موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام شهریه دکتری موسسه علوم شناختی 1401

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

شهریه مقطع دکتری موسسه آموزش عالی علوم شناختی در  سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، جزئیات شهریه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی این موسسه به شرح زیر است:

بورسیه تحصیلی

موسسه آموزش عالی علوم شناختی (غیر دولتی – غیر انتفاعی) براساس آیین نامه مصوب به یک تا دو نفر از پذیرفته شدگان رتبه های اول تا دهم آزمون دکتری تخصصی به شرط سهمیه قبولی آزاد در آزمون سراسری و دریافت نکردن کمک شهریه و با بورسیه تحصیلی از سوی سایر نهادها و سازمانها، و همچنین به پذیرفته شدگان برتر بدون آزمون استعدادهای درخشان به شرط دریافت نکردن کمک شهریه و با بورسیه تحصیلی از سوی سایر نهادها و سازمانها، جهت ادامه تحصیل در موسسه در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ بورس تحصیلی (معافیت کامل از پرداخت شهریه) اعطا می کند.

مبلغ شهریه و روش پرداخت

مبلغ شهریه در هر نیمسال در یک مرحله و به صورت برخط از طریق سامانه آموزشی موسسه امکان پذیر می باشد. هیچ نوع پرداخت به صورت نقد، چک و یا سفته و قسطی امکان پذیر نخواهد بود.

شهریه دکتری موسسه آموزش عالی علوم شناختی

** موسسه آموزش عالی علوم شناختی جهت رفاه دانشجویان خود تفاهم نامه ای را با بانک قرض الحسنه مهر ایران امضا کرده است که بر اساس آن امکان پرداخت وام شهریه، علاوه بر وام شهریه صندوق رفاه، از سوی بانک به دانشجویان موسسه فراهم شده است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها