موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری 1400 وزارت بهداشت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

جزئیات نحوه انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری 1400 وزارت بهداشت اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، انتخاب رشته/محل و ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی، از روز دوشنبه 1400/5/18 تا روز چهارشنبه 1400/5/20 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام خواهد شد. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1400 و آگاهی از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی (جداول شماره ۱ و ۲)، باید در زمان مقرر از طریق سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی با وارد نمودن کد ملی و شماره تلفن همراه (الزاماً شماره‌ای که در زمان ثبت‌نام اولیه ثبت شده است) نسبت به انتخاب رشته محل‌ها و ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی خود اقدام نمایند.

از آنجا که فرایند پذیرش نهایی براساس نمره و سهمیه داوطلب و با توجه به ترتیب اولویت انتخاب‌های وی صورت می‌گیرد، لذا توصیه می‌شود اولویت‌های انتخابی هر داوطلب بر اساس علاقه فردی انجام پذیرد.

تذکرات مهم:

1) تا زمانی که تمام اولویت‌های مورد نظر وارد نشده، از فشردن گزینه ثبت‌نهایی خودداری شود.

2) پس از پایان مراحل انتخاب رشته محل و ثبت نهایی، از فرم مربوطه پرینت گرفته شده و نگهداری شود. در صورتیکه پیش از فشردن گزینه ثبت نهایی پرینت گرفته شود فاقد اعتبار بوده و قابل پیگیری نمی‌باشد.

3) مسئولیت هرگونه اشتباه در تکمیل فرم انتخاب رشته محل به عهده داوطلب می‌باشد. لذا توصیه می‌شود داوطلب شخصاً اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته محل نماید. اشتباه‌هایی که به دلیل تکمیل اطلاعات توسط شخص دیگر یا کافی نت و … ایجاد شود مورد پذیرش نیست.

4) چنانچه داوطلب در موعد مقرر انتخاب رشته محل نکرده باشد امکان انتخاب مجدد وجود نداشته و از فرایند پذیرش حذف خواهد شد.

5) در صورتی که رشته انتخابی داوطلب با مدرک تحصیلی مقطع قبلی وی مطابقت نداشته باشد، عواقب بعدی آن بر عهده شخص داوطلب می‌باشد. لذا انتخاب رشته باید براساس مدارک مورد پذیرش (طبق دفترچه راهنمای آزمون) انجام پذیرد.

6) ارسال فرم انتخاب رشته/محل از طریقی به غیر از سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی (از جمله ارسال پستی یا حضوری) به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها