موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون 1400 دانشگاه تربیت مدرس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج دعوت به مصاحبه و جزئیات برگزاری مصاحبه دعوت شدگان جهت پذیرش دکتری بدون آزمون سال ۱۴۰۰ دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند داوطلبانی که وضعیت بررسی نسخه الکترونیکی مدارک ارسالی آنان در سامانه گلستان این دانشگاه «تایید» اعلام شده است و مجاز به شرکت در جلسه آزمون شفاهی هستند ضروری است طبق جداول زمانبندی تعیین شده برای شرکت در جلسه مصاحبه علمی غیرحضوری (مجازی) اقدام نمایند.

۱- داوطلبان بایستی برای شرکت در جلسه مصاحبه علمی غیرحضوری در بازه زمانی اعلام شده (در هر دو جلسه ارتباط آزمایشی و مصاحبه علمی اصلی) وارد نرم‌افزار مورد نظر گروه آموزشی شوند. عدم اقدام داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف تلقی خواهد شد و مصاحبه علمی تکرار نخواهد شد.

۲- مصاحبه علمی مجازی داوطلبان در محیط یکی از نرم افزارهای BigBlueBotton (BBB)، Skype یا Adobe Connect با توجه به اعلام گروه آموزشی در برنامه زمانبندی، برگزار خواهد شد.

۳- نتیجه نهایی پذیرش حداکثر تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۰ از طریق وبگاه دانشگاه، بخش آموزش به نشانی https://www.modares.ac.ir/edu اعلام خواهد شد. لذا از داوطلبان درخواست می‌شود اکیدا از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی در این خصوص خودداری نمایند.

۴- داوطلبان پذیرفته شده ملزم خواهند بود در زمان مقرری که متعاقبا توسط دانشکده و گروه آموزشی مربوط اعلام خواهد شد نسبت به ارائه گواهی ثبت نام و اصل مدارکی که در سامانه گلستان دانشگاه بارگذاری کرده اند، اقدام نمایند. در صورتی که مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده داوطلب با اصل مدارک صادره از مراجع ذی ربط وجود داشته باشد، بلافاصله قبولی داوطلب لغو و از ثبت نام و ادامه تحصیل او جلوگیری می‌شود و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد

۵- جدول زمانبندی مصاحبه علمی غیرحضوری به تفکیک آمده است و ضروری است داوطلبان با توجه به زمانبندی اعلام شده در جلسه مصاحبه علمی شرکت نمایند.

۶- لازم است داوطلبان بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده، نسبت به برقراری ارتباط آزمایشی با مسئولین مربوط دانشکده و گروه آموزشی مربوط اقدام نموده و از امکان ورود خود در روز برگزاری مصاحبه علمی اطمینان حاصل نمایند. همچنین توصیه میشود داوطلبان در روز مصاحبه حتما امکانات مورد نیاز تماس مجازی (شامل سیستم رایانه‌ای دارای دوربین، اسپیکر و میکروفون قوی) و خط اینترنتی پرسرعت در اختیار داشته باشند.

۷- تاکید می‌شود داوطلب گواهی ثبت نام (دریافت شده از سامانه گلستان) و اصل کلیه مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه) و نسخه کامل کلیه مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی بارگذاری شده در سیستم جامع دانشگاهی (گلستان) را در روز برگزاری مصاحبه در دسترس خود داشته باشد تا در صورت درخواست هیات مصاحبه کننده به ایمیل ایشان ارسال نمایند.

تذکرات مهم:

۱- در رشته‌هایی که از نرم‌افزار Skype استفاده خواهد شد، لازم است داوطلبان ضمن نصب نرم‌افزار مذکور، اکانت خود را به ایمیل اعلامی در جداول پیوست، ارسال نمایند. راهنمای ایجاد اکانت کاربری را در این قسمت مشاهده نمایید. برای نصب نرم‌افزار اسکایپ اینجا کلیک کنید

۲- در رشته‌هایی که از BigBlueButton استفاده خواهد شد، نیاز به نرم‌افزار خاصی نیست و فقط با آدرس (link) و کد دسترسی اعلام شده در جداول پیوست می‌توانید وارد محیط آن شوید. راهنمای ورود به محیط مورد نظر و برقرای ارتباط را از این قسمت مشاهده نمایید. راهنمای تنظیمات صدا را نیز می‌توانید از این قسمت دریافت نمایید.

۳- برای اتصال به BigBlueButton می‌توانید از لپ تاپ و یا دستگاه تلفن همراه هوشمند استفاده کنید. لازم است دو مرورگر Mozila firefox و Chrome را بر روی دستگاه تلفن همراه یا لپ تاپ خود نصب کنید تا در صورت بروز مشکل در یکی از مرورگرها از مرورگر دیگر استفاده نمایید. این سامانه با مرورگرهای Internet Expolrer و همچنین Microsoft Edge کار نمی‌کند.

۴- قبل از ورود به جلسه مصاحبه از اتصال و صحت عملکرد میکروفن، هدفون و دوربین دستگاه خود مطمئن شوید.

۵- قبل از شروع جلسه مصاحبه از خاموش بودن فیلترشکن مطمئن شوید.

۶- راس ساعت مقرر آماده ورود به سامانه باشید تا با اجازه مدیر گروه وارد و مصاحبه شما شروع شود.

۷- این زمانبندی تقریبی می‌باشد و هرگونه تماسی که از سمت مدیران محترم گروه آموزشی مربوط با شما گرفته شود به این اطلاعیه ارجحیت دارد.

جدول زمانبندی مصاحبه به تفکیک دانشکده ها
حقوق
علوم انسانی
علوم پایه
علوم ریاضی
علوم زیستی
فنی و مهندسی
کشاورزی
مدیریت و اقتصاد
منابع طبیعی و علوم دریایی
مهندسی برق و کامپیوتر
مهندسی شیمی
مهندسی صنایع و سیستمها
مهندسی عمران و محیط زیست
مهندسی مکانیک
هنر
ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها