موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

لغو آزمون MSRT تیر ماه 1400

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

آزمون زبان انگلیسی وزارت علوم که مقرر بود در تاریخ 18 تیر ماه 1400 برگزار گردد، لغو شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام سازمان امور دانشجویان، با توجه به محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا طی روز‌های اخیر، این آزمون که پیش از این مقرر شده بود در روز جمعه 18 تیر ماه برگزار گردد لغو و تاریخ جدید برگزاری آزمون بعد از عادی شدن وضعیت بیماری متعاقباً در اسرع وقت اعلام می گردد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

12 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
مرداد ۲۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

سلام دوستان کسی هست منو راهنمایی کنه بجز آزمون msrt که برگزار نمیشه , تولیمو چه آزمون زبانی مرداد ماه و شهریور برگزار میشه ،واسه آزاد علوم پزشکی قابل قبول باشه مدرکش، ازتون خواهش میکنم راهنمایی کنید چه آزمونی چه زمانی ثبت نامش هست.

زهرا
مرداد ۹, ۱۴۰۰ ۵:۲۰ ب٫ظ

چرا همه آزمون ها سراسری و ارشد و استخدامی برگزار میشه فقط msrt با این تعداد کم برگزار نمیشه میدونم شما خودتان تهران هستید آزمون های دیگه را شرکت میکنید ولی ما شهرستانی ها چکار کنیم شما که دین و ایمان و خدا و عدالت سرتون نمیشه این حرفها هم بی فایده است فقط خداوند سر موقع جواب این بی مسئولیت بودن و بی تعهد بودنتون را بده

حسین
تیر ۲۸, ۱۴۰۰ ۹:۴۲ ق٫ظ

سلام
حالا که آزمون msrt لغو شده زمان ثبت نام دور بعدیش کی هس؟چطوری متوجه بشم؟

من
تیر ۱۵, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

چه مسخره بازی ای شده.آزمون EPT و MHLE دارن ثبت نام می کنند و MSRT لغو می کنه.خیلی خیلی مسخره است.

محمد
تیر ۱۴, ۱۴۰۰ ۴:۱۴ ب٫ظ

الان دوباره ثبت نام میشه کرد؟

مهسا
تیر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام
خیر فعلا هیچ آزمونی فعال نیستش برای ثبت نام

رها
تیر ۱۴, ۱۴۰۰ ۴:۱۴ ب٫ظ

معلوم هست چه خبره؟ آزمون سراسری با آن تعداد بسیار زیاد برگزار میشود اما msrt با این تعداد کم برگزار نمیشود باید برگزار شود و هر ماه هم برگزار شود

دلنیا
تیر ۱۴, ۱۴۰۰ ۴:۰۷ ب٫ظ

با سلام، دو ستان عزیز یک مشکلی در مورد سامانه سجاد برای من پیش اومده خواستم اگر کسی در موردش اطلاعاتی دارد لطف کنه به من.

موقع ثبت نام در سامانه سجاد مشکلی برای سیستم من به وجود اومد و ثبت نام کامل نشد، بعد دوباره خواستم ثبت نام کنم که با خطای اینکه ثبت نام کردم مواجه شدم، سعی کردم با نام کاربری و رمز عبوری وارد بشم که خطای اشتباه نام کاربری یا رمز بور داد و باز نشد وارد بشم، بعد با تغیر رمز هم نتونستم، متاسفانه پشتیبانی سامانه هم پاسخی نمیده؟
کسی از دوستان میدونه چطوری این مشکل برطرف میشه؟ احیا نا مشکل از مرورگر هست؟ البته با چندتا سیستم و مرورگر دیگه هم نتونستم وارد بشم.
با سپاس

Narges
تیر ۱۸, ۱۴۰۰ ۱:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  دلنیا

سلام نام کاربری که همون کد ملی شماست . رمز عبور هم اگر فراموش کردید درخواست تغییر رمز بدید با رمز جدید وارد بشید منم همین مشکل رو داشتم قبلا از طریق خود دانشگاه مقطع قبلی ثبت نام شده بودم رمز عبورم را عوض کردم با کد ملی و رمز عبور جدید وارد شدم.

MEHDI
تیر ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۰ ب٫ظ

چرا کنکور سراسری با آن همه تعداد زیاد شرکت کننده برگزار شد ، ولی این آزمون که هم تعداد شرکت کننده و هم محل آزمون محدود بود برگزار نمیشه!!!

دانشجوی دکتری
تیر ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۷ ق٫ظ

ی ازمون بسیار بی فایده که فقط وقت و پول مارو هدر داد. بسیار مسخره اس این ازمون.

Graphic
تیر ۱۴, ۱۴۰۰ ۶:۲۲ ب٫ظ

چرا یعنی از چه لحاظ میگید؟ چون منم ‌ثبت‌نام کردم اینو واسه اولین بار