موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

جایزه ۲۰ میلیون تومانی دانشگاه علم و فرهنگ برای رتبه‌های برتر آزمون دکتری ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی دانشگاه علم و فرهنگ برای پذیرش دانشجو در دوره دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی دانشگاه علم و فرهنگ برای اطلاع داوطلبان آزمون ورودی دوره دکتری ۱۴۰۳ به شرح زیر هستند:

شرایط عمومی و اختصاصی

۱- امکان تقسیط شهریه دانشجویان برابر مصوبات هیأت امنا و هیأت رئیسه دانشگاه، وجود دارد.

۲- دانشجویان این دانشگاه از مزایای وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و نیز از تسهیلات صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران (وام ازدواج و وام‌های عادی، ضروری و اضطراری)، در صورت تأمین اعتبار برخوردار خواهند شد.

۳- این دانشگاه هیچگونه تعهدی در قبال تأمین خوابگاه ندارد؛ اما تلاش خود را جهت اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های خصوصی معتبر و مورد تأیید خواهد داشت.

۴- از دانشجو همزمان با ثبت نام، ضمانت لازم برای تحصیل در طول مدت دوره آموزشی اخذ خواهد شد.

۵- داوطلبان برتر آزمون دکتری در رشته‌هایی که حداقل ۳ دانشگاه در آن‌ها پذیرش دانشجو دارند و محل تحصیل خود را دانشگاه علم و فرهنگ انتخاب نمایند، درصورت پذیرش نهایی علاوه بر مزیت تحصیل رایگان از جایزه ای به ارزش ۲۰ میلیون تومان بهره مند خواهند شد.

تبصره ۱: دانشجوی برتر، دانشجوی حائز رتبه اول در آزمون کتبی سراسری دوره‌های دکتری تخصصی (برگزار شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور) است مشروط بر اینکه دانشجو در مرحله مصاحبه دانشگاه نیز رتبه یک تا سه را احراز نموده باشد.

تبصره ۲: یک سوم مبلغ هدیه تا پایان نیمسال دوم تحصیلی و الباقی براساس شاخص‌های پیشرفت تحصیلی در نیم سالهای بعدی پرداخت می‌شود.

۶- داوطلبان رتبه‌های دوم تا پانزدهم آزمون کتبی سراسری دوره‌های دکتری تخصصی که محل تحصیل خود را دانشگاه علم و فرهنگ انتخاب نمایند، درصورت پذیرش نهایی از تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصد از کل شهریه برخوردار خواهند بود.

۷- با عنایت به اینکه اجرای دوره دکتری در رشته ژنتیک مولکولی با همکاری پژوهشگاه رویان انجام می‌شود و با توجه به اهمیت طرح‌های پژوهشی این پژوهشگاه، به منظور بهره مندی از توانمندی‌های دانشجویان مستعد برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی بنیادی و کاربردی، دارا بودن حداقل معدل کل ۱۶ در مقطع کارشناسی ارشد برای داوطلبان این رشته الزامی است؛ لذا خواهشمند است دانشجویانی که حدنصاب معدل را ندارند، از انتخاب این کدرشته و ارسال مدارک خودداری فرمایند.

۸- دانشجویان دکتری به ازای انتشار یا ارایه هر مقاله، متناسب با سطح علمی و میزان اعتبار مجله یا کنفرانس، بر اساس نظر شورای پژوهشی دانشگاه، مستند به آیین نامه تشویق فعالیت‌های پژوهشی، از تخفیف در شهریه برخوردار خواهند شد.

۹- دانش آموختگان مقطع دکتری دانشگاه، مشروط به احراز صلاحیت‌های لازم و نیاز واحدها، مؤسسات و پژوهشکده‌های جهاددانشگاهی برابر مقررات و ضوابط مربوط برای همکاری در طرح‌های علمی پژوهشی و آموزشی معرفی خواهند شد.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرداد
فروردین ۲۰, ۱۴۰۳ ۱:۳۷ ب٫ظ

رتبه یک بشی بعد به جای اینکه بری روزانه و رایگان تحصیل کنی برا ۲۰ تومن بری غیرانتفاعی! همشو هم همون ترم اول بدی شهریه. واقعا زیبا نیست؟! :/

واقع‌بین
اسفند ۲۸, ۱۴۰۲ ۹:۱۹ ب٫ظ

کسی که رتبه یک بیاره، برای ۲۰ میلیون تومان هرگز نمیره غیرانتفاعی درس بخونه!

مسعود خلیلی
اسفند ۲۸, ۱۴۰۲ ۸:۰۱ ب٫ظ

بسیار عالی …اما شرایط خیلی محدود ه دست‌کم در قبال چنین شرطی مشوق ۱۰۰ میلیون باید باشه..البته ۳ ماه قبل ه برگذاری آزمون باید رویکرد شرطی سازی رو ارائه می‌کردید تا انگیزه و تلاش برای علاقه اجتماعی فعال میشد

ماندانا
اسفند ۲۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۰ ق٫ظ

دمشون گرم