موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شروع مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه میبد از ۱۱ تیرماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اطلاعیه دانشگاه میبد در خصوص مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، داوطلبان حاضر در جلسه آزمون مرحله اول (آزمون متمرکز) که برای آن‌ها کارنامه مرحله اول (آزمون متمرکز) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است، در صورت دارا بودن حدنصاب مرحله اول (آزمون متمرکز) مطابق کارنامه کدرشته محل‌های انتخابی میتوانند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ تا ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ با مراجعه به پرتال https://meybod.ac.ir/academic-research/education/PhD-interview نسبت به ثبت نام برای مرحله دوم (مصاحبه علمی، سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) و آپلود مدارک اقدام نمایند.

برنامه زمانی مصاحبه علمی دکتری 1400

آزمون مرحله دوم (مصاحبه علمی) شامل مصاحبه تخصصی به صورت شفاهی (آنلاین) است. مصاحبه علمی از روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۱ تا روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۶ مطابق با جدول برنامه زمانبندی زیر برگزار خواهد شد.

رشته زمان مصاحبه
علوم قرآن و حدیث
نهج البلاغه و معارف علوی

17 و 18 تیرماه 1400

حقوق جزا و جرم شناسی 13 و 14 تیرماه 1400
حقوق خصوصی 15 و 16 تیرماه 1400

 

نکته یک: برای داوطلبان جامانده از مصاحبه، روز شنبه  ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ به عنوان زمان مصاحبه جایگزین در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است منظور از جامانده، داوطلبی است که مدارک لازم برای انجام مصاحبه را در زمان مقرر به دانشگاه میبد ارسال نموده اما به دلیل موجهی همچون همزمانی مصاحبه دانشگاه میبد با دانشگاهی دیگر نتوانسته در موعد مقرر در مصاحبه دانشگاه میبد شرکت نماید.

نکته دو: عدم حضور (به صورت الکترونیکی) در مصاحبه تخصصی در تاریخ‌های فوق، به منزله انصراف داوطلب از درخواست پذیرش تلقی میشود.

نکته سه: منابع امتحانی جهت مصاحبه تخصصی به شرح زیر است

رشته منابع امتحانی
حقوق جزا و جرم شناسیفقه و اصول فقه
حقوق جزای عمومی
حقوق جزای اختصاصی
آیین دادرسی کیفری
قواعد فقه
حقوق خصوصیفقه و اصول فقه
حقوق مدنی
حقوق تجارت
قواعد فقه
علوم قرآن و حدیثادبیات عرب با تکیه بر متن خوانی از
المیزان و مجمع البیان
روش های تفسیری
علوم قرآنی
علوم حدیث
نهج البلاغه و معارف علویادبیات عرب با تکیه بر متن خوانی از
شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید و ابن
میثم
علوم حدیث
علوم نهج البلاغه
تاریخ زندگانی امیرالمؤمنین علیه السلام

 

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه میبد

لازم است متقاضیان با مراجعه به آدرس https://meybod.ac.ir/academic-research/education/PhD-interview ثبت نام الکترونیک نسبت به آپلود مدارک اسکن شده زیر اقدام نمایند

– فرم شماره ۱ تکمیل شده شامل مشخصات فردی، سوابق پژوهشی و آموزشی با فرمت jpg

– تصویر کارت ملی و صفحات اول و دوم شناسنامه با فرمت jpg

– تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰با فرمت jpg

– تصویر مدرک نظام وظیفه مخصوص آقایان (کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دایم یا برگ آماده به خدمت بدون غیبت یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد) با فرمت jpg

– تصویر مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و ریز نمرات هر دو مقطع با فرمت jpg

تبصره ۱: آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته میباشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته و ریزنمرات آن میبایست اصل مدرک کاردانی و ریزنمرات آن را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، میبایست اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ را ارائه نمایند.

– تصویر حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

– تصویر مدارک سهمیه ایثارگران برای داوطلبانی که از این سهمیه استفاده میکنند.

– فایل پایان نامه کارشناسی ارشد دانشجو به صورت word و pdf جهت بررسی داوران، بهعنوان مهمترین پژوهش داوطلب، مورد نیاز است. (برای داوطلبانی که از پایان نامه خود دفاع ننموده اند ارائه فرم پیشنهاد پایان نامه الزامی است.)

– مقالات چاپ شده یا پذیرفته شده در مجلات علمی- پژوهشی و یا علمی- ترویجی (لطفا فایل پی دی اف مقاله بارگذاری گردد. در صورتی که از مقاله پذیرش گرفته و هنوز به چاپ نرسیده است، علاوه بر فایل مقاله، نامه پذیرش قطعی مقاله نیز بارگذاری گردد).

