اعلام جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری آزاد ۱۴۰۱

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

راهنمای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی با آزمون، بدون آزمون و واحدهای بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۱ منتشر شد.

به گزارش پی اچ دی تست، اطلاعیه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

پرونده کلیه پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ جهت حراز صلاحیت‎های عمومی تحت بررسی است، لذا ثبت ‎نام و ادامه تحصیل پذیرفته شدگان این مرحله منوط به تأیید صلاحیت های عمومی ایشان توسط مراجع ذیصلاح خواهد بود.

– با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت ‎نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت میباشد.

– پذیرفته شدگانی که در فرم ثبت‎ نام اینترنتی، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته اند، باید هنگام ثبت ‎نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند. بدیهی است چنانچه در هر زمان از ثبت‎ نام و یا حین تحصیل، واجد شرایط بودن این قبیل از دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت و به علت سوء استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران پیگرد قانونی آنها برای دانشگاه محفوظ خواهد ماند.

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری آزاد ۱۴۰۱

با عنایت به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت مجازی صورت می‌پذیرد، لذا کلیه پذیرفته شدگان لازم است ازساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۶ شهریور ماه تا پایان روز دوشنبه ۷ شهریور ماه جهت ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

– عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

تبصره: کلیه پذیرفته شدگان لازم است مطابق زمانبندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک ذیل به منظور تکمیل مراحل ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

۱- اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد و ریزنمرات با ذکر معدل.

۲- تصویر کلیه صفحات شناسنامه.

۳- شش قطعه عکس ۳×۴ تمام رخ که در سال جاری تهیه شده باشد (برای مشمولین ۱۲ قطعه).

۴- تصویر کارت ملی (پشت و رو).

۵- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته شده را مشخص نماید. (از جمله فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته یا دکتری عمومی یا لغو معافیت تحصیلی دوره‌های مذکور که بیش از یک سال از فراغت از تحصیل فرد نگذشته باشد).

۶- تکمیل کلیه فرم‌های ثبت نام و فرم‌های مربوط به تعهدات و سایر فرم‌های که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است.

۷- چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش، ثبت‎ نام و تحصیل مشخص شود که متقاضی فاقد شرایط مندرج در دفترچه راهنما بوده است ضمن لغو پذیرش مطابق ضوابط با وی برخورد خواهد شد.

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی

۱- شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که به منظور تأمین بخشی از هزینه‌های این دوره در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌گردد. علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغی را بابت هزینه خدمات آموزشی در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

۲- پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آن‌ها داده نخواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

104 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ارش
شهریور ۹, ۱۴۰۱ ۱۰:۰۵ ق٫ظ

سلام به همه .روزی خوبی رو داشته باشید .از بچه ها کسی حضوری دانشگاه ازاد واحد های تهران برای ثبت نام رفته ؟چه مدارکی رو ازتون تحویل گرفتن ؟شهریه رو کامل ازتون خواستن یا فعلا فقط شهریه ثابت ؟ مچکرم

مارال
شهریور ۸, ۱۴۰۱ ۳:۱۶ ب٫ظ

سلام من امروز برای ثبت نام دکتری تخصصی دانشگاه ازاد بدون آزمون اقدام کردم ولی مشکل بارگذاری مدرک دارم، همه ی مدارکم آپلود شده بجز فرم های پیوست! پیام عدم تطابق فرمت رو میده در صورتی که فرمت همونه هزار جور و هزار راه رفتم باز همین پیغام رو میده! راهنمایی کنید چیکار باید بکنم؟؟ کجا مراجعه کنم؟؟؟ سازمان مرکزی؟ دانشگاهی که قبول شدم؟؟؟؟ اخه مگه میشه بقیه مدارک آپلود بشه این فرمها نشه! حجم و فرمت هم مطابق همونکه خواسته اکی کردم بازم نمیشه، کسی میتونه راهنماییم کنه؟

شریفی
شهریور ۹, ۱۴۰۱ ۱۰:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  مارال

سلام متاسفانه من هم مشکل شما رو دارم…باید چیکار کنیم؟

ارش
شهریور ۶, ۱۴۰۱ ۵:۴۹ ب٫ظ

سلام دوستان .کسی آموزشیار ثبت نام کرده تا این ساعت ؟ پیوست شماره ۶ که بارگذاری تعهد نامه صلاحیت عمومی هستش چی باید پیوست کرد ؟ازاد که لازم نیست صلاحیت عمومی .و پیوست شماره ۷ فکر کنم که باید تعهدنامه ارائه نمره حد نصاب زبان آزمون دکتری بارگذاری بشه چی پیوست کردید ؟

علی ح
شهریور ۶, ۱۴۰۱ ۹:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ارش

داخل سایت آموزشیار همه فرم ها هست. صفحه اصلی آموزشیار قسمت لیست مدارک مورد نیازجهت ثبت نام ورودی های جدید
فرم ها رو دانلود کنید بعد پرینت بگیرید و کامل کنید و دوباره اسکن کنید

ارش
شهریور ۷, ۱۴۰۱ ۹:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  علی ح

مچکرم ممنونم

امیر
شهریور ۵, ۱۴۰۱ ۱۰:۱۷ ب٫ظ

دوستان برای دیدن نتایج ازمون دکترا واحدبین الملل کیش من هرچی کدملی وشماره شناسنامه میزنم مینویسه اطلاعات واردشده صحیح نمی باشدکسی میتونه راهنمایی کنه

مدیریت دولتی
شهریور ۳, ۱۴۰۱ ۶:۵۸ ب٫ظ

سلام بچه ها
کسی تونسته ثبت نام کنه توی آموزشیار ؟
کی باز میشه برای ثبت نام کسی میدونه ؟
همون یکشنبه هست ؟ یعنی کسی تونسته وارد بشه ؟
من هر چی کد ملی میزنم میزنه کد ملی یافت نشد
با کد دانشجویی موقت هم نممیشه وارد شد
کسی میدونه راهنمایی کنه

سهیلا
شهریور ۴, ۱۴۰۱ ۳:۵۳ ب٫ظ

منم نتونستم فکرکنم تاساعت ۱۰روزیکشنبه سایت بازنشه
ریزنمرات ومدارک باید آپلودشه؟؟؟شماخبرداری؟

علی
شهریور ۴, ۱۴۰۱ ۷:۲۱ ب٫ظ

من هم نتونستم . به سایت مرکزی پیام دادم و جواب این بود: پاسخ : با سلام داوطلب گرامی راهنمای پذیرفته شدگان در سایت sanjesh.iau.ir درج شده است مطالعه نمایید و طی روزهای ۶ و۷ شهریور به اموزشیار مراجعه نمایید. ابتدا فرمهایی مربوطه را ازصفحه اصلی سایت اموزشیاردانلود کرده و تکمیل نمایید واسکن کنید. . با کد ملی از طریق قسمت پذیرش غیر حضوری ۱۴۰۱ وارد سامانه آموزشیار شوید شماره دانشجویی موقت را نمایش میدهد با شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه اصلی شوید اطلاعات تان را نمایش میدهد موارد مربوطه را تکمیل نمایید و مدارک خواسته شده را اسکن و اپلود نمایید همچنین فرم هایی که از قبل دانلود کرده تکمیل کردید نیز بارگذاری کنید و ثبت نام را تکمیل و تایید کنید، بعداتمام ثبت نام واحددانشگاهی ثبت نام شما را بررسی و در صورت تایید شماره دانشجویی نهایی تان را ارائه میکند که از طریق همان سامانه میتوانید مشاهده نمایید و با شماره دانشجویی نهایی مجدد وارد سامانه اموزشی تان میشوید . همچنین اطلاعیه ارسال مدارک پستی را در اموزشیار مطالعه کنید و مدارک خواسته شده برای واحد قبولی پست نمایید. .. پشتیبانی سامانه آموزشیار : ۹۱۰۷۰۰۶۵-۰۲۱

امیدوارم که کمکی کرده باشم.

