موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

آموزش حضوری تمامی دانشجویان دکتری از بهمن‌ماه

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

وزیر علوم گفت: آموزش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی در بسیاری از دانشگاه‌ها آغاز شد.

دکتر محمد علی زلفی گل در گفت و گو با ایسنا، به آخرین تصمیم وزارت علوم برای تعیین نوع آموزش دانشجویان از نیم سال پیش رو اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین جلسه‌ای که با روسای دانشگاهها داشتیم تاکید نمودم که حتماً این مراکز آماده بازگشایی و آغاز آموزش حضوری باشند و آموزش دانشجویان از بهمن ماه به صورت حضوری برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: البته ما می دانیم به دلیل محدودیت های خوابگاهی و رعایت پروتکل های بهداشتی برای دانشجویانی که می توانند در هر کلاس درسی حاضر باشند در کنار فضاهای محدود این کلاس ها، موجب می شود دانشگاه های ما برای آموزش حضوری یک سری محدودیت هایی را ایجاد کنند. اما به طور کلی ازسرگیری آموزش حضوری باید با تدبیر انجام بگیرد.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: آنچه که وزارت علوم با جدیت دنبال آن است، اینست که ما از ترم دوم یعنی بهمن ماه شاهد ازسرگیری آموزش حضوری برای مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه ها هستیم و دانشجویان کارشناسی ما نیز به تدریج در این آموزش های حضوری شرکت خواهند کرد.

دکتر زلفی گل تاکید کرد: البته دانشجویان تحصیلات تکمیلی ما در بسیاری از دانشگاه ها به صورت حضوری آموزش خود را آغاز کردند اما ما سعی می کنیم با مدیریت مناسبی که دانشگاهها خواهند داشت به صورت تدریجی شاهد حضور دانشجویان با درصدهای بیشتر در دانشگاهها باشیم.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

13 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
داوود
بهمن ۱۳, ۱۴۰۰ ۶:۲۰ ب٫ظ

جناب زلفی گل و معاونتهای وزارت علوم ؛ وقتی خود اساتید و دانشجویان و واحدهای دانشگاهی بدلیل کاهش فوق العاده هزینه و کاهش فوق العاده خطرات سفر و کاهش خطرات امراض کاملا با سیستم نوین برخط و مجازی موافق هستند آیا باز هم میگید مرغ یک پا داره یا اینکه نظر اساتید و دانشجویان و واحدهای دانشگاهی و خانواده ها را محترم میشمارید ؟؟؟

منم
بهمن ۱۲, ۱۴۰۰ ۶:۱۰ ب٫ظ

سلام
بچه های دکتری حقوق اعلام حضور کنید با هم تبادل نظر و انتقال تجربه داشته باشیم

مندل
بهمن ۷, ۱۴۰۰ ۵:۱۵ ب٫ظ

انشالله که حضوری بشه. نیست از صبح تا شب خونه نشستید فقط دانشگاه حضوری نشه؟

سلام
بهمن ۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  مندل

دوست عزیز
لطفا همه را با هم جمع نزنید. نمیدانم چه عادتی ست که دیدگاه و شرایط خودمان را تعمیم می دهیم و فکر می کنیم دیگران هم مثل ما زندگی می کنند. حال می خواهد حضوری شود یا نشود
در پناه حق باشید

مندل
بهمن ۱۲, ۱۴۰۰ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سلام

خوبه خدا رو شکر حداقل شما یک نفر همه رو با خودتون جمع نزدید
اول از خودتون شروع کنید بعد از بقیه انتظار داشته باشید

سلام
بهمن ۱۲, ۱۴۰۰ ۵:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  مندل

بله، حق با شماست

اسد
بهمن ۷, ۱۴۰۰ ۳:۴۸ ب٫ظ

بیخود میکنن حضوری کنن

صبا
بهمن ۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۵ ق٫ظ

سلام
ما منتظریم تو این وضعیت کنکور دکتری به تعویق بیفته همه جا قرمز شده .یه فکری کنید

کمالی
بهمن ۷, ۱۴۰۰ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

سلام
متاسفانه کنکور دکتری با انتظار داوطلبین به تعویق نمی افتد نیاز به پیگیری و مطالبه جدی است ​هم به دلیل شرایط موجود که متاسفانه با سهل انگاری مسئولین طبق پیش بینی ها تا اواخر بهمن به اوج می رسد و هم اینکه شاهد بودیم که با تمدید مهلت ثبت نام در اواسط دی ماه کلی داوطلب جدید با دوبرابر هزینه ثبت نام شد که قاعدتاً با تعویق کنکور به بعد از عید بازه بیشتری برای مطالعه خواهند داشت.
در حال حاضر با توجه به انفعال دوستان خواهان تعویق، تغییر زمان کنکور بعید به نظر می‌رسد.
امیدوارم که حداقل با اتخاذ تدابیر بهتر شرایط برگزاری آزمون در اوایل اسفند مناسب گردد

دخترباباجی
بهمن ۷, ۱۴۰۰ ۷:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  صبا

سلام،تو را خدا بفکر تعویق نباشید شرایط را نمیشه پیش بینی کرد مگه ما میتونیم تضمین بدیم که بعد عید شرایط عالیه…
خیلی ها برای کاراشون برنامه ریزی میکنن بذارین ازمونو بدیم راحت شیم به بقیه کارامون برسیم

محمود
بهمن ۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۴ ق٫ظ

سلام، این پیش دفاع مجازی دانشگاه آزاد را هم حضوری کنند. اصلا این پیش دفاع ها درست انجام نمیشه و فقط نظر شخصی داوران که اصلا تخصص ندارن دخیله و منجرب به انداختن دانشجو ها میشه

بانو
بهمن ۷, ۱۴۰۰ ۱۰:۳۴ ق٫ظ

مگه نمی‌بینن شهرها داره قرمز میشه!!!!

خوابگاه ها را دریابید!!
بهمن ۷, ۱۴۰۰ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  بانو

مگه مهمه؟
شک نکنید این ترم حضوریه. الان تنها مسئله فقط وضعیت خواابگاه هاست که خوشبختانه و خوشبختانه هیچ نظارتی نبوده و نمیشود. با کارشناسان محترم سرای دانشجویی تماس گرفتم میگم آقا این ترم هر اتاق چند نفر، میگن هر چی وزارت بگه، ممکنه چهار نفره هم بشه. یک اتاق سه در چهار با چهار نفر. کف خوابم داشته باشیم میشه پنج نفر. اصلا برای هیچ بنی بشری این مسائل اهمیتی نداره. بهداشت کیلو چنده. البته بنده مستقیما با رئیس دانشگاه خودمون حداقل یه تماسی داشتم.امیدوارم یه فکری به حال بد خوابگاه بشه تا کمی ازین وضعیت چرک در بیاد. وجدانا آخه درسته ؟