انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان در سال 1400

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان دعوت شده به مصاحبه دکتری سال 1400 دانشگاه لرستان لازم است تا روز جمعه  7 خرداد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به گزارش پی اچ دی تست، مرحله مصاحبه تخصصی در دانشگاه لرستان بصورت غیرحضوری (مجازی) و با استفاده از سامانه جلسات مجازی دانشگاه برگزار خواهد گردید.

ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان

داوطلبان می‌بایست از ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۳ لغایت ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۳/۸ جهت ثبت نام، آپلود مدارک و پرداخت هزینه ثبت نام به آدرس /https://PhD.lu.ac.ir مراجعه نمایند.

تذکرات مهم:

* نام کاربری: شماره پرونده و رمز ورود: شماره داوطلبی می‌باشد.مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان

*عدم واریز هزینه‌های اعلام شده، به حساب دانشگاه لرستان به منزله انصراف داوطلب از انجام مصاحبه تلقی شده و به هیچ عنوان دعوت به مصاحبه نخواهد شد.

* آخرین مهلت ثبت نام (ساعت ۲۴روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۳/۷) بوده و تمدید نخواهد شد.

در راستای اجرای مرحله دوم موارد ذیل را به اطلاع داوطلبان می‌رساند:

حد نصاب دانشگاه:

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آن‌ها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت داشتن حد نصاب‌های اعلام شده می‌توانند با مراجعه به آدرس / https://PhD.lu.ac.ir نسبت به ثبت نام، تکمیل کاربرگ‌های مورد نیاز انجام مصاحبه تخصصی و پرداخت هزینه آزمون مصاحبه اقدام نمایند.

بدیهی است داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که نمره کل مندرج در کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ آن‌ها در رشته امتحانی مربوطه مساوی یا بالاتر از حد نصاب تعیین شده باشد.

ارزیابی تخصصی

ارزیابی تخصصی شامل سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری (۲۰نمره) و مصاحبه علمی و سنجش عملی (۳۰ نمره) خواهد بود.

برنامه زمانی برگزاری مصاحبه متعاقباً اعلام می‌شود.

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان

تمامی مدارک مورد نیاز می‌بایست در سامانه / https://PhD.lu.ac.ir آپلود شوند.

۱- تکمیل فرم شماره (۱نصب شده در سامانه فوق الذکر)

۲- اسکن عکس پرسنلی

۳- اسکن اصل کارت ملی و شناسنامه شامل تمامی صفحات شناسنامه.

۴- اسکن کارنامه‌های آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۰ که توسط سازمان سنجش منتشر شده است.

۵- اسکن اصل مدرک کارشناسی ارشد یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره- آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۰ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ التحصیل خواهند شد، می‌بایست اسکن اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه محل اخذ مدرک، (مطابق فرم مندرج در صفحه ۷۰ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون و یا فرم مندرج در صفحه ۱۷۵ دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی) ارائه نمایند.

۶- اسکن اصل مدرک کارشناسی یا کارنامه ریز نمرات.

تبصره ۱- آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اسکن اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اسکن اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲- کسانی که به دلایلی قادر به ارائه اسکن اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۵ و ۶ فوق نمی‌باشند، لازم است اسکن اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را ارائه نمایند.

۷- برای آن دسته از افرادی که از امتیاز سهمیه مربیان در این آزمون استفاده نموده‌اند ارائه اسکن حکم کارگزینی تایید شده مبنی بر اینکه عضو هیأت علمی «رسمی قطعی» و یا «رسمی آزمایشی» تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و سایر دستگاه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشند الزامی است. ضمناً مربیان دانشگاه آزاد اسلامی الزامی است اسکن معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را ارائه نمایند. (مربیان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی می‌بایست واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه ۱۰دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند.)

تذکر: واریز مبلغ یکصد و بیست هزار تومان برای شرکت در مصاحبه یک کد رشته محل، مبلغ یکصد و هفتاد هزار تومان برای شرکت در مصاحبه در دو کد رشته محل مجزا و واریز مبلغ دویست و بیست هزار تومان برای شرکت در مصاحبه در سه کد رشته محل مجزا الزامی می‌باشد. در صورت شرکت در یک مصاحبه برای چند کد رشته (روزانه و پردیس) صرفا مبلغ یکصد و بیست هزار تومان واریز گردد.

۸- فایل مقالات و سوابق آموزشی و پژوهشی بر اساس فرم تکمیل شده شماره ۱.

تذکر ۱: از مقالات دارای پذیرش قطعی برای چاپ، حداکثر دو مورد قابل امتیاز دهی است.

تذکر ۲: اسکن اصل گواهی پذیرش قطعی (با ذکر تاریخ دقیق دریافت مقاله، پذیرش و چاپ) برای مقالات چاپ نشده و فایل کامل مقاله و مکاتبات مربوط به آن الزامی است.

تذکر ۳: نشریاتی که مقالات متقاضی در آن‌ها منتشر شده‌اند نباید در لیست سیاه (Black List) اعلام شده از طرف معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشند.

