موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

احتمال حضوری شدن بیش از ۷۰ درصد کلاس های دانشگاه آزاد تا ۱۵ آذر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه کلاس های عملی و آزمایشگاه‌ها از ۱۵ آبان به صورت حضوری شروع شده‌اند، گفت: امیدواریم تا ۱۵ آذر، بیش از ۷۰ درصد دانشگاه حضوری شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی طهرانچی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت برگزاری جلسات دفاع در دانشگاه آزاد گفت: با توجه به ابلاغیه هایی که داشتیم جلسات دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد دیگر به صورت مجازی برگزار نمی شود.

رئیس دانشگاه آزاد افزود: از آن‌جایی که دانشگاه آزاد خوابگاه محور نیست و به غیر از علوم پزشکی ها، بیشتر دانشجویان بومی هستند، می‌تواند سریع‌تر از سایر دانشگاه‌ها آموزش حضوری را شروع کند.

وی با اشاره به اینکه کلاس های عملی و آزمایشگاه‌ها از ۱۵ آبان به صورت حضوری شروع شده‌اند، گفت: امیدواریم تا ۱۵ آذر، بیش از ۷۰ درصد دانشگاه حضوری شود.

طهرانچی خاطرنشان کرد: براساس اعلام آمار وزارت بهداشت، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد بالاترین آمار واکسیناسیون نظام دانشگاهی کشور را دارا هستند؛ بنابراین، موانع حضور دانشجویان رفع شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سجاد
آذر ۱, ۱۴۰۰ ۶:۴۳ ب٫ظ

آموزش حضوری فقط برای مدارس ابتدایی و راهنمایی ضرورت دارد ولی برای درسهای نظری دانشگاهی ضرورتی ندارد چون دانشجو از طریق مجازی نیز قدرت یادگیری دارد و اینکه سیستم مجازی بدلیل صرفه جویی فوق العاده در وقت و هزینه ها و نیز کاهش فوق العاده ریسک امراض مورد استقبال دانشجویان و اساتید و دانشگاهها میباشد

استدعا دارم تایید را بزنید

دانشجوی خیر خواه
آذر ۵, ۱۴۰۰ ۸:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

کاملا درست فرمودین

محمد
آذر ۶, ۱۴۰۰ ۱:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  سجاد

دقیقا

دوست
آذر ۱, ۱۴۰۰ ۱:۰۶ ق٫ظ

خدا رو شکر