موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه یاسوج در تیرماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زمان و نحوه برگزاری مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری و همچنین داوطلبان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان سال ۱۴۰۰ دانشگاه یاسوج اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، در راستای اجرای مرحله مصاحبه آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۰ در دانشگاه یاسوج، موارد زیر اطلاع‌رسانی می گردد: مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج

۱- داوطلبان محترم میبایست یک سری از کپی مدارک مندرج در همین اطلاعیه را از طریق پست ویژه به آدرس این دانشگاه ارسال نمایند. مدارک ارسالی میبایست نهایتاً تا تاریخ ۱۴۰۰/۳/۳۱ به مدیریت امور آموزشی دانشگاه رسیده باشد.

همچنین می‌بایستی اصل مدارک (جهت تطبیق و ارزیابی اصالت کپی ها) به همراه سایر مدارک احتمالی ذکر شده در اطلاعیه هم زمان با مصاحبه مجازی همرا دانشجو باشد.

۲- مصاحبه تمامی رشته‌ها به صورت مجازی برگزار میگردد.

3- روز و ساعت ارزیابی و انجام مصاحبه، مطابق با جدول زمانبندی مندرج در همین اطلاعیه صورت میگیرد.

4- لینک برقراری ارتباط مجازی، از طریق دانشکده مربوطه به صورت تلفنی و همچنین آگهی های تکمیلی بر روی سایت دانشگاه به اطلاع خواهد رسید.

مدارک لازم مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج

۱- یک عدد پوشه فنردار

۲- فرم مشخصات آموزشی و پژوهشی داوطلب (فرم شماره.) ۱لازم است که فرم شماره ۱به طور کامل تکمیل شود و پرینت آن ارسال گردد.

۳- اصل و تصویر مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) همراه با کارنامه (ریزنمرات تأیید شده)

تبصره (۱): برای متقاضیانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ار شد و یا دکتری حرفه‌ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می‌شوند: اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۳۹ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه ۱۷۵ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی

۴- اصل و تصویر مدرک کارشناسی (لیسانس) همراه با کارنامه (ریزنمرات تأیید شده)

تبصره (۲): آن دسته از معرفی شدگانی که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره (۳): معرفی شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای ۱و ۲ فوق نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

۵- دو قطعه عکس ۴×۳ پشت‌نویسی شده

۶- گواهی نامه زبان انگلیسی معتبر

۷- فیش واریزی به مبلغ ۶۰۰۰۰۰ ریال (معادل شصت هزار تومان)  

۸- تصویر کارنامه‌ی اولیه و همچنین کارنامه‌ی انتخاب رشته دکتری۱۴۰۰ (بسیار الزامی و ضروری)

۹- تصویر صرفاً صفحه اول کلیه مقالات چاپ شده

۱۰- تصویر تمامی مستندات مربوط به سوابق علمی، آموز شی (مانند گواهی رتبه دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در صورت احراز، سوابق تدریس در دانشگاه‌ها و. .). و سوابق پژوهشی، تحقیقاتی (مانند صفحه اول پایان نامه که در آن عنوان پایان نامه و اعضای کمیته دفاع با امضای آن‌ها قید شده باشد، مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی، مقاله و گواهی شرکت در کنفرانس‌ها، ثبت اختراع و…

۱۱- اصل گواهی مبنی بر اینکه عضو هیأت علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایش تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن دسته از معرفی شدگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.

– تمامی مدارک مذکور به ترتیب ذکر شده در پوشه قرار گیرند، به صورتیکه فرم مشخصات در بالا و بقیه مدارک به ترتیب در پشت سر آن قرار گرفته باشند.

– از ارسال اصل مدارک خودداری فرمایید. اما ضروریست در زمان مصاحبه مجازی، اصل تمامی مدارک از قبیل مدارک شناسنامه‌ای و فعالیت‌های آموزشی پژوهشی، جهت روئیت اعضای کمیته در دسترس داوطلب باشد.

زمان ثبت نام مصاحبه دکترا

مدارک مشروحه فوق باید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ با پست پیشتاز به آدرس زیر رسیده باشد.

در ضمن از متقاضیان خواهشمند است حتما در روی پاکت نام رشته و عبارت ” ارسال مدارک جهت شرکت در مصاحبه دکتری در سال ۱۴۰۰دانشگاه یاسوج ” را ذکر کنند.

نکات بسیار مهم

۱- مصاحبه از دروس پایه، تخصصی گرایش و پایان نامه صورت می‌گیرد.

۲- لطفاً مدارک در پوشه فنردار قرار داده شود.

۳- جهت برقراری تماس تلفنی، حتماً شماره تماس متعلق به خود داوطلب در فرم مشخصات فردی نوشته شود.

۴- در زمان مصاحبه مجازی، نسخه ی اصل مدارک ارسالی و همچنین نسخه ی اصل یا نسخه ی الکترونیک (PDF) مدارک آموزشی پژوهشی ثبت شده در فرم‌های مربوطه، در دسترس باشد تا در صورت نیاز امکان روئیت و یا دریافت آن‌ها از طریق ایمیل و… برای گروه مصاحبه کننده برقرار باشد.

زمان مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه یاسوج

جدول زمانی مصاحبه علمی-عمومی (مرحله دوم ارزیابی تخصصی) دکتری ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

نکات بسیار مهم:

۱- مصاحبه از دروس پایه، تخصصی گرایش و پایان نامه صورت می‌گیرد.

۲- صرفاً به مدارکی امتیاز داده می‌شود که در جلسه مصاحبه ارائه گردد.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج کی است؟

همه جزئیات لازم درخصوص مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه یاسوج در متن این مطلب آورده شده است.

فرم صلاحیت عمومی دکتری چیست؟

همه داوطلبانی که تمایل به شرکت در مصاحبه دکترا 1400 سراسری و قبولی در این مقطع تحصیلی دارند، لازم است نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فرم صلاحیت عمومی دکتری کلیک کنید.

چگونه از زمان بندی و سایر جزئیات مصاحبه دکترا دیگر دانشگاه‎ها مطلع شوم؟

پی اچ دی تست به صورت روزانه اطلاعیه‌های مصاحبه دکتری دانشگاه‌ها را درج می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه مصاحبه دکتری مراجعه نمایید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها