موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ وزارت بهداشت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

نتایج انتخاب رشته محل جهت ورود به مرحله مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ وزارت بهداشت منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، داوطلبان گرامی می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش پزشکی به نشانی https://phd1.sanjeshp.ir/1400/Startpage.aspx از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شوند. 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

18 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ss
شهریور ۹, ۱۴۰۰ ۵:۳۱ ب٫ظ

باسلام.دررابطه معدل جایی نبودکه بفرستیم واینکه ایا خودشون ازرو اطلاعات وفرم وگواهی ثبت نام نگاه میکنن درصورت نیاز؟تومرحله ارسال مدارک هم جایی نبود مشخصا فقط یه قسمت بود بنام سایر که من اونجا نفرستادم استدلالم این بود که چون تومرحله ثبت نام فرستادیم دیگه نیازی نیست ممنون میشم راهنمایی کنن دوستان

ملیحه
شهریور ۹, ۱۴۰۰ ۴:۴۰ ب٫ظ

با سلام و خسته نباشید به همه عزیزان
یه سوال داشتم اگه یه نفر اعتراضی داشته باشه از چه طریقی میتونه اقدام کنه؟ اگه شماره تماسی هست که پاسخگو هستن لطفا بفرمایین با چه شماره ای با معاونت تحقیقات تماس بگیرم بی نهایت سپاسگزارم

قربانی
شهریور ۹, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

با سلام.ببخشید این کارت دعوت مصاحبه برای چی هست چون امسال مصاحبه غیرحضوری برگزار میشه و کلیپ رو فرستادیم. یعنی مصاحبه حضوری هم هست که نتایج انتخاب رشته محل بصورت کارت صادر شده؟

نادر
شهریور ۹, ۱۴۰۰ ۹:۰۹ ق٫ظ

سلام .یعنی ممکنه کسی آزمون کتبی رو قبول شده و لی دعوت به مصاحبه نشه؟

حکمت
شهریور ۹, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  نادر

بله!آزمون کتبی قبولی نداره ی حد نصابه فقط و رتبه هم الان مشخص نمیشه!

نیلوفر رشیدی
شهریور ۸, ۱۴۰۰ ۹:۱۰ ب٫ظ

سلام. در دانشگاه آزاد بعد از سه ترم اخذ رساله و پرداخت شهریه ثابت و متغیر الان برای تمدید رساله چه مبلغی باید پرداخت کنیم؟نصف شهریه ثابت فقط؟ یا متغیر هم داریم باز؟

مهدی مهندسی مکانیک
شهریور ۸, ۱۴۰۰ ۱۱:۰۵ ب٫ظ

سلام
نه دیگه متغیر نداره.همون ثابت

آنیتی
شهریور ۸, ۱۴۰۰ ۶:۴۱ ب٫ظ

فقط یک کارت با اطلاعات شخصی و رشته‌های مجاز شده هست. اما دانشگاه‌ها مشخص نشده‌اند. آیا این نشان می‌دهد که برای دانشگاهی برای مصاحبه دعوت نشده‌ام؟

حکمت
شهریور ۸, ۱۴۰۰ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  آنیتی

خیر دعوت شده اید صدور کارت یعنی دعوت به مصاحبه شده اید!!عدم صدور کارت یعنی مردود دعوت به مصاحبه!! الان دانشگاه مشخص نمیشه چون مصاحبه بصورت مناطق آمایشی که چندین دانشگاه رو در بر میگیرد در نهایت بعد از مصاحبه اعلام نتایج نهایی دانشگاههایی انتخابی کردید قبولی یا عدم قبولی مشخص میشود.مثلاً شما رشتتون رو در دانشگاههای بهشتی تهران بهزیستی تربیت مدرس و پاستور و دانشگاههای آزاد تهران انتخاب کرده باشید از طریق اعضای بورد رشتتون بصورت واحد برای همه این دانشگاهها! در یک جا مثلا دانشگاه علوم پزشکی تهران یکبار مصاحبه میشوید ! یا مثلاً دانشگاههای تبریز زنجان اردبیل … که در یک محدوده هستند هم همینطور!یکجا مصاحبه می روید مثلا دانشگاه تبریز می روید مصاحبه برای بقیه دانشگاههای منطقه که عرض کردم سنجیده میشد چون فرمت یکسان و اعضا مصاحبه کننده هر رشته در مناطق آمایشی مشخص هستند!و اعضای بورد تخصصی رشتتون هستند.
موفق باشید

احسان
شهریور ۸, ۱۴۰۰ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  حکمت

سلام
عذر میخوام، مشخصه که شما اطلاعاتتون بالا هستش . یه سوال دارم
الان من به ترتیب اولویت ، اصفهان و کرمان و همدان و…. تا بیایم تهران رو انتخاب کردم
این فایل صوتی- تصویری که توی سنجش بارگذاری کردم کجا میره
میفرستن اصفهان ؟ یا تهران ؟ هییت بورد تخصصی چه دانشگاهی فایل منو بررسی میکنه

حکمت
شهریور ۸, ۱۴۰۰ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  احسان

سلام
فایل در اختیار سنجش پزشکی معاونت آموزشی وزارت بهداشت قرار میگیرد و از این طریق در اختیار اساتید بورد مصاحبه کننده هر منطقه ای که انتخاب کرده اید قرار میگیرد و بر اساس آن به شما امتیاز لازم داده میشود!به نظرم مصاحبه غیر حضوری به این طریق دیگر چالش رودر رو شدن با اساتید و استرس پاسخ سوالات علمی را ندارید و کلاً یک present عین خارج از کشور است!اونم در قالب یک فایل!این فرصت تکرار نمیشود نهایت استفاده را بکنید!
موفق باشید

احسان
شهریور ۸, ۱۴۰۰ ۹:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  حکمت

سپاسگزارم

آنیتی
شهریور ۸, ۱۴۰۰ ۸:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  حکمت

سپاس از توضیح شما.

حکمت
شهریور ۸, ۱۴۰۰ ۹:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  آنیتی

خواهش موفق باشید

حکمت
شهریور ۸, ۱۴۰۰ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  آنیتی

پاسخی به آقا احسان دادم توجه کنید که دیگر نیاز به مصاحبه انلاین حتی ندارید فقط بر اساس یک فایل از قبل تهیه کردید سنجیده می شوید!یعنی نیاز به مصاحبه حتی آنلاین این مناطق عرض کردم ندارید!فرصت تاریخی است استفاده کنید!
پژوهش محور ها فقط حضوری است!

حامد
شهریور ۱۱, ۱۴۰۰ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  حکمت

به نظر من اصلا تاریخی نیست و در حق کسانی که قابلیت دارند ظلم میشه

حسین
شهریور ۱۴, ۱۴۰۰ ۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  حامد

دقیقا

زینب یوسفی
شهریور ۸, ۱۴۰۰ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  حکمت

با سلام
ممنون از توصیحات خوبتون..چه کسانی دعوت به مصاحبه نشدن؟شرایط خاصی هست؟