موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اختلال فنی در ثبت‌نام بورس دکتری خارج از کشور هنر

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

با توجه به اشکالات فنی به وجود آمده در ثبت‌نام بورس دکتری خارج از کشور هنر، در اسرع وقت این مشکل برطرف و اطلاع‌رسانی در این‌باره انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، با وجود شهریه‌های بالای تحصیل در رشته‌های هنری و هزینه‌های جانبی آنها، درس خواندن در مقاطع مختلف رشته‌های هنری هزینه زیادی می‌طلبد. طبق اعلام مرکز ملی آمار آموزش و پرورش (NCES) ایالات متحده آمریکا، در طول سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی هنر دانشگاه‌های دولتی ۲۶،۳۸۲ دلار و در دانشگاه‌های خصوصی ۴۴،۶۶۲ دلار بوده است. خوشبختانه دانشجویان می‌توانند برای تامین هزینه‌های تحصیلی شان از کمک‌های مالی و بورسیه‌ای تحصیلی استفاده کنند.

سازمان امور دانشجویان در نظر دارد طبق «آیین‌نامه جامع اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان ایرانی» و «شیوه‌نامه اجرایی اعطای بورس بلندمدت تحصیلی دوره دکتری تخصصی، بورس سال آخر برای تأمین اعضای هیأت علمی مورد نیاز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای تحصیل در دوره دکتری تخصصی خارج از کشور در رشته گرایش‌های اولویت دار «هنر» بورس اعطاء شود.

با توجه به درخواست متقاضیان مهلت ثبت‌نام در این فراخوان تا  ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ تمدید شد به همین منظور علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به دستورالعمل و «فرم ثبت نام متقاضیان ادامه تحصیل درخارج از کشور درسال۱۴۰۲» به سامانه یکپارچه بورس سازمان امور دانشجویان به  نشانی  https://sib.soorg.ir گزینه «سبد جامع بورس تحصیلی، بورس هنر» مراجعه کنند. اما با توجه به اشکالات فنی به وجود آمده در ثبت نام بورس هنر، این ثبت‌نام به مشکل خورده است و در اسرع وقت مشکل برطرف و اطلاع‌رسانی در این باره انجام می‌شود.

برای اطلاع از جزئیات ثبت‌نام بورس دکتری خارج از کشور هنر ۱۴۰۲ کلیک کنید.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها