موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اتخاذ تدابیر لازم برای قطعی برق در زمان مصاحبه های دکتری 1400 دانشگاه آزاد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد از اتخاذ تدابیر لازم برای قطعی برق در زمان برگزاری مصاحبه‌های دکتری این دانشگاه خبر داد.

بهروز طهماسب کاظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره قطعی برق گفت: داوطلبان سعی کنند تدابیر لازم را در صورت قطعی برق بیندیشند و ارتباطات اینترنتی آن‌ها در زمان قطعی برق از بین نرود. ما نیز برای قطعی برق تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم و با ادارات برق مناطق هماهنگ کرده‌ایم تا از طرف دانشگاه قطعی برق صورت نگیرد. با این حال داوطلبان نگران نباشند، چراکه در صورت قطعی برق پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد و در هر صورت مصاحبه داوطلبان انجام می‌شود.

طهماسب کاظمی گفت: به داوطلبان توصیه می‌کنیم که یک ساعت قبل از مصاحبه ارتباط را برقرار کنند و کنترل‌های لازم را انجام دهند تا در صورت بروز مشکل مصاحبه ناتمام نماند. داوطلبان باید بدانند که اگر هماهنگی لازم صورت نگیرد، ممکن است فرصت مصاحبه از دست برود و دیگر این امر قابل جبران نیست.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر اساس ضوابط جذب دانشجو در سه سال گذشته با سیاست‌های رئیس دانشگاه متحول شده است. در این زمینه معاونت‌های موضوعی و تخصصی در دانشگاه ایجاد شده برای اجرایی شدن این تحولات لازم است که نحوه جذب دانشجو نیز متحول شود نکات مورد نیاز در این زمینه به مدیران تیم‌های مسابقه مصاحبه اعلام شده تا بهترین دانشجوها انتخاب شود. این امر باعث بهبود کیفیت تربیت نیروی انسانی نیروی مولد علم است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

9 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سید
تیر ۱۴, ۱۴۰۰ ۶:۵۲ ب٫ظ

سلام به دلیل قطعی برق نتوانستم وارد مصاحبه مجازی دانشگاه آزاد شوم چه کار کنم

طلوع
تیر ۱۲, ۱۴۰۰ ۹:۵۵ ق٫ظ

سلام
چگونه با ادوپکانکت وارد مصاحبه دکتری بشیم
با کدوم آدرس و رمز لطفا راهنمایی بفرمائید
بنده نصب کردم
ولی برای تمرین و باز شدن و مورد استفاده قرار دادن باید رمز و… داشته باشیم…

میلاد
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۷:۵۰ ق٫ظ

سر در دانشگاه ازاد رو واقعا باید گل گرفت.با یک ساعت تاخیر اجازه ورود دادن بعد برق رفت زنگ زدم دانشگاه میگن مشکل خودته.برق رفته با گوشیم نمیتونن وب بگیرن مشکل منه.

زهره
تیر ۲, ۱۴۰۰ ۶:۰۵ ق٫ظ

سلام…من الان چندین روزه دارم درخواست کمک میکنم که واسه مصاحبه ی پیش رو بتونم مشکل بارگزاری مدارکم رو حل کنم ولی پاسخگو نیستن…حین ثبت نام مصاحبه کافینت بهم گفت بقیه ی مدارک رو بعدا اعلام میکنن و واقعا تا اونموقع نگفتن که چه مدارکی نیاز به بارگزاری هست و فقط طبق فرم مدارک خواستن!
توی برنامه ی adobe coneccte به چه صورتی باید مدارک و مستندات و توصیه نامه ها رو با اساتید به اشتراک بزارم؟؟
ممنون میشم جوابمو بدید

ق.ک
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

دقیقا سر مصاحبه دانشگاه ملی،برق ما رفت و من نتونستم به جلسه دسترسی پیدا کنم.بعد از یکساعت استرس و تماس گرفتن با دانشگاه،بالاخره با نت داغون موبایل،از طریق واتس آپ تماس برقرار شد اما من اونقدر استرس کشیده بودم که عملا همه چیز از خاطرم رفته بود و اون موقعیت رو از دست دادم.
واقعا جواب این همه بی تدبیری و سومدیریت رو چه کسی باید بده؟

Mehrzad
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۱۰:۵۰ ب٫ظ

اتخاذ تدابیر لازمه!!!

ترانه
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۵:۳۵ ب٫ظ

وقتی برق میره موبایل هم آنتن نمیده کاش میفرمودن چگونه تدابیر لازم را اتخاذ کنیم!!!

SHEYDA
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  ترانه

من هم این مشکل رو دارم.برق میره و نت گوشی هم ضعیف میشه

ترانه
تیر ۱, ۱۴۰۰ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  SHEYDA

موبایل من کلا نت اش قطع میشه حتی یه صفحه گوگل رو هم باز نمیکنه چه برسه به ارتباط تصویری