موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نتایج دکتری بدون کنکور ۱۴۰۱ دانشگاه خواجه نصیر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

اسامی پذیرفته شدگان دکتری استعداد درخشان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، اسامی قبولی های علمی دوره دکتری این دانشگاه از طریق فراخوان بدون کنکور به شرح ذیل اعلام میگردد.

 
به پذیرفته شدگان یادآوری مینماید:
 
پس از اعلام نتایج، فرایند ورود اطلاعات پذیرفته شدگان در پرتال سازمان سنجش آغاز خواهد شد، و با توجه به اینکه تنها یک دانشگاه امکان ورود اطلاعات پذیرفته شدگان بدون آزمون در پرتال سازمان سنجش را خواهد داشت، چنانچه فردی از چند دانشگاه، پذیرش بدون آزمون دریافت کرده باشد، لازم است که دانشگاه مورد نظر برای ادامه تحصیل را انتخاب، و انصراف خود را در اسرع وقت به سایر دانشگاه‌ها اعلام نماید.

انصراف در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از طریق سیستم جامع گلستان است. پذیرفته شدگان (اعم از اصلی و ذخیره)، برای ارائه انصراف سیستمی می‌توانند حداکثر تا چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۹ با استفاده از گذر واژه و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام در سیستم گلستان ایجاد کرده بودند، وارد سیستم شده و با انتخاب گزینه‌های «آزمون» / «ثبت نام» / «انصراف» / «درخواست انصراف از پذیرش آزمون» به پردازش مریوطه دسترسی پیدا کرده و با انتخاب یکی از گزینه‌های علت، انصراف خود را اعلام نمایند. از آنجا که امکان حذف درخواست انصراف وجود ندارد، خواهشمند است ابتدا بررسی‌های لازم را انجام داده و پس از اطمینان، اقدام به انصراف نمایید.

ضمناً پذیرش قطعی منوط به تائید سازمان سنجش و دبیرخانه گزینش دانشجو می‌باشد. بدیهی است ثبت نام و امور مربوطه توسط تحصیلات تکمیلی دانشگاه و دانشکده‌ها صورت می‌گیرد و برای اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام تنها می‌بایست به سایت تحصیلات تکمیلی و دانشکده‌ها مراجعه گردد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها