مدرسان شریف
https://www.myparseh.com
https://www.nogamcenter.com/phd-master-consulting/?utm_source=Mastertest&utm_medium=Banner&utm_campaign=FreeConsulting
سنجش و دانش
https://ravanamooz.ir/
https://www.yadafza.com/
مدرسان شریف
تجربیات مصاحبه دکتری
https://zaya.io/0uv4k
https://www.analysisacademy.com/
https://zabanmehrpub.com/shop/%d8%b4%d8%a7%d9%87-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-ept/
www.alemzadeh.net
https://ble.ir/phdtest
https://www.5icmba.ir/fa/
مدرسان شریف
https://www.nogamcenter.com/phd-master-consulting/?utm_source=Mastertest&utm_medium=Banner&utm_campaign=FreeConsulting
سنجش و دانش
https://ravanamooz.ir/
https://zaya.io/0uv4k
https://www.analysisacademy.com/
https://zabanmehrpub.com/shop/%d8%b4%d8%a7%d9%87-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-ept/
www.alemzadeh.net
https://ble.ir/phdtest
https://www.5icmba.ir/fa/

تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۵

در این روزها در پیام رسان بله در کنار شماییم. برای مشاهده آخرین اخبار دکتری در پیام رسان بله کلیک کنید.

بخش نظرات این مطلب به تبادل نظر و به اشتراک گذاری تجربه مصاحبه آزمون دکتری و دکتری بدون کنکور استعداد درخشان ۱۴۰۵ اختصاص یافته است.

به گزارش پی اچ دی تست، زمان مصاحبه دکتری ۱۴۰۵ از خرداد تا اوایل مردادماه سال جاری است.

داوطلبان دعوت‌شده به مصاحبه دکتری دانشگاه‌های مختلف مطابق با زمان‌بندی اعلام‌شده از سوی دانشگاه‌ها لازم است در مصاحبه دکتری به صورت حضوری شرکت کنند.

تجربیات مصاحبه دکتری ۱۴۰۵

ثبت تجربه داوطلبان مصاحبه دکتری به ایشان کمک می‌کند تا در خصوص اتفاقات رخ‌داده در جلسه با هم تبادل نظر کنند و همچنین منبعی ارزشمند برای سایر داوطلبان سال جاری و سال‌های آتی است.

از شما دعوت می‌کنیم در بخش نظرات این مطلب به تبادل نظر و ثبت تجربیات خود از مصاحبه دکتری بپردازید.

اطلاعیه مصاحبه دکتری ‍دانشگاه ها در سال ۱۴۰۵

در جدول زیر اطلاعیه مصاحبه کنکور دکتری ۱۴۰۵ دانشگاه‌ها آورده شده است:

اطلاعیه مصاحبه دکتری ‍۱۴۰۵ دانشگاه ها

مصاحبه دکتری دانشگاه شریف
مصاحبه دکتری دانشگاه تهران
مصاحبه دکتری دانشگاه شهید بهشتی
مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی
مصاحبه دکتری دانشگاه علم و صنعت
مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس
مصاحبه دکتری دانشگاه لرستان
مصاحبه دکتری دانشگاه تبریز
مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور
مصاحبه دکتری دانشگاه شیراز
مصاحبه دکتری دانشگاه ادیان و مذاهب
مصاحبه دکتری پژوهشگاه مواد و انرژی
مصاحبه دکتری دانشگاه باقرالعلوم
مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شیراز
مصاحبه دکتری دانشگاه فردوسی
مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اصفهان
مصاحبه دکتری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبعی ساری
مصاحبه دکتری دانشگاه سیستان و بلوچستان
مصاحبه دکتری دانشگاه خواجه نصیر
مصاحبه دکتری دانشگاه کاشان
مصاحبه دکتری دانشگاه خوارزمی
مصاحبه دکتری دانشگاه گیلان
مصاحبه دکتری دانشگاه ارومیه
مصاحبه دکتری دانشگاه چمران اهواز
مصاحبه دکتری دانشگاه قرآن و حدیث
مصاحبه دکتری دانشگاه اصفهان
مصاحبه دکتری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
مصاحبه دکتری دانشگاه قم
مصاحبه دکتری موسسه علوم و صنایع غذایی
مصاحبه دکتری دانشگاه بوعلی سینا
مصاحبه دکتری دانشگاه شهرکرد
مصاحبه دکتری دانشگاه بناب
مصاحبه دکتری دانشگاه امام حسین
مصاحبه دکتری دانشگاه مازندران
 مصاحبه دکتری دانشگاه محقق اردبیلی
مصاحبه دکتری دانشگاه ملایر
مصاحبه دکتری دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری
مصاحبه دکتری دانشگاه سمنان
مصاحبه دکتری دانشگاه خلیج فارس
مصاحبه دکتری دانشگاه حکیم سبزواری
مصاحبه دکتری دانشگاه کردستان
مصاحبه دکتری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان
مصاحبه دکتری دانشگاه بیرجند
مصاحبه دکتری دانشگاه زنجان
مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی ارومیه
مصاحبه دکتری دانشگاه دامغان
مصاحبه دکتری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان
مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
مصاحبه دکتری دانشگاه هنر تهران
مصاحبه دکتری دانشگاه امیرکبیر
مصاحبه دکتری پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی
مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فرهنگ
مصاحبه دکتری دانشگاه باهنر کرمان
مصاحبه دکتری دانشگاه امام خمینی قزوین
مصاحبه دکتری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان
مصاحبه دکتری دانشگاه شاهد
مصاحبه دکتری دانشگاه رازی کرمانشاه
مصاحبه دکتری موسسه علوم شناختی
مصاحبه دکتری دانشگاه اراک
مصاحبه دکتری دانشگاه مدنی آذربایجان
مصاحبه دکتری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران
مصاحبه دکتری دانشگاه یزد
مصاحبه دکتری دانشگاه صنعت نفت
مصاحبه دکتری دانشگاه مفید قم
مصاحبه دکتری دانشگاه ولی عصر رفسنجان
مصاحبه دکتری دانشگاه میبد
مصاحبه دکتری دانشگاه گنبد کاووس
مصاحبه دکتری دانشگاه تربت حیدریه
مصاحبه دکتری دانشگاه الزهرا
مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی قم
مصاحبه دکتری دانشگاه یاسوج
مصاحبه دکتری دانشگاه زابل
مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان
مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر
مصاحبه دکتری دانشگاه اردکان
مصاحبه دکتری دانشگاه بجنورد
مصاحبه دکتری دانشگاه سلمان فارسی کازرون
مصاحبه دکتری دانشگاه گلستان
مصاحبه دکتری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران
مصاحبه دکتری دانشگاه ایلام
مصاحبه دکتری دانشگاه ولایت
مصاحبه دکتری پژوهشگاه مهندسی ژنتیک و زیست فناوری
مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی همدان
مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی سهند تبریز
مصاحبه دکتری دانشگاه هرمزگان
مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان
مصاحبه دکتری دانشگاه شمال
مصاحبه دکتری دانشگاه مراغه
مصاحبه دکتری دانشگاه معارف اسلامی
مصاحبه دکتری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر
مصاحبه دکتری دانشگاه مذاهب اسلامی
مصاحبه دکتری دانشگاه هنر اسلامی تبریز
مصاحبه دکتری پژوهشگاه زلزله شناسی و مهندسی زلزله
مصاحبه دکتری دانشگاه تفرش
مصاحبه دکتری دانشگاه امیرالمومنین
مصاحبه دکتری دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار
مصاحبه دکتری دانشگاه امام صادق
مصاحبه دکتری دانشگاه علوم و فنون مازندران
مصاحبه دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود
مصاحبه دکتری دانشگاه شهید رجایی
مصاحبه دکتری دانشگاه علم و هنر
مصاحبه دکتری دانشگاه پژوهشگاه رنگ
مصاحبه دکتری دانشگاه امام رضا
مصاحبه دکتری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)
مصاحبه دکتری دانشگاه علم و فناوری مازندران


توجه: این جدول به طور مستمر به‌روزرسانی خواهد شد!

 

1.6K نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محدثه
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۹:۲۸ ب٫ظ

سلام تاثیر سن در پذیرش چگونه هست. یعنی کسی که ده سال از ارشد و دفاعش گذشته چهار پنج تا مقاله داره با کسی که دو سال هست دفاع کرده فقط یک مقاله داره برابرند یا خیر؟

پارسی
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۰:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  محدثه

سلام هیچ چیز مطلقی وجود ندارد. اساتید یک پژوهشگر و دانشجوی فعال می خوان. بطورکلی جوانتر معمولا با نشاط تر هستند و در شرایط یکسان اولویت دارند اما این مساله مطلق نیست. مهم اینه زمان مصاحبه، اساتید قانع بشند که علاوه بر رزومه خوب، شما یک دانشجوی دکتری فعال هم خواهید بود.

محمد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۸:۵۶ ب٫ظ

سلام دوستان من یه دانشگاه مصاحبه رفتم ظرفیتش ۳ نفره . اما فقط ۴ نفر برای مصاحبه اومده بودن
ممکنه هیچ کدوم از ما رو نگیرن ؟؟

مژگان
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۸:۵۶ ب٫ظ

سلام لطفا راهنمایی کنید من حقوق کیفری دوشنبه باید برم مازندران _(بابلسر)مصاحبه و همزمان باید برم کاشان.ظرفیت روزانه بابلسر ۴نفر و کاشان دو نفر هست؟شماها می فرمایید کجا برم؟

مهراد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۹:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مژگان

بستگی به رشته و محل سکونتت داره. اما کاشان شهر دل گرفته ای هست. چکار داره به بابلسر. بهشته اونجا.

نازی
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۷:۵۸ ب٫ظ

بچه ها من خیلی ناامید شدم اولش امید داشتم اما الان که نزدیک مصاحبه ام تصمیم گرفتم نرم چون بنظرم خیلی شانسم کمه. ظرفیت روزانه رشته من خیلی خیلی کمه حدودا ۲۱-۲۲ تا ظرفیت داره و منم دانشگاه سطح ۱ میخوام البته نه دانشگاه تهران. رتبه ام ۴۴ هستش معدلم ۱۸ دوتا مقاله isi دارم معدل لیسانسمم ۱۷ و رتبه دوم ورودی هامون بودم مدرک زبانم ندارم چون msrt لغو شد دانشگاه لیسانس و ارشدمم جفتش سطح ۱ بوده اما با این رتبه داغون خواهشا بگید شانسی دارم؟؟ خیلی استرس دارم نمیدونم مصاحبه برم یا نه فقطم یه دانشگاه میخوام که اونم ظرفیتش ۴ تاست :(
دوستان و ویکتاریون و وحید۱ هرکسی هرچی میدونه و نظرشو ممنون میشم بگه یجورایی خواستم درد و دلم بکنم چون خیلی حالم بده خیلی ناامیدم و اصلا دست و دلم به کاری نمیره که برای مصاحبه هم اماده بشم

سارا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۸:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

به نظر من حتما مصاحبه را برید .امیدوارم قبول بشید ، اگرم نشد حداقلش تلاشتون را کردید و تجربه کسب کردید

Narges
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۹:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  نازی

سلام عزیزم امیدوارم حالت خوب باشه، بنظر من حتما برو نمیدونم قبول میشی یا نه، من خودم با رتبه ۲۵ و پذیریش روزانه ۹۶ نفر خ ناامیدم برا همین نمیدونم چطوری میتونم به تو امید بدم اما خب من هیچ مقاله ای ندارم و دو دوتا مقاله isi داری، شانس تو حتما امتحان کن، ان شاء الله بیایی خبر قبولیتو اینجا تایپ کنی

وحید
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۷:۳۹ ب٫ظ

سلام .دوستان سطح مصاحبه پردیس چطوریه چقدر طول میکشه

شهرساز
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  وحید

پردیس ارس از فردا شروع میشه مصاحبه هاش من شهرسازی ام جمعه دارم مصاحبه بنظرت خوبه پردیس می ارزه ؟ اصلا قبول شدنش سخته یا اسون ؟ یا برم آزاد

ندا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۶:۳۵ ب٫ظ

از دوستان رشته علم اطلاعات هستن؟

نگین
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۶:۱۳ ب٫ظ

سلام دوستان یه موضوعی ذهنمو درگیر کرده
بنده به جهت استرسی که روز مصاحبه داشتم در جواب اینکه دانشگاه ما انتخاب چندمته گفتم پنجم در حالی که واقعا انتخاب دومم هست چون دانشگاه های دیگه رو ثبت نام کردم اما به جهت تداخل زمانی نرفتم
اعصابم بهم ریخته که این چه حرفی بود زدم
ایا خیلی تاثیر داره در دید اساتید؟ بچه های دیگه که با من اومده بودند گفتند انتخاب دوم
واقعا از دستم خودم به شدت ناراحتم

بی نام
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۶:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

متاسفانه خیلی تاثیر داره مگر اینکه بری بگی که اشتباه گفتی

نگین
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۷:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  بی نام

مگه خودشون دسترسی ندارن؟
الان باید به کجا بگم؟
واقعا اشتباه عددی بود

منصوره
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۸:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

منم با محمد موافقم. به نظرم خیلی مهم نیست، بی خیال!
به خدا توکل کن.
منم وقتایی که استرس بی خود می‌گیرم با خودم میگم دختر چرا مثل کفار زندگی می‌کنی؟!!
به این فکر کن که اون اشتباه هم ممکنه کار خدا باشه و می‌خواد تو رو از یه بدبختی نجات بده!
ما از کجا می‌دونیم صلاحمون چیه؟!؟
تو فقط تا جاییکه راه داره تلاش کن و با خیال راحت همه چی رو به خدا بسپار.
انشاالله هر چی خیره پیش میاد

محمد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۸:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

ای بابا ولش کن دیگع اتفاقیه که افتاذه

نیکا فلاحی
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۴۷ ب٫ظ

دوستان MSRT کی برگزار میشه مشخص نشد؟

یوسفی
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۳۴ ب٫ظ

دوستان ‌رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی کسی مصاحبه رفته . بگید لطفا چه سوالات تخصصی از رشته پریدن؟

nadia
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۱۷ ب٫ظ

سلام یک سوال داشتم خدمتتون
با وجود شاغل بودن و بچه داشتن
شانسی برا مصاحبه دکتری وجود داره؟
واقعا نظرات رو‌میخونم ناامید شدممن استخدام رسمی هستم ، اما خیلی دوست دارم دکتری قبول شم.ترازم ۴هزار و خورده ای دانشگاه سطح دو میخوام.فک‌ کنم تا روز مصاحبه چنتا سکته رو رد کنم.کارشناسی دانشگاه گلستان گرگان خوندم ارشدم علوم پزشکی شهید بهشتی با معدل ۱۹.مقاله isiاز پایان نامم هم دارم.استاد راهنمام توصیه نامه علمی هم فرستاده.

ریحانه
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  nadia

سلام اصلا ما نا امید نباشید هر دانشگاه سلیقه ی خاص خودشون رو دارن
البته دکتری اون چیزی که از دور نشون میده نیست ولی اگر علاقه دارید و از ادامه تحصیل لذت میبرید سختی هاش هم آسون میشه
انشاالله موفق باشید

nadia
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

ممنون از دلگرمیتونانقدر همه گفتن شاغل باشید رد می کنند،گفتم نشه اینهمه میخونم اخرش هیچی به هیچی شه

ریحانه
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۶:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  nadia

همه دانشگاه ها مثل هم نیستن یکی از دوستام شاغل بود و متاهل دانشگاه دامغان دعوت به مصاحبه شد بعد از مصاحبه باهاش تماس گرفتن شما قبولی جای دیگه مصاحبه نده
یعنی حتی نگران بودن که این دانشجو رو از دست بدن

nadia
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  ریحانه

خب انشاالله برای منم خوب پیش بره
خیلی لطف کردید

پریسا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۶:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  nadia

چه رشته ای عزیزم؟

nadia
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۶:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

بیوشیمی

بی نام
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۶:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  nadia

منم متاهلمو بچه دارم اما شاغل نیستم چندین بارم پرسیدن که شاغلی گفتم نه دیگه الباقیش توکل برخدا

پریسا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  nadia

عزیزم بنظرم شانست زیاده و ناامید نباش. کدوم دانشگاه میخوای بری؟ البته میتونی هم نگی که شاغلی

nadia
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۷:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

آخه تو فرم ثبت نامم زده بودم استخدام آموزش و پرورشم.دانشگاه گیلان رو میخوام
۴تا روزانه دوتاشبانه و ۳تا پردیس میخواد.انتخاب اول تا سومم همینارو زدم

پریسا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۸:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  nadia

بازم بنظرم قبولی مخصوصا اگر شبانه هم انتخاب کرده باشی شانست برای شبانه خیلی بالاست

nadia
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۹:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

به امید خدا مرسی از دلگرمیت

بهمن
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۱۵ ب٫ظ

امروز دانشگاه شریف رفتم مصاحبه.
متاسفانه همانطوری که بعضی از داوطلبین قبلا گفتن اولویت با دانشجویان خودشون هست.
مصاحبه من و افرادی که شریف تحصیل نکرده بودیم بسیار کوتاه بود و تقریبا هیچ چیزی هم نپرسیدن. فقط یک سوال که آیا نمره زبان دارید؟ گفتم بله. گفتن پس چرا تو سایت بارگذاری نکردید! همین. بعد گفتن برید بیرون به نفر بعدی بگید بیان داخل.
نکته جالب اینجا بود که من چند تا دانشگاه دیگه مثل شهید بهشتی و خواجه نصیر و تهران هم مصاحبه رفتم، ولی در دانشگاه شریف بیشتر افرادی که برای مصاحبه آمده بودند خودشون دانشجو شریف بودن. در صورتیکه دانشگاه تهران یا شهید بهشتی اصلا اینجوری نبود که بیشتر افرادی که برای مصاحبه اومده بودن مقطع قبلی را هم اونجا خونده باشن.
ظاهرا دانشجویان شریف برای دکتری فقط همون شریف را قبول دارن.

سارا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  بهمن

قبول داشته باشن مهم نیس. حالا اونا هم بیان دانشگاه تهران و علم و صنعت و … اولوین با اونا نیست. با دنشجوهای همون دانشگاس

وحید۱
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  بهمن

چه رشته‌ای بودید؟ درباره‌ی این بخش «نکته جالب اینجا بود که من چند تا دانشگاه دیگه مثل شهید بهشتی و خواجه نصیر و تهران هم مصاحبه رفتم، ولی در دانشگاه شریف بیشتر افرادی که برای مصاحبه آمده بودند خودشون دانشجو شریف بودن» یک‌سری از کسانی که تراز رو آورده بودند ولی قبلا دانشجوی شریف نبودند برای مصاحبه نیومده بودند؟!

مریم
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۴:۵۴ ب٫ظ

سلام دوستان دانشگاه رجایی وقتی توی لینک رفتیم و مدارک رو گذاشتیم اخرش کد پیگیری میده یعنی ثبت نام شدیم دیگه همین کافیه؟

مونا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۴:۳۰ ب٫ظ

دوستان کسی از مصاحبه امیرکبیر تجربه داره؟ چطور ۵۰نفر رو قراره در یک روز گزینش کنند اونم برای انتخاب ۲نفر؟

حاج یونس
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۴:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

مدت زمان نرمال مصاحبه برای هر نفر ۵ تا ۱۰ دقیقه است مگر این که داوران برای تشخیص بهتر از داوطلب سوالات بیشتر بپرسند.

امین
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

سلام
۵۰ نفر که چیزی نیست، در رشته ما ۹۰ نفر رو در یک روز دانشگاه تهران مصاحبه‌ گرفت. از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۵ عصر مصاحبه ها ادامه داره.
سعی کنید جز نفرات اول و آخر مصاحبه نباشید بعد از نفر ۵ ام تا ۱۵ ام بهترین زمان ورود به اتاق مصاحبه هست.

حاج یونس
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۹:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  امین

موندم شما چطوری تعداد افراد حاضر در جلسه مصاحبه رو ۵۰ تا ۹۰ نفر اغلام می کنید مگه چه رشته ای هستید هر رشته نهایت ۱ نفر تا ۷ نفر پذیرش داره با احتساب این که سه برابر تا پنج برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه میشن انتهاش ۳ نفر تا نهایت ۳۵ نفر به مصاحبه دعوت میشن این اعداد تعدادنفرات دعوت به مصاحبه رو از کجا میارید ؟

دارا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۳:۵۲ ب٫ظ

دوستان تربیت مدرس گفته پرینت رسید واریز وجه رو باید تحویل بدیم. بدون پرداخت که اصلا اجازه نمیداد مدارکو بارگذاری کنیم. من رسیدو ندارم. چکار باید بکنم؟

امین
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  دارا

سلام

رسید رو از بخش صورتحساب همراه بانک تون پیدا کنید.

مسعود
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۳:۴۳ ب٫ظ

شریف قشنگ یه کنکور دیگه ازمون گرفت امروز ، ترکیبی از جیمت و رایتینگ و روش تحقیق و مصاحبه حضوری و …

Narges
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۴:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

مثل دانشگاه اصفهان اول آزمون کتبی تستی زیاد در منابعی حتی بیشتر سازمان سنجش میدی(یعنی منابعی که کنکور دادی +سه تا منابع اضافه) بعدم مصاحبه شفاهی

حسین
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۳:۰۷ ب٫ظ

سلام دوستان یک سوال وقتی میگید اساتید نمره نمیدن یعنی چی؟ ببینید اساتید کار منو خیلی دوست داشتن ولی خب گفتن قطعی نیست که پذیرش بشی، الان مثلا از ۳۰ نمره ممکنه تو بهترین و بدترین حالت چند بدن؟

باران
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۲:۵۶ ب٫ظ

سلام و وقت بخیر
ببخشید ممنون می شوم یه نفر منا راهنمایی کنه به من گفتند اگه توصیه نامه دارید از استاد تون بیار من سه چهار سال پیش دفاع کردم از پایان نامه ارشد یادم نیست الان چطوری حل کنم
باید برم پایان نامه ام که به دانشگاه مون تحویل دادم ببینم ؟ از راهنمایی تون ممنون می شوم

nadia
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۳:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  باران

به استاد راهنمات زنگ بزن بگو برات توصیه نامه بنویسه یا خودش میگه متن توصیه رو‌ایمیل کن که تو سر برگ دانشگاه بذاره برات بفرسته

باران
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۳:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  nadia

ممنون ام از راهنمایی تون لطف کردید پاسخگو بودید

امین
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  باران

سلام

توصیه نامه رو استاد می تونه در هر مکانی هست بنویسه عکس بگیره و ارسال کنه برای شما. البته غیر از تربیت مدرس که سیستمش فرق می کنه. نگران توصیه نامه هم نباشید در بیشتر جلسات مصاحبه نگاه هم نمی کنند‌.

باران
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  امین

ممنون از پاسخ شما لطف کردید پاسخگو بودید

مدیریت آموزشی
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۲:۲۷ ب٫ظ

من امروز مصاحبه مدیریت آموزشی ارومیه رفتم اصلا راضی نبود از نحوه برخورد و رسمیت جلسه ،یه نگاه از بالا به پایین داشتن که اکثرا خیلیا غیر دانشجو های خودشون حس کرده بودن با چند نفر حدود نیم ساعت الی چهل دقیقه مصاحبه داشتن با چند نفر پنج دقیقه ،به نظرتون اینو نمی رسونه که از قبل انتخاب کردن؟؟ خلاصه برای سال‌های بعد انتخاب ارومیه رو زیاد روش فکر کنید کاش یه جایی یه ارگانی به مصاحبه ها و عدالت رسیدگی کنه و بشه اعلام کرد

عسل
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۳:۴۱ ب٫ظ

واقعا ،یعنی خیلی سخت گیری کردن ، چه سؤالایی پرسیدن مگه

عسل
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۳:۴۴ ب٫ظ

یکی از دوستان منم امروز اونجا دعوت بود همین گرایش

مدیریت آموزشی
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۶:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  عسل

رتبه شون چند بود،کلا من از حضور در مصاحبه خیلی حس بدی گرفتم

عسل
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۹:۰۱ ب٫ظ

رتبشون ۴۰ بود فک کنم،ازش پرسیدم گفت زبان کتاب جلوش گذاشتن گفتن ترجمه کن در کل انگار سخت گرفتن

از ماندانا به شیوا باستان‌شناسی
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱:۴۸ ب٫ظ

سلام عزیزم
من امروز تربیت‌مدرس بودم و بچه های باستان‌شناسی رو پیدا نکردم که برات بپرسم، فکر کنم خیلی تعدادشون کم باشه. اما یکی از بچه‌ها بهم لینک انجمن علمی تو تلگرام رو داد که می‌تونی ازشون پرس و جو کنی. نمی‌دونم لینک بذارم ادمین سایت منتشر کنه یا نه، اما خودتم سرچ کنی پیداشون می‌کنی

ماندانا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۲:۱۹ ب٫ظ

انجمن علمی باستان شناسی دانشگاه تربیت مدرس

ماندانا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۲:۵۱ ب٫ظ

اگرم پیدا نکردی بگو خودم بهشون پیام بدم برات بپرسم. چون ادمین Phdtest اجازه انتشار نام کانال یا لینک گروه رو نمیده.

مصاحبه
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۲۱ ب٫ظ

سلام
عزیزانی که مصاحبه روانشناسی ۲ رفتند ممنون میشم تجربه و سوالات مصاحبه شون رو اشتراک بذارند از این اضطراب و ابهام در بیام
مرسی از توجهتون

Narges
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

سلام دوستان خوبین؟ من خ ناراحتم چون ۶ تا انتخاب داشتم.
شهید بهشتی، اصفهان، شهرکرد، مدرس، شیراز، همدان.
همه را دعوت به مصاحبه شدم،مدرس را چون الویت چهارم زدم و ممکن بود که بهشون حسابی بربخوره چون سطح یک هستند ولی من پایین زدم رو برا خودم حذف کردم و اصلا ثبت نامش نکردم، دانشگاه شیراز امروز تماس گرفت مصاحبه اش با دانشگاه اصفهان تو یک روز بود و ناچارا اونو باید با وجود پرداخت هزینه و ثبت نام حذف کنم…. کلا چهار تا انتخاب برام میمونه اونم با رتبه ۲۵ بدون مقاله، هعیییییییی خدایا کاش قبول شم میترسم امسال دکتری قبول نشم من خ زحمت کشیدم برا همین رتبه و تا همینجا، با اینک خودم میدونم رتبه ام خ خوب نیس، میدونم مقاله خ مهمه ولی تروخدا کامنتمو ریپلای نکنین که ازین دلسرد ترم کنین، خودم الان حالم خ بده. بنظرتون شانس قبولی تو همون ۴ تا انتخابم هست؟

محمد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Narges

سلام
رشتت چیه
لیسانس و ارشد کجا بودی ؟

Narges
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام،فیزیولوژی ورزشی، لیسانس آزاد اصفهان و ارشد شهید بهشتی بودم

محمد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۲:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Narges

خیلی هم عالی
فعلا جایی نرفتی مصاحبه درسته؟
اگر شاغل نباشی همون شهید بهشتی می شی ایشالا
استادای ارشدت تو بهشتی ازت راضی بودن ؟

Narges
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۴:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ممنونم از روحیه دهی اتون، چرا تا الان مصاحبه شهید بهشتی و همدان را دادم، شهید بهشتی حضوری و همدان مجازی بود. هفته آینده مصاحبه اصفهان و شیرازه که باهم افتاده و هفته بعد مصاحبه شهرکرد.
چرا اتفاقا خیلی تحویلم گرفتن و باهام خوش و بش کردن، استاد راهنمام که باهاش دائم در ارتباط بودم و بهم خیلی شناخت داره ولی خب چیزی از قبولی بهم نگفتن بعدم رتبه های تک رقمی ها حضور داشتن…. من خ به قبولیم مطمئن نیستم با لینک سوالات اساتید تمام کمال جواب دادم.

محمد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  Narges

بهشتی قبولی نرگس جان

Narges
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۹:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ممنونم آقا محمد کلی انرژی مثبت دادین، ان شاء الله قبولی نهایی خودتون

بهار
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  Narges

عزیزم حذف نکن فقط درخواست بده واست جابجا کنن. من سه تا مصاحبه هام توی یه روز بود انقد زنگ زدم تا بالاخره واسم درستش کردن. توکلت به خدا باشه من انقد دیدم که با مقاله رد شدن و خیلیا بدون مقاله قبول شدن. نمیدونم سیستمش چجوریه ولی یه جوریه که تا نتایج نیاد اصلا نمیشه فهمید‌. دوست من پارسال رتبه اش خیلی کمتر از من بود با رتبه سه رقمی روزانه قبول شد من با رتبه دو رقمی آزاد قبول شدم از نظرشرایط پژوهشی هم مثل هم بودیم. نمیدونم چی میشه که اینجوری میشه ولی واقعا اصلا قابل پیش بینی نیست. دقیقا حالت رو میفهمم منم خیلی خوندم خیلی به خونوادم سختی وارد کردم و خیلی هزینه کردم اگه قبول نشم واقعا شرمندشون میشم. الان که اومدم مصاحبه دانشگاه فارابی یکم خودمو باختم چون خیلی رتبه های بهتر از من و رزومه قوی تری وجود داره.

Narges
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

بهارجان جابه جایی به چه کارم میاد؟ من مشکل تداخل زمانی دارم که چون گروه ما در هر دو دانشگاه فقط در یک روز برگزار میشه و زمانی برای جاماندگان هم نداره نمیدونم باید چیکار کنم، احتمالا باید شیراز که شاید شانس بیشتری از اصفهان برام داره را مجبورا حذف کنم چون اصفهان الویت دوم من هست و هم من ساکن اصفهانم با اینک شانس کمتری برام داره اما چون مزیت برام داره باید همونو برم…. مدرس هم که الویت قبل شیراز بوده و عملا با جابه جایی اش هم چیزی درست نمیشه… خودتو نباز منم دانشگاه شهید بهشتی روزانه مصاحبه که اومدم پایین ترین رتبه بودم تازه بدون مقاله، به اما مصاحبه علمی ام از همشون بهتر شد… هرچند ف نکنم اونجارا قبول شم چون رقابت سنگین بود اما تجربه مصاحبه خوبی شد. شما چطوری با تماس زمان مصاحبه هارا جا به جا کردی عزیزم؟ من چندین سال قبل با رتبه ۱۰۱ دکتری قبول نشدم اما امسال مطالعه داشتم و رتبه ام ۲۵ هست و ۹۶ نفر روزانه دانشگاه ها رشته منو پذیرش دارند اما خب من فقط ۴ تا دانشگاه را مصاحبه میدم به دلایل شرایطی که توضیح دادم که شهید بهشتی و اصفهان خ رقابت فشرده است و امیدم کمه، بوعلی همدان هم امسال مربی تیم ملی و رزومه های خ قوی اومده بودن اما همه رتبه اشون از من کمتر بودن لذا ف نکنم اونجا هم قبول شم. فقط یه شهرکرد میمونه که اونو هنوز مصاحبه نرفتم نمیدونم چی میشه…

ماه
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۲:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Narges

خیلی خوبه که شرایط تون همین که ۹۶ نفر پذیرش داره بنظرم قبولی اصلا نگران نباش

Narges
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۴:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  ماه

خداکنه ماه، ان شاء الله قبولی همه کسایی که واقعا تلاش کردن

بهار
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Narges

خب گلم زمانشو جابه جا کنن. البته میگی زمان واسه جاماندگان ندارن. البته الکی میگن دانشگاه کاشان میگفت مطلقا زمان نداریم برای جاماندگان. اما آخر دلشون سوخت گذاشتن ۲۵ خرداد. پیگیری کن اگه مصاحبه کتبی نباشه احتمالش زیاده ترتیب اثر بدن
راستی همشهری هم هستیم

•_•
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Narges

سلام
ناراحتی نداره که، با شیراز و اصفهان صحبت کنید، بالاخره شاید یکیشون قبول کنه که یه تاریخ دیگه ای برید برای مصاحبه.

Narges
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  •_•

سلام صحبت کردم قبول نکردن

ویکتاریون
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  Narges

سلام. جا داره که بازم با شیراز چونه بزنی. چون فکر می‌کنم داوطلب‌های مشترک بین شیراز و اصفهان باز هم باشن و شاید برای جاماندگان تاریخ بدن.
رفتن به تربیت مدرس با توجه به رزومه و اولویتی که گذاشتین بی‌فایده بود. ولی شیراز حیفه.

Narges
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

سلام مجدد به ویکتاریون همیشه در صحنه حاضر و آرامش بخش تمام افراد این سایت که با حرفاش آروم میشن، ممنون که هستی.
بله حذف مدرس درست ترین کار بود تازه تاریخ اونم با اصفهان و شیراز یکیه اگر اونم حذف نکرده بودم و اونم ثبت نام کرده بودم یه دغدغه دیگ ام بهم اضافه شده بود، باید تلاشمو بکنم ببینم میشه جا به جا کرد یا نه هرچند امروزم تلاش کردم ولی باز باید زنگ بزنم اگر نشد ناجا به حذف شیراز میشم

•_•
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  Narges

مصاحبه هر دو صبح هست؟
اگه یکیش بعد از ظهر تا عصر باشه، نمیشه رو یکی رو صبح زود برید و بعدی رو تا عصر؟
البته میدونم خیلی سخت میشه، ولی با توجه به فاصله شیراز تا اصفهان، به نظرم نشدنی نیست، ولی میدونم خیلی سخته!
البته باز هم به نظرم صحبت کنید.

Narges
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  •_•

فاصله اصفهان شیراز ۴ ساعت و نیمه.
مصاحبه اصفهان هم صلح تا ظهر آزمون کتبی تستی عین کنکور و بعدازظهر مصاحبه علمی اصلا در یک روز شدنی نیست.

Benyamin
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۲۳ ق٫ظ

بچه ها اگر خیلی مورد تایید اساتید قرار بگیریم ولی لحظه ی آخر بپرسن قبل از ما چند تا دانشگاه دیگه رو زدی و ما صادقانه ( احمقانه!!! ) جواب بدیم که دو تا دانشگاه دیگه رو زدیم و اونا هم احتمال بدن که اون دو تا قبول میشیم

آیا همچنان ممکنه قبولمون کنن؟
حس میکنم بخاطر این حماقتم لایق دکتری خوندن نیستم
کاش ویکتاریون یا وحید۱ جواب بدن

محمد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  Benyamin

دقیقا همین مورد واسه منم پیش اومده، و خیلی ناراحت شدن که اولویت پنجم انتخابشون کردم.

حامد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  Benyamin

چه راست بگی چه نه کارنامه انتخاب رشته رو دادی خودشون در جریانند چندم زدی فقط می خواند بسنجنت که می پرسند.

Benyamin
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

آخه من یکی از انتخابامو اصلا مصاحبه شو ثبت نام نکردم اما اینو نگفتم بهشون

ویکتاریون
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۲:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  Benyamin

خیلی بهتر می‌بود اگر این رو بهشون می‌گفتی. ولی حالا گذشته دیگه. اولویت سوم رو هم خیلی از دانشگاه‌ها بد نمی‌دونن. ممکنه نمره‌ت رو بدن.
و چیزی که “پارسی” گفته هم رایجه. شاید تماس بگیرن پیشنهاد بدن که قبلی‌ها رو حذف کنی.

پارسی
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  حامد

یکی از دوستان همین مورد براش پیش اومده بود و دانشگاهی که تاییده غیر رسمی داده بود، بهش گقته بود که اولویت های اول و دومش رو نره واسه مصاحبه و اگه هم رفته، حذفش کنه. اون دوستمون هم این ریسک کرد و البته همون دانشگاهی که تاییده داده بود قبلا بصورت شفاهی بهش، قبول شد و الان دانشجوی دکتری است.
خواستم بگم با همون دانشگاه صحبت کن و بگو اگه تضمینی دانشگاه شما قبولم، اولویت های دیگه رو حذف می کنم.
به خودم هم امسال تاییده شفاهی دادن ولی چون همون اولویت اولم هست، ریسک حذف یا نرفتن به دانشگاه های دیگه رو ندارم خوشبختانه.

محمد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  Benyamin

ببین باید توی انتخابت قطعی باشی
باید به استادت بگی من دانشگاه شما رو انتخاب کردم و مصمم هستم بیام این جا
و برای ثابت کردن تصمیمم به مدیر گروه های الویت های بالاترم ایمیل می زنم و انصرافمم را از اون جاها اعلام می کنم

Benyamin
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

والا تلویحأ بهشون گفتم ترجیحم اینه اینجا پذیرفته بشم
چون واقعا اساتیدو دیدم خیلی خوشم اومد

محمد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  Benyamin

ترجیح و تلویح فایده نداره پسر
قاطع باش

نگار
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۱۳ ق٫ظ

اینجا از مسئولین کسی هست جواب دقیق به من بده فقط باید هزینه پرداخت کنیم اما جواب سوالهامون رو نمیدن ؟؟؟

شقایق
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۰:۵۵ ق٫ظ

سلام دوستان اگه تو مصاحبه پذیرش بشی ایا مدارکی ازت میگیرن ..چون من سوال پرسیدن وتمام مدارگ رو تحویل دادن

It's me
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۰:۴۵ ق٫ظ

دوستان ، اونایی که راه دورن و به تهران میرن برای مصاحبه ، هتل میگیرن یا دانشگاه برای یه شب تو خوابگاه اتاق میده ( البته با هزینه ) ؟؟؟

نگین
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۰:۲۴ ق٫ظ

سلام دوستان وقت بخیر
ممنون میشم راهنمایی کنید
بین دانشگاه خوارزمی و پردیس فارابی قم دانشگاه تهران (هر دو روزانه است)
کدوم بهتره
(برای جذب هیات علمی)
آیا پردیس فارابی قم مدرکش معتبره؟

سهند
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

درود
قطعا فارابی قم بهتر از دانشگاه خوارزمیه
مدرکش هم همان مدرک دانشگاه تهران هست و از لحاظ اعتبار تفاوتی با دیگر دانشکده ها نداره

نگار
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۰:۰۱ ق٫ظ

چه خوب بود که مسئولین سخت نگیرن برای مصاحبه هر کسی رو در استان خودش دعوت میکردن

بهار
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

دقیقا. من هرجا مصاحبه میرم میگن چجوری این راه رو میخوای بری و بیای و خیلی دوره. تو دلم میگم خب اگه هر کسی رو تو شهر خودش می گرفتید چرا باید این سختی رو به خودمون وارد میکردیم. اتفاقا کارایی دانشجو وقتی تو شهر خودش باشه بیشتره و بیشتر میتونه رفت و امد کنه و با اساتید در ارتباط باشه برای کارای پژوهشی

نگار
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۹:۵۷ ق٫ظ

سلام دوستان من برای مصاحبه ثبت نام کردم اما نگفتن از کدوم دانشگاه دعوت شدم کسی شماره مسئولین رو داره محبت کنه برام بزاره ممنون میشم ؟

محمد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۰:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  نگار

حاجی حالت خوبه ؟

نگار
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۳۱ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

چرا ؟

محمد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  نگار

برای مصاحبه دعوت شدی اما نگفتن از کدوم دانشگاه دعوت شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟ مغزم رگ به رگ شده

Amir
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۸:۳۱ ق٫ظ

سلام دوستان وقت بخیر،
پردیس کیش مصاحبه رو ثبت نام کردم ، تاریخش ۲۷ امه ، ولی نه پیامی اومده درباره زمان دقیق و اینکه سایت هم غیرفعال شده
نمیتونم کارت شرکت در مصاحبه رو پرینت بگیرم

شهرساز
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Amir

پردیس ها چطوره خوبه ؟ شانس قبول شدنش نسبت به ازاد چطوره ؟

بهار
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱:۱۸ ق٫ظ

دوستان مصاحبه ها سر جاشه؟
تاریخا تغییر نکردن؟
روزای پیش رو منظورمه

امین
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۸:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  بهار

سلام

برنامه دانشگاه ها فرق می کنه، برای اطمینان سایت دانشکده رو چک کنید یا با تحصیلات تکمیلی دانشکده مربوطه تماس بگیرید.

ستاره
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۰:۲۳ ق٫ظ

سلام دوستان. کسی هست امروز مصاحبه فارابی رشته مدیریت ورزشی رفته باشه؟ لطفا بگید اساتید چی پرسیدن و رفتارشون چطور بود

Narges
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۳:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  ستاره

سلام وقتتون بخیر خوب هستین، بلاخره یکی رشته علوم ورزشی پیدا کردم، رتبه اتون چنده کدوم دانشگاه هارا زدین؟ من فیزیولوژی ورزشی ام

شراره
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۱:۴۲ ب٫ظ

سلام دوستان خوبم
میشه یکی که مطلع هستش بگه برای رشته حقوق پردیس ارس که ظرفیت ۵ نفر اعلام شده، حدود چند نفر دعوت شدن به مصاحبه؟ و از کجا بدونیم که ازمون کتبی هم داره یا نه چون توی سایت مطلبی نزده. مرسی

شراره
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  شراره

لطفا هر کی میدونه جواب بده خصوصا امتحان کتبی رو ؟

شهرساز
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۲:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  شراره

یعنی با این هزینه بالا پردیس میخای بری ؟ ؟

شراره
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  شهرساز

خب رتبه من به روزانه و … نرسید. شرایط امتحان دادن سال بعد هم ندارم.

شهرساز
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  شراره

والا من که خیلی کلنجار رفتم با خودم رتبه ۴۰۰ و تراز ۲۰۲۰ رشته شهرسازی نمیدونم برم پردیس ارس یا نه ؟ اصلا قبول میشم یا نه ؟ دوستم گفت با این تراز دانشگاه های ازاد شهرستان قبول میشی / ازاد قزوین و مشهد و رشت و اصفهان و شیراز و یاسوج زدم – حالا بین اینا نمیدونم پردیس ارزشش بیشتره یا اصلا قبول میشم برم یا نه / جمعه مصاحبه است تهران

علی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۱:۲۶ ب٫ظ

سلام بندهرنظرات دوستان رو خوندم منظورتون چیه که ادم باسواد پردیس نمیره مگه پردیس چطوره؟من با چندتا مدیرگروه تو دلنشگاههای دولتی مشورت کردم گفتن مدرک پردیس با مدرک روزانه فرقی نداره برای استخدامی وهیئت علمی میگن مدرکش برای فلان دانشگاه هست درس هایی که میخونن واساتید همون اساتید روزانه است میگفتن فرقش اینه که شهریه داره
شهریه اش هم خیلی زیاد نیست مثلا برای رشته انسانی ترمی ۲۵تا ۳۰میلیون در میاد یعنی دانشگاه ازاد کمتر از این میشه بعدشم مدرک پردیس از دانشگاه ازاد معتبرتره

بی نام
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۱:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شبانه کل دکتری انسانی جغرافیا پونصد میلیونه چطور پردیش ترمی ۲۵ تومنه؟ حالتون خوبه؟

شراره
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  بی نام

دقیقا من پرسیدم .پردیس ترمی حدود ۸۰ تا ۱۰۰ فعلا . اما واقعا فرقی بین مدرک پردیس و ازاد نیست و دیگه سالهاست که دوره این حرفها گذشته.

پارسی
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۰:۰۱ ق٫ظ
پاسخ به  علی

هرکسی نظری داره ولی به نظرم در مقطع دکتری مهمترین چیز، استاد خوب و رساله مفید و کاربردی هست. مدرک هم چندان فرقی نمیکنه از کدام دانشگاه باشه. فقط اگه بخواهی هیات علمی بشه، دانشگاه ممکنه خیلی مهم باشه.

سارا
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی

کاملا دسته. کسی که خوب باشه و درسش اوکی باشه پردیس نمیره! میره روزانه یا شبانه!

(منم)
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۷:۵۶ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

بابا پردیس که هر کی نمیتونه بره … باید اون اصل مهم یعنی پول رو داشته باشه اما روزانه رو همه میتونه بره… وگرنه ظرفیت پردیس هم کلا تو هر رشته گرایش ۱ یا ۲ نفر یا نفر هست .

smile
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۹:۵۲ ق٫ظ
پاسخ به  (منم)

روزانه هم پول میخواد. خرج رفت و آمد و خوابگاه و سلف و … .

smile
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۸:۲۰ ق٫ظ
پاسخ به  علی

با این شرایط، دکتری غیر روزانه ارزش خوندن نداره.

شهرساز
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۴۰ ب٫ظ
پاسخ به  علی

راستش سن ما دیه از هیات علمی گذشته و دلی دارم میرم دکترای شهرسازی نمیدونم پردیس قبول میشم و برم یا ازاد شهرستان

عماد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۹:۵۶ ب٫ظ

سلام دوستان. نظرتون در مورد برق دانشگاه شاهد چیه؟ با توجه به مصاحبه هایی که رفتم و شاغل بودنم بنظرم برخورد محترمانه تر مثبت تری دیدم اونجا

محمد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۷:۴۰ ق٫ظ
پاسخ به  عماد

اره عالیه
من دوستم پارسال اون جا قبول شد برق قدرت
ارشد و لیسانس شریف بود و داخل برق منطقه ایی قم شاغله

عماد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۴:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ممنون از پاسختون.با توجه به وضعیت شغلی و … فکر میکنم باید روش حساب کنم و قید دانشگاه های دیگه رو بزنم

smile
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۸:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  عماد

هیئت علمی آنچنان خفنی نداره. در حد دولتی های سطح ۲ و ۳ شهرستانه.
تنها مزیتی که داره تهران بودنشه. و الا شما بری مثلا فردوسی مشهد یا صنعتی اصفهان بخونی خیلی بهتره.

عماد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۶:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  smile

ممنون از پاسختون. دقیقا بخاطر لینکه تهرانه و شرایط تردد به شهرستان برام نیست اولویت قرارش دادم

امین
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۹:۴۷ ب٫ظ

سلام دوستان عزیز

لطفا هر کی مصاحبه رفته و اطلاع داره جواب بده:

توی مصاحبه، صدای جلسه ضبط می‌شه ، یعنی سوالات استادها و پاسخی که داوطلب میده ضبط می‌شه که بعدا اگر نمره داوطلبی رو به ناحق و تبعیض آمیز چون دانشجوی اون دانشکاه نبوده کم دادند بشه درخواست بازبینی و بررسی فایل صوتی مصاحبه رو داد؟

پارسی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  امین

سلام نمیدونم ولی واقعا ایده ی خوبیه و به نظرم سازمان سنجش باید الزام کنه دانشگاه ها رو که دوربین بگذران و ضبط کنند و ارسال کنن به سازمان سنجش برای رسیدگی به شکایات احتمالی

امین
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  پارسی

سلام

تشکر از پاسخ شما دوست عزیز

بی نام
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  امین

نه من دانشگاه تبریز دوتا رشته مصاحبه رفتم هیچکدوم ضبط نکردن بی نهایتم سخت گرفتن

امین
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۰:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  بی نام

سلام

ممنون از پاسخ شما دوست گرامی

آریاسپ
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۶:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  امین

مگه استخدام آموزش و پرورشه…هر کسی خوب باشه قطعا میگیرنش

امین
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۹:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  آریاسپ

سلام

فرقی نداره، هر جا مصاحبه و رقابتی هست باید نظارت هم باشه تا در صورت اعتراض متقاضی یا داوطلب امکان بازبینی و رسیدگی برای مرجع نظارتی فراهم باشه. این یک اصل بدیهی حقوقی هست.

آریاسپ
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۰:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  امین

اگر رشته رو ۵تا دانشگاه بگیره…و ی نفر هر ۵تا رو بره و قبول نشه یعنی خوب نبوده و حقش رو هم ضایع نکردن…۴تا دانشگاه پارتی بازی میکنن ۵می حتما قبولش میکنه

ویکتاریون
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  امین

سلام
سنجش و وزارت علوم علاقه‌ای ندارن که از یه حدی بیشتر توی کار دانشگاه‌ها دخالت و خودشون رو توی فرایند پذیرش دکترا گرفتار کنن.
شما ویدیوچک رو ول کن که سختگیر و پرهزینه‌س.
انتشار کارنامه‌ی تفکیکی برای مصاحبه، که بدونی از کجا نمره کم گرفتی، کاری داره؟ همین یه کار رو انجام نمی‌دن که روند شفاف‌تر باشه.

ویکتاریون
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

وقت‌گیر* و پرهزینه :|

امین
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۵:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

سلام و وقت بخیر به همه‌ی دوستان ضمن تشکر از دوستانی که به کامنت اخیر من پاسخ دادند و همچنین برای استحضار سایر داوطلبان عزیز در این سایت تجربه عینی و واقعی خودم را بیان می کنم: من چند ماه پیش خودم به عنوان مصاحبه‌کننده در فرآیند استخدامی یک وزارتخانه حضور داشتم. در آن مصاحبه‌ها علاوه بر حضور ناظر حراست، کل جلسه با دستگاه ضبط صدا ثبت می‌شد؛ هم سوالات مصاحبه‌کنندگان و هم پاسخ‌های متقاضیان. دلیلش هم کاملا روشن است: اگر داوطلبی به نتیجه یا نمره مصاحبه اش اعتراض داشت، یک مرجع نظارتی بتواند دقیقاً بررسی کند مصاحبه کننده چه سوالی پرسیده ، داوطلب چه پاسخی داده و آیا ارزیابی و نمره مصاحبه منصفانه بوده است یا نه؟ سؤال من این است: چرا در مصاحبه‌های دکتری که سرنوشت علمی و حرفه‌ای افراد را تعیین می‌کند، چنین سازوکار نظارتی حداقلی وجود ندارد؟ اگر داوطلبی مدعی شود با او برخورد تبعیض آمیز شده، یا معیارهای غیرعلمی در ارزیابی او دخالت داشته، چگونه باید ادعای خود را اثبات کند؟ وقتی نه ضبطی وجود دارد، نه ناظر مستقلی، نه امکان بازبینی مصاحبه، عملاً راهی برای رسیدگی مؤثر باقی نمی‌ماند. من در مصاحبه‌های استخدامی که برگزار کردم، هیچ داوطلبی را بابت استرس یا فراموشی اولیه تحقیر نکردم. حتی به داوطلبان سه بار فرصت دادم تا اگر پاسخ سوالی را به دلیل اضطراب به خاطر نمی‌آورند، در ادامه جلسه دوباره تلاش کنند و پاسخ دهند. چراکه هدف یک مصاحبه عادلانه کشف توانایی واقعی فرد است، نه حذف او به خاطر چند دقیقه استرس. به نظر من… ادامه نظر»

حسین
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۹:۴۶ ب٫ظ

دوستان و ویکتاریون جان عزیز لطفا اگه میشه جواب بدید.
من هرجا رفتم مصاحبه، تهران و بهشتی و …، مقاله هام و توصیه نامه هام رو در آوردن و بررسی کردن و ازم گرفتن. ولی امروز تو دانشگاه علامه بعد مصاحبه دیدم ک نگاهش نکردن و راجع بهشم سوال نپرسیدن. به نظرتون همون ک تو سیستمشون ثبت شده کافیه؟ یا اینکه ممکنه توجه نکرده باشن و نمره مقاله هامو ندن بهم؟ لطفا اگه میتونید جواب بدید.

ماندانا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۹:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

نگران نباشید
در سیستم ثبت شده
حتی سامانه دانشگاه علامه با باقی فرق داره، من شنبه مصاحبه داشتم، امروز یه سر به سایت زدم و دیدم تو هر قسمت مربوطه زده پرونده کامل است و اسم مسئول بخش و تاریخ و ساعت رو کنارش زده.

ویکتاریون
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۸:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  حسین

یکی از بچه‌ها چند روز پیش همین‌جا درباره‌ی علامه کامنت گذاشته بود. بهش گفته بودن ما سامانه رو نگاه کردیم.

کیانا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۸:۵۴ ب٫ظ

دوستان من رتبه تک رقمی آوردم معدل ارشدم هم بالای ۱۸ بود. اما زبانم ضعیفه و فقط یک مقاله پژوهشی دارم. به نظرتون در مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس که روی زبان سختگیر هستند امکان دارد من رو بگیرند؟

پارسی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۰:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  کیانا

شرایط من تا حدودی مثل شماست. فقط مقاله بیشتر دارم.
نتیجه مصاحبه کاملا بستگی به نحوه ارائه و پرزنت کردن خودتون و اینکه اساتید با صحبت های شما، این اشتیاق پژوهش رو در شما ببینند داره و همچنین به رزومه رقبا. رزومه شما عالی نیست ولی خوبه و شانس خوبی هم دارید اگر علاقه واقعی به تحصیل داشته باشید و نه فقط مدرک گرا باشید.
بنده تربیت مدرس اولویت اول علاقه ام هست اما به دلیل مسافت زیاد شهرستان نور از جنوب و سختی تردد واسم تو انتخاب دانشگاه، اولویت چهارم بود و چون سه انتخاب اول رو رفتم و ۹۰ درصد قبول میشم دیگه انگیزه ای ندارم برم تربیت مدرس. البته اگه فاصله نزدیک بود، حتما می رفتم.
به هر حال مشتاق باشید و مودبانه ولی جسورانه نکات مثبت خودتون رو برجسته کنید تو جلسه مصاحبه و اگر سوالی رو واقعا بلد نبودید، رک بگید و معذرت میخوام چرت و پرت نگید و اینکه پایان نامه خیلی جذاب توضیح بدید تا بیشتر سوالات از خود پایان نامه پرسیده بشه.
من خودم مدرک زبان ندارم و زبانم هم زیاد خوب نیست و این رو هم گفتم تو جلسه. البته گفتم ترجمه ام بد نیست ولی مکالمه ضعیفم. البته بگذارید سوال زبان رو هم بپرسند و در حدی که متوجه شدید، پاسخ سوالشون رو بدید و در واقع صفر مطلق نباشید.
این تجربه خودمه و فکر کنم واسه من جواب بده.

کیانا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  پارسی

ممنون. سخنان شما برای من امیدوار کننده است

پارسی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۱:۵۱ ب٫ظ
پاسخ به  کیانا

انشالله موفق باشید. استرس کاملا طبیعی و واسه همه ی ما بوده و هست ولی هیچ کس بهتر از خود آدم به توانایی ها آگاهی نداره. همون توانایی ها رو برجسته کنید و بمب انگیزه باشید در نگاه اساتید.

محمد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۷:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  کیانا

سلام
با استادا صحبت نکردی ؟
ایمیل بزن گرچه یه کم دیر شده ولی مشکلی نیست سر همون مصاحبه اوکی می شی ایشالا
من ۹۸ درصد اوکی شده برام تربیت مدرس برق

کی به کیه
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۸:۲۰ ب٫ظ

سلام. امیدوارم هیچ کدوم از شماها نا امید نشید. خواستم یه تجربه ی خودمو بگم. رفتم مصاحبه دکتری شریف و تهران با اینکه مقاله داشتم و رتبه تک رقمی بودم بهم گفتند که چون ازشهرستان میای و شاغلی مشکله اینجا پذیرش بشی البته مستقیم نگفتند غیر مستقیم.هی میگفتند زود پایان نامه تو توضیح بده ما سوالات خودمونو بپرسیم استرس گرفتم که چی میگن.آخه چه گناهی کردیم چون شاغل هستیم .میگفتند اینجا تمام وقت هستش. بابا به خدا اگه شاغل نباشیم خرج زندگیو از کجا بیاریم نمی تونیم که بدون درآمد دکتری بخونیم درد خودمونو به کی بگیم آخه. باز دانشگاه شریف خوب بود دانشگاه تهران قشنگ کوبیدن. کلا نا امید شدم از هرچی دکتری خوندنه. خدا شاهده عین واقعیت میگم .حدقل یکیو از دانشجوی خودشون بر بردارن ولی نه همه رو.نمی خوام کسیو دل سرد کنم ولی واقعا شاغل بودن بهونه می‌کنند .میگن تمام وقت باید اونجا باشی.گفتیم ادامه تحصیل بدیم ولی یه کاری با آدم میکنند دیگه قید همه چیو بزنی. شاید بعضی ها الان بگن فاز منفی میدم ولی عین واقعیت گفتم .یکیشون گفت شهر خودتو برو چرا اومدی اینجا!! این حرف زدن ها بیشتر ادمو اذیت می‌کنه. امیدوارم برای شما پیش نیاد.انشالله که برای شما خیر باشه .

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۹:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  کی به کیه

عزیزم من بارها همین جا گفتم
کسی که شاغله پذیرفته نمی شه
حق هم با اساتید هست
دانشجوی دکترا مهندسی تو دانشگاه های تهران باید باید باید تمام وقت در دانشگاه باشه
من خودم لیسانس و ارشدم شریف بودم معدل ۱۸ رتبم ۱۰ شد مقاله هم دارم ولی دانشگاه رده پایین انتخاب کردم و به امید خدا ادامه بدم و شاغل هم هستم
دوستامم همین طور
دوستم رتبش سه شد معدلش ۱۹ ولی قم ساکنه و شاغله رفت دانشگاه شاهد

وحید۱
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

آقا محمد چه رشته‌هایی و ورودی چه سال‌هایی بودید؟

محمد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۷:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  وحید۱

معمولا تو این صفحات اطلاعات شخصیو نمی شه خیلی گفت

smile
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۸:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  کی به کیه

شما اگر رزومه ات به دانشگاه شریف یا تهران بخوره، قبول میشی. بقیه اش دیگه حاشیه هست.

محمد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۹:۳۰ ق٫ظ
پاسخ به  کی به کیه

می دونی چیه
ادم تا رتبش خوب می شه جو گیر می شه می گه من دیگه شریف تهران قبولم
دیگه به این فکر نمی کنه تمام وقت بودن در دانشگاه یک فاکتور اصلی و تعیین کنندس
من خودم این اشتباهو کردم ولی خدا به طرز معجزه آسا نجاتم داد
حالا پیشنهادم بهت اینه
اگر دانشگاه های رده پایین ترو زدی حتما برو مصاحبه و اون جا بگو اگر قبولم کنید من به مدیر گروه های الویت های بالاترم ایمیل می زنم و انصرافمم را اعلام می کنم

کی به کیه
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۷:۳۹ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام آقا محمد ممنونم بابت راهنمایی. ولا تبریزم زده بودم رفتم ولی معلوم نیست پذیرش بشم یا نه . مصاحبه خوب بود اما چیزی نگفتن حتی در مورد اولویت هام.مگه نمیگن یا همون جا بهت میگن یا بعداً زنگ می‌زنند ؟ فعلآ هیچ کدوم نشده.

rso
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۷:۲۶ ب٫ظ

دوستان مدرس یرای مدیریت زبان چی میپرسه

یوسفی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۷:۲۵ ب٫ظ

دوستان یکی لطفا جواب بده..مصاحبه مدیریت گرایش بازاریابی کسی رفته…لطفا بفرمایید سوالات تخصصی چی پرسیدن ازتون؟

سیما
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۸:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  یوسفی

سلام، من امروز پردیس فارابی قم رفتم مصاحبه گرایش بازاریابی، ۵ نفر هر کدوم سوالای مریوط به یه چیز میپرسیدن یکی بازاریابی یکی روش تحقیق یکی زبان یکی مقاله و… هر نفر بین ۲۰ دقیقه تا ۴۰ دقیقه مصاحبه میشد، ولی در کل چون من امادگی نداشتم فقط روش تحقیقو خوب جواب دادم . در کل سوالاتی که یه ذره جواب میدادی بلد بودی میفهمیدم بلدی فوری رد میشدن گیر نمیدادن. سوالات تخصصی رشته مواردی که خیلی بلد هست میپرسن ، از من AIDA رو پرسیدن، پیاز پژوهش، گلوله برفی، نمونه گیری روشهاش ، پارامتریک نانپارامتریک ، بازاریابی هدفمند خیلی چیزای دیگه که چون بلد نبودم یادم نیست! ولی واسه کنکور خوب خونده و به مقاله ت مسلط باشی از پسش برمیای من اصلا اماده نبودم. استرس نگیرید.

پریا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۶:۳۹ ب٫ظ

سلام دوستان
واقعا ممنون میشم جواب بدید. من با سهمیه ۵ درصد دعوت به مصاحبه شدم و در کارنامه برام خورده که گزینش نهایی شما در سهمیه خواهد بود. میخواستم بدونم بعد اینکه نمره مصاحبه رو دادن و بعد بخوان با تراز آزمونم جمع بشه اول در سهمیه آزاد سنجیده میشه و بعد در سهمیه ایثارگر؟

ویکتاریون
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۸:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  پریا

سلام. اگر فقط با سهمیه دعوت شدی( یعنی ترازت از حدنصاب دعوت به مصاحبه‌ی اون دانشگاه کمتر بوده.)، فقط توی ظرفیت متعلق به سهمیه امکان رقابت داری.
اگر بدون سهمیه هم دعوت می‌شدی( ترازت بزرگتر با مساوی حدنصاب بوده.)، اول در آزاد سنجیده میشی و بعد ایثارگر، یعنی در همه‌ی ظرفیت اون کدرشته محل شانس رقابت داری.

آقای خاص
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۶:۱۴ ب٫ظ

اولویت های بالام رو از ناراحتی شدید همه رو ریجکت کردم و نرفتم مصاحبه. داشتم به اولویت آخرم فکر می کردم دیدم یه آدم مشکوک خوش صحبت از اولویت آخر تماس گرفت گفت شما اولین نفرید که باهاش تماس می گیرم…
منم میخوام همین رو برم و بشم یه پسر سر به زیر و خوب.

محمد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۹:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  آقای خاص

قشنگ توضیح بده ببینیم چی شده

سالیوان
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۵:۴۸ ب٫ظ

درخصوص اینکه دانشگاه ها میپرسن مارو اولویت چندم گذاشتی من امروز یه دستی زدم و تو علامه الکی گفتم اولویت دوم گذاشتمشون و باور کردن، و متوجه شدم این داستانا که میگن اونا از قبل میدونن و… همش دروغه
پس اگه مثل من فقط برا کسب تجربه میخواین برین مصاحبه دانشگاه های مطرح و تراز اول و اون دانشگاه رو اولویت هفتم هشتم گذاشتین و میترسین باهاتون مصاحبه نکرده از سرشون باز کنن و به اصطلاح محترمانه بیرونتون کنن میتونید با خیال راحت دروغ بگید مشکلی نیست ^^

کاوه
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سالیوان

اول اینکه یک سری دانشگاه ها اصلا کارنامه انتخاب رشته رو میخوان و باید تحویل بدی. همین دیروز دانشگاه خواجه نصیر مصاحبه بودم از من گرفتم کارنامه انتخاب رشتمو.
دوم اینکه شما در فرم دانشگاه هم اولویت را مشخص کنی.
و سوم اینکه در هر مرحله تا دانش آموختگیت مشخص بشه چیزی رو عمدا یا حتی سهوا دروغ گفتی و اطلاعات غلط دادی اخراج میشی.

صادق_مکانیک
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۷:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  کاوه

چیزهای دیگه…نه اینکه اولویت انتخاب دانشگاه

•_•
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۷:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  سالیوان

برای بعضی از دانشگاه ها باید تصویر کارنامه انتخاب رشته رو هم آپلود کنی!!!!

محمد
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۸:۳۲ ق٫ظ
پاسخ به  سالیوان

عالی گفتی مردم از خنده
منم یه جا رفتم شاغل بودم الکی گفتم نیستم و اصلا نفهمیدن

π√
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۵:۴۳ ب٫ظ

به نظر من کلیه امور در همه جا باید به نسل دهه شصتی ها محول بشود.
قشر مظلوم دانا و توانمندی که توسط نسل پر ادعا و کار نابلد و زیاده خواه دهه سی و چهل نابود شد.
بنابراین هر جا برای هر کاری که دو گزینه وجو د داشته باشد و یک گزینه آن دهه شصتی است اولویت باید با دهه شصتی ها باشد.
اگر قرار است وزیر انتخاب شود اولویت باید با دهه شصتی باشد.
اگر قرار است هیئت علمی انتخاب شود اولویت با دهه شصتی است.
اگر قرار است وام تعلق بگیرد اولویت با دهه شصتی.
کلا باید یک سهمیه ۸۰ تا نود درصدی همه جا به دهه شصتی ها تعلق بگیره.

