پارسه
موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام آمار داوطلبان اولین آزمون MSRT در سال جاری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

بیش از ۵ هزار داوطلب در اولین آزمون زبان وزارت علوم (MSRT) سال ۱۴۰۲ به رقابت پرداختند.

به گزارش ایسنا، اولین آزمون زبان MSRT سال ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۵ هزار داوطلب در ۲۴ حوزه و ۲۳ شهر، روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه توسط مرکز زبان اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

آزمون زبان msrt هرساله از سوی اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج برگزار می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پس از برگزاری اولین آزمون msrt در اردیبهشت ماه سال جاری ۱۰ نوبت آزمون زبان msrt دیگر نیز در سال  ۱۴۰۲برگزار خواهد شد.

برای اطلاع از تقویم MSRT سال ۱۴۰۲ کلیک کنید.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد در موعدهای مقرر به آدرس https://msrttest.saorg.ir/login.aspx نسبت به ثبت‌نام خود و شرکت در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه
اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۲ ۷:۲۷ ب٫ظ

سلاااام
کاش یه صفحه ای برای تبادل نظر آزمون msrt هم ایجاد می شد تا تبادل اطلاعات صورت بگیرد و از تجربه دیگر دوستان استفاده کنیم. اعلام نتایج این آزمون حدود ۱۲ روز طول می کشد و این مدت پر اضطراب را می توان از این طریق مدیریت کرد.
با تشکر
——–
سلام بر شما
برای تبادل نظر درخصوص msrt میتونید به این صفحه مراجعه کنید:
https://phdtest.ir/1395/03/%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-msrt-mche-%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%85/