موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

احتمال برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

زلفی گل گفت: اگر دانشگاه‌ها کلاس‌های خود را حضوری کنند، قطعا امتحانات پایان ترم هم به همان شیوه برگزار خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در نشست پارک‌های علم و فناوری کشور که در محل وزارت علوم برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره آغاز بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها از ۱۵ آبان گفت: برای بازگشایی دانشگاه‌ها مطیع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم که مصوب کرده دانشگاه‌های برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی از ۱۵ مهر و برای دانشجویان کارشناسی از ۱۵ آبان حضوری ادامه یابند.

زلفی گل اضافه کرد: فعالیت‌های متعددی در این زمینه از جمله جلسه با معاونان آموزشی، معاونان دانشجویان، روسا و مدیران حراست دانشگاه‌های کشور انجام داده ایم و چالش‌های پیش رو را بررسی کرده ایم و سعی کرده ایم تا آمادگی لازم را برای حضوری شدن بحث آموزش را به صورت جدی داشته باشیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: بحث تعمیر و بازسازی خوابگاه‌های همه دانشگاه‌های کشور و آزمایشگاه‌ها تا حدودی انجام شده است و قرار شد تا روسای دانشگاه با توجه به شرایطی که دانشگاه دارند حضور دانشجویان را اولویت بندی کنند و بحث حضوری شدن آموزش را جدی بگیرند.

زلفی گل با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم افزود: وقتی آموزش به صورت حضوری ادامه یابد امتحانات هم به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سپیده
آبان ۱۶, ۱۴۰۰ ۱:۵۸ ب٫ظ

این ترم که به نیمه رسیده… این شل کن سفت کن های مسئولان دور از جان همه داره عصبی میکنه ما رو.

علی
آبان ۱۴, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

وریر جون مگه نگفتن تا هشتاد درصد جمعیت واکسینه نشدن کرونا کمتر نمیشه؟ با این کارتون دوباره عده زیادی کشته خواهند شد و فقط چهل درصد دو دوز واکسن زدن،جون مردم ارزش نداره برای شما؟

SOMEBODY
آبان ۱۳, ۱۴۰۰ ۶:۴۶ ب٫ظ

سلام به خانم باران
در صورت انتخاب موضوع رساله دکتری، آیا مقالاتی که قبل از دفاع از رساله به چاپ می رسد، می بایست موضوع مقالات در ارتباط با موضوع رساله دکتری باشد یا خیر؟
متشکرم

باران
آبان ۱۶, ۱۴۰۰ ۰:۱۳ ق٫ظ
پاسخ به  SOMEBODY

سلام
مقالات مرتبط با رساله تنها با اسم داشجو و استاد راهنما و مشاور قابل چاپ هست و باتوجه به دستور عمل دانشگاه نویسنده مسئول میتونه دانشجو باشه یا استاد راهنما بستگی به نظر اساتید و دستور عمل پذیرش مقالات داره برای نمره دهی که مدیریت پژوهش هر دانشگاه با دیگری متفاوت هست.
اما هر آنچه شما مقاله به چاپ برسونید اگر مغاییر با موضوع رساله باشد و در راستای اهداف و دست اورد های رساله نباشد هیچ امتیازی برای دفاع نخواهند داشت و تنها برای مبحث رزومه و بعد انشاالله با داشتن شرایط استخدامی هیات علمی برای شما امتیاز داره.
پس باید مقالات چاپ شده بعد از نگارش رساله هماهنگ با موضوع مقالاتتون باشه و اسم دانشجو استاد راهنما و مشاور هم در مقاله وجود داشت باشد. برای دکتری آزاد نمره دفاع رساله از ۱۹ هست و طبق آخرین دستورعمل ها دیگر الزام به چاپ حتمی در مجلات isi نیست و تنها علمی پژوهشی بودن و مورد تایید وزارت علوم بودن کافی هست.
موفق باشید.

باران
آبان ۱۶, ۱۴۰۰ ۰:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  SOMEBODY

شما مجاز هستید هر چند تا مقاله بخواهید به چاپ برسونید و رزومه عالی کسب کنید اما این مقالات امتیازی برای رساله نخواهند داشت و مقاله رساله باید مطابق با ریز تحقیق و پژوهش رساله باشد با شرایطی که ذکر کردم در کامنت قبل. موفق باشید.

SOMEBODY
آبان ۲۱, ۱۴۰۰ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  باران

بسیار ممنون و سپاسگزارم

دانشجوی خیر خواه
آبان ۱۲, ۱۴۰۰ ۹:۲۶ ب٫ظ

سلام وزیر محترم.لطفا یه سر هم به بیمارستانها بزنید.با همین تدابیر دوباره بستری های کرونا زیاد شد.میدونم شما هم دلسوز هستین ولی اجازه بدین وضعیت بهتر بشه بعد با دل خوش بریم سر کلاسها.با تشکر