یوسفی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۷:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  π√

واقعا چه خوب گفتید

بی نام
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  π√

دهه هفتادم مثل شماستا فکر نکنید فقط خودتون سوختید

It's me
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۴:۱۶ ب٫ظ

ینی من هر روز باید یه چیزی بشنوم که این یه ذررره امیدی که دارمم بره .
تازه متوجه شدم که بین سهمیه ها اول ۲۵ درصد رو برمیدارن بعد ۵ درصد . بعد من که با سهمیه ۵درصد دعوت شدم به مصاحبه ، امید دارم که ممکنه قبول بشم .☹️

وحید۱
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۵:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  It's me

اگر رشته‌محلی که می‌خواهید خیلی محبوب نیست و حداقل ۳ نفر هم ظرفیت داره، سهمیه‌ی ۵٪ چندان ضعیف‌تر از ۲۵٪ نیست؛ ولی اگر رشته محل محبوبی رو می‌خواهید سهمیه‌۵٪ ، فقط باعث میشه راحت‌تر به مصاحبه دعوت شید و قبولی‌تون مثل سهمیه آزاد خواهد بود.

It's me
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۶:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  وحید۱

نمیدونم منظورتون از رشته محلی محبوب چیه ؟؟ من یکی از دانشگاه های تهران رو میخوام برم .البته ۷ تا انتخاب داشتم همه رو دعوت شدم ولی خب یکی رو میخوام برم و ظرفیتشم ۶ نفره . دو هفته اس از نگرانی اینکه در حد این دانشگاه نیستم و باید خیلی بیشتر اماده بشم و تلاش کنم. نمیتونم بخوابم بعد هر رزوم یه خبر جدید میشنوم هی نا امید تر میشم اما نمیدونم چرا نمیتونم دست بردارم . حتی اگه نشه باید تا تهش برم. نمیتونم بدون تلاش کردن ول کنم.

وحید۱
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  It's me

رشته و دانشگاه مورد نظرتون رو بگید بهتر می‌تونم راهنمایی کنم؛ مضافا رتبه‌های آزاد و ۵٪ و ترازتون

ابراهیم
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۹:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  وحید۱

سلام آقا وحید خوبی؟ممنون میشم منو راهنمایی کنی
من رشته ارشدم الکترونیک بوده و الان هم الکترونیک و هم قدرت میخوام برم مصاحبه تو دانشگاه های شاهرود و رازی کرمانشاه و صنعتی کرمانشاه و اردبیل.تو گرایش الکترونیک رتبه ام ۱۲۰۰ شده و ترازم ۷۰۰ و تو سهمیه ۵ درصد رتبه ۱۷۵ و تو قدرت رتبه ام ۷۴۰ شده و ترازم ۱۳۰۰ و رتبه ۵ درصد سهمیه ۹۸ .به نظر شما امیدی هست؟مقاله ندارم و ارشدم آزاد بوده

وحید۱
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  ابراهیم

سلام
خب همه‌ی این چهار دانشگاه، کرسی/کرسی‌های مخصوص برای سهمیه ۲۵ دارند، ولی‌ خب یک مشکلی که شما دارید اینه که گرایش ارشدتون الکترونیک بوده و الان شانس‌تون برای قدرت هست. اگر کاری که کردید با برخی از زمینه‌های قدرت هم‌پوشانی داشته (مثلا الکترونیکِ قدرت)، به نظرم شانس‌ کمی برای قبولی دارید (علی‌الخصوص که مقاله ندارید و کیفیت ارشدتون هم خوب نبوده) ولی با توجه به داشتن ۵٪ و احتمال عدم استقبال از این رشته‌محل‌ها توسط مابقیِ دارنده‌گان سهمیه که رتبه‌ی بهتری از شما دارند، شانس‌تون صفر نیست به‌نظرم

ابراهیم
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  وحید۱

ممنون داداش لطف کردی پاسخ دادی

It's me
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۱۰:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  وحید۱

رتبه ۱۲ سهمیه و فقط با سهمیه اینجا دعوت شدم . دانشگاه علم و صنعت . اولش که کلا نمیخواستم ثبت نام کنم .چون هیچ امیدی نداشتم کاملا برام مشخص بود که نمیشه .اما بهم گفتن برو امتحان کن .حتی برای تجربه .

وحید۱
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۳:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  It's me

رشته‌محل نوبت دوم مخابرات علم و صنعت رو می‌خواهید؟! اگر بله که؛رتبه‌تون باید حوالی ۱۵۰ -۲۰۰ باشه و هم‌چنین حدود ۴-۵ نفر سهمیه ۲۵ باید تراز بهتری از شما داشته باشند که اون‌ها هم طبیعتا شریف و تهران می‌روند (البته نوبت دوم برای سهمیه ۲۵ مجانی هست). اگر حدسم درست بود و نوبت دوم مخابرات رو می‌خواهید که اتفاقا به‌نظرم شانس‌تون بدک نیست.

مریم
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۶:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  It's me

اگه ۲۵درصد به حدنصاب نرسه میرسه به ۵ درصد

هستی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۴:۰۰ ب٫ظ

سلام. بعضی بچه ها دو تا گرایش را مصاحبه می روند اگر هر دوگرایش را قبول بشوند آنوقت چی میشه گرایش اولویت خود پذیرفته میشوند؟

وحید۱
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۵:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  هستی

هرکدوم رو که در انتخاب رشته بالاتر زدند.

مهدی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۵:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  هستی

هیچ کس دو گرایش قبول نمیشه. بر اساس ترتیب اولویت انتخابی هر گرایشی که نمره مدنظر رو کسب کنی قبول میشی و اولویت های بعدی دیگه بررسی نمیشه

علی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۷:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مهدی

گرایش با محل انتخابی فرق میکنه شما هنوز اینو نمیدونید؟!

ویکتاریون
خرداد ۲۰, ۱۴۰۵ ۰:۳۵ ق٫ظ
پاسخ به  علی

آقای مهدی درست گفته. از نظر سنجش فرق نمی‌کنه. اونا معیارشون کدرشته‌محلی هست که در اولویت بوده. فرقی نداره از کدوم گرایش.
شما که برای هر گرایش فرم انتخاب رشته‌ی جدا پر نکردین، کردین؟
فقط دو تا فرم انتتاب رشته وجود داره، یکی آزاد و یکی سراسری.

ماندانا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۳:۴۴ ب٫ظ

مصاحبه دانشگاه تهران با اختلاف چشمگیری نسبت به بهشتی و علامه استانداردترین مصاحبه‌ای بود که رفته بودم. ادب، شخصیت، وقار و متانت تک‌تک اعضای گروه شما رو چنان تحت تأثیر قرار می‌داد که حد نداشت. سوالات متمرکز بود بر پایان‌نامه، طرح پژوهشی و زبان. کوچکترین نشانه‌ای از تحقیر ندیدم؛ اصلا جز احترام شدید چیز دیگه‌ای ندیدم. اگر نمی‌تونستید چیزی رو دست جواب بدید، اساتید به نحو ضمنی ذهن شما را به سوی جواب درست سوق می‌دادند. هرگز شما رو دستپاچه نمی‌کردند که حتی ابتدایی‌ترین اندوخته‌هاتون رو فراموش کنید! فارغ از اینکه قبول بشم یا نشم این شیرین‌ترین خاطره از مصاحبه دکتری من بود. اگر اسم دانشگاه تهران بلندآوازه است شاید به خاطر حضور این انسان‌های شریف و متواضع باشه. (در ضمن من در مورد گروه فلسفه صحبت می‌کنم، خطاب به دوستانی که می‌خوان هزار فکت بیارن که فلان گروه چنان بود و چنین بود و دانشگاه تهران صرفاً اسم است و …). خلاصه آخرین مصاحبه من با حلاوت دانشگاه تهران پایان یافت.

-
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۳:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ماندانا

احتمالا شما یک نسبت فامیلی یا فرامیلی باهاشون داشتید ما نمیدونیم.

الف
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۴:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  -

دقیقا چون از هرچیز چرندی پرسیدن الا پایان نامه

حسین
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  ماندانا

چرا هرچی که‌ما دیدیم شما برعکسشو گفتی

فاطمه
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۳:۲۰ ب٫ظ

دوستان وقت بخیر
میشه یکی راهنمایی کنه سهمیه ۵٪ ایثارگری چقدر تاثیر داره؟
امروز حالم گرفته شد ۲ سال که زندگیمو تعطیل کردم و درس خوندم اساتید خیلی برخوردشون بد بودم
البته نه فقط با من با بقیه هم همین طور
خیلی حالم بده لطفا بگید این سهمیه چقدر میتونه تاثیر داشته باشه

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۳:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

قشنگ توضیح بده ببینم چی شده
ارشد و لیسانس کجا بودی ؟
الان کجا رفتی مصاحبه ؟

فاطمه
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۶:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دانشگاه تهران و پردیس فارابی رفتم
ارشد پردیس بودم و کارشناسی خوارزمی
مقاله هیچی ندارم و متن زبان نتونستم ترجمه کنم اما متنی که به داوطلب دیگه داد رو دیدم خیلی راحت بود شانسم متن سخت به من افتاد دانشگاه تهران آزمون کتبی خوب ندادم اما برای مصاحبه که رفتم اساتید منو میشناختن و گفتند اگه رتبه ات تک رقمی بود قطعا تو لیست ما بودی و گفتند بستگی به رقبا داره و گفتند تو خیلی دانشجوی فعال و سخت کوشی بودی
پردیس فارابی افتضاح با ما رفتار کردند گفتند چرا آنقدر بی سوادید
سوال پرت پرسیدن منم خیلی زود خودمو باختم

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۹:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

ولش کن بابا ارزش نداره اعصابتو خورد کنی
من خودم ارشد و لیسانس شریف بودم معدل ۱۸ مقاله دارم رتبم هم ۱۰
ولی هیچ کدوم از دانشگاه های تهرانو نرفتم و نمی رم مصاحبه چون شاغلم می دونم رد می شم
واسه همین یه دانشگاه رده پایین زدم و از خداشون بود برم اون جا
پس بهتره ساده بگیریم فاطمه جان
از زندگی لذت ببر من که به خدا پشیمونم دکترا ثبت نام کردم اسیر می شم از زندگی می مونم
به این فکر می کردم نرم کلا کنسل کنم
چون دوستام رفتن شاغلن واقعا پشیمونن

مونا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۳:۰۰ ب٫ظ

ایا اعلام نتیجه نهایی با استعداد و با آزمون جداست؟ و میتونیم بعدا انتخاب کنیم کدوم رو ثبت نام کنیم؟ و به نظرتون با سهمیه استعداد ثبت نام کنیم بهتره یا با آزمون؟

ماندانا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۳:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

نتایج پذیرش از طریق استعداد درخشان معمولاً زودتر از نتایج نهایی کنکور اعلام می‌شود. اگر در بیش از یک دانشگاه از طریق استعداد درخشان پذیرفته شوید، باید پیش از اعلام نتایج نهایی کنکور تکلیف خود را مشخص کنید.
برای مثال، فرض کنید از طریق استعداد درخشان در دانشگاه‌های امیرکبیر و شهید بهشتی پذیرفته شده‌اید و هم‌زمان در آزمون دکتری نیز شرکت کرده‌اید. اگر تصمیم بگیرید در امیرکبیر ادامه تحصیل دهید، باید مراحل ثبت‌نام امیرکبیر را انجام دهید و انصراف خود را به دانشگاه بهشتی اعلام کنید.
نکته مهم این است که با قطعی شدن ثبت‌نام شما از طریق استعداد درخشان، پرونده‌تان از فرآیند پذیرش با آزمون خارج می‌شود. به همین دلیل لازم است پیش از اعلام نتایج نهایی کنکور، تصمیم نهایی خود را بگیرید تا با مشکل یا محرومیت احتمالی مواجه نشوید.
در نهایت، معیار اصلی تصمیم‌گیری این است که ببینید دانشگاهی که از طریق استعداد درخشان در آن پذیرفته شده‌اید تا چه اندازه با اولویت‌ها و اهداف تحصیلی شما سازگار است.

مونا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  ماندانا

ممنون بابت توضیحات کامل

ماندانا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۵:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  مونا

خواهش می‌کنم :)

داوطلب
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۲:۳۷ ب٫ظ

کسی رتبه ۱ سهمیه شده با کسی که رتبه ۱ آزاد هست شانس پذیرششون برابره؟
اخه یه نفر اومده بود مصاحبه، سهمیه بود اما به اساتید توی جلسه اشاره نکرد اینو
مجموع نمراتش جمع بشه، از رتبه مثلا ۷ آزاد بهتر میشه؟؟

پارسی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۳:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

سلام اگر ظرفیت پذیرش حداقل ۴ نفر باشه، رتبه ۱ سهمیه ۲۵ درصدی شانس اول قبولیه به شرطیکه اساتید نمره مصاحبه را عمدا کم ندهند و اون فرد شرایط حداقلی رو داشته باشه و رزومه بدی نداشته باسه اما رتبه ۱ سهمبه ۵ درصدی عملا شانسی با سهمیه نداره مگر اینکه کسی ازسهمیه ۲۵ درصدی قبول نشده باشه. اینم بگم اگر کسی ازسهمیه ای ها حد نصاب نمره مصاحبه رو نیاره، سهمیه ی اون به افراد سهمیه آزاد تعلق میگیره. البته در هر صورت چه با سهمیه و چه بدون سهمیه، نمره مصاحبه نباید از تراز مورد نظر دانشگاه کمتر بشه.

وحید۱
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  داوطلب

رتبه‌ی ۱ سهمیه ۵ یا ۲۵، ممکنه رتبه ۱ سهمیه آزاد هم باشه و معلوم نیست که از رتبه‌ی ۷ آزاد بهتره یا نه. اگر می‌گفتید رتبه‌ی کشوری یا همون آزادِ نفر دهم مثلا سهمیه ٪۵ بهتره یا رتبه‌ی ۵۰ آزاد سهمیه‌ی آزاد، اون وقت می‌شد گفت که دومی، ولی برای رتبه یک نامشخصه.

مرتضی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۲:۲۲ ب٫ظ

سلام
بچه هایی که از راه های دور میخوان برن مصاحبه یا شرایط سخت دارن واسه مصاحبه رفتن من تجربم را از مصاحبه هایی که پارسال رفتم بخوام بهتون بگم اینه که اگر در گرایشتون دانشگاهی یک نفر پذیرش داره، احتمال ۹۹.۹۹ درصد از قبل مشخص کردن که یکی از دانشجویان خودشون را بگیرن.
اگر جز اون ۱ نفر ظرفیت، اون دانشگاه استاد محور هم نداره که این احتمال به نظرم ۱۰۰ درصد میشه.
چون باز تو استاد محور دانشجویان خودشون را میگیرن برای پذیرش عادی شاید از بقیه دانشگاه ها بگیرن ولی وقتی استاد محور نداشته باشن و کلا ۱ ظرفیت در پذیرش عادی داشته باشن دیگه به نظرم تکلیف مشخصه.
حالا این تجربه منه کسی میخواد مصاحبه بره یا نره یا خودش میدونه.

عبداللهی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۲:۱۹ ب٫ظ

سلام .وقت بخیر .من شهریور ماه دفاع دارم ولی مصاحبه رو ثبتنام کردم.
مقاله هم ندارم فعلا
ممنون میشم اگر از دوستان تجربه ایی داشته از قبل بهم بگه.

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  عبداللهی

رشته
لیسانس
کارشناسی ارشد
معدل
بهم بگو بگم کجا قبول می شی

عبداللهی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۳:۱۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی .ازاد اهواز.استعداد درخشان
شرکت کردم.
وارشدم هم ازاد اهواز بوده.رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی.
شهریور دفاعم هست.
رشته کارشناسیم برای سال ۹۲ هست علوم تربیتی.دانشگاه پیام نور

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  عبداللهی

به نظرم همون دانشگاه خودت قبولی دکتر جان

nadia
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۲:۰۷ ب٫ظ

دوستان من تک دانشگاه انتخاب کردم‌مصاحبه ام اخر ماه
کسی مصاحبه بیوشیمی رفته تا الان؟ممنون میشم بگید چیا پرسیدن؟

فاطمه
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  nadia

سلام کجا ؟

فاطمه
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۸:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  nadia

سلام کجا؟

هادی مرادی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۳۹ ب٫ظ

سلام مصاحبه دانشگاه پیام نور رشته مدیریت کرمانشاه کسی میدونه تاریخش کی هست؟

فروغ
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۱۷ ب٫ظ

دانشگاه تهران خیلی پارتی کلفت میخواد که قبول بشی…. من پردیس دانشگاه تهران رفتم یکی از دانشجوهای اونجا بعداز مصاحبه به استادش رو کرد گفت استاد جای منو ودوستم وخالی بذار …. من اون سال فهمیدم چقدر بیسواد تحویل جامعه میدن

حدیثه
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  فروغ

میشه بگید چه سوالاتی پرسیده میشه داخل پردیس؟ چه رشته ای شرکت کرده بودید شما؟

شهرساز
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  فروغ

پردیس چطوره خوبه با این همه هزینه ؟ یا آزاد بهتره ؟ کسی هم میره پردیس؟

داوطلب دکتری
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  شهرساز

پردیس ها کیفیت قابل قبولی دارند اما موضوع اینه که وقتی میشه دانشگاه آزاد شهر خودت مثلا واحد تهران و پرند یا دماوند ، کرج و شهرهای نزدیک قبول شد چرا باید شهریه بالاتر از ازاد بدی و هزینه تردد و خستگی تا جلفا یا کیش رو تحمل کرد؟

شهرساز
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۵:۳۶ ب٫ظ

تراز ۲۰۰۰ آزاد کجاها شهرسازی قبول میشم ؟ رتبه ۴۰۰ هزارتا شرکت کننده ۲۰۰ تا دولتی میخاد ۱۰۰ تا ازاد

سارا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  فروغ

نگران نباش کسی که با سواده نمیره پردیس. پردیس اصولا برای همین کاره

داوطلب
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۲:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  فروغ

یک تجربه رو نمیشه به همه دانشکده ها و رشته ها تعمیم داد

ویکتاریون
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۷:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  فروغ

در مورد بود و نبود پارتی‌بازی به طور کلی نظر نمی‌دم.
فقط توی این مورد، استاد هم جواب داد که” چَشم جای شما و دوست محترمون محفوظه”؟
اگر همچین جوابی داد، شبیه تعارف بود، طعنه بود یا جواب جدی؟
—-
شما اون‌جا داوطلبی رو دیدی که با یه استاد احساس صمیمیت می‌کنه یا این‌طور نشون می‌ده.
نه مطمئنی که اون صمیمیت دوطرفه‌س، نه مطمئنی که منجر به حمایت ازش میشه یا اون حمایت برای قبولیش کافیه یا نه.

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۲:۵۷ ب٫ظ

من تا یکی دو ماه دیگ که نتایج بیاد کلی استرس می کشم که …..

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اخ اخ اره خیلی بده کاشکی الان ۱۰ مرداد بود و چند روز دیگه نتایج میومد

-
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

سایت سنجش ساعت ۹:۳۶دقیقه آپدیت شد ممکنه دو ماه دیگه نتایج اعلام شه.

باران
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

سلام و وقت بخیر
انشاالله موفق باشید در تمام امور
ببخشید مصاحبه برای دانشگاه پیام نور سخته یا خیر ؟ در چه سطحی هست ممنون می شوم از راهنمایی تون

فروغ
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  باران

همه مصاحبه ها سخته … پارتی بازی زیاد هستش .ولی شما امیدت واز دست نده.

باران
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  فروغ

با احترام خدمت شما
من مدرک زبان آیتلس دارم مقاله چاپی هم خیلی دارم کتاب هم چاپ کرده دارم پنج سالی هست مقاله می نویسم و همایش کنفرانس شرکت می کنم اما امیدی ندارم چون نمیدونم بتونم جوابگو باشم یا نه

دکتری حقوق
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  باران

حتما قبولی توکلت به خدا باشه و محکم برو جلو

باران
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۹:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری حقوق

با احترام و ادب از امید دادن و دلگرمی تون ممنونم بله باید فقط توکل به خدا برم هیچ جا یه آشنا یا فرهنگی ندارم یه ذره هوا بگیره

عبدالله
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۲:۰۵ ب٫ظ

سلام دوستان کسی مصاحبه فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه علامه خبر داره از چه منابعی سوال میشه چون جایی ندیدم اعلام کرده باشند. ممنونم

مهناز
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۱:۵۲ ق٫ظ

سلام ببخشید برای بارگذاری رزومه مدارک پایان نامه و‌مقاله و کتاب باید همه صفحات رو پیوست کرد ؟خواهش میکنم کسی اطلاع داره جواب بده

ماریسا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۳:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  مهناز

ببین تو فرمت دانشگاه چی گفته اصولاً گواهی پذیرش مقاله و چکیده کافیه ولی مدارکتو سر جلسه ببر

گربه‌ی شرودینگر
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۱:۴۷ ق٫ظ

بچه‌های رشته فیزیک نظرتون تا اینجا درباره مصاحبه‌ها چطور بوده؟!

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۸ ب٫ظ

تو با این اسم می خوای دکترا می خونی؟
گربه چیه دیگه خجالت بکش

دارا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اتفاقا اسمی خیلی بامسماست؛ گربه شرودینگر یک آزمایش خیلی مشهور در فیزیک کوانتومه

الی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۴:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  دارا

دقیقا منطبق با رشته شون هست منم از اسم ای دی شون خیلی خوشم اومد

گربه شرودینگر
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۸:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ازتون درباره‌ی اسمم نظر خواستم؟!؟
قطعاً با این حجم از شعور از شما صلاحیتم بیشتره

آلا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

من امروز رفتم مصاحبه دکترا دانشگاه تهران
با اینکه دانشجو خودشون بودم و میشناختن منو به طور حتمی رد شدم
نیم ساعت منو پیچوندن و من هم مدام با در و دیوار برخورد میکردم
از طرح پژوهشی آینده ام تا ارشد تا مقاله تا کنفرانس هام گیر دادن رد کردن اومدن جلو
فقط نکنه مثبت این بود که جواب سلام منو دادن
و تمام
این برای اونایی که میگن دانشجو های خودشون قبول میکنن یعنی من مطمعنم من نفر ۶ ام هم نیستم برای انتخاب اشون.

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۱:۴۸ ق٫ظ
پاسخ به  آلا

شاغل هستی؟
لیسانس کجا بودی رشتت چی بوده؟
گپ تحصیلی چطور؟
معدل و پایان نامت خوب بوده ؟
ببین کلا اینا ملاکه:
معدل ارشد
پایان نامت اوکی باشه و مقاله شده باشه
شاغل نباشی
استاد راهنمای ارشدتو اذیت نکرده باشی و ازت راضی باشه

داوطلب
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۲:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  آلا

ببینید منم وقتی رفتم دانشگاه خودم مصاحبه، یکی از اساتید رفتار عجیب و بدی داشت
فکر کردم فقط با این مدلی بوده
اما بعدا شنیدم با یه نفر دیگه هم همینطور بوده
حدس زدم هدفشون سنجش اعتماد به نفس یا آرامش بوده شاید
تا نتایج نیاد هیچی قطعی نیست
نه قبول نه رد

مجتبی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  آلا

اتفاقا این نحوه برخورد به نظر من نشان از پذیرش شما هست.
من سال ۴۰۲ با دوستم رفتیم دانشگاه فردوسی مشهد مصاحبه دکترا داشت. من مصاحبه نداشتم فقط رفتم برای کسب تجربه.
دوستم از اتاق مصاحبه اومد بیرون اعصابش خرد که بد برخورد کردن، گفتن زبانت خوب نیست، طرح پژوهشی نداری و این حرفا.
شهریور که کارنامه نهایی اومد، نفر اول قبولی فردوسی مشهد بود! یعنی نحوه برخورد را مبنای پذیرش یا عدم پذیرش نزارید.

و اما در مورد دانشجو خودشون بودن، در همون سال ۴۰۲ دوستم گفت دانشگاه های شریف، امیرکبیر و تربیت مدرس در گرایش اون تمام ظرفیت را از فارغ تحصیل های خودشون پذیرش کردن. ولی تهران، شهید بهشتی، علم و صنعت، خواجه نصیر جز دانشجویان خودشون از دانشگاه های دیگه هم پذیرش کرده بودن.

به نظرم شما به قبولی در دانشگاه تهران امیدوار باشید.

زهرا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۲:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  مجتبی

منم دیروز رفتم دانشگاه تهران رفتارشون خیلی خوب بود و خیلی هم سوال ازم پرسیدن و در نهایت از تز دکتریم پرسیدن و اینکه شاغلم یا نه. بعدم که خواستم مدارکم رو نشون بدم گفتن نه تحویل بده به آموزش. نمیدونم حالا باید امیدوار باشم یا نه. البته ارشدم علامه بودم

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۰:۵۶ ق٫ظ

حوصلم سر رفت
سرکارمونم هیچ خبری نیست دارم اینترنت بازی می کنم

ابراهیم
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۰:۲۶ ق٫ظ

دوستان از دانشگاه رازی و صنعتی کرمانشاه تو رشته برق قدرت کسی آمار داره؟تا رتبه و تراز چند میشه تو مصاحبه اش قبول شد؟

رها
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۰:۱۸ ق٫ظ

سلام دانشگاه فردوسی مصاحبه روز ۲۴ را به ۳۰ خرداد تغییر داد به خاطر جنگ دیروز

نگین
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  رها

سلام توی سایت دانشگاه که چیزی نبود شما از کجا فهمیدین؟

رها
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۷:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  نگین

به من زنگ زدن گفتن ۳۰ ام هست

Mohamed
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۸:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  رها

گرایشتون چی بود که گفتن ۳۰ام شده
بخاطر تداخل مصاحبه دو دانشگاه، مصاحبه فردوسی برای ۲۰ام خرداد بود، امروز زنگ زدم گفتن یکشنبه هفته بعد یعنی ۲۴ام بیا

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۹:۵۰ ق٫ظ

ای بابا کی مرداد می شه نتایج بیاد بچه ها دعا کنید تربیت مدرس و کارم اوکی بشه به امید خدا خیلی زحمت کشیدم

روناک
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۹:۴۳ ق٫ظ

سلام دوستان عزیز لطفا درمورد دانشگاه آزاد هم اگه تجربه دارید بزارید ممنون ازشما

مسعود
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۹:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  روناک

مگه مصاحبه های دانشگاه آزاد شروع شده
هیچ اطلاعیه ای، پیامکی چیزی نیومده هنوز

حقوق
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۹:۳۳ ق٫ظ

سلام دوستان استاد راهنمای بنده که تو مصاحبه هم بود گفت نمره و امتیازت خوبه منتهی منتظر نتیجه نهایی باش بنظرتون قبول میشم؟

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۹:۴۵ ق٫ظ
پاسخ به  حقوق

اره به امید خدا مبارک باشع

حقوق
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۰:۵۸ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

تشکر از ابراز محبتتان

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۹:۱۱ ق٫ظ

سلام تربیت مدرس برق کسی هست ؟ کار واجب

ابراهیم
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۰:۲۷ ق٫ظ
پاسخ به  محمد

سلام من دعوت به مصاحبه شدم ولی شرکت نکردم چون ترازم پایین بود

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۰:۵۵ ق٫ظ
پاسخ به  ابراهیم

چه ربطی به تراز داره دکتر جان
شما وقتی دعوت شدی میومدی دیگه

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۸:۰۴ ق٫ظ

تربیت مدرس اومد زمانش.

