موسسه آموزشی نگاره
دوره نگاره

پاسخ عجیب مشاور سازمان سنجش به اعتراض داوطلبان کنکور دکتری ۱۴۰۳

از اخبار آزمون دکتری جا نمونی! ما همه اخبار رو لحظه‌ای اطلاع رسانی میکنیم! کافیه برای عضویت در کانال تلگرام کلیک کنی … و یا عضو پیج اینستاگرام سایت پی اچ دی تست بشی …

مشاور رییس سازمان سنجش گفت: اطلاعات مربوط به نحوه توزیع و زمان دفترچه سئوالات آزمون دکتری، در بند ۱۰ اطلاعیه پرینت کارت آزمون اطلاع‌رسانی شده و داوطلبان در جریان روند برگزاری آزمون بودند.

به گزارش ایسنا، در پی  اعتراض برخی از داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۳ که روز جمعه چهارم اسفند ماه برگزار شد؛ علیرضا کریمیان، مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور در توضیح نحوه توزیع دفترچه سئوالات این آزمون گفت: اطلاعات مربوط به توزیع دفترچه سئوالات آزمون دکتری، اطلاعات مربوط به تعداد سؤالات و مدت زمان پاسخگویی در بند ۱۰ اطلاعیه پرینت کارت آزمون اطلاع رسانی شده و بر همین اساس نیز آزمون با برنامه ریزی دقیق انجام شده است و داوطلبان در جریان روند برگزاری آزمون بودند.

وی در ادامه تاکید کرد: در جلسه آزمون به همه داوطلبان به ترتیب سه بسته نایلونی داده شد، ابتدا بسته اول حاوی سؤالات آزمون زبان انگلیسی عمومی(دفترچه شماره یک) همراه با پاسخنامه شماره یک، سپس بسته دوم حاوی سؤالات آزمون دروس استعداد تحصیلی (دفترچه شماره دو) همراه با پاسخنامه شماره دو و در نهایت بسته سوم حاوی سؤالات تخصصی (دفترچه شماره سه) همراه با پاسخنامه شماره سه بود که داوطلبان موظف بودند نسبت به پاسخ‌گویی به سؤالات هریک از دفترچه‌های مذکور در همان پاسخنامه‌های مربوطه اقدام کنند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: دفترچه شماره یک آزمون شامل سؤالات زبان انگلیسی عمومی (۴۰ سؤال) بود که همه داوطلبان باید در مدت ۴۰ دقیقه درخصوص پاسخ‌گویی به آنها در پاسخنامه شماره ۱ اقدام نمایند.

به گفته کریمیان، دفترچه شماره دو آزمون شامل سؤالات استعداد تحصیلی (۲۵ سؤال) تدوین شده بود که همه داوطلبان باید در مدت ۵۰ دقیقه درخصوص پاسخ‌گویی به آنها در پاسخنامه شماره ۲ اقدام کردند. این دفترچه شامل چهار بخش بود که بخش‌های ۱ تا ۳ مشترک برای تمام متقاضیان گروه‌های امتحانی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان تهیه شده بود و متقاضیان صرف‌ِنظر از اینکه در چه گروه امتحانی بودند، باید به سؤالات این سه بخش پاسخ می دادند.

وی ادامه داد: در بخش چهارم، آزمون استعداد تحصیلی شامل دو قسمت تهیه شده بود که قسمت اول بخش چهارم، شامل سؤالات استعداد منطقی بود که متقاضیان کلیه گروه‌های امتحانی به‌جز گروه امتحانی فنی و مهندسی باید به سؤالات این قسمت پاسخ دهند و قسمت دوم بخش چهارم، شامل سؤالات استعداد تجسمی بودکه فقط متقاضیان گروه امتحانی فنی و مهندسی باید به سؤالات آن پاسخ دهند. لازم به تاکید است متقاضیان گروه‌های امتحانی در این قسمت باید به سؤالات مخصوص به خود را پاسخ دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: آزمون تخصصی (شماره ۳): دفترچه شماره سه آزمون شامل سؤالات دروس تخصصی مربوط به هریک از کدرشته‌های امتحانی تهیه شده بود و داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان در مدت زمان ۱۰۵ دقیقه و داوطلبان گروه‌های آزمایشی: علوم پایه و فنی و مهندسی در مدت زمان ۱۳۵ دقیقه به سؤالات اختصاصی خود در پاسخنامه شماره ۳ پاسخ دادند.

کریمیان در پایان اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتر نیمه متمرکز ۱۴۰۳ در صبح و بعد از ظهر روز جمعه ۴ اسفندماه در سلامت کامل برگزار شد که در این زمینه لازم است از همه عوامل اجرایی و حفاظتی آزمون ها در سراسر کشور و مسؤلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش تشکر کنیم و همچنین از حمایت و مساعدت همه نهادهای انتظامی، امنیتی و قضایی و دستگاه‌های اجرائی پشتیبان قدردانی می‌کنیم.

ثبت‌نام
باخبرم کن!

130 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسن
فروردین ۲۳, ۱۴۰۳ ۳:۳۲ ب٫ظ

شرمنده خط اول شعر به جهت جلوگیری از بداموزی دچار خودسانسوری گردبده است.با احترام مجنون

حسن
فروردین ۲۳, ۱۴۰۳ ۳:۱۹ ب٫ظ

پیامک زد شبی لیلی به مجنون
که هر وقت امدی از خانه بیرون
بیاور مدرک تحصیلی ات را
گواهی نامه ی پی اچ دی ات را
پدر باید ببیند دکترایت
زمانه بد شده جانم فدایت
دعا کن مدرکت جعلی نباشد
زدانشگاه هاوایی نباشد
وگرنه وای بر احوالت ای مرد
که بابایم بگیرد حالت ای مرد
چو مجنون این پیامک خواند وارفت
به سوی دشت و صحرا کله پا رفت
اس ام اس زد از انجا سوی لیلی
که می خواهم تورا قد تریلی
دلم در دام عشقت بی قرار است
ولیکن مدرکم بی اعتبار است
شده از فاکسفورد این دکترا فاکس
مقصر است در این ماجرا فکس
چه سنگین است بار این جدایی
امان از دست این مدرک گرایی

حسن
فروردین ۲۳, ۱۴۰۳ ۳:۱۴ ب٫ظ

مجنون
که هر وقت امدی از خانه بیرون
بیاور مدرک تحصیلی ات را
گواهی نامه ی پی اچ دی ات را
پدر باید ببیند دکترایت
زمانه بد شده جانم فدایت
دعا کن مدرکت جعلی نباشد
زدانشگاه هاوایی نباشد
وگرنه وای بر احوالت ای مرد
که بابایم بگیرد حالت ای مرد
چو مجنون این پیامک خواند وارفت
به سوی دشت و صحرا کله پا رفت
اس ام اس زد از انجا سوی لیلی
که می خواهم تورا قد تریلی
دلم در دام عشقت بی قرار است
ولیکن مدرکم بی اعتبار است
شده از فاکسفورد این دکترا فاکس
مقصر است در این ماجرا فکس
چه سنگین است بار این جدایی
امان از دست این مدرک گرایی
********************

