موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

اعطای سه بورسیه تحصیلی به دانشجویان دکتری

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مدیرکل بورس سازمان امور دانشجویان از اعطای سه بورسیه جدید به دانشجویان ارشد و دکتری خبر داد.

به گزارش پی اچ دی تست، بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان امور دانشجویان دکتر محمدمحمدی مسعودی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: سه تفاهم نامه جدید با کشور‌های مختلف در راستای اعطای بورسیه دو طرفه به دانشجویان به امضا رسیده است تا دانشجویان هر دو طرف بتوانند از ظرفیت‌های کشور مقابل استفاده کنند.

وی افزود: اولین بورسیه تحصیلی مربوط به کشور مجارستان است که در این بورسیه ۱۰۰ نفر دانشجو در مقاطع ارشد و دکترا در همه رشته‌ها در این کشور مشغول تحصیل می‌شوند که علاوه بر بیمه و خوابگاه، از شهریه ماهانه تحصیلی نیز برخوردار می‌شوند که برای دانشجویان ارشد ۱۴۰ یورو در ماه و برای دانشجویان دکترا ۵۲۰ یورو در ماه خواهدبود و متقاضیان تا ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ مهلت ثبت نام دارند.

مسعودی همچنین به بورسیه کشور چین اشاره کرد و افزود: در بورسیه تحصیلی کشور چین که به ۵۰ نفر سهمیه تحصیل در مقاطع ارشد و دکترا در همه رشته‌های تحصیلی اعطا می‌شود، دانشجویان برای دوره ارشد ماهیانه ۳۸۵ یورو دریافت می‌کنند و برای مقطع دکترا نیز به دانشجویان ماهیانه ۴۴۵ یورو پرداخت خواهد شد. 

برای اطلاعات بیشتر درخصوص فراخوان بورس‌ دکتری مجارستان و بورسیه کشور چین بر روی لینک زیر کلیک کنید.

فراخوان بورسیه تحصیلی دکتری مجارستان و چین ۲۰۲۴

 

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان دانشجویان سازمان امور دانشجویان، با بیان اینکه بورسیه سوم، فراخوان بورس‌ دکتری سازمان‌ همکاری فضایی آسیا اقیانوسیه کشور چین ۲۰۲۴ است و با همکاری سازمان فضایی ایران انجام می‌شود، گفت: در این بورسیه تحصیلی برای رشته‌های مرتبط با صنعت هوا و فضا، رشته‌های فنی و مهندسی، و رشته حقوق هوا و فضا به ۱۰ نفر بورسیه اعطا می‌شود که در دانشگاه برتر کشور چین مشغول تحصیل شوند که در این بورسیه به دانشجویان ارشد ماهیانه ۳۸۵ یورو پرداخت می‌شود و دانشجویان دکترا نیز ماهیانه ۴۴۵ یورو دریافت خواهند کرد که علاوه بر اینکه دانشجویان از مزایای بیمه و خوابگاه برخوردار خواهند بود به دانشجویان بلیط رفت و برگشت نیز ارائه می‌شود.

مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان گفت: واجدین شرایط برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه بورسیه‌های دانشجویی مراجعه کنند.

مسعودی مهلت ثبت نام این بورسیه‌های تحصیلی را تا ۲۰ دی ماه سال جاری اعلام کرد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زکیه ناصری
دی ۲۴, ۱۴۰۲ ۳:۲۹ ب٫ظ

به نظرم عالیه لطف کنید شرایط ثبت نام رو اعلام کنید با خانواده میشه رفت یا خیر

زکیه ناصری
دی ۲۴, ۱۴۰۲ ۳:۲۸ ب٫ظ

شراط ثبت نام رو لطف کنید

سعید
دی ۱۹, ۱۴۰۲ ۳:۳۱ ب٫ظ

بورسیه تربیت بدنی چی؟

مریم جانی ترمی
دی ۱۸, ۱۴۰۲ ۶:۰۷ ق٫ظ

وقت به خیر
بورسیه برای پست داک (گرایش های زیست شناسی تکوینی -جانوری)در کدام کشورها و با چه مبلغی وجود داره؟

سروش
دی ۱۸, ۱۴۰۲ ۸:۳۸ ب٫ظ

China