موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نتایج نهایی دکتری بدون کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه تهران

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی پذیرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، اسامی پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ دانشگاه تهران به شرح زیر است:

نتایج دکتری بدون کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه تهران

 

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان همزمان با اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان دوره دکتری از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و به صورت غیرحضوری در شهریور ماه خواهد بود.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

14 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عرفان
مرداد ۱۹, ۱۴۰۱ ۱۱:۳۱ ب٫ظ

کاش می گفتن رزومه اینها چی بوده؟

داوطلبی که حقش ضایع شد
مرداد ۱۲, ۱۴۰۱ ۲:۳۶ ب٫ظ

متاسفانه دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی تهران و علامه طباطبایی نسبت به داوطلبان سوگیری دارد. برای مثال دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه‌های سطح الف را قبول دارد. دانشگاه علامه طباطبایی هم همین طور. در ضمن دانشگاه ‌‌‌‌های ذکر شده حتی اگر بیشترین امتیاز مصاحبه را بیاورید و آن دانشگاه را در دفترچه اولویت اول نزده باشید به اساتید بر می‌خورد و دانشجو را به این دلیل رد می‌کنند. دانشگاه تهران هم برای دانشجویان ارشد خودش امتیاز قائل هست و تا دانشجویان ارشد خودش باشد حتی اگر دانشجوی دیگری از دانشگاه های دولتی دیگری باشد و رزومه بسیار قوی داشته باشد. باز هم دانشجوی ضعیف ارشد خودش را بر می دارد تا بعد هم سریع تر هیئت علمی شود. متأسفانه این بی عدالتی در دوره دکتری تخصصی و مصاحبه وجود دارد و سوگیری‌های شخصی و تبعیض‌ها و ناعدالتی‌ها در این دانشگاه‌ها برای دکتری از طریق کنکور و دکتری استعداد درخشان ‌‌‌‌‌‌است.

رها
مرداد ۱۲, ۱۴۰۱ ۷:۲۵ ب٫ظ

بله کاملا درسته متاسفانه همین موضوع رو دقیقا چشیدم من.

داوطلب
مرداد ۱۵, ۱۴۰۱ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  رها

بله درسته. الآن اساتید رشته های دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی تهران نسبت به دیگر دانشگاه های تهران جو علمی پژوهشی پایین تری دارد و عده ای هم که این دانشگاه را انتخاب می کنند به علت کلمه تهران بودن آن است. حتی نسبت به برخی از دانشگاه های روستاها نیز اساتید ضعیف تری دارد.

رها
مرداد ۱۲, ۱۴۰۱ ۷:۲۷ ب٫ظ

من از وقتی جوابای استعداد درخشان تربیت مدرس رو دیدم با توجه به رزومه و مصاحبه خیلی خوب که داشتم تا همین الان افسرده شدم.

داوطلبی که از دست سنجش کچل شد
مرداد ۱۲, ۱۴۰۱ ۱۱:۵۵ ب٫ظ

بله دقیقا، دانشگاه شهید بهشتی را بنده به عینه دیدم، اساتید بی ادب، خشک و تازه به دوران رسیده، یکی از اساتید از لحظه ای که برای مصاحبه نشستم تا آخر مصاحبه فقط به من میگفت خب برو خسته نباشید!!!!
این یعنی چیه؟ چه طرز رفتار هست واقعا؟

به داوطلبی که حقش ضایع شد
مرداد ۱۳, ۱۴۰۱ ۶:۴۷ ب٫ظ

بله، درست میفرمایید. در اولویت اول قرار دادن اون دانشگاه بسیار بسیار مهمه. من اینرا میگویم برخی دوستان باور نمیکنند. باور بفرمایید دیگه گذشت اون دورانی که بر اساس رزومه، ارزیابی ها انجام میشد. در کنار این معیارها، متاسفانه معیارهای دیگه ای هم قرار گرفته که هیچ نهادی هم در طی این سالها کنترلی بر ارزیابی ها نداشته و هیچ برخورد قانونی صورت نگرفته. حرفی هم که یکی از دوستان اون بالا زد که گویا بهشون بی احترامی شده، فقط به ایشون باید گفت که آرام باشید و صبور. گاهی استادان که دور هم جمع میشن، شوخی کردنشون گل میکنه. من هم کاملا قبول دارم که باید شخصیت دانشجو حفظ بشه ولی خب شما راهکاری بفرمایید که اخلاق این بزرگواران را بشه عوض کرد؟ عزت و ذلت دست خداست، مطمئن باشید اگه به ناحق کسی به شما جلوی جمع بی احترامی کرد و تحقیرتون کرد جوابشو به زودی میگیره. اون داستانو رها کنید و ذهنتون رو بابتش آزار ندید. من خودم چشیدم و میفهمم حرفتون رو. یه واقعیتی هم که هست اینه که همه ی این اساتید که نرفتن مثلا دوره ی فن بیان کار کنن، روی لحن شون کار کنن و…. برخی از این بزرگواران انقدر درگیر کار و پژوهش و مقاله نویسی بودن که به مرور زمان، روی گفتار و رفتارشون تاثیر گذاشته. آدم یه جایی خسته میشه دیگه. شما الان مطب دکتر میرید، زیر پنج دقیقه و حتی گاهی بدون معاینه براتون نسخه رو میپیچن، بدون اینکه اجازه بدن چهار کلمه حرف بزنید که مشکل چیه، این… ادامه نظر»

تهرانی
مرداد ۱۳, ۱۴۰۱ ۷:۵۱ ب٫ظ

سلام من ارشد تهران بودم و اولویت اولم هم علامه بوده الان به نظر شما کجا قبول میشم ؟

دانشجو
مرداد ۱۳, ۱۴۰۱ ۹:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  تهرانی

با سلام و احترام، کسی نمیتونه نظر قطعی بده که شما کجا قبول میشین. ولی بطور کلی، ارشدتون خب دانشگاه خیلی خوبی بودین و این به هر حال در ذهنیت اساتید دانشگاه علامه تاثیرگذار هستش. اولویت اول هم زدید که این هم اثر خوبی داره البته امتیازی نیست که کتباً در فرم مصاحبه درج شود ولی نظرات رو جلب میکنه. اگر زمینه تحقیقاتیتون هم به فیلد اساتید بخوره و توی مصاحبه جزو چند نفر اول لیست منتخب باشید، در همین دانشگاه انشالله پذیرفته میشین. واقعا گاهی روی کاغذ همه چی روشن و مبرهن هستش ولی در عمل نتیجه یه چیز دیگه ای میشه. توکل به خدا، موفق باشید

داوطلب
مرداد ۱۵, ۱۴۰۱ ۵:۰۰ ب٫ظ

سلام. بله کاملا درسته. من هم امسال و هم سال گذشته شرکت کردم. حرفتان درست است. با این که دانشگاه تهران و علامه قبول شده بودم در مصاحبه دعوت شدم. با توجه به داشتن مقالات isi معتبر و علمی پژوهشی و همایشی و… باز هم رد شدم. به طور کلی دانشگاه های نام برده شده اولویت با دانشجویان خودشان است حتی اگر از لحاظ رزومه پایین تر باشند. دانشگاه تهران و علامه طباطبایی در قدیم عالی بودند. جدیدا رتبه پایین تری نسبت به دیگر دانشچویان طبق رتبه بندی ۲۰۲۲ دارند. الآن پارتی بازی زیاد موج می زند.

دانشجو
مرداد ۱۱, ۱۴۰۱ ۹:۲۴ ب٫ظ

دوستان امکانش هست راهنمایی کنید برای ثبت نام آزمون تافل، به چه سایتی باید مراجعه کنم، تاریخ آزمون هاش کیه، محل های برگزاریش کجاهاست و اینکه آیا به صورت آنلاین (کامپیوتری) میشه امتحان داد یا نه؟

سمیه
مرداد ۱۲, ۱۴۰۱ ۷:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  دانشجو

سلام فکر میکنم باید به سایت سنجش مراجعه کنید

ویکتاریون
مرداد ۱۳, ۱۴۰۱ ۳:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو

خب اینا رو که با یه سرچ فارسی می تونی کلی اطلاعات پیدا کنی. با توجه به اینکه ریزه کاری هاش زیاده و شرایط هم زود به زود عوض میشه باید خودت وقت بذاری و چنتا سایت راهنما رو مقایسه کنی.
همونطور که سمیه گفته به بخش آزمون های بین الملل سایت سنجش هم می تونی مراجعه کنی برای خرید ووچر.
فقط یه چیزی که اخیرا پیش اومده و شاید توی سرچ راحت نبینیش، اینه که دانشگاه تهران نسخه ی خونگی(Home edition) تافل رو دیگه قبول نمی کنه. که البته ظاهرا توی ایران هم برگزار نمیشه اون مدلش.

درود
مرداد ۱۳, ۱۴۰۱ ۷:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

سلام، سرچ کردم عزیز، عصبی نشوید. به هر حال آزمون تافل مثل msrt خیلی در این سایت پمپاژ خبری نداره و بنده چون اطلاع دقیقی از این آزمون نداشتم، خواستم از قدیمی های سایت راهنمایی بگیرم. به خود سازمان سنجش پیام دادم و تقریبا روندکار مشخص شد. از هر دو دوست گرامی تشکر میکنم