موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلاک زمان و مدارک مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه شمال

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه شمال در خصوص برنامه زمان بندی و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مرحله بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1400 منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، کلیه داوطلبان معرفی‌شده برای حضور در مصاحبه دکتری می‌بایست مدارکی که در این اطلاعیه ذکر می­گردد را حداکثر تا تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ به آدرس پست الکترونیکی gradoffice.shomal@gmail.com ارسال نمایند. لازم به ذکر است ارائه اصل مدارک فردی و مستندات آموزشی و پژوهشی توسط داوطلبین در صورت قبولی نهایی الزامی است. تاریخ مصاحبه یکی از تاریخ‌های ذکرشده در جدول شماره ۱ می‌باشد.

تذکر مهم: مصاحبه به صورت غیرحضوری (مجازی) و از طریق سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه شمال با آدرس shomal.iranlms.org برگزار می‌شود. نام کاربری و رمز عبور، همان کد ملی می‌باشد که در زمان مصاحبه فعال می‌گردد. 

زمان مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه شمال

نام رشته

کد رشته

کد محل

تاریخ مصاحبه

مهندسی عمران- حمل و نقل

2314

3784

5 و 12 تیر 1400

مدیریت ورزشی

2115

1347

7 و 14 تیر 1400

 

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکترا

  • فرم شماره یک ارائه سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلب مصاحبه دکتری بصورت تایپ‌شده و در نهایت فایل pdf آن.

  • تصویر فیش واریزی به مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰ ریال (صد و پنجاه هزار تومان) به حساب دانشگاه شمال بابت انجام مرحله دوم آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ (مصاحبه تخصصی).

  • تصویر مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و کارنامه ریز نمرات. تبصره – متقاضیانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد و یا دکتری حرفه‌ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ فارغ‌التحصیل می‌شوند (گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۷۰ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه ۱۷۵ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی که در صفحه آخر این اطلاعیه هم پیوست شده).

  • تصویر مدرک کارشناسی (لیسانس) و کارنامه ریز نمرات. تبصره – آن‌دسته از متقاضیانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

  • کسانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۳ و ۴ فوق نمی‌باشند، لازم است گواهی تأییدشده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

  • تصویر شناسنامه و کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی این سازمان.

  • تصویر کارت پایان خدمت (مخصوص داوطلبین پسر).

  • گواهی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده‌اند. لازم به تأکید است مربیان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌بایست واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه 10 دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند. تبصره – مربیان دانشگاه آزاد اسلامیتنها با معرفی‌نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی این دانشگاه امکان بهره‌مندی از این سهیمه را دارا می‌باشند.

  • تمامی مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی شامل موارد زیر:

  • گواهی پذیرش و صفحه اول مقالات علمی-پژوهشی (داخلی و خارجی) چاپ­شده یا پذیرفته­ شده.

  • گواهی پذیرش و صفحه اول مقالات علمی-ترویجی چاپ­شده یا پذیرفته­ شده.

  • گواهی پذیرش و صفحه اول مقالات ارائه­شده در کنفرانس­های (داخلی یا خارجی) چاپ­شده یا پذیرفته­ شده.

  • عنوان و چکیده پایان‌نامه کارشناسی ارشد.

  • تصویر جلد کتب تألیف یا ترجمه شده.

  • احکام برگزیدگی در المپیادها و جشنواره ­های علمی معتبر.

  • گواهی ثبت اختراع مورد تأیید سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران.

  • احکام قهرمانی، داوری و مربیگری ورزشی (ویژه داوطلبان رشته مدیریت ورزشی)

  • گواهی سابقه تدریس در دانشگاه.

  • توصیه ­نامه از اساتید راهنمای دوره کارشناسی ارشد.

  • مدرک زبان (TOEFL, IELTS, TOLIMO, MSRT).

چگونگی ارسال مدارک مصاحبه

فایل‌های مدارک فوق‌الذکر را در یک پوشه ذخیره نمایید. نام پوشه به انگلیسی نام و نام خانوادگی شما باشد. در نهایت این پوشه را فشرده (zip) کرده و فایل zip شده را به آدرس gradoffice.shomal@gmail.com ارسال نمایید. دقت نمایید که حجم این فایل zip شده باید کمتر از ۲۵ مگابایت باشد. عنوان ایمیل، «مدارک مصاحبه دکتری» باشد. ارائه اصل مدارک در صورت قبولی نهایی الزامی می‌باشد.مصاحبه دکتری دانشگاه شمال

تذکرات مهم

الف) لازم است داوطلبان واجد کلیه شرایط و ضوابط و توضیحات مذکور در دفترچه راهنمای آزمون ورودی دکتری سال ۱۴۰۰ باشند. چنانچه داوطلبی واجد شرایط و ضوابط الزامی نباشد و یا هرگونه مغایرتی در اطلاعات و اصالت مدارک وی وجود داشته باشد مسئول عواقب آن است و مطابق ضوابط با وی رفتار شده و در صورت قبولی در هر مرحله‌ای از تحصیل که باشد به تحصیل وی خاتمه داده می‌شود.

ب) پذیرفته‌شدگان این دانشگاه به صورت تمام‌وقت در دوره دکتری اشتغال به تحصیل خواهند داشت و مشمول کلیه مقررات آموزشی و انضباطی دانشگاه خواهند بود.

ج) پذیرفته شدگانی که در استخدام دستگاه‌های دولتی هستند باید برای ثبت نام و شروع به تحصیل، مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام‌وقت یا مأموریت تحصیلی را ارائه نمایند.

د) ارائه مدارک مربوط به استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران و مربیان برای متقاضیان واجد شرایط شرکت در مصاحبه، الزامی است.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه شمال کی است؟

همه جزئیات لازم درخصوص مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه شمال در متن این مطلب آورده شده است.

فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟

همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا 1400 سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.

چگونه از زمان بندی و سایر جزئیات مصاحبه دکترا دیگر دانشگاه‎ها مطلع شوم؟

پی اچ دی تست به صورت روزانه اطلاعیه‌های مصاحبه دکتری دانشگاه‌ها را درج می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مصاحبه دکتری مراجعه نمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها