موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

برنامه وزارت علوم برای معرفی بورس‌های دانشجویی به صاحبان صنایع

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

در بورس بنگاه‌های اقتصادی به‌ دنبال این هستیم که دانشجویان ارشد، دکتری و پسادکتری روی مسئله‌های صنعت کار کرده و بتوانند این مسائل را با کیفیت و دقت مناسب پاسخ دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان از برگزاری نشستی با صاحبان صنایع و معرفی بورس های دانشجویی خبر داد و گفت: در مرحله اول نشستی با صاحبان صنایع الکترونیک، پزشکی و نساجی برگزار شد.

دکتر محمد محمدی مسعودی مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان با اشاره به برگزاری نشست با صاحبان صنایع و معرفی بورس های دانشجویی گفت: همان‌طورکه مستحضر هستید آیین‌نامه بورس های تحصیلی امسال توسط وزیرعلوم ابلاغ شده است و ما نشست‌هایی را با صاحبان صنایع برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر نشستی را با صاحبان صنایع الکترونیک، صنایع پزشکی و صنایع نساجی، برای معرفی بورس‌های یکپارچه دانشجویی ازجمله بورس صنعت و مشاغل، بورس بنگاه اقتصادی و فرصت‌های تحقیقاتی برگزار کردیم.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان افزود: در بورس صنعت و مشاغل دو هدف را پیگیری می‌کنیم یکی آموزش و تربیت نیروی با کیفیت برای بنگاه‌های اقتصادی و صنایع کشور و دوم این‌که دانشجوی ما یک امنیت شغلی را داشته باشد و باانگیزه و پرنشاط و با امید به آینده درس خود را ادامه دهد.

وی افزود: در بورس بنگاه‌های اقتصادی ما به‌ دنبال این هستیم که مسئله‌های صنعت را مسئله‌هایی که در بنگاه‌های اقتصادی است احصا کنیم و برای آن مسائل، دانشجویان در دوره‌های مختلف از جمله کارشناسی ارشد، دکتری و پسا دکتری روی این مسئله کار کرده و بتوانند مسائل صنعت را با یک کیفیت مناسب و دقت مناسب پاسخ‌گو باشند.

مسعودی یادآورشد: در بورس بنگاه اقتصادی هم صنعت منتفع شده و نیازهایش برطرف می‌شود و هم اینکه دانشجویان ‌ما تمام‌وقت روی موضوعی کار می‌کنند که براساس آن موضوعی که کار می‌کنند منتفع نیز می‌شوند و حقوق کافی دریافت می‌کنند.

 
ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها