اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 تا دو هفته بعد

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس مرکز سنجش پزشکی وعده داد که نتایج آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۰ وزارت بهداشت تا دو هفته آینده اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره اعلام نتایج آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی سال ۱۴۰۰ گفت: مصاحبه های آزمون دکتری تخصصی هنوز در مراحل پایانی هستند و مصاحبه های آزمون دکتری پژوهشی نیز هنوز به اتمام نرسیده است و از همین رو با اتمام مصاحبه ها زمان اعلام نتایج مشخص می شود.

وی یادآور شد: تلاش می کنیم پس از پایان و مشخص شدن نتایج مصاحبه آزمون های دکتری تخصصی و پژوهشی گروه علوم پزشکی تا دو هفته آینده و در مهرماه ۱۴۰۰ اعلام شود.

به گزارش مهر، آزمون کتبی و شفاهی سی و پنجمین دوره گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی و شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی در در روزهای ۱۱ تا ۱۴ شهریورماه در دانشگاه های علوم پزشکی منتخب به صورت الکترونیک برگزار شدند.

در سی و پنجمین دوره گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی ۴۰۹ داوطلب و در شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی ۴ هزار و ۵۵۷ نفر شرکت کرده اند.

آزمون های بخش کتبی به صورت (چهارگزینه ای) و آزمون های شفاهی بر اساس روش های KFP و PMP و OSCE وKF و سایر روش های ارزشیابی شفاهی و یا مبتنی بر رایانه در ۱۰ قطب دانشگاه علوم پزشکی به شیوه الکترونیک برگزار شده اند.

آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی سال ۱۴۰۰ در روزهای ۵، ۶ و ۷ تیر ماه ۱۴۰۰ در ۳۲ دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

از مجموع ۱۶ هزار و ۸۳۵ نفر / رشته ثبت نام کننده در این دوره از آزمون تعداد ۱۲ هزار و ۷۱۹ نفر (حدود ۷۵.۵ درصد) در جلسه آزمون حاضر شدند و ۴ هزار و ۱۱۶ نفر (حدود ۲۴.۵ درصد) غایب بودند.

نتایج اولیه آزمون ۱۳ مردادماه اعلام شد و مرحله مصاحبه آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی سال ۱۴۰۰ به صورت غیرحضوری و در بخش دکتری پژوهش محور به صورت حضوری برگزار شده است.

ظرفیت مجموع رشته‌ها و دوره‌های دکتری تخصصی برای آزمون سال ۱۴۰۰ تعداد یک هزار و ۴۲۷ نفر و برای آزمون دکتری تخصصی پژوهشی (Ph.D by Research) رشته‌های علوم پایه پزشکی ۳۰۷ نفر تعیین شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

12 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
مهر ۱۰, ۱۴۰۰ ۱:۰۳ ب٫ظ

امسال که دیگه نمیتونن شیوع کرونا رو بهانه کنن برای تآخیر در اعلام نتایج و متعاقب اون عقب افتادن یک ترم تحصیلی، واقعا دلیل این بی برنامگی و بی اطلاعی ها در چنین آزمون مهمی چیه!؟ کمبود نیرو دارن خب توسعه بدن و واقعا وجود یک نفر برای روابط عمومی و مدیریت پاسخگویی لازمه، هر سال کلی از داوطلبان بدلیل این موضوعات آزرده خاطر میشن اما هیچ تغییری در رویه سازمان مشاهده نمیشه، امیدوارم وزیر محترم و تیم مدیریتی جدیدشون به این مشکلات پایان بدن، موفق باشید

مجید
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۲:۵۰ ب٫ظ

نتایج در حال بار گذاری است

ل
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۷:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

معقول‌ش
این بود/است که امروز اعلام شود

امید به خدا.

مریم
مهر ۷, ۱۴۰۰ ۹:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

منبع؟

حسین
مهر ۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

واحد مرکزی خبر

لیلا
مهر ۸, ۱۴۰۰ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  مجید

مگه چقدر طول میکشه بارگإاری

آنیتی
مهر ۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

فکر میکنم دوستان دارند شوخی میکنند. و اگر شوخی میکنند و عده‌ای نگران را سر کار میگذارند وای به حال کشوری که قراره دکترهای آینده‌اش از میان ها برگزیده شوند.

بهار
مهر ۸, ۱۴۰۰ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مجید

احتمالا همون هفته آینده میاد وگرنه تا حالا اعلام میشد

حسین
مهر ۴, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۱ ب٫ظ

نتایج نیومد که تکلیفمونو بدونیم چقدر سنجش پزشکی بیخیاله.
آزمون سراسری با اون ابهتش نتایجش اومد

ل
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۶:۱۶ ب٫ظ

با سلام و احترام.
مصاحبه‌ی دکتری پژوهشی تا ۲۳ شهریور بود.

آیا مصاحبه‌ی رئیس محترم مرکز سنجش پزشکی برای چند روز قبل است؟

رضا
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۸:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  ل

حق با شماست.مصاحبه های پژوهشی یه هفته پیش تموم شد، نمیدونم منظور رئیس سنجش پزشکی مراحل اداری و امتیاز دهی بوده که تا دو هفته طول میکشه یا خبر برای یکی دو هفته قبل هستش و خبرگزاری مهر تازه منتشر کرده.

ل
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

درود بر شما.