– مقالات ارائه شده در کنفرانس های داخلی و یا خارجی (فقط صفحه اول هر مقاله با فرمت pdf را از طریق وبگاه ارسال نمایند).

– تصویر کتب تالیف/ترجمه شده مرتبط با رشته تحصیلی همراه با تصویر صفحه اول با فرمت jpg

– تصویر مدارک مربوط به برگزیدگی در مسابقات و یا المپیادهای علمی دانشجویی و یا جشنواره‌های علمی معتبر با فرمت jpg

– تصویر مدارک زبان معتبر با فرمت jpg

– واریز وجه ثبت نام به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ (یک میلیون ریال) بابت هزینه مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی) از طریق لینک پرداخت آنلاین http://meybod.ac.ir/FreePay/PaymentForm و دریافت شماره پیگیری و ثبت آن در فرم شماره ۱

تبصره- چنانچه داوطلبی مجاز باشد دو گرایش را برای مصاحبه انتخاب نماید، فقط ملزم به پرداخت یک هزینه میباشد (مختص دانشجویان رشته علوم قرآن و نهج البلاغه/ دانشجویان رشته حقوق تنها در گرایش خاص خود می توانند در مصاحبه شرکت کنند.)

نکات مهم و ضروری:

– توصیه می شود داوطلبان محترم قبل از شروع ثبت نام، نسبت به تهیه و تدارک فایل رزومه و مستندات علمی خود اقدام نمایند تا بارگذاری فایل ها، با سرعت بیشتری انجام شود. در ضمن حجم هر یک از فایلهای بارگذاری شده نباید از ۲مگابایت بیشتر باشد.

– صحت اطلاعات ارسال شده به عهده داوطلب می باشد و درصورتیکه در هر مرحله از فرآیند پذیرش و حتی پس از قبولی دانشجو در دانشگاه، صحت اطلاعات نقض شود، پذیرش داوطلب لغو و مطابق با قوانین با او برخورد خواهد شد.

– با توجه به فرصت لازم برای تشکیل پرونده جهت مصاحبه، مهلت ثبت نام و ارسال اطلاعات به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و در صورت عدم بارگذاری اطلاعات، از داوطلب مصاحبه به عمل نخواهد آمد.

– بدیهی است کلیه داوطلبانی (اعم از روزانه و نوبت دوم (شبانه) ) می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل این دانشگاه در مصاحبه شرکت نمایند که در وبسایت دانشگاه میبد ثبت نام کرده باشند.

– زمان دقیق هر فرد برای مصاحبه مجازی، یک یا دو روز قبل از مصاحبه با تماس تلفنی، اطلاع داده خواهد شد که لازم است شماره تماس در دسترس توسط داوطلبین در سامانه ثبت گردد.

– لینک ورود دانشجویان به اتاق‌های مصاحبه مجازی (نرمافزار) Adobe Connectبه صورت زیر است:

  • اتاق شماره ۱-  http://vc.meybod.ac.ir/phd-1
  • اتاق شماره ۲- http://vc.meybod.ac.ir/phd-2
  • اتاق شماره ۳-  http://vc.meybod.ac.ir/phd-3

– به دلیل برگزاری مصاحبه به صورت مجازی لازم است حتماً داوطلبان نرم افزار Adobe Connect را بر روی سیستم خود نصب کرده و از طریق لینک زیر:

https://meybod.ac.ir/academic-research/virtual-training/virtual-training5

راهنما و پیش نیازهای مصاحبه آنلاین را مطالعه کرده و برای زمان مصاحبه از وضعیت اینترنت، میکروفون و وب کم خود اطمینان داشته باشند.

– پس از انجام مصاحبه و بررسی دقیق سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان، نتایج بر اساس سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری (۲۰ درصد)، مصاحبه علمی و سنجش عملی (۳۰ درصد)، به سازمان سنجش اعلام خواهد شد که با توجه به نمره آزمون متمرکز (۵۰ درصد)، نتیجه نهایی توسط سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه میبد کی است؟

همه جزئیات لازم درخصوص مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه میبد در متن این مطلب آورده شده است.

فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟

همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا 1400 سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.

چگونه از زمان بندی و سایر جزئیات مصاحبه دکترا دیگر دانشگاه‎ها مطلع شوم؟

پی اچ دی تست به صورت روزانه اطلاعیه‌های مصاحبه دکتری دانشگاه‌ها را درج می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مصاحبه دکتری مراجعه نمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها