موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۱۴۰۱ وزارت بهداشت

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

داوطلبان می‌توانند از ۲۴ آبان با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری پزشکی شرکت کنند.

دکتر محمدمهدی نوروز شمسی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دوره‌های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲، مرحله تکمیل ظرفیت برای این آزمون از امروز ۲۳ آبان در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز می‌شود.

وی افزود: به داوطلبان واجد شرایط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت پیامک داده شده است و داوطلبان می‌توانند از فردا ۲۴ آبان به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و فرم‌های مربوطه به مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون را تکمیل کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: فهرست پذیرفته شدگان آزمون دوره‌های دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی به دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شده و همزمان به داوطلبان پیام داده شده است که با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی می‌توانند از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لیلا
آبان ۲۵, ۱۴۰۱ ۷:۳۹ ب٫ظ

سلام گفته شده تکمیل فرم ولی فرمی نیست فقط نتیجه نهایی آزمون هست

طناز
آبان ۲۳, ۱۴۰۱ ۴:۰۰ ب٫ظ

چرا برا وزارت علوم نبود پس