رقیه
اسفند ۱۹, ۱۴۰۲ ۸:۲۱ ق٫ظ

برگزاری آزمون دکترا واقعا افتضاح بود با اون دو تا دفترچه قبل از اختصاصی.در ثانی زمان آزمون واقعا دیگه شب بود هوا کاملا تاریک بود این چه وضعیه نمیتونن صبح برگزار کنن

دوست
اسفند ۲۱, ۱۴۰۲ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  رقیه

درضمن سوالات گرایش ما یعنی دکتری حقوق عمومی از۸۰سوال شده بود۶۵سوال واقعاباسوالات مزخرف ودوپهلوواختلافی

ناجی
اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۲ ق٫ظ

مراقبا بینهایت اذیت کردند. سوالات اختصاصی خیلی دیر اومد. بعد مراقبا و مسئولاشون یه سرو صدایی راه انداخته بودند. داوطلبا هی مجبور بودند بهشون تذکر بدن. همه چی برعکس بود. بسیار بسیار بی نظم.

دانشجو شیمی
اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ ۹:۰۴ ق٫ظ

نگران نباشید همتون دانشگاه آزاد قبول میشین

نصیری
اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ ۹:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  دانشجو شیمی

حق بود خخخخ

ساحل
اسفند ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  دانشجو شیمی

رشته ما رو دانشگاه آزاد نداره

دانشجو شیمی
اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ ۸:۴۰ ق٫ظ

ببخشید دوستان من اگه بخوام دانشگاه آزاد قبول بشم بازم لازمه که واسه مصاحبه مقاله و کتاب از پایان نامم داشته باشم؟؟؟؟،

نصیری
اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ ۹:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  دانشجو شیمی

بلی

ناجی
اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ ۱۰:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  دانشجو شیمی

برا هیچ جا واجب نیست. بستگی به امتیاز رقبات داره. اگر رقیب قدری نداشته باشی نیاز نیست.

جنگجو
اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  ناجی

کاربر ناجی، کامنت عالی فرمودید …. واقعا همینطوره …. رقبا اگه ننه قمری باشند، فقط کافیه دعوت به مصاحبه رو برید ….

علی 64
اسفند ۱۲, ۱۴۰۲ ۳:۴۲ ب٫ظ

واقعا خیلی….. هستن. دفترچه استعداد تحصیلی عکس و مشخصات من رو گذاشته رو دفترچه و ادعا میکنه دفترچه اختصاصیه بعدا اومده سوالات فنی رو برا من علوم پایه گذاشته. من از آخر داشتم تجسمی ها رو میزدم بعد اینکه ۵ تاشو هم زدم دیدم نوشته مخصوص فنی آخه الاغ ۶۰۰ گرفتی یدونه دفترچه هم نمیتونی بدی. وضعیت برگزاری هم به اون افتضاح طرف از صبح تا شب مگه میتونه مراقب وایسه. چرا آخه ارشد و دکترا رو انداختی یه روز اون همه پول گرفتی آخه

معین ۵
اسفند ۱۲, ۱۴۰۲ ۲:۲۵ ب٫ظ

امسال برگزاری و اطلاع رسانی کنکور دکتری به معنای واقعی کلمه افتضاح بود خدا ازشون نگذره

معصوم
اسفند ۱۱, ۱۴۰۲ ۱۱:۰۶ ب٫ظ

با سلام. واقعا فکر می‌کنید کسی هست که اهمیتی بده به این همه اعتراض؟ آیا مرجعی هست که رسیدگی کنه به حق پایمال شده؟ زمانیکه تعدا زیادی اعتراض داشتند به آزمون زودهنگام اسفندماه و تعویق به اردیبهشت کسی اعتنا کرد؟! چنان سازمان سنجش ابراز امادگی کامل برا برگزاری آزمون دکتری می‌کرد که انگار صدها کارشناس آماده به خدمت برای انجام وظیفه به بهترین شکل به صف ایستادن!! و ما یه بار دیگه دیدیم چه امادگی و چه کا شناسی دقیقی، واقعا کجای این دنیا چنین نوابغی رو میشه پیدا کرد چرا ما قدر نمیدونیم! آزمون تخصصی ضریب چهار داره در حالیکه آزمون استعداد و زبان ضریب یک و امسال بسیار ناپخته تر اول زبان و استعدا بود و بدتر از اون جدا کردن ایندو از هم بود واقعا چرا کدوم عقل سلیمی اینو تایید می کنه که اولا با ذهن خسته و کسل بعد از پاراگراف های طولانی استعداد و زبان به استقبال دروس تخصصی رفت؟! میخواستن نوابغ رو کشف کنن که این راهش نیست چون در تمام مدت خوندن پاراگرافهای قصار استعداد درک مطلب و… استرس اینو داشتی که وقت تموم نشه!واقعا در چنین شرایطی باهوش میتونه خودش باشه!؟ مراقبای سن و سال دار و رفت و آمدهای مکرر ، سالن‌های شلوغ و صدای جیر جیر کردن صندلی که هر متقاضی بلند میشد باید تحمل میکردیم تق تق پاشنه های کفش پی در پی از بلندشدن سالن پرجمعیت و…. صدای بلندگوی توی سالن که پنج دقیقه دیگه مونده و.‌‌‌.. که بیشتر شبیه متروی پرازدحام بود تا جلسه ازمون مهم… ادامه نظر»

سبحان
اسفند ۱۱, ۱۴۰۲ ۸:۰۴ ب٫ظ

چرا هر چقدر بیشتر پول میگیرن سطح کیفیت به جای ارتقا، افت میکنه؟؟

علی
اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ ۳:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  سبحان

برا اینکه اگه ما قبول شیم دیگه سال بعد کنکور نمی‌دیم ولی اگه موفق نشیم سال دیگه باید دوباره یه تومن بدیم کنکور دکتری ثبت نام کنیم.

جواااد
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۵ ب٫ظ

بنام خدا بچه ها من خودم مسئول برگزاری آزمون در دانشگاه هستم بی انصاف نباشید واقعا کارسنگینی است

دکتری
اسفند ۱۱, ۱۴۰۲ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  جواااد

خوب قبول نکنید

دکتری
اسفند ۱۱, ۱۴۰۲ ۳:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  جواااد

بی انصافی شما و امثال شما انجام می دهند

Akbar
اسفند ۱۴, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  جواااد

کارسنگینی هست .چرا دوتا آزمون رادریک روز گذاشتید،؟.من سرویس بهداشتی رفتم .قبل ازدفترچه استعداد.خداشاهده ازپنجاه دقیقه ده دقیقش رفت.اون همه جمعیت یک سرویس بهداشتی درساختمان بود.استرس دیررسیدن باعث شد استعدادرازیاد خوب نزدم.چرا کمبودها واشتباهات راتوجیه میکنید؟؟!!

دکتری مدیریت ورزش
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۹:۵۷ ب٫ظ

من رو گذاشته بودن جلوی درب ورودی اتاق هر دو دقیقه یکی رد می شد منم مجبور بودم هی چشمام به در باشه تا وقتی یکی میاد پاهامو جمع کنم تا رد بشه..عصبی شده بودم.فشردگی و نزدیکی صندلیها انگار واسه همه حوزه ها از بالا تعریف شده بود

م
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۹:۴۴ ب٫ظ

کاش دوباره ازمون برگزار بشه.
خیلی ناجوانمردانه تصمیم گیری کردن
با اون سه تا دفترچه

؟
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۶:۵۳ ب٫ظ

سازمان سنجش،به کجا چنین شتابان؟؟؟!!

مهدی
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۳:۵۴ ب٫ظ

متاسفانه مراقبا حوصله چندین ساعت در حوزه امتحانی رو نداشتن هی اینور اونور میرفتن تاب نشستن نداشتن و اینکه تمرکز آدمو بهم میزدن و عمومیارو خیلی زودتر از زمان داده شده در دفترچه جمع کردن. مراقبا باید جوونتر میبودن و همچنین بعضی از مراقبا هم شیفت صبح بودن هم عصر که خستگی مفرد و بی‌حوصلگی در مراقب و جمع آوری زودتر رو منجر میشد.
خلاصه ۱ سال زحمت کشیدن به کنار باید اصول آموزش مراقب و همچنین کیفیت اتاق‌های حوزه امتحانی چه از لحاظ روشنایی، صندلی و چه از لحاظ سیستم سرمایشی گرمایشی بسنجن.
موقع امتحان اومدن بالای سرم دقیقا وقت استعداد تحصیلی بود. سیم کشی اتاق امتحانمون ایراد پیدا کرده بود ۲ دق طول کشی درست بشه. هم تمرکز و هم وقتمون که یک سال زحمت کشیده بودیم بخاطر ۲۰ دقیقه از بین رفت.
از کسایی که سال دیگه در هر کنکوری میخوان شرکت کنند توصیه میکنم ساعت ببرن.تا حقشون الکی خرده نشه.

علی
اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ ۸:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  مهدی

زمان کرونا ۳ سال شیفت وایسادیم صدامون درنیومد! اون وقت مراقبا یک روز نمیتونن کارشونو درست انجام بدن و کلافه میشن!

علی
اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ ۳:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

همه چی برعکس شده ما به مراقبا تذکر می‌دادیم سکوتو رعایت کنیم

دکتری
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۶ ق٫ظ

در هر استان چندین دانشگاه معتبر و بزرگ هست اقلا قراره با هم باشه ارشدها جدا در چند دانشگاه و دکتری هم جدا نه کنار هم فقط در یک یا دو دانشگاه بعدش زمان باید برای دکتری صبح باشه . در برگزاری ازمونها خیلی بی برنامگی بود.

دکتری
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۰ ق٫ظ

با سلام
چرا ارشد ودکترا باید یک زمان ازمون داشته باشند باعث همهمه باعث شلوغی رفت و آمدها متاسفانه بی نظمی مراقبین و سریع گرفتن پاسخنامه ها نحوه چینش صندلی ها و…… علت این همه عجله برگزاری ازمونها با هم چی بوده. داوطلب دکترا کجا باید بیاد کنار داو طلب ارشد آزمون دهند. کجای دنیا اینطوره این چه برنامه ریزی کردنه سالنها را شلوغ کردید دکترا را از صبح گذاشتید ازمونش را بعدازظهر آخه بعدازظهر درسته آزمون .

سارا
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۹:۵۲ ق٫ظ

بله واقعا اینکه دفترچه زبان عمومی و استعداد رو جدا کرده بودن کار ناسنجیده ای بود و اینکه دفترچه سوالات تخصصی همه دروس رو قاطی نوشته بودن و شلم شوربا بود طراح سوال مغز نداشت رو اول درسها اسمشونو حداقل بنویسه که مثلا مختص به کدام کد رشته اس بخاطر همین موضوع من نمیدونستم چیکار کنم همش دنبال دروسم میگشتم قطعا نتیجه م خوب نیست لطفا سال بعد یکم نظم بدین به کارو بارتون

سعید
اسفند ۱۳, ۱۴۰۲ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

سلام
منم با همین مشکل روبه رو شدم .سوالات دروس تخصصی رو درهم داده بودن انگار .خیلی زمان از دست دادیم .امیدی نیست

برزگر
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۶:۳۸ ق٫ظ

سلام
سطح برگزاری دکتری بسیار افتضاح بود قبول دارم.
قبلا یادم هست یک بلندگو بوددر آزمونها که ناظر اعلام می‌کرد دفترچه ها را بردارید یا وقت تمام و بیست دقیقه مانده باز اعلام میکرد سر جلسه بلندگو تو سالنها و کلاسها نبود.
مراقبها برای دفترچه دوم ۱۰ دقیقه زودتر گرفتن و دفترچه تخصصی هم خیلی عجله داشتن.
اگر مراقبی که خسته شدم خسته شدم سرجلسه یعنی چه خوب چرا مراقب شدی
همه سردفترچه۲ اعتراض کردیم و تحویل نمی دادیم حتی تایم دقیقی که دفترچه ۲ را دادن را نمی دونستن خودشون هاج و واج بودن باعث شدن چند تست عقب بیفتیم.

دکتری
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  برزگر

دکترا و ارشدهمه تو یک سالن بودند. همهمه شده بود خیلی از ارشدها هم بعدازظهر آزمون داشتند برای همین بلندگو نبوده چون مجبور بوده چند بار اعلام کنه.
خوب اگر بلندگو بود که خیلی بهتر بود.
اینهمه پول گرفتن.

ف
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۲:۱۹ ق٫ظ

خوب بیایید به عنوان روانشناس آینده یک توهم بزنم از نتایج سخنان شما و استدلالم از جلسه آزمون به نظرم وقتی در همه شهرها برای آزمون دکتری اینچنین اتفاقی میوفته و مراقب ها برای اولین سال بی ملاحظه میشن و سوالات رو هم طوری طراحی میکنن که چه خونده باشی و چه نه زمان کم بیاری این از عمد بوده که تعداد انگشت شمار برنده این مسابقه هوش و تمرکز بشن یعنی کسانی که تحت شرایط قرار نگیرن و بتونن نتیجه نسبی به دست بیارن چون واقعا زمان محدود تست سنگین و مفهومی در کنار بی نظمی آیا مورد اعتراض در سال‌های قبل بوده؟نگید من پارانوئید دارم ناراحت میشم

ساحل
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۶ ق٫ظ
پاسخ به  ف

کاملا درست فهمیدی
من واقعا تلاش کرده بودم اولین کنکوری بود که فک میکردم عالی میشه
خیلی سوالات گنگ بود

ف
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱:۴۶ ق٫ظ

برای اولین بار دفترچه زبان رو جدا کردید، زمان رو در استعداد محدود و سوالات رو در تخصصی سنگین وسخت در هر دفترچه بااینکه عکس و مشخصات بود آدرس و شماره و شماره داوطلبی امضا و مجدد امضا اثر انگشت خواستید و دوباره زمان از دست رفت بی انضباط بودید و مسئولین اجرایی در بلندگو ها با صدای بلند تمرکز رو از بین بردن و باعث شد سوالی رو چندبار بخونیم و ترکیب آزمون مقطع دکتری و ارشد در طبقه بالا و پایین ساختمان و حرف زدن های بیجا مجری های آزمون و بررسی هر شخص جدا که آیا گوشی داره به جای در ورودی همونجا سر صندلی و بعد دیر شروع کردن زمان آزمون و سوالات جدید و مفهومی. مشاور سازمان سنجش معرکه ای ۲۰امتیاز فقط پول گرفتید بیسکوئیت هارو هم باخودتون بردید

حمید ایران نژادی
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۰:۴۷ ق٫ظ

عرض سلام و خسته نباشید
لازم هست که عرض کنم خدمت دوستان
فقط از کسانی که برنامه ریزی دروس حقوق را داشتند بخواهید که آیا سوالاتی رو که مطرح کردند و هر سوال حدوداً شش الی هفت خط بود می توانند فقط در ۳۲ ثانیه بخوانند و بعد تازه جواب هم بدهند.
۳۲۰ سوال هفت خطی رو می توان در ۱۰۵دقیقه جواب داد یعنی هر سوال را در ۳۲ثانیه
خواهش می کنم به شعور داوطلبین دکتری جسارت نکنید.

کرمانشاه
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۸ ب٫ظ

کی میشه یکی بیاد توضیح بده

علی
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۱ ب٫ظ

یزد هم افتضاح بود
ما ک نفهمیدم چی شد همش امضا از ماها میگرفتن
ساعت ۳
خداروشکر از منبع معرفی شده هم نبود

شاهین شریفی
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۸:۵۱ ب٫ظ

سلام خسته نباشید
برنامه ریزی متاسفانه برای سود بردن موسسات و آموزشگاه‌های کنکوری بوده و هزینه های ثبت نامی که سنجش گرفته سود خوبی برده خواهشا رسیدگی کنید چطور آزمون از زمان ثبت نام و اعلام نتایج تا برگزاری ازمون ۴ الی ۵ ماه فرصت ممنون میشم رسیدگی بفرمایید.

شاهین شریفی
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۸:۴۶ ب٫ظ

سلام و خسته نباشید
کنکور از زمان ثبت نام دکترا تا زمان برگزاری آزمون تقریبا ۳ الی ۴ ماه فرصت بوده برای یک آزمون دکترا اگر اردیبهشت می بود هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتاد اقلا زمان ما و رضایت داوطلب بیشتر بود هم زمستان نبود . امسال ۴ اسفند ممکنه همین ۴ اسفند در کل استان‌ها برف و بوران داشتیم عملا با برگزاری کنکور در اسفند هم بازار داغ برای موسسات و اموزشگاه کنکوری راه افتاده هم ۶۰۰ پول هزینه ثبت نام با این اوصاف و احوال سازمان سنجش هم سود خوبی برده که برای یک کشور جهان سومی دور از انتظار نیست متاسفانه در مصاحبه ها هم شما تراز دانشگاه ها را می بینید که اصلا با اون دانشگاه همخونی نداره یعنی اون طرف هم بعصی دانشگاه ها را می بینید ترازهای آنچنان دارند و اونطرف هم متاسفانه کاری انجام نشده و ترازها حذف نشدند و اساتید راهنما کارخودشون را با مصاحبه و انتظارهای که از داوطلب دارند ت کار خودشون راحت کردند که در مقطع دکترا خودشون را راحت کنند اینها تمام مواردی که برای یک دانشجوی دکترا مناسب نیست اینها عجیبه خواهشا رسیدگی کنید ممنون از شما

فلاحت کار
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۸:۰۹ ب٫ظ

برگزاری آزمون افتضاح بود ، فکر کنم سازمان سنجش تنظیم سوالات و زمانبندی و نحوه برگزاری را به یه نون خشکی می‌دادند بهتر انجام می‌داد؛ متاسفانه در سازمان سنجش هم آدمهای بیسواد راس کار هستند واقعا” تاسف باره

م
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۹:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  فلاحت کار

به قشر نون خشکی توهین نکن دوست عزیز
حداقلش ابن بزرگواران نون حلال میخورن نه مثل مسئولین سنجش که وجدان کاری ندارن

بهار
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۶:۲۰ ب٫ظ

با این برنامه ریزی های مسخره یکسال تلاش من رو به هدر دادین، من هرگز از شماها نمی‌گذرم.

ساحل
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

بخدا منم همینطور شدم
کلی هزینه دروس تخصصی
از همه کارم زدم همش تو خونه بودم
هیچکس جواب نمیشه
موافقین یه کارزار راه بندازیم

بهار
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۶:۱۲ ب٫ظ

خدا ازتون نگذره با این برنامه ریزی های غلط و این تغییرات اساسی یه هفته مانده به کنکور

زهرا صفا
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۶:۱۰ ب٫ظ

اصلا اصول آزمون رو رعایت نکردند وقت بینهایت کم بود، برگزاری آزمون تو عصر و این همه اتلاف وقت برای دادن دفترچه سوالات ادم رو خسته و داغون میکنه مخصوصا نشستن رو صندلی های داغون، سوالات تخصصی رو جدا نکرده بودند و باید دنبال سوالات میگشتی و احتمال خطا تو پر کردن گزینه ها زیاد بود، اینکه دفترچه سوالات زبان و استعداد رو جدا کردن واقعا بد بود و از همه بدتر اینکه تو سطح دکترا باید اول دروس تخصصی دفترچه بدن بعد دروس زبان و استعداد

رسولی
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۳:۲۵ ب٫ظ

کنکور یعنی عدالت با توجه به مبلغی که گرفته شده دفترچه های تخصصی جدا باید ارائه می شد اگر دفترچه عمومی دو دفترچه هست و اصلا طبق زمان ثبت نام چیز دیگری بوده زمان بندی مشخص بشه و مراقبها راس ساعت عمل کنند همزمانی ارشد و دکتری درست نبوده و ….. خواهشا مدیر سایت و مسوولین بالا رتبه درخواست پیگیری داریم که این اشتباهات جبران ناپذیر حتما پیگیری کنند.

ساحل
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۲:۲۷ ب٫ظ

من باید اینم بگم که مراقب ما میگفت اگر تخصصی رو تا ۵ و رب تحویل ندین دیگه تا آخر وقت کسی اجازه نداره بره
هی استرس میدادن
و زبان و استعداد رو زودتر از تایمش جمع کردن

رسولی
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۲:۲۵ ب٫ظ

ازمون استاندارد نبود کنکور نبود برنامه ریزی نداشت احساس مسؤولیتی نبود عقلانی نبود فقط از ما پول گرفتن اون از نحوه ثبت نام که فرصت مجددی برای بقیه عزیزان که مشکل مالی داشتند ندادند هم زمان ازمون که زمستانه و همزمانی با ازمونهای استخدامی ، نکات اینکه در ازمون سوالات تخصصی دفترچه ها جدا نشده بود همه گرایش‌ها باید در یک دفترچه پاسخ می دادند این باعث می شد هر گرایشی در پر کردن پاسخنامه دچار مشکل بشه و باید سوالات خودش را پاسخ می داد که شماره ها هم ریز بود و درصد اشتباه تست زنی بالا می رفت و هم تعداد سوالات دفترچه یک تغییر کرده بود و یک هفته مانده به ازمون اعلام کردند هم اینکه دفترچه ها را زودتر گرفتن هم همزمانی آزمونهای ارشد و دکترا هم ازدحام جمعیت هم نامناسب بودن زمان ازمون دکترا واقعا با این مبلغی که گرفتن حتی به خودشون زحمت ندادن دفترچه تخصصی هر گرایش را جدا کنند هم متاسفانه سریع گرفتن دفترچه ها روی داوطلبان چه فکری کرده بودند نمی دونم خوب می خواستید برید تعطیلات از همین الان تشریفیتون را ببرید

رسولی
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۱:۵۰ ب٫ظ

سلام و عرض ادب
ازمون ارشد و دکتری باهم نباید در یک روز برگزار بشه و حوزه ها را متاسفانه ادغام کرده بودند و جمعیت در سالنها بیشتر شده بود این همزمانی آزمونها باعث شده بود آزمون دکتری به این مهمی بعدازظهر باشه که خوب نبود و سوالات هم توزیع خوب و اصولی نداشت واقعا بهتر نبود اردیبهشت میزاشتن علت همزمانی آزمونهاسریع برنامه ریزی کردن و …..علت باز کردن آزمونها از سر سازمان سنجش واقعا چی هست

ساناز
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۱:۲۲ ب٫ظ

وقتی برای دو دفترچه عمومی استعداد وزبان برنامه ریزی ندارید با زمان داوطلب بازی نکنید همون یک دفترچه کافیه نه مراقبها کارشون درست انجام زمانبندی با این گرفتن زودهنگام و بی موقع دفترچه ها واقعا متاسفم و نکته مهم دیگه متاسفانه در کلاسها از سمت راست و چپ فقط با یک اختلاف صندلی ها چیده شده بود و از نفر عقبی و جلویی اصلا اختلافی نبود و متاسفانه اصلاچینش،صندلی مشکل داشت و….

ساناز
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۱:۰۲ ب٫ظ

سلام
خدمت سازمان سنجش فرصت و زمانبندی دفترچه شماره ۲ استعداد تحصیلی نسبت به زمان ۵۰ دقیقه حدودا ۱۵ الی ۲۰ دقیقه کمتر بود و زودتر دفترچه را از ما گرفتند چرا ناظر نمی فرستید شما که بهتر می دونید مراقبها کم کاری می کنند چرا دو دفترچه کردید زبان و استعداد همون یک دفترچه خیلی بهتر بود واقعا حقمون برای چند تست پایمال شد و دفترچه ۲ خیلی سریع گرفتن این چه کنکوریه و حتی چرا باید یک هفته قبل تعداد دفترچه ها را عوض کنید اون از مراقبه اینهم از مشاور سازمان که واقعا مفهوم کنکور با شرایط بی عدالتی و خودخواهی با این نوع توزیع دفترچه بهم زده به چه حقی تعداد دفترچه و تعداد سوالات و تغییر دادین این یعنی کنکور….

حسین
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۲:۴۷ ق٫ظ

با سلام و احترام
زمان بندی پاسخ‌گویی با توجه به تاخیر زیاد در مرکز برگزار کننده‌ی آزمون در دانشگاه اصفهان بسیار بد بود و متاسفانه اکثر داوطلبان آزمون د‌کتری دچار مشکل شدند، بخصوص در پاسخگویی به دفترچه دوم که زمان کم اختصاص یافته مکفی و به اندازه نبود

حلما حضرتی
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۷ ب٫ظ

متاسفانه این ترتیب و زمانبندی اصلا استاندارد نبود.

سرو
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۳:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  حلما حضرتی

موافقم

ناشناس
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۰ ب٫ظ

سلام
واقعا متاسفم برای سازمان سنجش من از ازمون جا موندم واصلا اطلاع رسانی درخصوص تغییرتاریخ زمان آزمون به من نشده است واقعا خسته نباشید .

صدیقی
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۴:۵۱ ب٫ظ

سلام بنده ناشنوا هستم چرا متجرم نبود !!!سوالات ازمون خیلی فشرده بود چرا اولین آزمون زبان انگلیسی دادن بعدش هوش استعداد اصلا ب رشته من نمیخوردن مسخره بود و مراقبتین انقدر راه راه میرفتن و امضا و اثر انگشت
میاد و میره
قاطی کرده بودم
۳:۴۵ شروع شده بود خیلی دیر شده بود
این چ وضعیشونه اخه !!!
مبلغ ازمون خیلی زیاد بود
سوالات گندمون زده واقعا متاسفم

دانیال
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۴:۴۲ ب٫ظ

سوالات آزمون مشاوره چطور بود؟ تخصصیا راحت تر از پارسال بود یا سخت تر؟

پیمان
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۴:۳۹ ب٫ظ

متاسفانه در دانشگاه کرج هم شرایط بهیچوجه مناسب نبود . تایم سوالات زبان و‌استعداد هم بسیار کم بود چون به قول بسیاری از دوستان رفت و امد و امضا و اثر انگشت هم به خودی خود تاثیر داشت روی این زمان محدود . لطفا برای دانشجویان ارزش قایل بشید . لطفا در کلاس ها ساعت نصب کنید . لیاقت یک دانشجو فقط بطری اب نیست . نور کلاس ها را چک کنید . هزینه دریافتی هم کم نیست .

سحر
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۴:۳۲ ب٫ظ

من پژوهش هنر بودم، کجا سوالات منطقی داشت، من کل دفترچه رو گشتم اصلا سوالات منطقی نبود همه فقط ریاضی وار بودند. چرا دروغ میگید.

لیلا
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۲:۳۴ ب٫ظ

سلام. من رشته الهیات در دانشگاه اورمیه در جاده سرو امتحان دادم. آزمون ساعت ۳شروع شد. نیم ساعت تاخیر واقعا عجیب و زشت بود. متاسفانه مراقبها هم اینقدر در رفت و آمد بودن که اصلا تمرکز نمیشد کرد. و اینکه۱۰۵دقیقه برای ۲۷۱سوال تخصصی واقعا کم بود. بخصوص که صورت برخی سوالات واقعا طولانی بود.

Baran
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۸:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

ساعت شروع آزمون ۳بودباید۳شروع میشد.ساعتدو ونیم شروع فرآیند آزمون هست نه آزمون.

مهرداد
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  لیلا

شما باید فقط به سوالات مربوط به رشته خودتون جواب میدادید نه به هر ۲۷۱ سوال!

سینا
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۲:۲۱ ب٫ظ

اردبیل افتضاح بود مراقبان انگار اومده بودن برای پیکنیک همش حرف میزدن تمرکز بهم زدن سالن شیخ صفی طبقه ۲

پرستو
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱:۱۰ ب٫ظ

حوزه ما در کرمانشاه خیلی عالی برگزار شد فقط اگر اول دفترچه سوالات تخصصی بود بهتر بود. ضمنا سوالات تخصصی خیلی خوب طراحی شده بود رشته مشاوره

پریا
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

کجا درسلامت کامل پرازاسترس اون حجم سوالات فشارمونو انداخت. باید دنبال گنج میگشتی انگار ،تا سوالات خودمونو پیدا کنیم. اونی که این روش جدیدو درست کرده میخواسته بگه من خیلی باهوشم .الان این همه اعتراض دیده به هوشش شک میکنه خودشم خخ

مهرداد
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

کرمان نحوه برگزاری عالی بود دفترچه ها به موقع بدون مزاحمت توضیح میشد و نظم جلسه عالی بود و هیچ سرو صدا و مزاحمتی نبود. سوالا نسبت به سال های قبل خیلی استانداردتر و اسون تر شده بود و تغییرات که ایجاد شده بود همه در جهت مثبت بود. فقط به خورده میباس زودتر اعلام کنن تا برنامه ریزی یه عده از دوستان به هم نریزه.

ساحل
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

حتما رشته شما سادس
مهندسی فرق داره

حسینی
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  ساحل

فقط مهندسی سخته ؟!

مهرداد
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ساحل

خانم مهندس اتفاقا منم مهندسی بودم و میگم سوالا خیلی استاندارد و خوب طراحی شدن نسبت به سال های قبل!

ساحل
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۱:۱۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

حتما من تلاش کافی نکردم

سرو
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

من سه سال شرکت میکنم سوالات کاملا غیراستاندارد بود اکثر سوالات از منابع جدید بود تعداد خیلی کمی از داوطلب ها نظر شما دارند اینکه شما چطور سوالات منابع جدید میگید آسونه طبیعتاً خیلی جای تامل داره بدلیل اینکه داوطلب منابع سوالات از سالهای قبل پیدا می‌کنه شما از کجا از منابع جدید اطلاع داشتید که سوالات برای شما آسون بود

ساحل
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۲:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  سرو

من اصلا تردید ندارم سوالات مهندسی شیمی گرایش بیوتکنولوژی دو درس میکروب و انزیم از منابع معرفی شده نبود، من منابع رو خوندم نمونه سوالات ۹۳تا ۴۰۲ هم خوندم حتی یکیش مشابه نبود و حس میکردم یه رشته دیگه دارم آزمون میدم
کاش میشد من طراح سوال رو پیدا کنم

مهرداد
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سرو

مشکل اینه افرادی که چندین و چند ساله دارن شرکت میکنن فقط دنبال بهانه ان تا به کوچک ترین چیزی گیر بدن و یه بهونه برای قبول نشدن دست و پا کنن و مشکل رو بندازن گردن سازمان سنجش. اگه سخت باشه برا همه سخته اگه جدید باشه برا همه جدیده. حالا یه امضا و اثر انگشت زدن پا یه برگه شده دلیل قبول نشدن همه! منابع هم سرفصل مصوب درس مشخصه و کتاب هایی که براش پیشنهاد شده که برای مهندسی اکثرا زبان اصلی هست. اگر کسی تمام این منابع رو مطالعه کنه هیچ یک از سوالات خارج از این منابع نیست. من عمران کنکور دادم و سوالی خارج از منابع پیشنهادی سرفصل مصوب ندیدم.

ف
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

کی حرف از عدم قبولی زد؟! بی نظمی و نحوه آزمون مورد انتقاد بود سوالات باهوش و دقت و اطلاعات پایه رشته به جواب می‌رسید بیشتر نه مستقیم از منابع
شما هم اگر یک مرد باصدای خش دار چند بار تو بلند گو برای ارشد ها حرف می‌زد و تمرکز نمیزاشت ناراحت نمیشدی؟ فهوای کلام رو فهمیده بودید؟

مهرداد
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۱ ق٫ظ
پاسخ به  ف

صحبت سر امضا گرفتن و جدا کردن دفترچه اینا بود وگرنه قطعا درسته که رفت و امد و سرصدا بیجا تمرکز همه رو به هم میریزه و کار اشتباهیه و باید بهش رسیدگی بشه.

M
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۱۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

اصلا اینطور نبود

Amir6713arjmand
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۴ ق٫ظ

چرت و مزخرف
دم به دقیقه رفت و آمد مراقبا و چندبار امضا و اثرانگشت. چه وضعشه با خودتون چند چندین

مریم
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۵ ق٫ظ

واقعا متاسفم. ۶۰۰ هزار تومن از داوطلب گرفتن که اینطور کنکور برگزار کنن؟ همه ی صندلی ها تو حلق هم، مراقبین مدام صحبت می کردند. بدتر از اون نحوه پخش سوالات بود که تمرکز رو بهم میزد. چه لزومی داره حین برگزاری امتحانی که احتیاج به تمرکز داره اینهمه رفت و آمد و امضا کن و اثر انگشت بزن داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا متاسفم برای افرادی که مشاوره این سازمان رو بر عهده دارند.

S
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

احسنتم

رضا
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

آره واقعا

بابک
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۹:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  مریم

دقیقا. چند دقیقه از وقت ارزشمند پاسخ به سوالات برای من هم صرف دادن و گرفتن کارت و انگشت زدن و پاک کردن انگشت و…. شد شاید تو اون چند دقیقه میتونستم دو سه تا تست زبان بیشتر بزنم….

ساناز
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مریم

هم صندلی ها کنار هم بود هم زمان دفترچه دوم خیلیم و زود گرفتن

ساحل
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۸ ق٫ظ

در مورد چینش کلاسا من و ۳تا خانوم دیگه تو کلاس معلولین محترم بودیم ۵تا منشی و ۲مراقب برای ۱۰ نفر اونجا بودن و فقط به فکر یادداشت کردن شماره حساب هاشون بودن همه معلولین میگفتن ما منشی لازم نداریم فقط پا یا چشم و اینا بود ولی بازم منشی ها بودن و یکی از معلولین وسط آزمون گریه کرد و سروصدای بلند که من قبلی رو جابجا زدم
کرمانشاه دانشگاه رازی اصلا معلوم نشد چرا ماهارو کنار هم گذاشتن

بابک
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۷ ق٫ظ

سلام – آقا این چه کیفیت چینش اتاقها بود. اولا که من از حکیمه باید بلند شم بیام ولنجک یک ساعت توی راه اون هم روز جمعه! حالا این هیچی اومدیم طبقه دوم دانشکده سیاسی-اقتصادی یک اتاق کیپ تا کیپ پنجره هم بسته و چند نفر هم مدام سرفه! حداقل صندلی‌ها را شطرنجی‌ می‌چیدید نه اینکه گردن پشت گردن طرف چسبیده جلوی من میخوام خم بشم کله‌ام میخوره به کله‌ جلویی هوای گرفته و بدون تهویه…. کیک و آب معدنی هم بعدا فهمیدیم که توی جلسه توزیع نمیشه و معلوم نیست کی و کجا توزیع شده بود؟! داشت فشارم می‌افتاد و گلوم خشک شده بود نه کیکی نه آبی…… صحرای کربلا…..
سوالات هم نسبت به سالهای قبل واقعا عجیب‌ غریب بود بخصوص هوش و استعداد تحصیلی و تخصصی.

مهرداد
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  بابک

اتفاقا امسال همه سوالا اسون تر شده بود که داداش.

بابک
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۸:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

زبان به نظرم آسون بود اما در مورد تخصصی نمیشه گفت آسون‌تر بود یا سخت‌تر شاید برای من سخت‌تر بود از جاهایی بیشتر سوال بود که من نمی‌دونستم . سوالات سالهای قبل را دیده‌ بودم بیشتر تونستم جواب بدم….

سرو
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

آقای مهرداد برای شما آسون بود اونم معلوم نیست چطور از منابع جدید خبر داشتی

ساحل
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  سرو

دقیقا

مهرداد
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۰:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  سرو

منابع جدید نشده. هنوز خیلی سال از ازمون دکتری نمیگذره و توی همون منابع کلی سوال هست که تا حالا یک بار هم مطرح نشدن توی ازمون. دلیل نمیشه چون جدید بودن توی منابع نباشن. منابع هم گسترده هست معمولا اگر بخواید واقعا یه درسو کامل بزنید چندین جلد کتاب باید بخونید که کار مشکلیه. اگر دشواری هست برا همه هست حتی نفر اول. همون نفر اول هم میانگین درصداش شاید ۵۰ باشه نهایتا.

ساحل
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

خوش بحالت پس قطعا یک مهرداد باید تو نفرات اول تا سوم یکی از رشته ها باید باشه
نخبه آینده ساز

ف
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۲:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

شما میخواید بگید باهوش بودید و شرایط برای شما ایده آل بسیار خوب وقتی ۹۹درصد نظر مشترک دارن شما عالی هستید رتبه شما۱

ساحل
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  ف

ابن آقا طرفدار عجیب سازمان سنجش
براتون مفهوم خاصی نداره؟!

مهرداد
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  ف

۹۹درصد نظر مشترک دارن؟ نهایتا ۳۰ نفر اومدن اینجا کامنت گذاشتن از ۱۵۰هزار داوطلب. من به شخصه حوزه ای که بودم عالی بود و دیدم طرف بعد ازمون همش بهونه میاورد فلان بود علان بود برگزاری ازمون. درحالی حقیقت نداشت و بهونه بود. اگر حوزه ای سروصدا و هرج و مرج بوده و ازمون بد برگزار کردن اون قطعا محکومه. اما کسی بیاد عملکرد ضعیفشو به خاطر تغییرات توزیع دفترچه و تعداد سوال و امضا و اثر انگشت گرفتن که جزو فرایند ازمون هست بدونه قطعا داره بهونه میاره!

حسن
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۳ ق٫ظ

روزها فکر من این بود و همه شب سخنم،چه جوری درس بخوانم چه جوری تست بزنم، بعد کلی هزینه بابت پولهای کتاب،روز آزمون انگار آب یخ ریخته شد رو بدنم هوش تحصیلی چنان سخت و زبان هم سخت تر،مانده ام شکوه کنم یا که ببندم دهنم آنقدر در طلب علم نرفتیم به چین،که خودش آمده، ای وای بحال وطنم گفتم ای شیخ چه خوب بود که کنکور به چین میدادیم،گفت با طرز نگاهش که چکاره حسنم؟ دوستانم همه رفتند،من و عمه باقر ماندیم،گر قبولی نشود حاصل امسال،چه گویم به زنم؟ شاید امسال منم مرغ مهاجر بشوم،مثل آرش مثل محمود منم قید وطن را بزنم

ساحل
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

بسیار تاثیر گذار

مهرداد
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۱:۵۰ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

داداش از اول تاریخ برگزاری کنکور دکتری این اسون ترین سوالات زبانی بود که داده بودن! بی انصاف نباش!

F.I
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۲:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

استعدادش سخت بود

ساحل
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

آره زبان خوب بود

ف
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۲:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  ساحل

فقط موتور میخواست سوار شی به نصف سوالا برسی نه؟

ساحل
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۲۶ ق٫ظ
پاسخ به  ف

آره سوالات زیاد و وقت کم منم ۲۱ سوال رو جواب دادم
خیر سرم آیلتس ۷.۵ دارم
۴۰ دقیقه برلی ۴۰ سوال خنده داره
آزمونهای زبان بین المللی به اون سختی برای یه مهارتی مثل ریدینگ ۱ ساعت وقت داره ، این که هم ریدینگ بود هم گرامر هم واژه
ولی کاری از دست ماها ظاهرا بر نمیاد

مهرداد
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  ساحل

شما که ایتلس ۷.۵ داری چرا نمیری سوالات رو با سال های قبل مقایسه کنی. کلی سوال عتیقه واژگان بود. امسال خیلی اسون و استاندارد داده بودن سوالات زبانش رو. فقط تنها مشکلش این بود که ریدینگ رو طولانی داده بودن اما در مجموع خیلی بهتر شده بود سوالا.

