موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه بیرجند در سال 1400

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان بندی مصاحبه آزمون دکتری 1400 دانشگاه بیرجند و سایر جزئیات برگزاری اعلام شد.

ثبت نام مصاحبه دکتری

پی اچ دی تست، به اطلاع می رساند فرآیند مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی (مصاحبه دکتری و بررسی سوابق تحصیلی) در دانشگاه بیرجند به صورت الکترونیکی (مجازی) برگزار خواهد شد، خواهشمند است برای ثبت نام تا تاریخ 1400/3/19 به آدرس phdinterview.birjand.ac.ir مراجعه نمایید.

مدارک موردنیاز مصاحبه دکتری دانشگاه بیرجند

مدارک مورد نیاز که می بایست داوطلبان محترم برای انجام مصاحبه در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند:

  1. فرم مشخصات فردی تکمیل شده

  2. تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی

  3. اصل مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی موقت (مختص داوطلبانی که فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد می باشند.)

  4. کارنامه ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد

  5. اصل مدرک کارشناسی یا گواهی موقت

  6. ریزنمرات مقطع کارشناسی مقطع کارشناسی

  7. داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ در مقاطع کارشناسی ارشد  دانش آموخته خواهند شد، لازم است اصل گواهی معدل تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۹۹/۱۱/۳۰ را به جای اصل مدرک یا گواهی موقت در قسمت مدرک بارگذاری نمایند.

  8. آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی را نیز بارگذاری نمایند.

  9. یک نسخه از پایان نامه دوره کارشناسی ارشد

  10. مقالات ISI، علمی پژوهشی و علمی ترویجی

  11. مقالات کنفرانسی، همایشها و سمینارهای علمی به همراه گواهی ارائه مقاله

  12. توصیه نامه علمی از دو نفر از اساتید دوره کارشناسی ارشد

  13. گواهی ثبت اختراع تایید شده توسط سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی کشور

  14. گواهی برگزیدگی در جشنواره های معتبر علمی

  15. ارائه حکم استخدامی اعضای هیات علمی (مربی) و یا ارائه گواهی معتبر مبنی بر عضو هیات علمی رسمی آزمایشی و یا رسمی قطعی وزارت متبوع بوده و گواهی به تایید بالاترین مقام مسئول رسیده باشد. (برای داوطلبانی که از سهمیه مربی استفاده می کنند) معرفی نامه مرکز جذب و امور هیات علمی مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای مربیان دانشگاه آزاد

  16. گواهی قبولی نمره زبان انگلیسی (در صورت داشتن گواهی) در آزمونهای معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (MSRT،TOFEL ،IELTS ، TOLIMO)

قابل توجه فارغ التحصیلان یا دانشجویان دانشگاه بیرجند:

  • جهت دریافت ریز نمرات خود، از طریق ورود به سامانه puya.birjand.ac.ir (نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز عبور: وورد کد ملی) اقدام نمایند.

  • جهت دریافت گواهی معدل، پس از ورود به سامانه puya.birjand.ac.ir و قسمت درخواستهای آموزشی نسبت به ثبت «درخواست فرم گواهی معدل (جهت پذیرفته شدگان دکتری)» اقدام نمایند و پس از تایید آن توسط کارشناس آموزش، گواهی را دریافت نمایند.

زمان مصاحبه دکتری 1400

  • تاریخ مصاحبه هر رشته گرایش طبق برنامه زمانی مشخص شده در جدول زمان بندی مصاحبه انجام می شود.

  • ضروری است کلیه مدارک بارگذاری شده (در زمان ثبت نام) را به منظور شرکت در جلسه مصاحبه الکترونیکی دانشگاه بیرجند در دسترس داشته باشید تا در صورت نیاز قابل ارائه به هیات مصاحبه کننده باشد.

  • مصاحبه در یک مرحله طبق برنامه زمانبندی از ساعت 8 صبح انجام می شود و در صورت هر گونه سوال می توانید حداکثر یک روز قبل از تاریخ مصاحبه با مدیرگروه (شماره تلفن های اعلام شده در جدول زمانبندی مصاحبه) تماس گیرید.

روش مصاحبه

با توجه به شرایط خاص کشور ناشی از همه گیری بیماری کووید- ۱۹ به منظور صیانت از سلامت جامعه دانشگاهی و داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری ۱۴۰۰ و طبق توصیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرحلۀ دوم آزمون دکتری تخصصی (مصاحبه) به صورت غیرحضوری یا الکترونیکیِ در سال جاری برگزار خواهد شد.مصاحبه دکتری دانشگاه بیرجند

– مصاحبه داوطلبان در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه بیرجند و در محیط نرم افزار Adobe connect برگزار می شود.

– نسخه قابل نصب نرم افزار Adobe connect بر روی کامپیوتر شخصی و فایل راهنمای استفاده از این نرم افزار، از طریق سایت دانشگاه در اختیار داوطلب قرار میگیرد.

– آدرس (لینک) سایت مصاحبه (اتاق مجازی انتظار) هر رشته گرایش در سامانه الکترونیکی دانشگاه بیرجند از طریق مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه در سایت دانشگاه بیرجند اطلاع رسانی می شود.

– داوطلب میبایست در یکی از تاریخ های تعیین شده برای مصاحبه، با شماره داوطلبی خود وارد اتاق مجازی انتظار شود.

– داوطلب پس از ورود به اتاق مجازی انتظار، میبایست منتظر مانده تا از طریق رئیس جلسه مصاحبه به داخل اتاق مجازی مصاحبه وارد شود. لینک اتاق مجازی مصاحبه از طریق رئیس جلسه در همان اتاق مجازی انتظار اطلاع داده خواهد شد.

– اجازه ورود و خروج داوطلب به جلسه الکترونیکی مصاحبه (اتاق مجازی مصاحبه)، فعال نمودن میکروفن و
دوربین داوطلب وارد شده بر عهده رئیس هیئت مصاحبه کننده است.

– مصاحبه الکترونیکی به صورت صوتی-تصویری میباشد و لذا ارائه تصویری واضح از سوی داوطلب جهت تشخیص چهره وی الزامی است. لازم به ذکر است بدون وجود دوربین وعدم ارایه تصویر از سوی داوطلب، مصاحبه داوطلب فاقد اعتبار است.

– در زمان مصاحبه لازم است داوطلب دوربین را طوری تنظیم کند تا چهره وی و فضایی که در آن حضور دارد به راحتی قابل رؤیت باشد.

– به منظور برقراری ارتباط قابل قبول، داوطلب باید از اینترنت باکیفیت و پرسرعت استفاده نماید.

– داوطلب می بایست که کلیه مدارک بارگذاری شده (پایان نامه، مقالات و …) در سامانه ثبت نام دانشگاه بیرجند را در دسترس داشته باشد تا اگر اعضای هیئت مصاحبه کننده در جریان مصاحبه از پایان نامه، مقالات یا سایر مدارک داوطلب سوالی داشته باشند مدارک درخواستی را در اتاق مصاحبه به اشتراک بگذارد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها