موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

حمایت از پایان نامه‌ های دانشجویان وزارت بهداشت با پژوهانه تحقیقاتی

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: اقدامات حمایتی از پایان نامه‎ های دانشجویی در دانشگاه‌ های علوم پزشکی در قالب پژوهانه تحقیقات و فناوری صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر یونس پناهی با اعلام این خبر افزود: اقدامات حمایتی از پایان نامه های دانشجویی در راستای ترویج و ارتقاء علم و تشویق و تربیت پژوهشگران متناسب با شرایط و نیازهای کشور و در راستای افزایش انگیزه نیروهای نخبه جوان نظام آموزش پزشکی کشور در قالب پژوهانه تحقیقات و فناوری دانشجویی صورت خواهد گرفت.

رییس موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی کشور (نیماد) اظهار داشت: جزییات این اقدامات حمایتی از نظر میزان بودجه تخصیص یافته، شرایط شرکت در این بخش، محورهای موضوعی ، شیوه نامه و پروتکل مرتبط با نحوه ارسال پایان نامه ها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: یکی از ابعاد تاثیر گذار در ارتقاء بهره وری نظام سلامت ، افزایش عملکرد محققان به عنوان برترین نیروی محرکه اقتصاد سلامت است.

وی با تاکید بر جایگاه ویژه پژوهشگران حوزه «گرنت فرهیخته» از افزایش تخصیص اعتبار پژوهانه از ۵۰۰ میلیون ریال به ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

پناهی افزایش اعتبار پژوهانه را عاملی در افزایش انگیزه، ترویج اعتماد متقابل، شکوفایی خلاقیت پژوهشگران دانست و گفت: اختصاص پژوهانه منوط به برخورداری از شرایط لازم برای پذیرش طرح در قالب «گرنت فرهیخته» از جمله رعایت استانداردهای لازم، استفاده از تکنولوژی و روش های به روز و کارآمد و داشتن تعهد و حس مسؤولیت در محققین است.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها