موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون کنکور دانشگاه علامه ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

دفتر استعداد درخشان دانشگاه علامه طباطبائی اسامی داوطلبان راه یافته به مرحله مصاحبه جهت ورود به مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ (سهمیه استعداد درخشان) دانشگاه که در مرحله پایش اطلاعات آموزشی و پژوهشی مورد تایید بوده اند را اعلام کرد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام این دانشگاه، مطابق آگهی پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه طباطبایی و بررسی درخواست‌ها و پرونده های ارسال شده توسط داوطلبان استفاده از این تسهیلات، اسامی افرادی که در مرحله اول (پایش اطلاعات آموزشی و پژوهشی) مورد تایید بوده و به مرحله مصاحبه راه پیدا کرده اند اعلام می شود.

دانلود اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دکتری بدون کنکور دانشگاه علامه ۱۴۰۲

 

زمان مصاحبه دکتری بدون کنکور دانشگاه علامه طباطبایی ۱۴۰۲

توجه به نکات زیر الزامی است:

۱- مصاحبه های معرفی شدگان در سهمیه استعداد درخشان همزمان با مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

۲- تمامی مصاحبه‌ها به صورت حضوری خواهد بود. (بازه زمانی مصاحبه های داوطلبان سهمیه استعداد درخشان از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ الی ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ خواهد بود).

۳- روز و ساعت مصاحبه در کارت مصاحبه داوطلب قید شده است. لازم به ذکر است کارت مصاحبه از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ساعت ۱۳ به بعد از طریق سایت آزمون دانشگاه به نشانی azmoon.atu.ac.ir (بخش استعداد درخشان- بخش دریافت کارت مصاحبه) قابل دسترسی میباشد.

۴- کد کاربری و رمز عبور برای ورود به سایت آزمون دانشگاه برای دریافت کارت مصاحبه همان کد کاربری و رمز عبوری میباشد که برای ثبت نام اولیه استفاده شده است. معرفی شدگانی که در رابطه با ورود به سایت آزمون دانشگاه برای دریافت کارت آزمون با مشکل مواجه باشند، میتوانند با مراجعه به بخش گفتگو آنلاین در سایت آزمون پیام خود را ارسال کنند، تا کارشناسان محترم پاسخگو باشند.

۵- داوطلبانی که پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک پژوهشی و رزومه تحصیلی خود در سایت ثبت نام، موفق به اخذ مدارک و سوابق جدیدی شده اند؛ تمامی موارد مذکور را در روز مصاحبه به همراه داشته و در زمان مصاحبه به گروه علمی مصاحبه کننده ارائه کنند. بدیهی است مدارکی که در زمان ثبت نام اولیه در سامانه دانشگاه بارگذاری شده است نیاز به ارائه مجدد در زمان مصاحبه ندارد.

 ۶- خیلی مهم: مطابق تبصره بند شش از شرایط اختصاصی مندرج در آگهی ثبت نام اولیه، آندسته از داوطلبانی که در زمان ثبت نام، مقاله علمی-پژوهشی معتبر مستخرج از پایان نامه خود را ارائه نکرده اند، در روز مصاحبه باید گواهی پذیرش نهایی و یا چاپ آن را به همراه داشته باشند. در غیر این صورت، حتی با کسب امتیاز لازم نیز از فرآیند پذیرش حذف خواهند شد.

 

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها