موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه جامع امام حسین

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه جامع امام حسین (ع) در خصوص مرحله ارزیابی تخصصی آزمون نیمه‌متمرکز ورودی دکتری سال 1400 منتشر شد.

ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین

به گزارش پی اچ دی تست، براساس اعلام معاونت تربیت و آموزش دانشگاه جامع امام حسین (ع)، آن دسته از داوطلبانی که حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه آزمون کتبی ورودی دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور را کسب نموده و کدرشته محل‌های مربوط به این دانشگاه را در سایت سازمان سنجش انتخاب نموده‌اند می‌بایست از تاریخ 1400/03/03 تا 1400/03/07 با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز آزمون و سنجش دانشگاه (به آدرس sanjesh.ihu.ac.irنسبت به ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند. 

لازم به ذکر است پس از ثبت نام، مصاحبه علمی کلیه داوطلبان براساس برنامه زمان بندی اعلام شده توسط دانشکده و پژوهشکده های مربوطه انجام خواهد شد.

 کدرشته محل‌های مورد پذیرش آزمون دکتری 1400 دانشگاه جامع امام حسین (ع)

ردیف

نام رشته

نام گرایش

نام دوره

تلفن تماس

1

مهندسی صنایع

 

روزانه

74189314

2

مهندسی مکانیک

طراحی کاربردی جامدات

روزانه

74189314

3

مهندسی مکانیک

دینامیک کنترل وارتعاشات

روزانه

4

فیزیک

هسته‌ای

روزانه

74189568

5

فیزیک

اپتیک و لیزر

روزانه

  74189568

6

ریز زیست فنّاوری

نانوبیوتکنولوژی

روزانه

  74189568 

7

شیمی

آلی

روزانه

74189568

8

شیمی

تجزیه

روزانه

9

مدیریت صنعتی

مدیریت سیستم‌ها

روزانه

74188751

10

نوبت دوم

 

مدیریت صنعتی

مدیریت آماد و پشتیبانی

روزانه

11

مدیریت دولتی

خط و مشی گذاری

روزانه

12

نوبت دوم

13

منابع انسانی

روزانه

14

نوبت دوم

15

مطالعات منطقه‌ای

 

روزانه

74188041
74188051

74188061

16

نوبت دوم

17

آینده پژوهی

 

روزانه

74188790

18

مهندسی برق جنگ الکترونیک

 

روزانه

74189663

19

جغرافیای نظامی

 

روزانه

74188993

74188994

 

تذکر: بدینوسیله به اطلاع داوطلبین رشته های مدیریت آماد و پشتیبانی، تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت سیستم ها می رساند جهت انتخاب موضوعات پیشنهادی رساله دکتری، به سایت دانشکده مدیریت و اقتصاد مراجعه نموده و سه موضوع را به ترتیب اولویت انتخاب نموده و در فرم شماره یک خود درج نمایند.مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین

برنامه زمانی مصاحبه دکتری

بازه زمانی ارزیابی تخصصی و مصاحبه علمی از 1400/03/08 تا 1400/3/24 می‌باشد.

لازم به ذکر است زمان دقیق انجام مصاحبه علمی و ارزیابی تخصصی هر داوطلب (روز و ساعت) متعاقباَ از طریق گروه‌های علمی مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکترا

  • تکمیل و بارگذاری فرم‌ تقاضانامه ثبت‌نام و مدارک لازم در پرتال ثبت‌نام 

  • کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400

  • مدرک کارشناسی و کارشناسی‌ارشد و ریزنمرات هر دو مقطع

تبصره 1- آن دسته از داوطلبانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2- آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 1400/06/31 در مقاطع کارشناسی‌ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل خواهند شد، می‌بایست اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 99/11/30 را همراه داشته و ارائه نمایند.

  • اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

  • ارائه گواهی استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران برای متقاضیان

  • پرداخت مبلغ 1.500.000 (یک میلیون و پانصد هزار) ریال بابت هزینه مصاحبه و گزینش بصورت الکترونیکی در همین پرتال

شرایط دانشگاه برای پذیرش دانشجو از طریق آزمون دکتری سال 1400

1) انتخاب هدفمند دانشجو در سال تحصیلی 1401-1400 به ترتیب از میان پایوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شاغلین سایر سازمان‌های نیروهای مسلح، بسیجیان فعال و افراد مومن و معتقد به انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد بود. 

تبصره 1: داوطلبان (غیر از شاغلین رسمی نیروهای مسلح) نباید در استخدام و یا متعهد خدمت به سایر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها باشند.

تبصره 2: انتخاب دانشجو در دوره های نوبت دوم فقط از میان کارکنان رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌گیرد.

2) پایوران سپاه می‌بایست موافقت کتبی و بدون قید و شرط با ادامه تحصیل خود را از مرکز عملیات معاونت نیروی انسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (برابر مجموعه ضوابط و مقررات دانشجویی) قبل از ثبت‌نام در آزمون دریافت و در زمان مصاحبه به دانشگاه ارایه دهند. 

3) شاغلین سایر سازمان‌های نیروهای مسلح جهت انجام مصاحبه می‌بایست موافقت کتبی و بدون قید و شرط با ادامه تحصیل خود به صورت تمام وقت را از بالاترین مقام رسمی سازمان متبوع دریافت و در زمان مصاحبه به دانشگاه تحویل نمایند. 

4) داوطلبان بسیج فعال می‌بایست، گواهی عضویت بسیج فعال را در زمان مصاحبه به دانشگاه ارایه دهند.

تسهیلات

– دانشجویان و فارغ‌التحصیلان واجدالشرایط بسیجی و افراد مومن و انقلابی، متناسب با نیاز سپاه در اولویت بورس (حین تحصیل) و استخدام (بعد از فارغ‌التحصیلی) می‌باشند.

– نفرات اول تا سوم آزمون کتبی برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور، در صورت انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل و مشروط به احراز صلاحیت‌ها و شایستگی‌های پاسداری از ابتدای یا حین تحصیل به عنوان بورس جذب می‌گردند.

– پذیرفته‌شدگان رتبه‌های برتر و فارغ‌التحصیلان رتبه اول در صورت داشتن شرایط در اولویت جذب سپاه در مراکز آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی قرار خواهند گرفت.

– دانشجویان واجد شرایط می‌توانند برابر ضوابط و ابلاغیات مربوطه و تأیید معاونت نیروی انسانی سپاه، از امکان بهره‌مندی کسر و جایگزین خدمت سربازی در صورت اجرای پروژه‌های واگذار شده از سوی دانشگاه و تأیید مراجع ذی‌ربط، می‌توانند متناسب با میزان همکاری، برخوردار شوند.

– به دانشجویان غیربورس رتبه اول آزمون کتبی برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور، کمک هزینه تحصیلی ماهانه سه میلیون ریال به مدت هشت ترم تحصیلی پرداخت می‌شود. نحوه برگشت کمک هزینه تحصیلی مطابق ضوابط دانشگاه پس از فارغ‌التحصیلی خواهد بود.

– در صورت تمایل دانشجویان غیر بورس، پس از فارغ‌التحصیلی در صورت داشتن شرایط به مراکز علمی و تخصصی سپاه جهت انجام خدمت مقدس سربازی معرفی خواهند شد.

– به دانشجویان همکار و فعال در پروژه‌های تحقیقاتی مصوب مطابق ضوابط دانشگاه پژوهانه (حق‌الزحمه پژوهشی) پرداخت می‌گردد.

– به پذیرفته‌شدگان رتبه اول آزمون کتبی برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور علاوه بر کمک هزینه تحصیلی تا سقف 2 برابر سایرین وام و تسهیلات دانشجویی اعطا خواهد شد. نحوه برگشت وام مطابق ضوابط دانشگاه پس از فارغ‌التحصیلی خواهد بود.

– تمامی پذیرفته‌شدگان از امکانات ورزشی، کارگاه‌های مهارت افزایی، برنامه‌های فوق برنامه دانشگاه به صورت رایگان بهره‌مند می‌گردند.

 سایر شرایط

 تمام داوطلبان می‌بایست واجد صلاحیت‌های عمومی سپاه بوده و در مراحل مصاحبه و آزمون شفاهی امتیاز لازم را کسب نمایند.

-پ ذیرش نهایی از بین معرفی‌شدگان چندبرابرظرفیت و پس از احراز شرایط لازم به ترتیب اولویت صورت می‌گیرد و دانشگاه در رد یا قبولی داوطلبان مخیر است.

– تحصیل در دانشگاه بصورت تمام وقت خواهد بود.

– رساله دانشجویان بصورت هدفمند در راستای حل نظام مسایل و رفع نیاز پژوهشی دانشگاه تعریف و هدایت می‌شود.

خوابگاه

به تمام دانشجویان غیربومی خوابگاه مجردی و به پذیرفته‌شدگان غیربومی رتبه اول آزمون کتبی برگزار شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور خوابگاه متأهلی تعلق می‌گیرد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه جامع امام حسین (ع) کی است؟

همه جزئیات لازم درخصوص مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه جامع امام حسین (ع) در متن این مطلب آورده شده است.

فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟

همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا 1400 سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.

چگونه از زمان بندی و سایر جزئیات مصاحبه دکترا دیگر دانشگاه‎ها مطلع شوم؟

پی اچ دی تست به صورت روزانه اطلاعیه‌های مصاحبه دکتری دانشگاه‌ها را درج می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مصاحبه دکتری مراجعه نمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها