برگزاری مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه الزهرا در دهه سوم خرداد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نحوه ثبت نام و برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا در سال 1400 اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، با توجه به شرایط خاص جامعه به دلیل شیوع کووید ۱۹ ، مرحله دوم آزمون دکتری به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد لذا لازم است داوطلبان آمادگی و برنامه‌ریزی کامل برای شرکت در جلسات غیرحضوری (مجازی) مصاحبه را فراهم نمایند.

داوطلبان محترم برای ثبت نام و شرکت در مرحله دوم (بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی) آزمون نیمه متمرکز دوره های دکتری ضروری است متن اطلاعیه ها را با دقت مطالعه کرده و نسبت به تهیه و آماده سازی مدارک اعلام شده و انجام ثبت نام الکترونیکی، بارگذاری مدارک و دریافت گواهی انجام ثبت نام اقدام نمایند.

مصاحبه دکتری دانشگاه الزهراتاکید می شود داوطلبان کلیه مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه) و نسخه کامل کلیه مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی بارگذاری شده در سیستم جامع دانشگاهی (گلستان) را در روز برگزاری مصاحبه در دسترس خود داشته باشد تا در صورت درخواست هیات مصاحبه کننده مدارک مورد نظر را ارائه نمایند.

شرکت داوطلبان در این مرحله صرفا براساس اطلاعات و مدارک خوداظهاری آنان انجام میشود. لذا چنانچه داوطلبی واجد شرایط و ضوابط نباشد و یا هرگونه مغایرتی در اطلاعات و اصالت مدارک وی وجود داشته باشد، مسئولیت عواقب ناشی از آن برعهده داوطلب است و حتی در صورت قبولی، در هر مرحله ای از پذیرش و یا تحصیل، قبولی وی ملغی و به تحصیل ایشان خاتمه داده میشود.

ثبت نام مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه الزهرا

بازه زمانی ثبت نام الکترونیکی: ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ الی ۱۴۰۰/۰۳/۱۳ (سامانه جامع آموزشی گلستان)

شناسه کاربری: داوطلبی که ۰۲۱۰۰ + شماره داوطلبی (عدد ۰۲۱۰۰ را قبل از شماره داوطلبی وارد کنید) رمز عبور: “کد ملی

– جلسه مصاحبه به روش غیر حضوری و از طریق نرم افزار Adobe connect به صورت صوتی – تصویری برگزار می شود.

بازه زمانی مصاحبه الکترونیکی (مجازی): ۲۴ الی ۲۶ خرداد

پرداخت الکترونیکی هزینه شرکت در مصاحبه و دریافت گواهی انجام ثبت نام

داوطلبان بایستی پس از مطالعه دقیق مفاد این اطلاعیه و بارگذاری مدارک طبق فرایند اعلام شده نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام برای شرکت در مرحله دوم آزمون اقدام نمایند:

هزینه ثبت نام، بررسی مدارک و شرکت در هر جلسه مصاحبه علمی مربوط به هر کد رشته ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال (صد هزار تومان) است که بایستی داوطلب به صورت الکترونیکی نسبت به پرداخت آن از طریق سامانه جامع دانشگاهی( گلستان) اقدام نماید.

داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرایند ثبت نام در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری اقدام می نمایند ملزم به دریافت و نگهداری گواهی ثبت نام الکترونیکی از سامانه گلستان هستند. شرکت در جلسه مصاحبه منوط به دریافت گواهی انجام ثبت نام می باشد.
 
توجه: دریافت گواهی انجام ثبت نام غیرحضوری منوط به تایید مدارک ارسالی داوطلب توسط کارشناسان تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواهد بود. بدیهی است چنانچه داوطلب مدارک مذکور را به صورت ناقص یا نادرست در سامانه بارگذاری نماید، موفق به دریافت گواهی انجام ثبت نام غیرحضوری نخواهد شد.
 
در صورت بروز مشکل داوطلبان می‌توانند سوالات خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.
T.Takmili@alzahra.ac.ir

مدارک لازم مصاحبه دکتری 1400

داوطلبان واجد شرایط لازم است مدارک و مستندات مورد نیاز به شرح زیر را به فرمت اعلام شده تهیه نموده و هنگام ثبت نام الکترونیکی، آنها را در سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) بارگذاری نمایند.

الف- مدارک پرسنلی

ردیف نام مدرک و توضیحات
1عکس
2کارت ملی عکسدار یا صفحه اول شناسنامه
3کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400سازمان سنجش آموزش کشور
4کارنامه انتخاب رشته داوطلب که در فایل سازمان سنجش آموزش کشوراعلام شده است
5کاربرگ ثبت اطلاعات داوطلبان شرکت کننده در مرحله دوم آزمون دکتری نیمه متمرکز دوره دکتری
اطلاعات کاربرگ مذکور را تایپ نموده و در قالب فایل Wordیا Pdf ارسال نمایید.

 

ب- مدارک آموزشی

ردیف نام مدرک و توضیحات
1تصویر اصل گواهی موقت یا ریز نمرات دوره کاردانی دارای معدل ( درصورت دارا بودن این دوره)
2تصویر اصل گواهی موقت یا ریز نمرات دوره کارشناسی ( در صورت ارسال تصویر مدرک فاقد معدل، ارسال ریز نمرات ضروری است)
3

تصویر اصل گواهی موقت یا ریز نمرات دوره کارشناسی ارشد (در صورت ارسال تصویر مدرک فاقد معدل، ارسال ریز نمرات ضروری است.)

تبصره: معرفی شدگانی که به هر دلیل قادر به ارائه مدارک تحصیلی فوق نمی‌باشند، لازم است کاربرگ تایید معدل و فارغ التحصیلی کارشناسی/کارشناسی ارشد را که به تایید دانشگاه محل تحصیل رسیده است در دسترس داشته باشند.

– دانشجویان سال آخر که حداکثر تا ۱۴۰۰/۰۶/۳۱در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل می‌شوند، لازم است فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر را که به تایید دانشگاه محل تحصیل رسیده است، در دسترس داشته باشند. (فرم مندرج در صفحه ۳۹دفترچه شماره ۱یا صفحه ۹۴دفترچه شماره ۲دکتری سال ۹۸سازمان سنجش)

4معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای 2و 3 نمی باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به در سامانه بارگذاری کنند.
5گواهی رتبه اول دوره کارشناسی ارشد در حداکثر مدت 5نیمسال ممهور به مهر دانشگاه محل تحصیل دوره
6گواهی سابقه تدریس در مراکز آموزش عالی با تایید معاون آموزشی دانشگاه/موسسه آموزش عالی
7تصویر مدرک زبان مطابق جدول مورد تایید سازمان سنجش 
8گواهی برگزیدگان رتبه 1الی 15المپیادهای علمی دانشجویی

 

ج- مدارک پژوهشی

ردیف نام مدرک و توضیحات ( در صورت دارا بودن هر یک از مدارک و مستندات)
1صفحه اول (عنوان) و چکیده پایان نامه (برای فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد)
2صفحه اول و خلاصه (چکیده) مقالات چاپ شده علمی – پژوهشی مستخرج از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد یا مرتبط با رشته امتحانی، در مجلات علمی
3صفحه اول و خلاصه(چکیده) مقاله علمی و ترویجی مستخرج از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد یا مرتبط با رشته امتحانی و نامه ای از مجلات علمی معتبر
4مستندات مربوط به مقالات علمی پژوهشی، مقالات علمی – ترویجی و مقالات ارائه شده در کنفرانسهای داخلی، خارجی
5مستندات مربوط به ترجمه یا تالیف کتب (تصویر روی جلد، شناسنامه کتاب و گواهی انتشار از ناشر مربوطه)
6ارائه پیشنهاده پژوهشی مربوط به دوره دکتری ( در صورت اعلام نیاز گروه آموزشی مربوطه)
7مدارک مربوط به چکیده مقاله یا مقالات کامل مستخرج از پایان نامه یا مرتبط با رشته امتحانی ارائه شده در کنفرانس های معتبر(داخلی یا خارجی)
8توصیه نامه علمی( در صورت نیاز گروه آموزشی به توصیه نامه علمی لازم است توصیه نامه به صورت محرمانه توسط استاد توصیه کننده به ایمیل مدیر گروه آموزشی مربوطه ارسال شود)
9سایر مدارک و سوابق برجسته علمی

 

تذکرات مهم

عدم مراجعه داوطلب جهت ثبت نام الکترونیکی در مهلت تعیین شده به منزله انصراف داوطلب از انجام مصاحبه خواهد بود.

۱- کلیه مدارک اسکن شده باید ضمن مط.ابقت با اصل مدارک، با فرمت JPG یا PDF به صورت واضح و شفاف درسامانه گلستان بارگذاری شود.

۲- قبل از ورود به جلسه مصاحبه لازم است داوطلبان امکانات و تجهیزات خود را بررسی نموده و در صورت وجود مشکل نسبت به رفع آن اقدام نمایند

۳- در صورت نداشتن هر کدام از تجهیزات اعلام شده مخصوصا (وب کم) جلسه مصاحبه برای داوطلب مذکور برگزار نخواهد شد.

۴- دریافت گواهی ثبت نام غیرحضوری از سامانه الزامی است.

۵- پذیرفته شدگانی که در استخدام دستگاه‌های دولتی هستند در صورت قبولی در این دانشگاه برای ثبت نام (شروع به تحصیل) می بایست مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام وقت یا ماموریت تحصیلی را ارائه نمایند.

۶- در صورتی که مدارک الزامی برای بررسی پذیرش داوطلبان به طور کامل توسط داوطلب در سامانه بارگذاری نشده باشد، به درخواست پذیرش وی ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجه پرداختی نیز قابل استرداد نخواهد بود.

۷- داشتن تجهیزاتی مانند وب کم، اسپیکر و هدفون ضروری است.

۸- با توجه به برگزاری جلسه مصاحبه به صورت تصویری ضروری است متقاضیان محترم دارای پوشش رسمی باشند.

مدارک مورد نیاز جهت معرفی شدگان سهمیه مربی

داوطلبانی که با استفاده از سهمیه مربی (عضو هیات علمی رسمی قطعی یا آزمایشی) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی جهت مصاحبه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۰ به این دانشگاه معرفی شده‌اند علاوه بر مدارک مذکور باید مدارک زیر را نیز به صورت الکترونیکی در بخش مربوطه بارگذاری نمایند.

لازم به ذکر است پذیرش این دسته از دانشجویان منوط به انعقاد قرارداد آموزشی با دانشگاه محل خدمت و پرداخت هزینه تحصیلی مصوب هیات رئیسه دانشگاه الزهرا است.

۱. فرم تایید شده مخصوص استفاده از سهمیه مربی در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۰

۲. اولین حکم استخدام رسمی آزمایشی ممهور توسط هیات ممیزه مرکزی یا هیات ممیزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۳. اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد.

۴. مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی‌نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات‌علمی این دانشگاه امکان بهره‌مندی از این سهمیه را دارا می‌باشند.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا کی است؟

همه جزئیات لازم درخصوص مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه الزهرا در متن این مطلب آورده شده است.

فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟

همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا 1400 سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.

چگونه از زمان بندی و سایر جزئیات مصاحبه دکترا دیگر دانشگاه‎ها مطلع شوم؟

پی اچ دی تست به صورت روزانه اطلاعیه‌های مصاحبه دکتری دانشگاه‌ها را درج می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مصاحبه دکتری مراجعه نمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لیلا
خرداد ۱۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۶ ق٫ظ

سلام کسی مصاحبه حسابداری شرکت کرده؟