موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

فرصت ثبت نام مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه هنر تا 8 خرداد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مدارک مورد نیاز و نحوه برگزاری مصاحبه های آزمون دکتری سال 1400 دانشگاه هنر اعلام شد.

ثبت نام مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه هنر

به گزارش پی اچ دی تست، آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ که کد رشته‌های دانشگاه هنر را به عنوان یکی از اولویت‌های خود برای پذیرش انتخاب نموده اند، لازم است مدارک ذیل را به آدرس رایانامه‌های (ایمیل) مرتبط با هر رشته حداکثر تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۸ ارسال نمایند.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه هنر

در خصوص مصاحبه دکتری توجه به مطالب ذیل الزامی است:

پس از وصول مدارک و تعیین قطعی نفرات شرکت کننده در مصاحبه، نوع مصاحبه، روز و ساعت آن تعیین و از طریق پرتال این دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهند شد.

مصاحبه های دانشگاه هنر بسته به نوع رشته‌ها از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۷ آغاز خواهد شد. 

زمانبندی برگزاری مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه هنر

داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ارسال مدارک اقدام ننمایند یا مدارک اصلی آنان ناقص باشد، به معنی انصراف از مصاحبه تلقی شده و انجام مصاحبه از ایشان مقدور نمی‌باشد.مصاحبه دکتری دانشگاه هنر

لازم است داوطلبان با مراجعه به جدول زمانی آمادگی و برنامهریزی کامل برای شرکت در جلسات غیرحضوری مصاحبه در بازه زمانی اعلام شده را فراهم  نمایند.

در این خصوص موارد ذیل لازم به ذکر است:

۱. از داوطلبانی که مدارک خود را در موعد مقرر بارگذاری کرده‌اند برای مصاحبه دعوت به عمل آمده است.

۲. مصاحبه به صورت برخط (آنلاین) و تصویری مطابق زمانبندی اعلام شده در فایل پیوست برگزار میگردد و داوطلبان موظف هستند به صورت برخط (آنلاین) و تصویری در روز و ساعت تعیین شده در جلسه مجازی حضور یابند. با توجه به اینکه احتمال اختلال برقراری ارتباط مجازی با داوطلبانی که در یک روز آزمون مصاحبه دارند متصور است، لذا لازم است داوطلبان ضمن توجه به ساعت اعلامی به ایشان (با تاکید بر ۲ساعت قبل و ۲ساعت بعد از آن) در کل مدت روز مصاحبه از صبح تا عصر (تا زمان انجام مصاحبه) آمادگی لازم جهت حضور مجازی در جلسه را دارا باشند.

در روز مصاحبه، از طرف دانشگاه هنر با داوطلب تماس برقرار خواهد شد و از وی دعوت می‌شود تا در همان زمان با استفاده از لینک اعلامی، به جلسه مصاحبه وارد شود. لذا داوطلبان گرامی آمادگی لازم جهت پاسخگویی به تماس تلفنی دانشگاه هنر در روز مصاحبه را در هر زمان دارا باشند (در روز مصاحبه در دسترس باشند.) تماس تلفنی، با شماره همراه اعلام شده از طرف متقاضی در اطلاعات ثبت نامی وی خواهد بود.

یادآور می‌گردد، متقاضیان محترم تا پیش از تماس تلفنی دانشگاه هنر با ایشان، امکان ورود به فضای مجازی به نشانی لینک مربوطه را نخواهند داشت؛ لطفاً از ورود به نشانی مجازی پیش از تماس دانشگاه خودداری نمایند.

۳. داوطلبان در طول مدت مصاحبه ملزم به حضور به صورت برخط و تصویری می‌باشند و مجاز به قطع تصویر بدون اجازه رییس هیات مصاحبه کننده نیستند.

۴. چنانچه داوطلب نخواهد و یا نتواند ارتباط به صورت برخط برای مصاحبه برقرار کند، به منزله غیبت و انصراف از مصاحبه تلقی می‌شود.

۵. در صورت قطع شدن ارتباط برخط (آنلاین،) داوطلب ملزم است بلافاصله ارتباط مجازی خود را برقرار نماید؛ در غیر این صورت به منزله انصراف از مصاحبه تلقی می‌شود؛ بنابراین متقاصیان محترم، پیش بینی لازم در ارتباط با پوشش‌های اینترنتی لازم در روز مصاحبه را از قبل داشته باشند.

۶. داوطلب موظف به قرار گرفتن در محیطی است که تصویر ایشان به صورت واضح برای کمیته مصاحبه کننده قابل رویت باشد.

همچنین با توجه به برگزاری جلسه مصاحبه به صورت تصویری لازم است داوطلبان از پوشش و لباس رسمی در حین مصاحبه برخوردار باشند.

۷. با توجه به اینکه مصاحبه در فضای Adobe Connectانجام خواهد شد، مطالعه راهنمای پیوست و تست امکانات سخت افزاری و نرم افزاری رایانه خود قبل از مصاحبه ضروری بوده و نیاز است قبل از روز مصاحبه از صحت عملکرد آن اطمینان یابند. این تست شامل سیستم رایانه ای دارای دوربین، اسپیکر و میکروفون قوی و اینترنت پرسرعت می‌باشد. توصیه می‌شود که داوطلبان گرامی برای حضور در جلسه مجازی از لپتاپ مناسب استفاده کنند که بر روی آن، نرم افزارهای Adobe Connect و Flash Playerنصب شده باشد. متقاضیان محترم می‌توانند نرم افزارهای لازم را از سامانه آموزش مجازی دانشگاه هنر به نشانی Lms.art.ac.ir دریافت و نصب نمایند. نشانی فضای مصاحبه مجازی برای داوطلبان بر اساس رشته به شرح ذیل می باشد.

پژوهش هنرadobe2.art.ac.ir/pazhouheshhonar
تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامیadobe2.art.ac.ir/tarikhtatbighi
مرمت بناadobe2.art.ac.ir/maremmatebana
مرمت اشیاءadobe2.art.ac.ir/maremmateashya
معماریadobe2.art.ac.ir/memariwebinar
شهرسازیadobe2.art.ac.ir/shahrsazi
مطالعات تئاترadobe2.art.ac.ir/ theater

۸. داوطلب موظف است مطابق برنامه زمانبندی اعلام شده و به شیوه برخط و به صورت تصویری در فضای مجازی مصاحبه حضور یابد و عدم حضور داوطلب در روز و ساعت تعیین شده و یا عدم استفاده از وب کم برای برقراری ارتباط تصویری به منزله غیبت و انصراف تلقی میشود و در زمان دیگری مصاحبه برگزار نخواهد شد.

۹. داوطلبانی که پس از طی مراحل مصاحبه علمی به عنوان پذیرفته شده نهایی از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه معرفی می‌شوند، با شرایط ذیل ثبت نام خواهند شد:

الف) انجام ثبت نام مشروط تا زمان ارائه مدرک زبان معتبر تا قبل از آزمون جامع

ب) سنوات مجاز تحصیل در مقطع دکتری ۸نیمسال مشتمل بر دو بخش سنوات آموزشی (گذراندن واحدهای درسی، مدرک زبان و آزمون جامع) و سنوات پژوهشی (تصویب پروپوزال، سمینارهای اول و دوم، ارائه دو مقاله، پیش دفاع و دفاع نهایی) است که سنوات هر بخش ۴نیمسال تعیین شده است. چنانچه دانشجویی در مدت مقرر فعالیت آن بخش را به اتمام نرساند، در هر مرحله از تحصیل اخراج آموزشی می شود.

۱۰. جهت اطلاع داوطلبانی که کد رشته محل های پردیس فارابی دانشگاه هنر را انتخاب نموده اند، اعلام می گردد شهریه دوره دکتری مبلغ ۱.۰۲۰،۰۰۰.۰۰۰ریال به صورت علی الحساب (تا تعیین و تصویب قطعی در هیئت امناء دانشگاه هنر) است که در ۸ قسط مساوی و در ابتدای هر نیمسال از دانشجو اخذ می گردد.

۱۱. با توجه به اینکه اطلاعات مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور با خوداظهاری داوطلب تکمیل شده و اصل مدارک ارائه شده برای مصاحبه به دانشگاه نیز با توجه به نوع مصاحبه در این مرحله قابل اصالت‌سنجی نیست، لذا چنانچه پس از پذیرش در دانشگاه، در صحت مدارک ارائه شده خدشه ای مشاهده شود، قبولی دانشجو در هر مرحلهای از تحصیل لغو میگردد.

۱۲. آدرس http://adobe2.art.ac.ir/testphd برای تست سیستم کاربران در فضای مجازی و حصول اطمینان داوطلب از صحت عملکرد صدا و تصویر در نظر گرفته شده و کارشناسان فنی دانشگاه روزهای چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۱۲و دوشنبه ۱۴۰۰/۳/۱۷ از ساعت ۹صبح الی ۱۴در این فضا حضور دارند. استفاده از فضای این اتاق با استفاده از گزینه میهمان (Guest) و نوشتن نام و نام خانودگی کامل به حروف لاتین در باکس مربوطه میسر است. ضمنا رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری به عهده داوطلب است.

برگزاری آزمون زبان دانشگاه هنر جهت داوطلبان آزمون دکتری 1400

با توجه به آنکه یکی از مدارک مورد اشاره در بند ۱۰ فهرست مدارک، مربوط به گواهی زبان انگلیسی در یکی از آزمون های مورد تأیید دانشگاه هنر می باشد؛ به اطلاع میرساند یک آزمون (AEST آزمون زبان تخصصی هنر) در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۷برگزار خواهد شد. مهلت ثبت نام در این آزمون ۱۴۰۰/۳/۳ در نظر گرفته شده و امکان حضور متقاضیان ورود به دوره های دکتری دانشگاه هنر در آن آزمون نیز پیشبینی شده است.

متقاضیان شرکت در این آزمون می توانند از طریق مراجعه به سایت دانشگاه هنر (بخش آموزش های آزاد و مجازی به نشانی https://openeducation.art.ac.ir) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۳/۳ نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون وفق مفاد اطلاعیه مربوطه اقدام نمایند.

– رایانامه های مرتبط با هر رشته در خصوص ارسال مدارک به شرح ذیل است:
pazhouheshhonar@art.ac.ir
tarikhtatbighi@art.ac.ir
memari@art.ac.ir
shahrsazi@art.ac.ir
maremmatebana@art.ac.ir
maremmateashya@art.ac.ir
theater@art.ac.ir

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری 1400

۱- فرم تکمیل شده مشخصات فردی داوطلبان مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۰ دانشگاه هنر (فرم شماره ۱) 

۲- یک قطعه عکس ۳×۴

۳- فرم شماره ۲ مخصوص متقاضی استفاده از سهمیه مربیان (گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و تأییدیه معاون آموزشی، معاون اداری و مالی و رئیس دانشگاه را در آن اخذ نموده باشد). ضمناً داوطلبانی که عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد می‌باشند باید معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی را ارسال نمایند.

۴- تصویر اولین و آخرین حکم کارگزینی استخدامی هیأت علمی (آزمایشی، قطعی) ویژه سهمیه مربیان (عدم ارسال هر کدام از موارد بند ۳ و ۴ یا ارسال ناقص آن به منزله انصراف از استفاده سهمیه مربیان می‌باشد و تبعات آن به عهده داوطلب می‌باشد).

۵- مستندات سوابق آموزشی و پژوهشی و تأییدیه‌های مربوطه (شامل فایل pdf پایان نامه کارشناسی ارشد و ترجیحاً فایل pdf پروژه کارشناسی، مقالات چاپ شده در نشریات و ارائه شده در همایش‌های علمی، ترجمه کتاب یا مقاله، کتاب های تألیفی، مستندات مربوط به دوره‌های آموزشی گذرانده و سوابق تدریس متقاضی، مستندات طرح‌های پژوهشی انجام شده که این موارد در زمان مصاحبه کنترل و امتیازدهی خواهد شد) (در خصوص مقالات، ارائه اسکن گواهی پذیرش قطعی از نشریه، صفحه اول مقاله چاپ شده در نشریه (در صورت چاپ) و متن کامل مقاله در قالب یک فایل pdf ضروری است) (در خصوص کتاب نیز اسکن جلد و صفحه مشخصات کتاب ضروری است))).

