موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام شهریه دوره های غیرروزانه دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه تربیت مدرس

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

شهریه دوره های نوبت دوم و پردیس مقطع دکتری برای دانشجویان ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام این دانشگاه، شهریه دوره های شهریه پرداز دکتری برای ورودی‌های سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲  به شرح جداول زیر است:

شهربه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۱

شهریه تحصیلی دوره‌های نوبت دوم (رشته‌های غیر علوم پزشکی) و ظرفیت مازاد (دانشکده علوم پزشکی) مقطع دکتری برای ورودی‌های سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به شرح جدول زیر می‌باشد.

رشته / گرایش دانشکده ۳۵٪ شهریه نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۲ (ریال)شهریه هر ترم (٪۱۲.۵شهریه کل دوره) (ریال)*شهریه کل دوره (ریال)
علوم انسانی، حقوق، مدیریت و اقتصاد 54,869,492156,769,9771,254,159,813
سایر دانشکده ها به جز دانشکده علوم پزشکی 67,062,633191,607,5201,532,860,156
دانشکده علوم پزشکی(ظرفیت مازاد) 76,450,749218,430,7131,747,445,700

۱- پذیرفته شدگان در هر نیمسال تحصیلی باید به میزان ٪۱۲.۵ از شهریه کل دوره را پرداخت نمایند و به منظور رفاه حال دانشجویان ٪۳۵شهریه نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ بر اساس جدول فوق و به صورت الکترونیکی از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان و در هنگام ثبت نام غیر حضوری پرداخت می‌گردد و الباقی شهریه نیمسال، بعد از ثبت نام نهایی و انتخاب واحد بصورت الکترونیکی از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان و حداکثر تاتاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ انجام می‌گیرد.

۲- کلیه پذیرفته شدگان مکلفند در هنگام ثبت نام حضوری (بر اساس جدول زمانبندی ثبت نام حضوری) یک فقره چک معتبر و بدون تاریخ به میزان شهریه یک نیمسال (٪۱۲.۵درصد از شهریه کل دوره) را نزد حسابداری معاونت آموزشی (طبق سوم- اتاق ۴۰۱) به ودیعه بسپارند. چک باید در وجه درآمد اختصاصی دانشگاه تربیت مدرس نزد بانک مرکزی صادر شود (رشته گرایش دانشکده‌های علوم انسانی، مدیریت و اقتصاد و حقوق مبلغ ۱۵۶.۷۶۹.۹۷۷ ریال و رشته گرایش دانشکده‌های علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی و هنر مبلغ ۱۹۱.۶۰۷،۵۲۰ ریال و رشته گرایش دانشکده علوم پزشکی مبلغ ۲۱۸.۴۳۰،۷۱۳ ریال).

۳- شهریه دروس جبرانی (پیشنیاز)، مردودی، حذف پزشکی، حذف اضطراری و نظایر آن برای دکتری بر اساس شهریه دروس مصوب و به صورت جداگانه محاسبه و دریافت می‌شود.

۴- شهریه مصوب دکتری برای ۸نیمسال تحصیلی بوده و شهریه مازاد بر ۸نیمسال به صورت روز شمار محاسبه و از دانشجویان دریافت خواهد گردید.

۵- دانشجویان شاهد و ایثارگر (فرزندان و همسران شهدا، جانبازان ٪۲۵ به بالا و فرزندان و همسران آنان، آزادگان و فرزندان و همسران آنان) در زمان ثبت نام غیر حضوری نیازی به پرداخت شهریه ندارند و لازم است کارت شناسایی ایثارگری را (به صورت پشت و رو) به شماره تلفن ۸۲۸۸۳۱۱۹ با ذکر مشخصات کامل دانشجو و شماره تماس همراه، فاکس نمایند و در زمان ثبت نام حضوری همراه مدارک ایثارگری به دفتر امور تحویل دهند.

تذکر: دانشجویان شاهد و ایثارگر موکلفند در خصوص بند ۲ همانند سایر دانشجویان یک فقره چک معتبر به میزان شهریه یک نیمسال دوره دکتری (۱۲/۵درصداز شهریه کل دوره) را نزد حسابداری معاونت آموزشی به ودیعه بسپارند.

۶- شهریه دریافتی در صورت انصراف دانشجو به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

*- مبلغ شهریه یک دوره در جدول فوق الذکر بصورت تقریبی ذکر شده است و محاسبه نهایی شهریه براساس واحدهای اخذ شده دانشجو در طول مدت تحصیل محاسبه و دریافت خواهد گردید.

*- شهریه فوق بصورت علی الحساب بوده و مبلغ نهایی شهریه پس از طرح و تصویب در هیات امنای دانشگاه ملاک تسویه حساب دانشجو خواهد بود.

شهریه دکتری پردیس دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۱

شهریه تحصیلی دوره پردیس دانشگاهی مقطع دکتری برای ورودی‌های سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به شرح جدول زیر می‌باشد.

رشته / گرایش دانشکده۳۵٪ شهریه نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۲ (ریال)شهریه هر ترم (٪۱۲.۵شهریه کل دوره) (ریال)*شهریه کل دوره (ریال)
علوم انسانی، حقوق، مدیریت و اقتصاد60,356,441172,446,974 1,379,575,794
سایر دانشکده ها به جز دانشکده علوم پزشکی73,768,895210,768,272 1,686,146,173
دانشکده علوم پزشکی(ظرفیت مازاد)84,095,824240,273,784 1,922,190,270

*- مبلغ شهریه یک دوره در جدول فوق الذکر بصورت تقریبی ذکر شده است و محاسبه نهایی شهریه براساس واحدهای اخذ شده دانشجو در طول مدت تحصیل محاسبه و دریافت خواهد گردید.

*- شهریه فوق بصورت علی الحساب بوده و مبلغ نهایی شهریه پس از طرح و تصویب در هیات امنای دانشگاه ملاک تسویه حساب دانشجو خواهد بود.

۱- پذیرفته شدگان در هر نیمسال تحصیلی باید به میزان ٪۱۲.۵ از شهریه کل دوره را پرداخت نمایند و به منظور رفاه حال دانشجویان ٪۳۵شهریه نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ بر اساس جدول فوق و به صورت الکترونیکی از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان و در هنگام ثبت نام غیر حضوری پرداخت می‌گردد و الباقی شهریه نیمسال، بعد از ثبت نام نهایی و انتخاب واحد بصورت الکترونیکی از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان و حداکثر تاتاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰انجام می‌گیرد.

۲- شهریه دروس جبرانی (پیشنیاز)، مردودی، حذف پزشکی، حذف اضطراری و نظایر آن برای دکتری بر اساس شهریه دروس مصوب و به صورت جداگانه محاسبه و دریافت می‌شود.

۳- شهریه مصوب دکتری برای ۸نیمسال تحصیلی بوده و شهریه مازاد بر ۸نیمسال به صورت روز شمار محاسبه و از دانشجویان دریافت خواهد گردید.

۴- دانشجویان شاهد و ایثارگر (فرزندان و همسران شهدا، جانبازان ٪۲۵ به بالا و فرزندان و همسران آنان، آزادگان و فرزندان و همسران آنان) لازم است کارت شناسایی ایثارگری را (به صورت پشت و رو) و با ذکر مشخصات کامل دانشجو و شماره تماس همراه، به شماره تلفن ۸۲۸۸۳۱۱۹ فاکس نمایند که پس از بررسی با آنان تماس گرفته خواهد شد. و در زمان ثبت نام حضوری همراه مدارک ایثارگری به دفتر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جهت تکمیل پرونده مراجعه نمایند. (شماره تماس دفتر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ۸۲۸۸۳۱۱۲ می باشد).

نکته: دانشجویان شاهد و ایثارگر در زمان ثبت نام غیرحضوری و به منظور انتخاب واحد در هر نیمسال تحصیلی، علی الحساب حدود ٪۵۰ از شهریه جدول فوق الذکر را شخصا پرداخت خواهند نمود. شایان ذکر است تسویه حساب نهایی با دانشجو پس از تقبل پرداخت الباقی شهریه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود.

۵- شهریه دریافتی در صورت انصراف دانشجو به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه
اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۲ ۳:۰۴ ب٫ظ

سلام علیکم بزرگوار
بامعدل ۱۷.۷۵( کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی) می تونم دانشگاه تربیت مدرس برای دکترای روانشناسی شرکت کنم؟