موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام جزئیات مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه علم و صنعت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات برگزاری مصاحبه آزمون دکتری 1400 دانشگاه علم و صنعت اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، جهت طی فرآیند بررسی پرونده و انجام مصاحبه به صورت مجازی آن دسته از داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری که از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان چند برابر ظرفیت کد رشته‌های امتحانی آزمون سال ۱۴۰۰ به دانشگاه علم و صنعت ایران معرفی شده‌اند، مدارک زیر مورد نیاز می‌باشد:

مدارک مصاحبه دکتری سال ۱۴۰۰

مدارک مورد نیاز مرحله دوم آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ (ارسال به صورت بارگذاری از طریق سیستم گلستان) به شرح زیر است:

۱- مدرک کارشناسی (آن دسته از داوطلبان که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند، علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست مدرک کاردانی را نیز ارسال نمایند).
۲- مدرک کارشناسی ارشد (آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ در مقطع کارشناسی ارشد فارغ‌التحصیل خواهند شد، می‌بایست اصل گواهی تائید شده توسط دانشگاه محل تحصیل مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۹۹/۱۱/۳۰ را ارسال نمایند).
۳- دانشجویانی که دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود را انجام داده ولی هنوز موفق به تسویه حساب نشده‌اند، گواهی مبنی بر دفاع و با ذکر معدل را ارسال نمایند.
۴- فایل PDF پایان‌نامه‌ کارشناسی در صورت امکان
۵- فایل PDF پایان‌نامه‌ کارشناسی ارشد
۶- ریز نمرات دوره کاشناسی و کارشناسی ارشد
۷- مدارک زبان (IELTS, MSRT, TOLIMO, TOEFL) در صورت داشتن
۸- مقالات ISI، علمی و پژوهشی، کنفرانس‌ها
۹- مربیان دانشگاه‌ها باید گواهی مبنی بر عضو هیأت علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت متبوع را ارائه نمایند. مربیان دانشگاه آزاد اسلامی باید معرفی‌نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی آن دانشگاه را نیز بارگذاری نمایند.
۱۰- کارت ملی و صفحه اول شناسنامه
۱۱- ارائه مدارک ایثارگری
۱۲- پرداخت مبلغ ۱،۲۰۰،۰۰۰ (یک میلیون و دویست) هزار ریال بابت هر جلسه مصاحبه جداگانه
۱۳- جهت اطلاع کاملتر از تاریخ و ساعات برگزاری آزمون مرحله دوم که به صورت مجازی برگزار می شود به سایت‌های دانشکده‌های ذی ربط مراجعه فرمائید.

توجه مهم: داوطلبین باید از طریق سیستم گلستان (golestan.iust.ac.ir) مدارک خود را برای مصاحبه بارگذاری نمایند و مبلغ ذکر شده را به صورت الکترونیکی از طریق سیستم گلستان پرداخت نمایند.

زمان بارگذاری مدارک از تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۳ الی ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ خواهد بود و نام کاربری به‌صورت شماره داوطلبی+۰۵۹۰۰ (بدون فاصله) و رمز ورود کد ملی (بدون صفر ابتدایی) می‌باشد (به‌عنوان مثال نام کاربری داوطلبی با شماره ۱۲۳۴۵۶ می‌شود: ۰۵۹۰۰۱۲۳۴۵۶).

زمان مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه علم و صنعت

جهت اطلاع کاملتر از تاریخ و ساعات برگزاری آزمون مرحله دوم که به صورت مجازی برگزار می شود به سایت‌های دانشکده‌های ذی ربط مراجعه فرمائید.

توجه مهم: داوطلبین باید از طریق سیستم گلستان (golestan.iust.ac.ir) مدارک خود را برای مصاحبه بارگذاری نمایند و مبلغ ذکر شده را به صورت الکترونیکی از طریق سیستم گلستان پرداخت نمایند (زمان بارگذاری متعاقبا اعلام خواهد شد).

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه علم و صنعت کی است؟

همه جزئیات لازم درخصوص مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه علم و صنعت در متن این مطلب آورده شده است.

فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟

همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا 1400 سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.

چگونه از زمان بندی و سایر جزئیات مصاحبه دکترا دیگر دانشگاه‎ها مطلع شوم؟

پی اچ دی تست به صورت روزانه اطلاعیه‌های مصاحبه دکتری دانشگاه‌ها را درج می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مصاحبه دکتری مراجعه نمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سهیل
خرداد ۳۱, ۱۴۰۰ ۶:۱۴ ب٫ظ

با درود و سپاس

من امروز  در مصاحبه دکتری مهندسی پزشکی در دانشگاه علم  صنعت، شرکت اشتم و یکی از اساتید این دانشگاه با وجود معدل بالای دوره ارشد ( ۱۷) با بیان اینکه به دلیل پایین بودن معدل دوره لیسانس ( ۱۳.۱۰) شما حق شرکت در دوره دکترا را ندارید، و باعث عدم پرسش سوالهای بیشتر از سمت اساتید دیگر و پایان یافتن فرایند مصاحبه شدند.
با توجه به اینکه در جستجویی که در قوانین آموزشی وزارت علوم داشتم، تنها شرط معدل دوره ارشد را پیدا کردم.
این پرسش را اینجا مطرح کردم

دلیل پیگیری این مورد، ارزش خود فرایند مصاحبه از لحاظ:
– آشنایی با اساتید دانشگاه ( گسترش روابط کاری و …)
– تست نقاط ضعف کاری،‌اموزشی من
– و …
می باشد. بر این اساس این پرسش را در اینجا مطرح کردم و به نظرم رسید در صورت واقعی نبودن شرط معدل برای دوره کارشناس، درخواست تجدید مصاحبه یا بازگرداندن هزینه پرداخت شده برای مصاحبه ( حدود ۱۰۰،۰۰۰ تومان) را بنمایم.

با تشکر

حنا
خرداد ۶, ۱۴۰۰ ۶:۰۱ ب٫ظ

سلام و احترام . رمز و شناسه ورود به سیستم گلستان چی هست؟

ایرانی
خرداد ۲, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

سلام عرض ادب. ببخشید کسی اطلاع داره مدرک توصیه نامه برا مصاحبه دکترا که تو علم وصنعت زده اجباریه برای قبول شدن یا خیر. چون الان دانشگاه ها بستست سخته گرفتن این مدارک پر شده اونم از سوی اساتید به صورت ایمیل. باید به استاد ایمیل بزنی بگی این فرم رو چاپ کن پر کن اسکن کن برام بفرست. خود درخواستش آدم روش نمیشه چه برسه این همه کار.

ارثی
خرداد ۶, ۱۴۰۰ ۳:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  ایرانی

با سلام و عرض ادب . کاملا با شما موافق هستم و بنده هم به همین دلیل این کار را انجام ندادم و فکر می کنم از مدارک اساسی به حساب نمیاد چون در اولویت مدارک ۴ یا ۵ تای اول را الزامی و مهم به حساب می آورند و این مدارک در رده های بعدی و حتی پایین تر هستند. دانشگاه هایی که توصیه نامه را خواستند ممکنه یه امتیازی براش در نظر گرفته اند و اون هم بر اساس نمره و نظر استادی هست که زحمت توصیه نامه را میکشه و مینویسه.

ایرانی
خرداد ۸, ۱۴۰۰ ۱:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ارثی

ممنونم از حسن توجهتون. ولی خبر بد اینکه (طبق صحبت با دوستان) اتفاقا از مهمترین مدارک همین هاست چون اونا بدنبال یه فرد مطیع و حلقه به گوش هستن و این فقط از توصیه نامه اساتید بر میاد تا بفهمن اون شخص چقدر حرف گوش کنه. اکثر دوستان هم دو مورد حداقل توصیه نامه بردن گویا. فقطم تو ایران نیست انگار همه جا دنیا اوضاع همینه. یه جورایی سرنوشت دانشجو (حتی اگه نخبه باشه) به اراده استاد راهنماش گره خورده.

ارثی
خرداد ۹, ۱۴۰۰ ۷:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  ایرانی

خواهش می کنم . متشکرم از شما.