۹- برگزیدگان جشنواره‌های علمی معتبر بین المللی و المپیادهای علمی دانشجویی لازم است اسکن گواهی معتبر با امضاء بالاترین مقام مسئول به شرح ذیل ارائه نمایند:

* برگزیدگان رتبه اول تا سوم مرحله نهایی جشنواره‌های علمی معتبر بین المللی (خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا) باید تأیید دبیرخانه جشنواره را نیز کسب و ارائه نمایند.

* اسکن گواهی ثبت اختراع باید دارای تأییدیه از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران باشد.

برگزیدگان مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی باید تأیید دبیرخانه المپیاد را نیز کسب و ارائه نمایند.

۱۰- اسکن کارت معافیت یا پایان خدمت وظیفه عمومی یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند “مقررات وظیفه عمومی” جهت برادران الزامی است.

تبصره ۱: برای آن دسته از داوطلبانی که در حال حاضر در خدمت وظیفه عمومی هستند، ارائه گواهی از مراجع ذیصلاح مبنی بر اینکه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ خدمت خود را به اتمام می‌رسانند یا در صورت قبولی از خدمت وظیفه ترخیص خواهند شد الزامی است.

۱۱- یک نسخه از فایل پایان نامه دوره کارشناسی ارشد (ویژه داوطلبان فارغ التحصیل). در صورت حجم بالای پایان نامه و عدم بارگذاری در سامانه، آپلود صفحه مربوط به مشخصات پایان نامه و صورتجلسه دفاع کفایت می‌کند.

۱۲- یک نسخه فایل پروپوزال (ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد).

۱۳- تکمیل و ارائه فرم تعهدنامه حضور تمام وقت (شماره ۲)؛ امضاء و اثر انگشت باید در حضور کارشناس گروه مربوطه در هنگام مراجعه به دانشگاه انجام پذیرد.

تذکر مهم: کلیه داوطلبانی که مرحله بررسی سوابق علمی و ارزیابی تخصصی را با موفقیت به اتمام برسانند و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، توجه داشته باشند که پذیرش آن‌ها بصورت مشروط بوده و پذیرش نهایی و قطعی منوط به تأیید صلاحیت عمومی آن‌ها از سوی دبیرخانه گزینش دانشجو خواهد بود.

زمان مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه لرستان

برگزاری مصاحبه های دکتری این دانشگاه از 22 خرداد آغاز خواهد شد.

جدول زمانبندی مصاحبه دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ دانشگاه لرستان

 

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان کی است؟

همه جزئیات لازم درخصوص مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه لرستان در متن این مطلب آورده شده است.

فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟

همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا 1400 سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.

چگونه از زمان بندی و سایر جزئیات مصاحبه دکترا دیگر دانشگاه‎ها مطلع شوم؟

پی اچ دی تست به صورت روزانه اطلاعیه‌های مصاحبه دکتری دانشگاه‌ها را درج می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مصاحبه دکتری مراجعه نمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

10 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هلیا
خرداد ۱۶, ۱۴۰۰ ۲:۵۶ ب٫ظ

من نتونستم واسه مصاحبه ثبت نام کنم ،ایمیلمرو قبول نمی کرد ،خیلی عجیب بود چون دانشگاه های دیگه اینطور نبودن

Nazanin
خرداد ۱۶, ۱۴۰۰ ۰:۳۲ ق٫ظ

سلام
منم هرکاری کردم نتونستم ثبت نام کنم
واسه کسی که با استعداد درخشان اومده و همون دانشگاهی که ارشد اونجا بوده رو انتخاب کرده بازم نیاز به ثبت نام هست ؟
لطفا کسی اطلاع داره جواب بده

رضا
خرداد ۶, ۱۴۰۰ ۷:۰۲ ب٫ظ

دوستان کلاس های دکتری دانشگاه لرستان چند روز در هفته است؟ چند شنبه هاست؟

مهسا
خرداد ۱۵, ۱۴۰۰ ۸:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام
این موارد رشته به رشته متفاوته و نمیشه چیز دقیق و قطعی گفت.

هلیا
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۹:۵۶ ب٫ظ

منم نتونستم وارد سایتش بشم

E
خرداد ۵, ۱۴۰۰ ۹:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  هلیا

سلام من ثبت نام کردم ولی بعضی از فایلهایی که فرستادم از جمله ریز نمرات ایراد داره و قابل خواندن نیست و متاسفانه بعد از ثبت نام متوجه شدم. الان نمی دونم چیکار کنم. کسی راهکاری داره؟ یعنی دیگه نمیشه دوباره فرستاد؟

اسماعیل
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۳:۴۷ ب٫ظ

نمیشه وارد سایتش شد! هر چی زنگ.زدیم دانشگاه پاسخگو نبودند! لطفاphdtest. شما اگه دسترسی دارین بهشون اطلاع بدین

Nazanin
خرداد ۱۶, ۱۴۰۰ ۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  اسماعیل

شما چه رشته ای هستین ؟

زهرا
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۳:۰۰ ب٫ظ

بله ایراد داره منم نتونستم وارد بشم

مارال
خرداد ۴, ۱۴۰۰ ۱:۰۶ ق٫ظ

سایتش ایراد داره اجازه ورود نمیده