موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برگزاری آزمون MSRT در دانشگاه قم

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

براساس اعلام اداره کل بورس سازمان امور دانشجویان دانشگاه قم در لیست برگزارکنندگان آزمون msrt قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازسازمان امور دانشجویان؛ با توجه به عدم برگزاری چند دوره آزمون زبان MSRT در استان و شهر قم با هماهنگیهای انجام شده از سوی مرکز آزمون اداره کل بورس سازمان امور دانشجویان و همکاری دانشگاه قم، آزمون زبان MSRT از ۲۶ خرداد ماه در دانشگاه قم برگزار می شود، بر این اساس داوطلبان استان و شهرهای هم جوار می توانند طبق زمانبندی اعلام شده که در سامانه سجاد اعلام می شود در آزمون ثبت نام و شرکت کنند.

آزمون زبان msrt هرساله از سوی اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج برگزار می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سال ۱۴۰۲، ۱۱ آزمون زبان msrt برگزار می‌شود؛ متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد در موعدهای مقرر به آدرس https://msrttest.saorg.ir/login.aspx نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، همچنین داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از تاریخ آزمون ها به آدرس به سایت سازمان امور دانشجویان saorg.ir مراجعه کنند.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی
اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۲ ۳:۴۴ ب٫ظ

بعد از ۵ نوبت بالاخره قم دوباره شروع شد
خسته نباید واقعا…