موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

شروع ثبت‌نام آزمون EPT آذرماه ۱۴۰۲

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

ثبت‌نام آزمون EPT آذرماه ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام آزمون EPT آذرماه ۱۴۰۲ از امروز شنبه ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰ جمعه ۲۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

این آزمون روز جمعه مورخ ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۲ همزمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج و ساری، جمعا ۱۱ حوزه برگزار خواهد شد.

  •  هزینه ثبت‌نام در این آزمون ۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.

کلیه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

تنها دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به شرکت در آزمون می‌باشند بدین منظور لازم است داوطلبان شماره دانشجویی ۹ رقمی خود را به منظور ورود به سامانه در اختیار داشته باشند.

– داوطلب گرامی از ثبت‌نام هم زمان دو نفر یا بیشتر در یک سیستم کامپیوتری خودداری نمائید.

– ثبت‌نام شما در آزمون زمانی قطعی و تکمیل خواهد شد که پرداخت مالی صورت گرفته و تائید نهایی پرداخت انجام شده باشد و از سیستم شناسه پرداخت حتما دریافت نمائید.

به اطلاع داوطلبان گرامی شرکت در آزمون می‌رساند هیچ یک از کارکنان و اعضای هیات علمی بدون توجه به نوع و نحوه همکاری، اعم از رسمی قطعی، رسمی آزمایشی، پیمانی، حق‌التدریس، قراردادی، ساعتی، شرکتی، تمام وقت، نیمه وقت و…مجاز به شرکت در آزمونهای زبان (EPT و اشتمال) در محل اشتغال خود نمی‌باشند. چنانچه این موضوع رعایت نشود ضمن ابطال آزمون، وفق مقررات و ضوابط با ایشان برخورد خواهد شد.

برای اطلاع از تقویم EPT ۱۴۰۲ کلیک کنید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سحر
آبان ۲۰, ۱۴۰۲ ۸:۱۰ ب٫ظ

برای یک شخص جنوبی و بندرعباسی یا اطرافش سخته که بخواد بخاطر شرکت در آزمون هزینه کنه برای شهرهایی که فاصله زیادی باهاش دارن. لطفا تجدید نظر کنید و برای بندرعباس هم حوزه امتحانی قرار بدین

سحر
آبان ۲۰, ۱۴۰۲ ۸:۰۸ ب٫ظ

چرا شهر بندرعباس رو جزء حوزه امتحانی مخسوب نکردین

مهدی
آبان ۲۰, ۱۴۰۲ ۶:۴۶ ب٫ظ

شهر بندرعباس میتوانست یکی از مراکز برگزار کننده EPT باشد!!!!!!