موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شروع مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه صنعتی ارومیه از دهه دوم خرداد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جدول زمان بندی برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه در سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه صنعتی ارومیه بر اساس شیوه نامه اجرایی آزمون ورودی دوره دکتری ۱۴۰۰ سازمان سنجش آموزش کشور، جهت تکمیل فرایند آزمون، از کلیه داوطلبانی که حد نصاب اعلامی را دارا می باشند و از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به این دانشگاه معرفی شده اند، دعوت به مصاحبه می نماید.

با توجه به شرایط خاص ناشی از همه گیری بیماری کووید- ۱۹، به منظور صیانت از سلامت جامعه دانشگاهی و داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری ۱۴۰۰، برگزاری مرحله دوم این آزمون که تمرکز اصلی آن بر مصاحبه است، به صورت غیرحضوری (به روش الکترونیکی) خواهد بود.

مصاحبه غیرحضوری بر اساس بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و از طریق سامانه الکترونیکی دانشگاه بر اساس جدول زمان بندی زیر برگزار خواهد شد.

 
کدرشته محلنام رشته امتحانی
نام گرایش
نام دورهظرفیتتاریخ مصاحبهآدرس ایمیل کارشناسان تحصیلات تکمیلی
۳۰۶۸فیزیک – ذرات بنیادی و نظریه میدان هاروزانه۳ نفر۱۴۰۰/۰۳/۱۱   ۱۴۰۰/۰۳/۱۲nesagolbazi@yahoo.com
تلفن: ۳۱۹۸۰۲۸۵-۰۴۴
۳۹۷۱مهندسی مکانیک
تبدیل انرژی
روزانه۵ نفر۱۴۰۰/۰۳/۲۲    ۱۴۰۰/۰۳/۲۳kobrajavadi@gmail.com
تلفن: ۳۱۹۸۰۲۹۲-۰۴۴
 
 

 

 

 

 

 

نحوه تکمیل و ارسال مدارک :

داوطلبان حائز شرایط و متقاضی شرکت در مصاحبه تخصصی غیرحضوری دانشگاه صنعتی ارومیه در بازه ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ لغایت ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ فایل اسکن شده مدارک مندرج در بند۲ را به آدرس ایمیل کارشناس مربوطه (مندرج در جدول ۱)  ارسال و آمادگی خود را جهت شرکت در مصاحبه اعلام نمایند. پس از بررسی و جمع بندی مدارک توسط کارشناسان تحصیلات تکمیلی، روز و ساعت مصاحبه غیرحضوری هریک از داوطلبان برای مصاحبه (از بین روزهای جدول ۱) متعاقباً از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
 
مدارک مورد نیاز:
  • تکمیل فرم شماره ۱ ( به پیوست)

  • اسکن تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی

  • تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰

  • اسکن مدارک و ریزنمرات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
تبصره ۱– آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز اسکن و ارسال نمایند.
 
تبصره ۲– آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل خواهند شد، باید اصل گواهی تایید شده (مهر و امضا شده ) توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ را اسکن نموده و ارسال نمایند.

– تمامی مدارک ذکر شده در فرم شماره ۱

– تصویر فیش بانکی به مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ریال (یک میلیون ریال) بابت هزینه ارزیابی تخصصی و مصاحبه به شماره حساب دانشگاه صنعتی ارومیه نزد بانک ملی قابل پرداخت در تمامی شعب. لازم به ذکر است وجوه دریافتی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

– اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی- قطعی و یا رسمی- آزمایشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری.

توصیه‌های عمومی:

– کلیه داوطلبان گرامی با استفاده از اینترنت پرسرعت در روز مصاحبه به سامانه الکترونیکی دانشگاه متصل شوند.

– مصاحبه از هر یک از داوطلبان فقط یک بار و در زمان تعیین شده صورت خواهد گرفت. عدم مراجعه داوطلب در تاریخ مشخص شده به منزله انصراف وی تلقی شده و برگزاری مجدد مصاحبه برای داوطلبی که شرکت نکرده است، امکان‌پذیر نخواهد بود. 

– کلیه مستندات رزومه داوطلبان باید آماده و در دسترس باشد تا در روز مصاحبه و در صورت نیاز ارایه گردد.

– مصاحبه غیر حضوری به صورت صوتی – تصویری انجام می گیرد و ارایه تصویر از سوی داوطلب الزامی است؛ بدون وجود دوربین و ارایه تصویر از سوی داوطلب، مصاحبه فاقد اعتبار است. داوطلبان گرامی در هنگام مصاحبه الکترونیکی باید کلیه شئونات اخلاقی را رعایت نمایند.

– مسئولیت مطابقت اطلاعات خوداظهاری با مدارک و مستندات به عهده داوطلب است. بدیهی است در صورتی که مغایرت بین اطلاعات ثبت نامی و مدارک منجر به تغییر نتایج شود، دانشگاه مجاز است نسبت به لغو پذیرش و قطع رابطه تحصیلی در هر مرحله‌ای از تحصیل اقدام کند.

– در صورتی که مدارک الزامی برای بررسی پذیرش داوطلبان به طور کامل توسط داوطلب در سامانه بارگذاری نشده باشد، به درخواست پذیرش وی ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجه پرداختی نیز قابل استرداد نخواهد بود.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه کی است؟

همه جزئیات لازم درخصوص مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه صنعتی ارومیه در متن این مطلب آورده شده است.

فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟

همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا 1400 سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.

چگونه از زمان بندی و سایر جزئیات مصاحبه دکترا دیگر دانشگاه‎ها مطلع شوم؟

پی اچ دی تست به صورت روزانه اطلاعیه‌های مصاحبه دکتری دانشگاه‌ها را درج می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مصاحبه دکتری مراجعه نمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها