افزایش شهریه دانشگاه پیام نور در سال ۱۴۰۱

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

رئیس دانشگاه پیام نور از افزایش شهریه این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور صبح امروز در نشست خبری که در محل سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، گفت: شهریه دانشجویان پیام نور یک چهارم دانشگاه‌های دیگر است.

تقی زاده در پاسخ به مهر درباره افزایش شهریه این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید گفت: افزایش شهریه ما در استان‌های مختلف در نوسان است در استان تهران به عنوان مثال ۳۸ درصد در برخی مناطق ۳۰ درصد است، اما این میزان افزایش با توجه به شهریه مبلغ قابل توجهی نیست. ۳۰ درصدی که عنوان شد حدود ۲۰۰ هزارتومان افزایش در شهریه دانشجویان نسبت به سال گذشته است.

رئیس دانشگاه پیام نور افزود: پذیرش این دانشگاه در سه مقطع برگزار می‌شود و دوره‌های این دانشگاه در مقطع دکتری حضوری است.

وی با اشاره به برگزاری تعدادی از دوره‌های این دانشگاه به صورت الکترونیکی، گفت: در کارشناسی ۶ جلسه و در کارشناسی ارشد ۸ جلسه کلاس‌های این دانشگاه به صورت حضوری برگزار می‌شود و حضور دانشجویان در این کلاس‌ها حضوری نیست، محل آزمون‌ها هم به درخواست دانشجویان است و دانشجویان می‌توانند هر جا که راحت‌تر باشند آزمون خود را بدهند.

رئیس دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه تمام سرفصل‌های این دانشگاه کشوری و سراسری است، گفت: بخش زیادی از پذیرفته‌شده‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از فارغ التحصیلان این دانشگاه است، ولو اینکه در منطقه محرومی درس خوانده باشد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها