصصی

دانشگاه ارومیه از تمامی داوطلبانی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور، معرفی می‌شوند مطابق با برنامه زمانبندی مصاحبه به عمل می‌آورد. 

تذکر مهم: مصاحبه از داوطلبان در سامانه مدیریت جلسات دانشگاه انجام خواهد گرفت. لذا لازم می‌باشد داوطلبان از طریق لینک ذیل نسبت به نصب نرم افزارها اقدام نمایند.

نرم افزارهای مورد نیاز جهت انجام مصاحبه مجازی

جلسه بررسی ارزیابی آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش علمی برای هر داوطلب صرفا یک بار و به صورت غیرحضوری (و از طریق روش تعیین شده از سوی گروه‌های آموزشی دانشگاه) برگزار می‌شود وعدم شرکت داوطلبان در تاریخ تعیین شده، به منزله انصراف آنان از مصاحبه و ادامه تحصیل در دانشگاه ارومیه تلقی شده و برگزاری مجدد مصاحبه برای داوطلبی که در مصاحبه شرکت نکرده است، به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

** امتیازدهی به داوطلبان بر اساس امتیازات پژوهشی (حداکثر ۱۱/۵امتیاز)، امتیازات آموزشی (حداکثر ۸/۵ امتیاز) و امتیازات مصاحبه (حداکثر ۳۰امتیاز) مطابق با جداول ۱تا ۳ فرم شماره ۲انجام می پذیرد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه ارومیه کی است؟

همه جزئیات لازم درخصوص مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه ارومیه در متن این مطلب آورده شده است.

فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟

همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا 1400 سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.

چگونه از زمان بندی و سایر جزئیات مصاحبه دکترا دیگر دانشگاه‎ها مطلع شوم؟

پی اچ دی تست به صورت روزانه اطلاعیه‌های مصاحبه دکتری دانشگاه‌ها را درج می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مصاحبه دکتری مراجعه نمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

35 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
داوطلب حسابداری
شهریور ۱۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۴ ب٫ظ

سلام وقت بخیر.تکمیل ظرفیت خواهیم داشت امسال برا دانشگاه آزاد یانه؟اطلاع داره کسی؟و اینکه اگر تکمیل ظرفیت برگزار بشه حدنصاب دانشگاه مدنظر رو نداشته باشیم هم میتونیم ثبت نام کنیم؟ممنون میشم جواب بدین

هلن
خرداد ۱۶, ۱۴۰۰ ۶:۰۶ ب٫ظ

سلام دوستان کسی از زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ارومیه خبر داره؟! توی هیچ سایتی هیچ خبری نذاشتند ویا من نتونستم پیدا کنم. لطفا اگه کسی اطلاعی داره زحمت بکشه خبر بده.

منصور
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۷:۴۷ ق٫ظ

سلام
دوستان کسی از ساعت انجام مصاحبه اطلاع داره؟
چون فقط تاریخ زده مثلا ۱۰ خرداد؟
لینک برنامه برای مصاحبه دانشگاه اعلام می کند؟و کد و رمز ورود چطوری بگیریم؟

سوگل
خرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۱:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  منصور

سوال منم هست.
میشه جواب بدید.

ر
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۱ ب٫ظ

سلام.رشته من فیزیک هست.من خیلی از مطالب رو یادم رفته اکثر اکثرش رو.ولی خیلی مقاله دارم .رشته فیزیک رو ب نظرتون قبول میشم.

باهاتون قهرم
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۱:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  ر

تو کل بخدا انشاالله
منم مطالب درسی را یادم نیست

منصور
خرداد ۷, ۱۴۰۰ ۶:۰۴ ق٫ظ

سلام
لینک برنامه که در متن خبر اومده برای مصاحبه اعلام نشده؟وطریقه نصب اون

Zahra
خرداد ۷, ۱۴۰۰ ۰:۵۵ ق٫ظ

سلام.از زمان دقیق مصاحبه چطور آگاه بشیم؟

منصور
خرداد ۷, ۱۴۰۰ ۶:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  Zahra

سلام
برنامه زمان بندی انجام مصاحبه در متن بالا وجود داره.

منصور
خرداد ۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

سلام دوستان.
وقتی مصاحبه بصورت مجازی هست چه برنامه ای باید رو گوشی یا لب تاب نصب کنیم.؟

سوگل
خرداد ۵, ۱۴۰۰ ۱:۲۷ ب٫ظ

سلام دانشگاه ارومیه به شماها هم امروز پیام داده برای ثبت نام یا فقط به من پیام داده.
خیلی نگران شدم میترسم ثبت نامم تایید نشده باشه که بهم پیام دادن.

باهاتون قهرم
خرداد ۵, ۱۴۰۰ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  سوگل

سلام،برای منم پیام فرستاد فکر کردم ثبت نامم انجام نشد رفتم دیدم زده که ثبت پرونده، نگران نباشین
چون گفتن تا پایان وقت اداری امروز سایت بسته میشه شاید به این خاطر نتونستین به سایت دسترسی پیدا کنید

سوگل
خرداد ۵, ۱۴۰۰ ۶:۳۰ ب٫ظ

دست شما درد نکنه.
خیلی ممنونم از پاسخگوییتون.

منصور
خرداد ۶, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  سوگل

سلام به همه پذیرفته شدگان بصورت سامانه ای پیام داده.

مرضیه
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۲ ق٫ظ

سلام چطوری داخل سایت بشیم

ارش
خرداد ۵, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  مرضیه

سلام منم واردنمیشه

دکتری
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۸:۰۰ ب٫ظ

سلام دوستان لینک پرداخت هزینه غیرفعال شده ایا کسی خبر داره کی فعال میشه؟

باهاتون قهرم
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

سلام یا خدا من گفتم فردا برم کار ثبت ناممو انجام بدم خونمون تو روستاس نکنه دیگه درست نشه استرس گرفتم

سوگل
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۲:۲۰ ب٫ظ

سلام من روز اول خرداد ثبت نام کردم الحمدلله براحتی هزینه پرداخت شد.
ولی الآن برای پرداخت دانشگاه تهران و فرم صلاحیت مشکل دارم.هر کار میکنم پرداخت نمیشه.

باهاتون قهرم
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سوگل

سلام سوگل جان
سوابق کاری غیر تدریس را کدوم قسمت بارگزاری کنم گواهی معدل و اینکه جز نفرات برتر ورودیمون بودم هم نمی دونم کجا بارگزاری کنم نرم افزار
چرا دانشگاه ارومیه یه قسمت برای اینا در نظر نگرفت

سوگل
خرداد ۵, ۱۴۰۰ ۱:۲۱ ب٫ظ

سلام خیلی ببخشید من اینو نمیدونم.
حالا امروز دانشگاه ارومیه بهم پیام داده که تا امروز ثبت نام بیشتر انجام نمیشه.میگم نکنه ثبت نامم درست نبوده و بهم پیام دادن.
حالا هر کار میکنم وارد سایت نمیتونم بشم انگاری سایتش مشکل پیدا کرده.

باهاتون قهرم
خرداد ۵, ۱۴۰۰ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سوگل

خواهش میکنم انشاالله که موفق باشید،تایید شد نگران نباشید برای همه پیام فرستاد

سمیه
خرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۱ ق٫ظ

سلام، دوستان چرا من سایت دانشگاه ارومیه رو نگاه کردم چیزی جز اطلاعیه زمان مصاحبه ندیدم پس کی مدرک بارگذاری میشه ؟

پریسا
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۷:۱۱ ب٫ظ

سلام . زده بود بارگذاری از یکم تا ۵ خرداد البته باز به اطلاعیه خود دانشگاه ارومیه یه نگاهی بندازید. واین که منم متاسفانه این مشکل ریز نمرات دانشگاه رو البته برای کارشناسی دارم. حالا اگه برای ارشد رو ریز نمرات رو بدیم اما کارشناسی نباشه چه اتفاقی نیفته ؟ کسی می دونه ،؟

مهران
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۸:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

هیچی امتیاز اون بخش رو از دست میدی
البته اگه معدلت بالا باشه
اگه معدل بالای ۱۶ نباشه هیچ امتیازی نداره

محمد
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۹:۵۳ ق٫ظ

سلام کسی میدونه ارسال ریزنمرات برای دانشگاه ارومیه الزامیه یا نه؟

منصور
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام .بله دقیقا.
ریز نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد یا تصویر گواهی دانشنامه ها

Hamideh
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۰:۱۳ ق٫ظ

سلام، کسی از مصاحبه دانشگاه مازندران خبری داره؟

منصور
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۰:۱۰ ق٫ظ

سلام. اگر در چند دانشگاه دولتی دعوت به مصاحبه شده باشی.
برای هر دانشگاه جداگانه باید مدارک بارگذاری انجام و هزینه مصاحبه پرداخت شود؟
هر دانشگاه برای کسانی که دعوت به مصاحبه شده اند نحوه و مدارک و زمان انجام مصاحبه را اطلاع رسانی نمی کنند؟

ساناز
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۰ ۷:۵۳ ب٫ظ

سلام.کسی هست که بدونی برای مصاحبه فیزیک تو دانشگاه ارومیه به چه مواردی بها میدم و چه رتبه های از روزانه قبول میشن؟

دکتری
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۰ ۳:۳۵ ب٫ظ

با سلام. زمان ثبت نام و بارگذاری مدارک از کی شروع میشه اطلاع دارین؟

مدیریت آموزشی
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۰ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

منم همین سوال دارم

مدیریت آموزشی
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۰ ۶:۲۲ ب٫ظ

رتبتون چنده

دکتری
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۰ ۶:۲۶ ب٫ظ

سایت دانشگاه زده بود که ۳۱ ام اطلاعیه میزارن اما تا حالا فعلا اطلاعیه نزدن.

دکتری14000
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۰ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

منم همین سوال