پذیرش دکتری بدون کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بر اساس آیین نامه دکتری بدون آزمون، از میان متقاضیان واجد شرایط تعداد محدودی را بدون آزمون جهت ورود به مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ میپذیرد.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه نوشیروانی بابل

۱- تاریخ دانش آموختگی متقاضی ۹۹/۷/۱ یا بعد از آن باشد و یا در صورت‌عدم دانش آموختگی، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱دانش‌آموخته شود.

۲- کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری ابلاغ شده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شیوه نامه مصوب دانشگاه. (آیین نامه مذکور به همراه اصلاحات بعدی آن در بخش آیین نامه‌ها و فرم‌های سایت استعدادهای درخشان دانشگاه قابل دریافت است).

۳- کسب حداقل ۷ امتیاز از جدول ۱ آیین نامه مذکور شامل امتیازات پژوهشی (امتیاز مقالات علمی-پژوهشی، ثبت اختراع و برگزیدگی جشنواره‌های علمی معتبر)

تبصره ۱– متقاضیان می‌توانند مقالات علمی-پژوهشی خود را جهت کسب حداقل امتیاز بند ۱جدول ۱آیین نامه مذکور، حداکثر تا تاریخ مصاحبه تحویل دهند.

۴- داشتن حداقل میانگین کل همتراز شده ۱۶یا بالاتر در دوره کارشناسی و میانگین کل همتراز شده ۱۷یا بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در دوره کارشناسی ارشد.

تبصره ۱– نحوه اِعمال همترازی میانگین کل: برای دانشگاه های جامع و تخصصی سطوح ۱تا ۴ حداقل میانگین کل در هر مقطع مطابق با جدول ۱ کاهش می‌یابد. سطح‌بندی دانشگاه‌ها بر اساس نامه معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در پیوستِ همین شیوه نامه آمده است، اِعمال میشود.

جدول ۱- میزان کاهش حداقل میانگین کل در هر مقطع متناسب با سطح دانشگاه

سطح دانشگاه 
میزان کاهش حداقل میانگین کل در هر مقطع
دانشگاه‌های جامع و تخصصی سطح 1 1 نمره
دانشگاه‌های جامع و تخصصی سطح 2 0/75 نمره
دانشگاه‌های جامع و تخصصی سطح 30/5 نمره
دانشگاه‌های جامع و تخصصی سطح 40/25 نمره
سایر دانشگاه‌های جامع و تخصصی بدون تغییر

تبصره ۲– لازم به یادآوری است که دانشجویان دکتری باید حداقل نمره ۵۰ را از آزمون زبان MSRT (یا معادل آن در سایر آزمون‌ها) قبل از آزمون جامع دکتری (مطابق با آیین نامه دکتری مصوب وزارت علوم) کسب نمایند.

۵- مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی باید جزء دوره‌های روزانه یا نوبت دوم دانشگاه‌های دولتی باشد.

تبصره ۱– تحصیل متقاضی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد باید به صورت تمام وقت باشد.

تبصره ۲– مدارک دوره‌های مجازی، نیمه حضوری و غیرحضوری مورد پذیرش نخواهد بود.

تبصره ۳– دوره تحصیلی متقاضی در دوره کارشناسی باید کارشناسی پیوسته باشد.

۶- رشته‌های دکتری دارای ظرفیت و مدرک کارشناسی ارشد مورد قبول برای هر کدام در جدول ۲ باید رعایت شوند.

نحوه ثبت نام دکتری بدون کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

– ثبت نام فقط از طریق تارنمای سامانه گلستان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به آدرس http://golestan.nit.ac.ir امکان‌پذیر است.

– در مرحله ثبت نام اولیه، داوطلبان باید از طریق لینک موجود در سامانه گلستان نسبت به ورود اطلاعات اولیه و ثبت کلمه کاربری و گذر واژه اقدام نمایند. داوطلبان باید در قسمت عنوان آزمون، متقاضی سهمیه استعداد درخشان-مقطع دکتری را انتخاب نمایند.

– در مرحله بعد، کاربران پس از خروج از سامانه، باید بار دیگر با نام کاربری و گذرواژهای که در ثبت نام اولیه انتخاب نموده اند، وارد سامانه شده و به ورود اطلاعات فردی، آموزشی و پژوهشی و همچنین انتخاب رشته و گرایش‌های مورد نظر خود بپردازند. این مراحل باید به صورت دقیق انجام شده و به تایید داوطلب برسد. در نهایت داوطلب می‌تواند گواهی انجام ثبت نام را از سامانه اخذ نماید.

– داوطلبان باید در انتخاب رشته و گرایش حتما با توجه به مدرک کارشناسی ارشد خود بر اساس مدرک کارشناسی ارشد مورد قبول برای هر کدام از رشته/گرایش‌ها در جدول ۲عمل نمایند.

– داوطلبان باید دقت کنند که در حال حاضر سامانه گلستان تنها برای انتقال مدارک استفاده میشود و ثبت نام در آن به منزله واجد شرایط بودن متقاضی نمی‌باشد. در نتیجه داوطلبان باید حداقل شرایط لازم ذکر شده در بند ۲و نحوه انتخاب رشته در جدول ۲ را به دقت رعایت نمایند.

مدارک ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه نوشیروانی بابل ۱۴۰۱

با توجه به اجباری بودن بارگذاری تعدادی از مدارک در سامانه مذکور بهتر است داوطلبان تصویر مدارک و تمهیدات زیر را برای ثبت نام از پیش آماده نمایند:

الف- تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی

ب- فایل یک قطعه عکس جدید داوطلب

ج- تصویر مدرک و یا گواهی موقت دوره کارشناسی (و کارشناسی ارشد در صورت وجود)

د- تصویر ریزنمرات دورههای کارشناسی و کارشناسی ارشد

ه- تصویر تمام مستندات لازم برای اختصاص امتیاز در جدول امتیازات پژوهشی آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری (تمام فایلهای مستندات پژوهشی مذکور باید به صورت فشرده و با فرمت zipیا rar آماده شوند).

و- پرداخت الکترونیکی ۱.۰۰۰،۰۰۰ ریال بابت هزینه ثبت نام از طریق سامانه گلستان

ز- تصویر گواهی کسب رتبه ۱تا ۳ در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (اختیاری)

ک- فایل کاربرگ مشخصات مقالات متقاضی که به صورت تایپ شده تکمیل شده باشد. فایل مذکور در بخش آیین نامه‌ها و فرم‌های سایت استعدادهای درخشان دانشگاه قابل دریافت است.

ل- مدرک زبان معتبر (اختیاری)

زمان ثبت نام دکتری بدون کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه نوشیروانی بابل

عملیات ثبت نام توسط داوطلبان باید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۳/۳۱ پایان یابد و پس از آن ارسال مدارک و یا ثبت نام از طریق سامانه ممکن نخواهد بود.

مصاحبه

داوطلبان باید در تاریخی که برای مصاحبه از طریق تارنمای دانشگاه اعلام خواهد شد، نسخه فیزیکی تمام مستندات بارگذاری شده و پایان نامه دوره کارشناسی ارشد خود را به همراه داشته باشند.

رشته‌های دکتری بدون آزمون ۱۴۰۱ دانشگاه نوشیروانی بابل

رشته‌های دکتری دارای ظرفیت پذیرش سهمیه دکتری استعدادهای درخشان و مدرک کارشناسی ارشد مورد قبول برای هر کدام برای پذیرش در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به شرح فایل زیر است.

رشته‌های دکتری بدون آزمون ۱۴۰۱ دانشگاه نوشیروانی بابل

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها