موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شروع مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه ملایر از ۱۱ خردادماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان برگزاری و دیگر جزئیات مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری در سال ۱۴۰۰ در دانشگاه ملایر اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت داشتن حد نصابهای اعلام شده میتوانند تا دو روز مانده به زمان اولین روز مصاحبه هر رشته با مراجعه به سامانه ثبت نام اینترنتی نسبت به ثبت نام برای ارزیابی تخصصی اقدام نمایند.

بدیهی است منحصرا داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته- محل دانشگاه ملایر درخواست ارائه نمایند که با توجه به کارنامه مذکور دارای حد نصاب در آن کد رشته – محل باشند.

شایان ذکر است حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر 70 درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط 80 درصد حدنصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد می باشد که وضعیت آنها در کارنامه درج شده است.
 

نحوه ارزیابی داوطلبان در مرحله دوم 

مصاحبه دکتری به صورت غیر حضوری (مجازی) و با استفاده از سامانه جلسات مجازی دانشگاه براساس تاریخ‌های اعلام شده در جدول زمانبندی مصاحبه دکتری دانشگاه برگزار خواهد شد.

  • ارزیابی داوطلبان در این مرحله براساس موارد زیر صورت خواهد گرفت:

نمره آزمون متمرکز مرحله اول به میزان 50 درصد نمره کل نهایی داوطلب را تشکیل می دهد.

ارزیابی داوطلبان در مرحله دوم براساس سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش علمی انجام می گیرد. بر این اساس از مجموع 50 امتیاز این مرحله، سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری (20 امتیاز) و مصاحبه علمی و سنجش علمی (30 امتیاز) را شامل می شود.

زمان مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه ملایر

برنامه زمانی انجام مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله ارزیابی تخصصی) به شرح جدول زیر است.

مصاحبه از ساعت ۸ تا ۱۳ و در صورت لزوم، ادامه آن از ساعت ۱۴ الی ۱۸ روزهای ذکر شده خواهد بود.

قبل از برگزاری جلسه آزمون، زمان تقریبی انجام مصاحبه هر داوطلب اطلاع رسانی خواهد شد.

کد رشته محلکد رشته امتحانیرشته امتحانیگرایشدورهظرفیتتاریخ مصاحبه تخصصیتاریخ مصاحبه تخصصی (جامانده ها)زمان ثبت نام
29162233ریاضیجبرروزانه317 و 18 خرداد24  خرداداز 1 خرداد تا 15 خرداد
29772233ریاضیکاربردیروزانه517 و 18 خرداد24  خرداداز 1 خرداد تا 15 خرداد
31492238فیزیکفیزیک ماده چگالروزانه511 و 12 خرداد13  خرداداز 1 خرداد تا 9 خرداد
36302307مهندسی عمرانسازهروزانه21 و 8 تیر15 تیراز 1 خرداد تا 28 خرداد
45062401علوم و مهندسی محیط زیستروزانه36 و 7 و 13 تیر14  تیراز 1 خرداد تا 4 تیر
45112401علوم و مهندسی محیط زیستنوبت دوم36 و 7 و 13 تیر14  تیراز 1 خرداد تا 4 تیر


تذکر: به اطلاع شرکت کنندگان در مصاحبه دکتری مهندسی محیط زیست 1400 می رساند در صورت تمایل به شرکت در مصاحبه دوره روزانه و شبانه،  ضروری و الزامی است که در هر دو گروه ثبت نام نمایند. لازم به ذکر است تنها یکبار واریز وجه جهت ثبت نام توسط ایشان برای هر دو دوره باید صورت گیرد.مصاحبه دکتری دانشگاه ملایر

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکترا

لازم است داوطلبان قبل از شرکت در جلسه غیرحضوری جهت مصاحبه، ابتدا نسبت به ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک مورد نیاز زیر در سامانه ثبت نام دانشگاه در مهلت تعیین شده اقدام نمایند.
در ارسال مدارک رعایت نکته ذیل الزامی است:

– در تهیه فایل های تصویری مورد نیاز جهت بارگذاری ، از اصل مدارک و اسکن رنگی مدارک استفاده شود. (اسکن مدارک بصورت سیاه سفید بررسی نخواهد شد.) (حتما اسکن مدارک با فرمت jpg یا Pdf باشد)

تذکر مهم:

لازم و ضروریست متقاضی محترم تمامی مدارک را در یک پوشه قرار داده و سپس بصورت فایل zip یا rar در سامانه بارگذاری نماید. حتما نام پوشه بدین صورت باشد : نام ، نام خانوادگی، کد ملی (به صورت حروف انگلیسی . به عنوان مثال Ali.Akbari.4123456789.rar

مدارک مورد نیاز برای بارگذاری در سامانه ثبت نام دانشگاه:

  • فرم تکمیل شده مشخصات فردی 

  • کلیه صفحات شناسنامه

  • کارت ملی

  • عکس ۴×۳

  • تعهد نامه تحویل اصل مدارک (تکمیل و بارگذاری نسخه چاپی الزامی است.)

  • ریزنمرات و مدارک تحصیلی مقاطع تحصیلی (آموزش عالی) قبل (کاردانی، کارشناسی،کارشناسی ارشد)

  • گواهی معدل (برای دانشجویان سال آخرمقطع کارشناسی ارشد)

  • مدرک زبان آزمون های زبان بین الملل مربوط به دو سال گذشته:

  • TOEFL MSRT, IELTS, TOLIMO

  • کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1400 + کارنامه انتخاب رشته دانشگاه ها

  • حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/ معرفی نامه صادره از مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مربیان دانشگاه آزاد اسلامی

  • تعهد حضور تمام وقت 

  • سوابق پژوهشی (صفحه اول مقالات، اسناد مرتبط با اختراع، اکتشاف و …)

تذکر 1: تنها به مقالاتی امتیاز داده می شود که در ژورنال های دارای نمایه معتبر بین المللی با مورد تایید وزارتین با اعتبار علمی- پژوهشی، چاپ با پذیرش شده باشند.

تذکر ۲: نشریاتی که مقالات متقاضی در آنها منتشر شده اند نباید در لیست سیاه (Black List) اعلام شده از طرف معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشند.

تذکر 3: گواهی پذیرش قطعی (با ذکر تاریخ دقیق دریافت مقاله، پذیرش و چاپ) برای مقالات چاپ نشده و صفحه اول آن مقاله

تذکر 4: تنها به مقالات کنفرانسی / همایشی داخلی که در همایش های معتبر برگزار شده توسط یکی از دانشگاههای زیر مجموعه وزارتین یا توسط انجمن های علمی تخصصی رشته مربوطه، ارائه شده باشد، امتیاز تعلق می گیرد.

تذکر 5: تنها به مقالات کنفرانسی / همایشی خارجی که در همایش های معتبر ارائه شده باشد، امتیاز تعلق می گیرد.

تذکر 6: برگزیدگان رتبه اول تا سوم مرحله نهایی جشنواره های علمی معتبر بین المللی خوارزمی، فارابی، وازی و ابن سینا) باید تایید دبیرخانه جشنواره را نیز کسب و بارگذاری نمایند.

تذکر 7: گواهی ثبت اختراع با پد دارای تاییدیه از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران باشد. برگزیدگان مرحله نهایی المپیادهای علمی دانشجویی باید تایید دبیر خانه المپیاد را نیز کسب و بارگذاری نمایند.

  • پرداخت الکترونیکی مبلغ 800/000 ریال (هشتصد هزار ریال) بابت هزینه ثبت‌نام و بررسی مدارک از طریق سامانه پرداخت الکترونیکی دانشگاه   

(بدون پرداخت هزینه، ثبت نام داوطلب نهایی نبوده و داوطلب حق شرکت در جلسه آزمون مصاحبه را نخواهد داشت.)

(هزینه پرداخت شده برای ثبت نام الکترونیکی، بررسی مدارک و برگزاری مصاحبه بوده و به هیچ عنوان مسترد نمی‌شود.)

  • صفحه اول و چکیده  پایان نامه دوره کارشناسی ارشد (ویژه داوطلبان فارغ التحصیل)

  • یک نسخه پروپوزال (ویژه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد)

  • توصیه نامه علمی (ارائه توصیه نامه از استاد راهنمای دوره کارشناسی ارشد)

  • آخرین حکم کارگزینی مبنی بر اینکه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.

تذکر 1: بارگذاری موافقت نامه قطعی مبنی بر ادامه تحصیل از طریق سهمیه مربیان به تأیید معاون آموزشی یا معاون اداری و مالی (پشتیبانی) دانشگاه یا موسسه آموزش عالی

تذکر 2: داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه مربیان باید در زمان ثبت نام در آزمون به صورت رسمی در یکی از مؤسسات آموزشی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اشتغال به کار داشته باشند. این دسته از داوطلبان باید حداقل دارای سه سال سابقه کار به عنوان عضو هیات علمی تمام وقت باشند.

  • کارت معافیت یا پایان خدمت وظیفه عمومی یا مدرکی که وضعیت نظام وظیفه معرفی شده را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور را مشخص نماید، جهت آقایان الزامیست.

تبصره 1- آن‌دسته از داوطلبان که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره 2- داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای بوده و حداکثر تا تاریخ  1400/06/30 فارغ التحصیل می شوند (اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی) را تهیه و بارگذاری نمایند.

تذکر: به مدارکی که ناقص باشند و یا پس از پایان مهلت ثبت نام اینترنتی بارگذاری شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد و صرفاً به مدارک بارگذاری شده و مورد تأیید توسط کمیته ارزیابی امتیازبندی‌های مورد نظر تعلق می گیرد. لازم به ذکر است آزمون مصاحبه تخصصی صرفا از داوطلبانی صورت میگیرد که ثبت نام اینترنتی خود را در زمان مقرر کامل کرده باشند.

جزئیات و نحوه برگزاری مصاحبه

  • جلسات مصاحبه از تاریخ یازدهم خردادماه لغایت پانزدهم تیرماه 1400 به شیوه غیرحضوری برگزار خواهند شد.

  • عدم شرکت در جلسه مصاحبه در زمان های تعیین شده توسط دانشکده، به منزله انصراف از شرکت در این مرحله از آزمون خواهد بود.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه ملایر کی است؟

همه جزئیات لازم درخصوص مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه ملایر در متن این مطلب آورده شده است.

فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟

همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا 1400 سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.

چگونه از زمان بندی و سایر جزئیات مصاحبه دکترا دیگر دانشگاه‎‌ها مطلع شوم؟

پی اچ دی تست به صورت روزانه اطلاعیه‌های مصاحبه دکتری دانشگاه‌ها را درج می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مصاحبه دکتری مراجعه نمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها