موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام جزئیات مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ در سال 1400

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه علم و فرهنگ برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی دانشگاه علم و فرهنگ در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ به شرح زیر می باشند:

شرایط و ضوابط عمومی پذیرش دکتری

۱- دانشجویان این دانشگاه، در صورت تأمین اعتبار، از مزایای وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نیز از تسهیلات صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران (وام ازدواج و وام‌های عادی ضروری و اضطراری) برخوردار خواهند شد.مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ

۲- اعطای هر نوع مدرک تحصیلی منوط به گذراندن تمامی واحدهای مصوب درسی رشته تحصیلی، از جمله تصویب و دفاع از رساله مربوط است.

۳- در صورت ترک تحصیل، اخراج و یا انصراف از تحصیل، بدون عذر موجه به تشخیص دانشگاه، کل شهریه دوره دریافت خواهد شد.

۴- از دانشجو همزمان با ثبت نام، ضمانت لازم برای تحصیل در طول مدت دوره آموزشی اخذ خواهد شد.

۵- این دانشگاه هیچگونه تعهدی در قبال تأمین خوابگاه ندارد. اما تلاش خود را برای اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های خصوصی معتبر و مورد تأیید خواهد داشت.

شرایط و ضوابط اختصاصی

١- به منظور پاسداشت زحمات و خدمات زنده یاد دانشمند جهادگر دکتر سعید کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان، پذیرش در رشته زیست شناسی جانوری – سلولی و تکوینی (با همکاری پژوهشگاه رویان) با ظرفیت ۲ نفر، بدون اخذ شهریه صورت می پذیرد.

۲- داوطلبان برتر آزمون دکتری سایر کدرشته ها (در رشته هایی که حداقل ۳ دانشگاه در آنها پذیرش دانشجو دارند) که محل تحصیل خود را دانشگاه علم و فرهنگ انتخاب نمایند، در صورت پذیرش نهایی علاوه بر مزیت تحصیل رایگان از جایزه ای به ارزش ۱۵ میلیون تومان بهره مند خواهند شد.

تبصره ۱: دانشجوی برتر، دانشجوی حائز رتبه اول در آزمون کتبی سراسری دوره های دکتری تخصصی (برگزار شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور) است، مشروط بر اینکه دانشجو در مرحله مصاحبه دانشگاه نیز رتبه یک تا سه را احراز نموده باشد.

تبصره ۲: یک سوم مبلغ هدیه تا پایان نیمسال دوم تحصیلی و الباقی براساس شاخص های پیشرفت تحصیلی در نیمسال های بعدی پرداخت می شود. 

٣- داوطلبان رتبه های دوم تا پانزدهم آزمون کتبی سراسری دوره های دکتری تخصصی در سایر کدرشته ها که محل تحصیل خود را دانشگاه علم و فرهنگ انتخاب نمایند، در صورت پذیرش نهایی از تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصد از کل شهریه برخوردار خواهند شد.

۴- با عنایت به اینکه زیست شناسی جانوری – سلولی و تکوینی با همکاری پژوهشگاه رویان انجام میشود و با توجه به اهمیت طرح های پژوهشی این پژوهشگاه، به منظور بهره مندی از توانمندی های دانشجویان مستعد برای انجام پروژه های تحقیقاتی بنیادی و کاربردی در عرصه سلول‌های بنیادی دارا بودن حداقل معدل کل ۱۶ در مقطع کارشناسی ارشد برای داوطلبان این رشته الزامی است؛ لذا خواهشمند است دانشجویانی که حدنصاب معدل را ندارند، از انتخاب این کدرشته و ارسال مدارک خودداری فرمایند.

۵- دانشجویان دکتری به ازاء انتشار با ارایه هر مقاله، متناسب با سطح علمی و میزان اعتبار مجله یا کنفرانس، بر اساس نظر شورای پژوهشی دانشگاه، مستند به آیین نامه تشویق فعالیت های پژوهشی مندرج در سایت دانشگاه معاونت پژوهش و فناوری، از تخفیف در شهریه برخوردار خواهند شد.

۶- دانش آموختگان مقطع دکتری دانشگاه، مشروط به احراز صلاحیت های لازم و نیاز واحدها، مؤسسات و پژوهشکده های جهاددانشگاهی برابر مقررات و ضوابط مربوط جهت همکاری در طرح های علمی پژوهشی و آموزشی معرفی خواهند شد.

۷- داوطلبان دارای سهمیه مربی در صورت موافقت دانشگاه محل خدمت می توانند در دوره دکتری ثبت نام نمایند، ضمنا پرداخت شهریه تحصیل مربی در تمامی دوره ها اعم از روزانه و نوبت دوم بر عهده محل خدمت وی و با شخص داوطلب می باشد.

مدارک لازم برای بارگذاری جهت شرکت در مصاحبه دکتری

۱- تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه

۲- تصویر کارت ملی

۳- تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی دارای معدل

۴- تصویر مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد دارای معدل، تاریخ فراغت از تحصیل مختص دانش آموختگان

۵- تصویر فرم تکمیل شده شماره ۱اختصاصی دانشگاه علم و فرهنگ با فرمت pdf

۶- تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰

۷- تصویر حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی- قطعی و یا رسمی- آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۸- تصویر گواهی پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام به مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ریال (دویست هزار تومان) به حساب دانشگاه علم و فرهنگ (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملت)

۹- تصویر چکیده پایان نامه کارشناسی ارشد با فرمت pdf

۱۰- تصویر صفحه اول مقالات علمی- پژوهشی

۱۱- تصویر صفحه اول کتاب های چاپ شده

۱۲- تصویر گواهینامه جشنواره های علمی، پژوهشی، کنفرانس و…

۱۳- تصویر گواهینامه ثبت اختراع

۱۴- تصویر مدرک زبان انگلیسی

تذکر: در ارسال مدارکی که دارای چند صفحه میباشند، از فرمت pdf استفاده نمایید.

توجه: حداکثر تا ۴۸ساعت پس از تکمیل فرم مصاحبه و بارگذاری کامل مدارک مورد نیاز، تأییدیه ثبتنام برای شرکت در مصاحبه از طریق پیامک به اطلاع داوطلب خواهد رسید.

زمان برگزاری مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه علم و فرهنگ

بازه زمانی مصاحبه علمی از شنبه ۲۲ خردادماه تا یکشنبه ۲۰ تیرماه خواهد بود. جزئیات زمان و نحوه برگزاری مصاحبه به تفکیک رشته، متعاقباً اعلام میشود.

همچنین اطلاع رسانی درخصوص زمان مصاحبه آزمون دکتری هر یک از داوطلبان، از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه درج شده توسط داوطلب (در فرم مخصوص مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری) نیز صورت خواهد گرفت.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ کی است؟

همه جزئیات لازم درخصوص مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه علم و فرهنگ در متن این مطلب آورده شده است.

فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟

همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا 1400 سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.

چگونه از زمان بندی و سایر جزئیات مصاحبه دکترا دیگر دانشگاه‎ها مطلع شوم؟

پی اچ دی تست به صورت روزانه اطلاعیه‌های مصاحبه دکتری دانشگاه‌ها را درج می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مصاحبه دکتری مراجعه نمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها