انتشار اطلاعیه مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه مذاهب اسلامی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه مذاهب اسلامی درخصوص برگزاری مصاحبه کنکور دکتری سال ۱۴۰۰ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه مذاهب اسلامی شرایط و ضوابط ثبت‌نام و شرکت داوطلبان در مرحله دوم آزمون نیمه‌متمرکز دکتری را به شرح ذیل اعلام می‌کند.

داوطلبان می‌توانند بر اساس کد رشته‌هایی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است تا تاریخ  ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ نسب به ارسال مدارک اقدام نمایند.

شرایط عمومی – اختصاصی

– احراز تمام شرایط اعلامی در دفترچه شماره یک و دو آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ سازمان سنجش آموزش کشور

تذکر مهم ۱: داوطلبانی می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام نمایند که حد نصاب تعیین‌شده دانشگاه را در مرحله اول آزمون کسب نموده و از طرف سازمان سنجش کشور به دانشگاه معرفی شوند.

تذکر مهم ۲: رشته امتحانی انتخابی داوطلبان در دوره دکتری می‌بایست متناسب با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد، مطابق ستون مربوط به رشته‌های مرتبط، جدول رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون دفترچه شماره ۱ آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ باشد.

تذکر مهم ۳: پذیرفته‌شدگان مرد باید از لحاظ خدمت وظیفه عمومی شرایط مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ را دارا باشند.

– داوطلبان پس از پذیرش نهایی و قبول در دوره دکتری دانشگاه مذاهب اسلامی، قبل از آزمون جامع ملزم به ارائه مدرک زبان معتبر حسب مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه می‌باشند.

مدارک موردنیاز برای انجام مصاحبه دکتری

داوطلبان لازم است مدارک به شرح ذیل را تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ به آدرس mazaheb1400@mazaheb.ac.ir ارسال نمایند. به مدارکی که بعد از مصاحبه ارائه شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱- اسکن صفحه اول شناسنامه و کارت ملی (در صورت داشتن توضیحات در شناسنامه، اسکن صفحه توضیحات ضروری است.)

۲- اسکن اصل مدرک کارشناسی ارشد به همراه ریزنمرات با ذکر معدل کل.

توجه ۱: برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد، اسکن گواهی تأییدشده دانشگاه محل تحصیل مبنی بر فارغ‌التحصیل شدن تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۳۰ با ذکر معدل کل به همراه ریزنمرات و ذکر تاریخ احتمالی فراغت از تحصیل.

۳- اسکن اصل مدارک مربوط به مقالات با نمایه معتبر (همانند ISI و …)، کتاب، مدرک زبان

توجه ۲: آن دسته از پذیرفته‌شدگان که با استفاده از سهمیه مربیان در چند برابر ظرفیت پذیرش قرارگرفته‌اند، در صورتی می‌توانند در مصاحبه شرکت نمایند که کلیه شرایط و ضوابط آیین‌نامه ادامه تحصیل مربیان را دارا باشند.

توجه ۳: اسکن حکم کارگزینی ممهور به مهر هیأت ممیزه دانشگاه‌های تابع وزارت علوم و یا اصل گواهی مبنی بر عضو هیأت علمی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی دانشگاه محل خدمت که به تأیید بالاترین مقام مسئول رسیده باشد.

توجه ۴: اسکن معرفی‌نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیأت علمی برای مربیان دانشگاه آزاد اسلامی الزامی است.

۴- بارگزاری اصل فیش واریزی هزینه مصاحبه به همراه مدارک

هزینه ثبت‌نام برای مصاحبه

پرداخت مبلغ ۱.۵۰۰،۰۰۰ ریال (یکصد و پنجاه هزار تومان) بابت هزینه ثبت‌نام برای هر کد رشته محل

توجه مهم: وجه پرداخت‌شده ثبت‌نام، (در صورت انصراف و یاعدم پذیرش نهایی متقاضی، اشتباه در پرداخت و…) به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. لذا داوطلبان محترم ضروری است قبل از واریز هزینه دقت لازم را به عمل آورند.

تاریخ و نحوه مصاحبه دکتری

– روز و تاریخ مصاحبه از متقاضیان دانشگاه مذاهب اسلامی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ تا ۱۴۰۰/۰۳/۱۵ خواهد بود.

– امتیاز بررسی سوابق علمی و مصاحبه در شیوه آموزشی – پژوهشی ۵۰ است که ۲۰ امتیاز مربوط به آموزشی و پژوهشی و ۳۰ امتیاز به مصاحبه اختصاص داده‌شده است.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه مذاهب اسلامی کی است؟

همه جزئیات لازم درخصوص مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه مذاهب اسلامی در متن این مطلب آورده شده است.

فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟

همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا 1400 سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.

چگونه از زمان بندی و سایر جزئیات مصاحبه دکترا دیگر دانشگاه‎ها مطلع شوم؟

پی اچ دی تست به صورت روزانه اطلاعیه‌های مصاحبه دکتری دانشگاه‌ها را درج می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مصاحبه دکتری مراجعه نمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها