موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

زمان آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت نام با تاخیر جاماندگان آزمون دکتری ‍۱۴۰۳ هنوز اعلام نشده و این در حالی است که ثبت نام مجدد کنکور دکتری ۱۴۰۲ از روز ۱۳ آذر آغاز شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بر اساس اعلام سازمان سنجش، سال گذشته سازمان سنجش اعلام کرد: درخواست تعدادی از داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز نشده‌اند در شورای سازمان سنجش آموزش کشور مطرح و مقرر شد به منظور مساعدت به این داوطلبان فرصت مجددی برای ثبت نام این آزمون در نظر گرفته شود.

اما داوطلبان کنکور دکتری سال ۱۴۰۳ همچنان با مشکل نبود فرصت مجدد ثبت نام آزمون درگیر هستند.

داوطلبان زیادی از ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۳ جا مانده اند و متقاضی ارایه فرصت مجددی از سوی سازمان سنجش برای ثبت نام هستند. این داوطلبان با تماس با خبرگزاری های مختلف خواستار ایجاد این فرصت شده اند.

همچنین بسیاری از این داوطلبان با مراجعه به بخش پاسخگویی سازمان سنجش به نشانی Request.sanjesh.org درخواست خود را در سامانه این سازمان هم ثبت کرده اند.

با این حال، سازمان سنجش تا کنون پاسخ مناسبی به این درخواست‌ها نداده و به ارایه جواب‌هایی نظیر «در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد» و «در صورت ایجاد فرصت مجدد ثبت نام کنکور دکتری اطلاع رسانی خواهد شد» بسنده کرده است.

زمان فرصت مجدد ثبت نام جاماندگان کنکور دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

گفتنی است سال گذشته سازمان سنجش آموزش کشور گفته بود: متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که در زمان مقرر در این آزمون ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند از روز یکشنبه ۱۳ آذر ماه تا روز دوشنبه ۱۴ آذر ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سازمان سنجش با تأکید بر اینکه این زمان آخرین فرصت ثبت نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ است، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام دکتری و اصلاحات مندرج در اطلاعیه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دسترس است، در این آزمون ثبت‌نام کنند و این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تأکید کرد: داوطلبانی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند امکان ویرایش اطلاعات برای آنها میسر نیست.

آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۲ در روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد.

گفتنی است هزینه ثبت نام با تاخیر کنکور دکتری ۱۴۰۲ مبلغ ۶۲۸هزار تومان بود.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

18 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه نجفی
دی ۲۳, ۱۴۰۲ ۶:۲۸ ب٫ظ

سلام وقت بخیر اگه کسی نتونسته باشه واسه دکترا ثبت نام کنه میتونه به سازمان سنجش مراجعه کنه اونجا ثبت نام کنه من از ثبت نام ۱۴اذر جا موندم

علی
آذر ۱۹, ۱۴۰۱ ۶:۰۴ ب٫ظ

واقعا بی انصافیه باید رسیدگی شود.
همه چیز شده درآمدزایی
دانشجو مگه چه درآمدی داره؟؟؟

عباس
دی ۹, ۱۴۰۱ ۱۰:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  علی

سلامـ دانشجو مجبور نیست درس بخونه اصلا باسوادی ربطی به مدرک نداره نیکلا تسلا مدرک تحصیلی نداشت ولی نابغه برق و مکانیک بود

رها
آذر ۱۳, ۱۴۰۱ ۹:۰۳ ب٫ظ

اون کنکوری که ۲۰۸ تومان شده بود گفته چون سال قبلش سازمان سنجش به خاطر تعویق های مکرر متضرر شده و از طرفی کرونا باعث شد که مواد ضد عفونی کننده و… تهیه کنن و این هزینه های اضافی باعث شد که به ۲۰۸ تومان برسه… الان میشه بفرمایید توضیح بدید چرا زیاد شده؟ من خودم واقعا میخوام بدونم.

یاد باد آن روزگاران یاد باد
آذر ۱۴, ۱۴۰۱ ۸:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رها

اون کنکور، تا سالیان سال در یاد داوطلبانش خواهد ماند. پنج بار به تعویق افتادنش، در تاریخ آزمون های سراسری بی سابقه بود. هزینهرو الان دیدم اعلام شده ۶۲۸ هزار تومان. باور نمیکنم. اون ۳۰۰ هزارتومان قابل هضم بود ولی این یکی حسابی قابل تامله

ناشناس
آذر ۱۳, ۱۴۰۱ ۷:۳۵ ب٫ظ

۶۲۸ هزار تومان!!! چه کسی واقعا پاسخگوی این افزایش بی رویه است؟! خیلی ها به خاطر نداشتن همون ۳۸۰ تومان ثبت نام نکردند و این افزایش واقعا عجیبه

عباس
دی ۹, ۱۴۰۱ ۱۰:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  ناشناس

سلام برای چه فکر میکنی انسان که مدرک دانشگاهی نداره بیسواده بابا بخدا تو دانشگاها خبری از علم نیست و هیچ تفاوتی بین ارشد و دکترا نیست در بعضی کشورها متل زاپن لیسانس دارن اکترا خیلی کم سمت دکترا و فوق میرن

رها
آذر ۱۳, ۱۴۰۱ ۳:۲۱ ب٫ظ

دوستان یه سوال
دانشجویلن دکتری روزانه تا چند ترم باید مشغول به کار نباشند؟
یعنی تا چند ترم باید تعهد بدن که سر کار نرن؟
واقعا موندم ادامه بدم یا نه با این وضعیت

ا
آذر ۱۳, ۱۴۰۱ ۹:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  رها

سلام هیچی

علی@
آذر ۱۴, ۱۴۰۱ ۲:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  رها

بستگی به دانشگاه و استاد داره، اگه دانشگاه پیگیری کنه و مشکل ساز بشه که تا پایان تحصیل نمی تونید البته من و دوستانم چنین چیزی رو نداشتیم ولی چند دانشگاهی هستند که تعهد میگیرند و مشکلاتی پیش میاد اما از اینها مهمتر استادتون هست که اگه بخواهددر گروه باشیدکسی نمی تونه این مشکل رو حل کنه و دردسر های زیادی داره. حتما این مورد رو بدقت بررسی کنید که خیلی مسئله جدی هست.

رها
آذر ۱۴, ۱۴۰۱ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  علی@

ممنون از راهنماییتون علی آقا
واقعا سخته سر کار نریم تا الان که بیکار بودیم بعد از اینم بیکار بدبختیه واقعا
خجالت زده ام انقدر دستم تو جیب مامانم بوده

علی@
آذر ۱۴, ۱۴۰۱ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رها

خواهش می کنم و امیدوارم بهترین تصمیم رو برای خودتون بگیرید و اینکه شما تنهانیستید و اکثر دانشجویان چه کسانی که کارهای پاره وقت دارند یا مثل خود من که اصلا کار نمی‌کنیم فقط گاهی یک پروژه هست متاسفانه از خانواده همون در این شرایط سخت کمک میگیریم.

زینب
آذر ۱۳, ۱۴۰۱ ۱:۱۱ ب٫ظ

چه خبر با هزینه کافی نت میشه ۷۰۰
من باور کنید دفعه پیش با هزینه کافی نت ک شد ۴۵۵ صد تومن قرض کردم تا بتونم بنویسم آن شاالله آینده ای باشه بعد اتمام دکتری

دانیال
آذر ۱۴, ۱۴۰۱ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  زینب

حالا تو اینو میگی ….. هنوز هزینه مصاحبه هر دانشگاه که ۲۰۰باشه و هزینه رفت و آمد و خوراک در هر شهر رو هم باید بیاری روش

داوطلب
آذر ۱۳, ۱۴۰۱ ۱۲:۳۶ ب٫ظ

وای چرا اینهمه زیاد، چه مملکت بی در و پیکری

Mr
آذر ۱۳, ۱۴۰۱ ۸:۳۶ ق٫ظ

قسمت خرید کارت اعتباری (ثبت نام دکتری با تاخیر ) فعال شده و هزینه ۶۲۸۰۰۰ تومان را برای ثبت نام متأخرین در نظر گرفتن !!!!!

رها
آذر ۱۳, ۱۴۰۱ ۹:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  Mr

خدای من…. :((((((

داوطلب
آذر ۱۳, ۱۴۰۱ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Mr

واقعاااا
خدای من…