سهیلا
شهریور ۵, ۱۴۰۱ ۹:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

خیلی لطف کردین تشکر

صفری
شهریور ۹, ۱۴۰۱ ۸:۵۱ ق٫ظ

سلام.نام کاربری و رمز ورود هر دو را شماره دانشجویی موقت وارد کنید

سهیلا
شهریور ۳, ۱۴۰۱ ۲:۰۱ ب٫ظ

دوستان ریزنمرات باید درسامانه اموزشیارآپلودشه؟

سهیلا
شهریور ۳, ۱۴۰۱ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

دوستان ریزنمرات ارشد باید توسامانه اموزشیار آپلود شه؟

پژمان
شهریور ۳, ۱۴۰۱ ۲:۱۷ ق٫ظ

بچه ها توی کارنامه نهایی روبه روی یکی دوتا از اولویت ها رتبه آخرین نفر پذیرفته شده خط تیره کشیده چیزی درج نشده؟! این چه معنی داره؟؟؟

سینا
شهریور ۲, ۱۴۰۱ ۱۱:۱۵ ب٫ظ

سلام نمره مصاحبه چه جوری معلوم میشه که چه نمره ای در مصاحبه کسب کردی مثلا برای من رو زده نمره مصاحبه ۲۰۰۰

سهیلا
شهریور ۲, ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

سوال منم هس
مصاحبه کلا چندنمره داره

سینا
شهریور ۱, ۱۴۰۱ ۳:۴۵ ب٫ظ

سلام کارنامه دانشگاه ازاد کی اعلام میشه؟

علی
شهریور ۲, ۱۴۰۱ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

اعلام شد.

الهه
شهریور ۱, ۱۴۰۱ ۱۱:۰۴ ق٫ظ

سلام دوستان
من ریز نمرات رو برای مصاحبه شفاهی در اوایل خرداد امسال از دانشگاهمون گرفتم. نمرات ترم آخر هنوز در اون ریز نمرات درج نشده. تسویه حساب هم هنوز نگرفتم و بالطبع مدرک ارشد هنوز به دستم نرسیده.
به نظرتون همون ریز نمرات خرداد ماه کافیه برای آپلود در سامانه آموزشیار؟
مدرک رو بعدا برای دانشگاهم میبرم.

سهیلا
شهریور ۲, ۱۴۰۱ ۱۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  الهه

مگه باید ریزنمره آپلود شه؟تو اطلاعیه چیزی نگفته بود

M.sh
شهریور ۱, ۱۴۰۱ ۲:۳۳ ق٫ظ

سلام و عرض ادب خدمت همه ی دوستان و بزرگوارن …نگران هیچی نباشید ،، دانشگاه آزاد ، خودش پیگیر شما میشه که کجاییید و چرا ثبت نام نمیاید و ..و…و…

همه ی این نام ها !
شهریور ۱, ۱۴۰۱ ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  M.sh

M.sh گرامی
والا پارسال کسی پیگیر من یکی نشد
خودم رفتم انصراف دادم ک شاید نفر بعدی رو هماهنگ کنن بیاد
دلیلی نداره دانشگاه آزاد رو انقد بی ارزش جلوه بدید

شب شیک

بهادر
شهریور ۳, ۱۴۰۱ ۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  M.sh

تو خوبی و واردی به این چیزا!
بقیه دارن اونجا الکی درس میخونن.

پژمان
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۸:۴۹ ب٫ظ

کارنامه نهایی آزاد چرا صادر نمیشه؟ بنظرتون میشه اعتراض کرد برای اولویت ها؟؟

علی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۴:۰۱ ب٫ظ

سلام. دوستان و بزرگواران، آیا شما می تواند کارنامه نتیجه نهایی را از سایت بگبرید؟ برای من می نویسه چنین داوطلبی نیست. درحالیکه قبول شده ام.

مرتضی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۵:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام
با آرزوی توفیق و سربلندی ، به آگاهی می رساند احتمالا” جنابعالی در دولتی حائز نمره لازم برای مصاحبه نبوده اید بعبارت دیگر در دانشگاههای دولتی مصاحبه ای نداشتید .
دانشگاه آزاد هنوز نتیجه نهایی را اعلام نکرده است .

علی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۵:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

ممنونم. مرسی . حالا یک نق کوچولو بزنم، یعنی برای سنجش چقدر سخته که همون بالا این چند خط را تایپ کنه: توجه کارنامه ویژه نفراتی است که به مصاحبه دولتی دعوت شده اند

مرتضی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۶:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام مجدد
شما آزاد قبول شدید ؟

علی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۶:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  مرتضی

بله.

بهادر
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۲:۱۱ ب٫ظ

سلام دوستان. من شاغل هستم در آموزش پرورش. ازاد قبول شدم. با تعهد تحصیل تمام وقت چه باید بکنم؟ قصد گرفتن مرخصی ندارم. ایا ازاد پیگیر این مسئله میشه ؟ یا مشکلی با شاغل بودن ندارد؟ باید تعهد بدهم؟ کسی میتونه راهنمایی کند؟

رضا
شهریور ۱, ۱۴۰۱ ۱۱:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  بهادر

سلام – هیچ مشکلی نداره – من تو یه ارگان دولتی شاغل هستم و مشغول تحصیل تو داشنگاه آزاد

سعیده
شهریور ۴, ۱۴۰۱ ۱۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

سلام میشه بگید شما فرم تعهد پر کردین ؟
الان لازمه ما پر کنیم یا نه؟
لطفا راهنمایی می کنید .

رضا
شهریور ۶, ۱۴۰۱ ۱۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  سعیده

سلام بله من پر کردم – دانشگاه ازاد با کار کردن مشکلی نداره چون دانشجو باید بتونه هزینه دانشگاه رو پرداخت کنه

نسیم
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۲:۰۰ ب٫ظ

سلام هزینه بیمه و خدمات اموزشی چقدره؟

مهدی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

شهریه ثابت دانشگاه آزاد ساری چقدره

باران
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

سلام
سال ۱۴۰۰ برای علوم انسانی ۹۴۰۰ شهریه ثابت و متغییر ۶۵۰۰ تا ۷۸۰۰ بوده
امسال ۲۵ درصد افزایش شهریه ثابت میشه ۱۰۵۰۰
به طور کلی ۴ ترم اول دروس جبرانی ترم اول ۱۸ ملیون
ترم دوم و سوم ۲۰ ملیون
ترم چهارم جامع ۱۰۴۰۰
و برای رساله هر نیمسال ۶ واحد عملی پایان نامه ۲۵ تا ۳۰ ملیون هزینه دارد
وام ۴۰ ملیون به هر دانشجو بدون نیاز به پشتیبانی خاص تعلق می‌گیرد. موفق باشید.

معدی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۱۱:۰۳ ق٫ظ

سلام موقع ثبت نام که ۶ شهریوره باید شهریه ثابت رو‌هم پرداخت کنیم

روح اله
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۸:۲۹ ق٫ظ

سلام آیا تکمیل ظرفیت هم داره؟

رضا
شهریور ۱, ۱۴۰۱ ۱۱:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  روح اله

سلام – چند سالی هست که دیگه تکمیل ظرفیت نداره

دکتری مدیریت صنعتی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۱:۲۹ ق٫ظ

با درود
وقت بخیر
خدا قوت
روز ثبت نام دانشگاه آزاد شهریه ثابت و متغیر کامل واریز میشه یا بخشی از آن بصورت علی الحساب واریز. میشود ؟
با تشکر

مجید
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۱۰:۱۹ ب٫ظ

سلام .شهریه ثابت باید پرداخت شود
موفق باشید

مریم
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۱:۱۹ ق٫ظ

کسی اینجا آزاد مشاوره بجنورد قبول شده؟

مریم
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۱۱:۱۴ ب٫ظ

سلام ریز نمرات کجا باید بگیریم .مدرک ارشد داریم

یک دوست
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۰:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

باید حضوری به دانشگاهی که ارشد خوندین برین و از قسمت فارق التحصیلان ریز نمره رو دریافت کنید این سریعترین راهِ

سینا
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۹:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

سلام از واحد محل تحصیل کارشناسی ارشد

Shila
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۹:۴۸ ب٫ظ

سلام ممنون میشم اگرکسی اطلاع دقیق داره جواب بده دانشگاه آزاد تهران علوم تحقیقات قبول شدم اما پایان نامه ام تمام نیست تاچندماه دیگه میتونم شهریه ثابت بدم مرخصی بگیرم؟

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  Shila

سلام. در همین بخش، چند کانت پاینتر، یک شخصی همین مشکل شما را دارد، فردی پاسخ داده . ملاحظه کنید به نظرم کافی هست

شهناز، م
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۹:۳۳ ب٫ظ

نوشته برای ثبت نام در سایت آموزشیار باید شماره دانشجویی موققتون رو بزنید اونو از کجا بیاریم؟؟ ۳۳

سهیلا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  شهناز، م

سوال منم همینه فکرکنم روز۶ام گزینه ای جایگزین شه

مریم
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۱۱:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  شهناز، م

احتمالا پیامک میشه

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۱۱:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  شهناز، م

من امروز زنگ زدم سازمان‌مرکزی، خدارا شکر اپراتور زیاد دارد. خلاصه که اون خانم گفت اول بروید پایین صفحه شش گزینه آبی رنگ هست. مخصوصا گزینه اول، را مطالعه کنید بعد روز یکشنبه با کمک همان راهنما، ثبت نام کنید. گفت دکمه ثبت نام را همان روز قرار می دهند.

دانشجو
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۹:۳۱ ب٫ظ

دوستان علوم تحقیقات ،،،، انسانی،،،، چقدره شهریش؟

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۱۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

پارسال پانزده میلیون بود. با هزینه اولیه که فقط ترم اول می گیرند و به اسم بیمه و خدمات آموزشی و غیره هست، بیست میلیون می شد.

مرتضی رستمی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۸:۴۳ ب٫ظ

زمان ثبت نام دقیق دکتری دانشگاه ازاد۱۴۰۱ کِی،هست؟

آلاء
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۷:۳۶ ب٫ظ

بنده یک ماه پیش از پایان نامه م دفاع کردم.و مدرک ارشد فعلا ندارم.چکار باید بکنم؟؟؟

زینب
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۸:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  آلاء

مدرک موقت میدین مشکلی نداره اونم نگرفته باشین همون ریزنمرات که نشون بده شما فارغ‌التحصیل شدین کافیه و معمولا برای کسانی که اصل مدرک تحویل نمیدن سفته میگیرن و وقتی مدرک تحویل دادین سفته پس میگیریذ

Shila
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۲:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  زینب

سلام ببخشید اگر بهمن دفاعمون باشه چی؟

مرید
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  آلاء

سلام
اگه کسی مهرماه ازپایان نامه ارشدش دفاع کنه ودکتری بدون کنکورقبول شه نمیتونه دکتری ثبت نام کنه؟

رضا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۶:۴۴ ب٫ظ

دکتذی تخصصی بدون آزمون(استعداد درخشان)نتیجش کی میاد؟

زینب
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  رضا

منم استعداد درخشان هستم از قسمت پرسش و پاسخ دانشگاه آزاد پرسیدم گفتم در هفته جاری اعلام میشه

مهدی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۶:۴۴ ب٫ظ

برای واحد علوم تحقیقات جایی اعلام شده که کی باید مراجعه حضوری برای بردن مدارک بکنیم ؟

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

شما توانستید وارد سایت آزمون یار شده و ثبت نام نمایید؟

زینب
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

از ۶ شهریور ساعت ۱۰ صبح باید اقدام کنید

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

ممنون از پاسخ تان.

مهدی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی

نه نتونستم وارد بشم، ای کاش میگفتن برای ثبت نام آنلاین، دقیقا چه مدارکی رو لازم داریم که آماده کنیم

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۶:۲۹ ب٫ظ

سلام. لطفا اگر شخصی توانست وارد سامانه بشود و ثبت نام کند اطلاع بدهد .

آیدا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۵:۵۲ ب٫ظ

منظور از صلاحیت عمومی چیه؟

همه ی این نام ها !
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  آیدا

نگران نباشید آیدا
حساس نباشید

حاجی
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۶:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  آیدا

سلام فکر کنم استعلام از اطلاعات

شیما
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۵:۴۹ ب٫ظ

من آزاد دکتری قبول شدم ولی هنوز از پایان نامم دفاع نکردم چیکار باید کنم؟

همه ی این نام ها !
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

شیما تا اواسط مهر وقت دارید

زینب
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

باید تا پایان ۳۰ شهریور دفاع کنید

مرید
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۱۰:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

همدردیم منم همینطور

آلا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۱۰:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  شیما

سلام تبریک میگم.میتونم بپرسم چه مدت درس خوندین ؟ آیا آموزشگاه هم رفتین؟

علی
شهریور ۱۱, ۱۴۰۱ ۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  شیما

تا پایان شهریور ماه دفاع نکنید امکان ثبت نام یا حتی مرخصی و رزرو ندارید.‌

فرشته
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۵:۲۱ ب٫ظ

سلام یک سوال داشتم اگر چند سال قبل دانشگاه ازاد مقطع دکترا قبول شده باشم وان موقع برای ثبت نام اقدام نکرده باشم الان می تونم ثبت نام کنم

همه ی این نام ها !
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۶:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

فرشته
درخواست ثبت نام با تاخیر بدید
تحت شرایطی می‌پذیرند

امیر
شهریور ۱, ۱۴۰۱ ۱۱:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  فرشته

بله، با دانشگاه تماس بگیرید.

گیلدا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۴:۴۲ ب٫ظ

من دانشگاه آزاد قبول شدم ولی فرم صلاحیت عمومی پرنکردم الان چی میشه ؟

علیرضا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  گیلدا

فرم صلاحیت برای پذیرفته گان دانشگاه آزاد نساز نیست

گیلدا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۶:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

واقعا خداروشکر

سهیلا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  علیرضا

ممنون ازپاسخگویی سوال منم بود

نازنین
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۴:۲۹ ب٫ظ

پس نتایج استعدادهای درخشان کی اعلام میشه؟

گیلدا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۴:۱۱ ب٫ظ

سلام احراز صلاحیت چیه باز؟

دانشجو
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۳:۵۶ ب٫ظ

شهریه چقدر باید همون روز پرداخت کنیم برای علوم انسانی؟

ارش
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۷:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

سلام .فکر کنم برای ثبت نام و انتخاب واحد فقط شهریه ثابت رو باید پرداخت کنیم .

دانشجو
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۹:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ارش

ممنونم . اطلاع دارین چقدر هست حدودا ؟

ارش
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۱:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  دانشجو

سلام فکر کنم حدودا بین ۹ تا ۱۰ میلیون سال قبل بوده

سهیلا
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۱:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  ارش

شهریه ثابت؟

ارش
مرداد ۳۱, ۱۴۰۱ ۹:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

بله .معمولا واسه کارشناسی و ارشد موقع ثبت نام فقط شهریه ثابت رو پرداخت میکنن و شهریه متغیر تا شروع امتحانات فرصت وجود داره واسه پرداخت .شهریه ثابت دکتری امسال فکر کنم نزدیکای ۱۰ میلیون باشه

محمد
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۳:۵۲ ب٫ظ

سلام نتایج استعدادهای درخشان و واحد های بین الملل اعلام نشده هنوز؟؟؟

mahsa shams
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۴:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام فعلااعلام نشده

ارش
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۳:۴۷ ب٫ظ

سلام دوستان .شهریه رو کامل باید پرداخت کرد هنگام مراجعه به دانشگاه برای ثبت نام یا موقت فقط هزینه ثابت رو میگیرن ؟

دانشجو
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۳:۱۹ ب٫ظ

سلام دوستان
یعنی الان ثبت نام بصورت مجازی هست؟
من نمیدونم چراانقدر میترسم از ثبت نام جا بمونم یا اشتباه انجان بدمش

ستاره
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۳:۱۱ ب٫ظ

سلام ببخشید برای دانشگاه تهران و کلا دولتی ها کی اعلام میشه؟

سهیلا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۲:۴۲ ب٫ظ

سامانه برا دانشجویان ورودی ۱۴۰۱ از۶ام فعال میشه؟
شماره دانشجویی موقت رو ازکجا بیاریم

د
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

این سوال من هم هست☹

علی
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  د

لطفا اگر فردی توانست وارد بشود اطلاع بدهد چگونه این کار را انجام داده است؟ بنده الان به سازمان مرکزی زنگ زدم و خانم اپراتور گفتند هنوز گزینه مربوطه را فعال نکرده اند و هر روز چک کنید!! یاد اعلام نتایج و رفرش های مکرر سایت افتادم.

سعیده
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۴:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

داخل سایت آموزشیار برید داخلش توضیح داده برای دانشجویان تازه وارد چه کاری انجام بدن

سهیلا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  سعیده

من وارد شدم ولی شماره دادم ارور داد
واینکه شماره دانشجویی موقت میخواست
شما تونستی وارد شی؟

محمد
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۱۰:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سهیلا

سلام آز ۶ شهریور امکان ثبت نام برای ورودی های جدید فعال میشه و بعد یک کد موقت دانشجویی میدن که با اون میتونید ثبت نام کنید

سهیلا
مرداد ۳۰, ۱۴۰۱ ۱۱:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

تشکر

سهیلا
شهریور ۴, ۱۴۰۱ ۳:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

مدارک وریز نمره باید توسایت اموزشیارآپلودشه؟