۶- مستندات سایر فعالیت های مرتبط با رشته متقاضی

۷- ارائه پیشنهاده (پروپوزال پیشنهادی) رساله دوره دکتری مطابق با اولویت ردیف اول داوطلب، قید شده در فرم شماره ۱ بند «ب» با عنوان موضوعات مورد علاقه داوطلب برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری

۸- گواهی پایان تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد با تاریخ و معدل فارغ التحصیلیبه همراه تصویر ریز نمرات هر دو مقطع به نحوی که بتوان معدل و طول مدت تحصیل را از آن استخراج و امتیازدهی کرد.

تبصره ۱: آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته میباشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته میبایست اصل گواهی پایان تحصیلات کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲: معرفی شدگانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد بوده و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند می‌بایست اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور را ارائه نمایند.

تبصره ۳: معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه مدرک یا مدارک مندرج در بند ۸ نمی باشند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک ارائه نمایند.

۹- تصویر شناسنامه و کارت ملی

۱۰- تصویر گواهی شرکت در آزمون های ملی و بین المللی که در آن نمره زبان درج شده باشد. کارنامه باید مربوط به یکی از آزمونهای زبان ملی «TOLIMO، MCHE ، MSRT یا ASET دانشگاه هنر» و یا بین المللی معتبر «TOEFL IBT،IELTS ،TOEFL PBT» باشد و در زمان مصاحبه، حداکثر دو سال از تاریخ آزمون زبان، سپری شده باشد. داوطلب در صورت ارائه کارنامه فوق الذکر از امتیاز مدرک زبان مطابق با فرم شماره ۱ (بخش د -۳) بهره‌مند خواهد شد و در غیر اینصورت امتیازی بابت مدرک زبان به نامبرده تعلق نخواهد گرفت.

۱۱- اصل فیش بانکی به مبلغ ۱.۷۵۰،۰۰۰ریال که در وجه (درآمد اختصاصی دانشگاه هنر نزد بانکهای دولتی) به حساب دانشگاه. لازم به ذکر است مصاحبه داوطلبان آزمون رشته‌های تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی و پژوهش هنر به صورت مجزا برگزار می گردد.

۱۲- فرم انتخاب رشته به همراه نام کد رشته محل های انتخابی داوطلب.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه هنر کی است؟

همه جزئیات لازم درخصوص مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه هنر در متن این مطلب آورده شده است.

فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟

همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا 1400 سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.

چگونه از زمان بندی و سایر جزئیات مصاحبه دکترا دیگر دانشگاه‎ها مطلع شوم؟

پی اچ دی تست به صورت روزانه اطلاعیه‌های مصاحبه دکتری دانشگاه‌ها را درج می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مصاحبه دکتری مراجعه نمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
غریب
خرداد ۱, ۱۴۰۰ ۳:۱۴ ب٫ظ

سلام من دفاع کردم اما هنوز با دانشگاه تسویه حساب نکردم تا مدرکم بگیرم چی کار کنم فقط ریز نمرات بدم کفایت می کنه؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۸:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  غریب

سلام
بله مشکلی نیست فقط ریزنمرات رو بذید.

sara
اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۰ ۶:۰۴ ب٫ظ

با سلام من از رتبه های خوب کنکور دکتری امسال هستم. بهتره بجای نام کنکور دکتری اسمش رو بگذارید کاسبی دکتری… با این هزینه های مصاحبه و آزمون های زبان که هر دانشگاه فقط خودش قبول داره…. چرا فکر میکنید داوطلب دکتری روی گنج نشسته است خدا می داند..