ساحل
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱۲:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

گفتم که راحت بود ولی از لحاظ استاندارد پاسخگویی ۴۰ دقیقه کمه برای سوالات تلفیقی هم ریدینگ هم گرامر هم لغت ،
ما اعتراض داریم آقای مهرداد ولی شما نه،
پس خیلی سادس که جای شما اینجا نیست
یه گروه میزنیم اسمشو میزاریم “همه معترضین به کنکور دکتری بجز مهرداد”

مهرداد
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  ساحل

ایشالا سال بعد سفارش بدید سوالی بدن شما بتونی همه رو بزنی. تا هر ساعتی هم خواستی بشینی که دیگه اعتراضی نداشته باشی!

ساحل
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  مهرداد

سفارشا که برای توه
تابلووووو……

رحیمی
اسفند ۱۴, ۱۴۰۲ ۹:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

سلام اقای محترم نه سوال های زبان اسون بود نه سخت در حد متوسط روبه سختی منم پارسال امتحان دادم مصاحبه رد شدم به نظرهای همدیگه احترام بزاریم قرار نیست همه ذهن ها شبیه هم باشه وقتی بقول شما ۴۰درصد میگن زبان یا دروس تخصصی سخت بوده شاید دلیلی داره حالا یا کم کاری خودمون یا طراحان سوال بوده منم مهندسی بودم واقعا سوالهای تخصصی سخت بود و زمان کم

بابک
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۸:۵۷ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

موافقم زبانش انصافا آسون بود. و البته بخش درک مطلب همیشه همینطوری هست و مقداری زمان کم میاد. توی لغات کلا سه دو تا سوال به نظرم واقعا کلمات دشواری داشت که من جواب ندادم. البته من زبانم بد نیست….!

سرو
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۴ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

فعلا بی انصافی از شما میبینیم

علی
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  سرو

یسریا هستن اصلا رنگ ازمون ندیدن میان چرت میگن شما خودتو ناراحت نکن
معلوم نیست این چیکاره هسش

ف
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۲:۰۸ ق٫ظ
پاسخ به  مهرداد

پووووف من تا رسیدم سومی سوال گفت زمان تموم شد رتبه۱

ف
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۲:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

خدایاااا
دلمون شاد شد

سارا
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

وای سوالای زبان واقعا خنده دار و راحت بود البته من رشته م زبانه

مهرداد
اسفند ۹, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

واقعا هم اسون بود ولی یه عده نمیدونم چرا اصرار دارن همیشه ساز مخالف بزنن و غر بزنن. دیگه از این سوال اسونتر تو ارشد هم ندادن تا حالا.

معصوم
اسفند ۱۱, ۱۴۰۲ ۱۱:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  حسن

آفرین زیبا بود کلی حرف توش بود. البته نه با مهاجرت موافقم نه با سخت بودن زبان. چون به گفتن حرف حق در هر حالی معتقدم بنظر من حداقل زسطح زبان سخت نبود واقعا در قیاس با آزمون قبلی

رحیمی
اسفند ۱۴, ۱۴۰۲ ۹:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

سلام و عرض ادب چقد زیبا و با مفهموم شعر گفتی بی نهایت سپاس

ساحل
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۷ ق٫ظ

به طرز عجیبی سوالات مهندسی شیمی گرایش بیوتکنولوژی سخت بود و اصلا مشخص نبود منابع چی بودن مخصوصا دو درس ارشد
واقعا برام شوکه کننده بو

نصیری
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۹:۵۳ ق٫ظ

بیخود کردید در جریان بودیم دو روز قبل امتحان میگی فلان .
به والله خودتون تو جلسه بودید یدونشم نمیتونستید حل کنید
من بدبخت ی سال چقدر خرج کردم و خوندم ای کاش یکی سوالش میومد نامردا

ساحل
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  نصیری

دقیقا همینطوره

سرو
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  نصیری

دقیقا همینطوره زمان و مکان یک طرف و دومی منابع نامعلوم و سوم ترتیب سوالات اول باید سوالات تخصصی میدادند
اینکه از قبل میدونستم درک نمیکنم خوب میدونستیم چیکار کنیم سیستم مغزمونو تغییر بدیم یا ترتیب سوالات از قبل میدونستیم چیکار کنیم یعنی از قبل دونستن اشکال نداره سوالات استعداد اول بدین مشکل ندونستن نیست مشکل ترتیب سوالاته ربطی به دونستن نداره
آقای کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش واقعا درک کردن این مشکلات خیلی سخته

حسن
اسفند ۶, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۷ ب٫ظ

وقتی آدمهای مزخرف و بیسواد و نادان در راس امور باشن نتیجه ش میشه این.کنکور دکتری امسال یه شواف کامل از دلقک بازی آقایون بود.

زیبا
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  حسن

دقیقا موافقم

صادق
اسفند ۶, ۱۴۰۲ ۱۰:۰۰ ب٫ظ

جلسه آزمون خیلی بی کیفیت بود،راهرویی که ما بودیم روشنایی قطع شد و تاریک شد برای چند دقیقه،سر و صدای مراقبین که با هم صحبت میکردند زیاد بود،اونکه عکس و چهره رو تطبیق میداد می‌پرسید خونتون کجاس؟بچه کجا هستی و…سوالات اصلا روایی نداره فقط دارند اذیت میکنند،سازمان سنجش چی رو داره سنجش میکنه؟!؟؟

مهدی
اسفند ۶, ۱۴۰۲ ۸:۵۷ ب٫ظ

حداقل باید موقع ثبت نام خبر میدادن تا داوطلب مورد نظر برنامه به برنامه پیش بره.

بسیج لشکر مخلص خداست
اسفند ۶, ۱۴۰۲ ۴:۲۴ ب٫ظ

این شخص و پورعباس رئیس سازمان سنجش باید پاسخگوی سازمان بازرسی کل کشور باشند.
لطفا هرچه سریعتر کارزار شکایت از این افراد را ثبت کنید.
این ها حق ندارند در دولت انقلابی این عملکرد را داشته باشند

مژد
اسفند ۷, ۱۴۰۲ ۰:۴۱ ق٫ظ

بفرمایید آقای دکتر پور عباس.

ساحل
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۳۱ ب٫ظ

میشه لطفا شما کارزار تشکیل بدین

زهرا
اسفند ۶, ۱۴۰۲ ۳:۴۰ ب٫ظ

خب آره خبر داده بودن اما خیلی دیر :/

سرو
اسفند ۸, ۱۴۰۲ ۱۱:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  زهرا

مشکل خبر نیست مشکل کار اشتباه انجام دادنه