زهرا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۶:۰۲ ق٫ظ

سلام دوستان
کارنامه قبولی و رتبه و همچنین کارنامه انتخاب رشته باید روز مصاحبه همراهمون باشه ؟
آخه جزو مدارک خواسته شده نیست انگار

نگین
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۲:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  زهرا

سلام توی فرم‌هایی که من تا الان دیدم که گفتن باید دوتا کارنامه مرحله اول و دوم باشه

حقوق
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۲:۳۶ ق٫ظ

سلام بچه ها امیدوارم همگی موفق باشید.کسی نمیدونه که شرایط مصاحبه دانشگاه آزاد واسه حقوق کیفری چه طوریه؟ اولین باره دارم میرم مصاحبه دکتری لطفا کمکم کنید هیچی نمیدونم…

هستی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۱۸ ق٫ظ

سلام تو رشته ما نزدیک ۳۰۹ نفر شرکت کننده تن ۲۳۷ نفر مجاز به انتخاب رشته روزانه شدند از این تعداد با تراز ۴۵۰۰ دانشگاه تهران به نظرتون چند نفر به مصاحبه دانشگاه تهران دعوت شدند؟

فاطمه
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۱۰ ق٫ظ

سلام
از دوستان کسی درباره مصاحبه دانشگاه شهید رجایی اطلاعی نداره؟ چجوریه

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۰:۱۸ ق٫ظ

سلام من دیروز رفتم مصاحبه یکی از دانشگاه های سطح ۲ . یه سری سوالات راجع به شغل و وضعیت تاهل و سن پرسیدن . بعد گفتن پایان نامه رو توضیح بده و از پایان نامه سوال کردن ( البته من هنوز دفاع نکردم ) یه سوال تخصصی کردن و یه سری سوال که دانشگاه ما رو الویت چندم زدی و چرا اینجا رو انتخاب کردی ؟
من یکی دو تا سوال از پایان نامه رو خوب نتونستم جواب بدم نمی دونم دیگ چی میشه
ولی ۳ نفر ظرفیت داشت
۴ نفر اومده بودن برا مصاحبه
بنظرتون شانس قبولی دارم یا ن؟؟
ممکنه دانشگاه هیچ کدوم از ۴ نفر رو قبول نکنه ؟

ماریسا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۳:۲۸ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

لزوما ظرفیت رو‌پر نمیکنن ممکنه اصلا ۴ نفرم ریجکت کنن

الی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۱:۵۰ ب٫ظ

دوستان من دو تا کتاب داشتم ک فراموش کرده بودم بارگزاری کنم در سایت برای علامه ولی روز مصاحبه در کلیر بوک پرینت صفحات اول و گذاشته بودم بنظرتون نمره اش و میدن یا نه؟ کلیر بوک و نگاه کردند ولی میگفتند ما سایت و هم چک کردیم خیلی ناراحتم سر این قضیه، از عزیزان کسی هست ک راهنمایی کنه؟

آریاسپ
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۶:۱۲ ق٫ظ
پاسخ به  الی

خیر…نمره ای تعلق نمیگیره

الی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۵:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  آریاسپ

در خلاصه سوابق ک در سایت بارگزاری کردم اسم شون و نوشته بودم

مینا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۱:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  الی

نمره ش نمیدن؛ ولی می‌تونستی تو جلسه با تسلط در مورد کتاب تون صحبت کنید شاید اثرگذار بود

الی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۵:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  مینا

فرصت نشد همه اش در مورد مقاله و پروپوزال صحبت شد

مسعود
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۱:۳۱ ب٫ظ

در مصاحبه، به شدت از من خواسته شدکه بگو چرا در دکترا شرکت کردی و چه تصوری داری؟ از من خواسته شد که بگو “تز دکترا” چیه؟ به من گفتند که آیا میدونی که دکترا مث ارشد نیست و درس خوندن چندانی نداره؟ آیا امکان وقت گذاشتن کافی داری؟
اساسا چه خصوصیتی داری که ما باید براساس اون تو رو انتخاب کنیم؟

کلا، اصلا بحث علمی نبود و شبیه تحقیر بود!

بدون تعارف
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۵:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  مسعود

تحقیر نیست دوست عزیز. این سوالات رو تو مصاحبه های دانشگاه های خارجی هم میپرسند.به هر حال باید انگیزه شما مشخص باشه.

مسعود
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۸:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  مسعود

ایشون من نیستم :)))))))) ، من مدیریتم ایشون نمیدونم کی و چه رشته ای هستن

نازنین
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۹:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  مسعود

برای اینکه در مقطع دکتری قرار هست پژوهشگر و نظریه‌پرداز بشید نه صرفاً درسخون! به همین دلیل هم در این مقطع از شما مصاحبه میگیرن و به رتبه کنکور و توانایی تست زنی اکتفا نمیکنن.

داوطلب دکتری
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  مسعود

تحقیر چیه بابا
این سوالات من چند وقت پیش واسه خودم نوشتم و تمرین کردم
چرا اینقدر جو میدین

سونیا
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۱:۰۹ ب٫ظ

دانشگاه آزاد هیچ کس نرفته مصاحبه ؟ حتی استعداد درخشان؟

نیکا
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۲:۰۳ ق٫ظ
پاسخ به  سونیا

دانشگاه ازاد استعداد درخشانم داره؟
مگه با اسنعدادا هم مبرن ازاد؟

امین
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۲:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  نیکا

سلام

بله دانشگاه آزاد هم درسخون و دانشجوی ممتاز داره که از بعضی دانشجوهای متوسط و پایین دانشگاه دولتی بهترن.

پس لطفا شما مثل برخی اساتید، دیگران رو تحقیر نکنید که این نه کار اخلاقی ای هست بلکه کارما هم داره!

ایران
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۴:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  نیکا

نه توی دانشگاه آزاد فقط بی استعدادا درس میخونن!
خدایی شما با این طرز فکرت چطور میخوای دکتر بشی؟
یعنی واقعاً باورم نمیشه که فردی با این سطح از تفکر چطور تا اینجا اومده:))

یوسفی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۰:۵۵ ب٫ظ

دوستان رشته مدیریت بازرگانی اگه کسی مصاحبه رفته . لطفا بفرمایید سوالات تخصصی چی پرسیدن؟

.
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  یوسفی

ی مشت چرت و پرت … بیستر سوالات درمورد ریسرچه

عباس
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

سلام دوستان آیا قبولی توی مصاحبه همون روز به داوطلب اطلاع داده میشه؟ یا اینکه چیزی نمیگن و داوطلب موقع اعلام نتایج سازمان سنجش متوجه قبولیش میشه؟ خیلی برام سواله چون بنظر خودم مصاحبه م خوب بوده ولی هیشکی در مورد قبولی چیزی بهم نگفت

الی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۰:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  عباس

والا من دیدم پایینتر نوشته بودند ک انگار کسی ک قبول بشه یا همون موقع مصاحبه متوجه میشه یا باهاش تماس میگیرند قبل از اعلام نتایج ، نمیدونم چقدر صحت داشته باشه شاید همه دانشگاه ها اینجوری نباشند

عباس
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۲:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  الی

آره بعضیا گفتن که اساتید همون روز به داوطلب میگن که قبول شدی به من که چیزی نگفتن
واسه این استرس گرفتم
تنها چیزی که امیدوارم نگه داشته اینه که اون استادی که امیدوار بودم منو بگیره آخر مصاحبه گیر داد و چندبار تاکید کرد که صفحه اول مقاله ام رو حتما براش بفرستم واسه این میگم شاید خبریه شایدم امید الکیه

فریده
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۱:۰۰ ق٫ظ
پاسخ به  عباس

فرق میکنه رشته به رشته و دانشگاه دانشگاه. دانشگاه تهران در رشته ما اینجوریه که بچه‌هایی که قبول شدن روزی که سنجش اعلام نتایج میکنه میفهمن

بی نام
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  عباس

اخه اصلا بگن هم تا سنجش محاسبه نکنه وضعیت رتبه رو هیچی مشخص نیست که . الان من میدونم نفر اول مصاحبه هستم تو رشته ای که رفتم مصاحبه ! اما من رتبم صد بود چند نفر تک رقمی بودن . ما رو سنجش مقایسه کنه قطعا اونا منو میزنن زمین متاسفانه متاسفانه متاسفانه

امیر
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۰:۴۰ ب٫ظ

استعداد درخشانها ظرفیتش چجوریه کسی خبر داره؟

آلا
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۰:۱۱ ب٫ظ

سلام دوستان
من فردا مصاحبه دارم دانشگاه تهران
استعداد درخشان هستم
به نظرتون قرار خیلللللی سخت بگیرن ؟

پارسی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۰:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  آلا

سلام فقط کافیه اعتماد به نفس داشته باشید و روی پایان نامه کاملا مسلط باشید.

محمد
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۰:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  آلا

استعداد درخشان به خاطر اینکه آزمون نداشتن بیشتر سولات تخصصی ازتون میپرسن

امیر
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۰:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

آخه زمان حدودی که گفتن ۵-۱۰ دقیقست

مریم
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۰:۰۵ ب٫ظ

میشه راجب مصاحبه مهندسی صنایع دانشگاه تهران هر چی که لازمه بدونم بگید؟ اصلا کسی تحربه مصاحبه این رشته داخل دانشگاه تهران رو داره؟ من اولین دانشگاه هست که میخوام برم مصاحبه واقعا استرس دارم

روانشناسی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۹:۳۷ ب٫ظ

امروز به چشم خودم دیدم و کاملا احساس کردم که دانشگاه تهران فقط دانشجوی خودش رو می خواهد حتی ضعیف ترین خودش رو به قوی ترین دانشگاه های دیگه ترجیح می ده

داوطلب
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۰:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  روانشناسی

چی باعث چنین حسی شده

شهره
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۹:۱۱ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه مهندسی شیمی گرایش بیوتکنولوژی در تربیت مدرس چه تاریخی مصاحبه هست؟ممنون میشم جواب بدید

•_•
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۹:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  شهره

منم اونجا دعوت به مصاحبه شدم ولی ثبت نام نکردم. ان شاالله موفق باشین.

شهره
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۸:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  •_•

سلام ممنونم.امکانش هست بفرمایید چرا شرکت نکردید؟

•_•
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۰:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  شهره

سلام، دلیل خاصی نداره. چون شرایط زندگی توی تهران رو ندارم. شهری که ساکن هستم تا تهران خیلی فاصله داره.

•_•
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۰:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  •_•

البته من ارشد هم مهندسی شیمی بودم، کلا بیوتکنولوژی نبودم، ولی رتبه ام برای هر دو خوب شده بود خدا رو شکر.

پارسی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۸:۵۹ ب٫ظ

سلام. دیروز مصاحبه دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران شرکت کردم و بدک نبود ولی امروز مجدد با من تماس گرفتن و یکی از اساتیدی که تو جلسه مصاحبه دیروز حضور نداشت، امروز تلفنی حدود نیم ساعت ازم مصاحبه که چه عرض کنم، بازجویی کرد. خیلی سرافکنده شدم امروز و ناغافل بود البته. نمیدونم اصلا چرا باید ۲ بار مصاحبه می دادم. عجیب بود کلا. کسی تجربه مشابه نداره؟!

جامعه شناسی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۱:۰۴ ب٫ظ
پاسخ به  پارسی

سلام
احتمالا در جذب بین شما با یک نفر شک داشتن و این استاد نماینده ای از سمت دانشکده برای تشخیص و تصمیم نهایی بوده یا زمینه کاری مشابه باهاشون داشتید، بهرحال امیدوارتر باشید تا ناامید.

پارسی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۱:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  جامعه شناسی

ممنون انشاالله همینی باشه که فرمودید

زهرا
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۸:۳۰ ب٫ظ

دوستان از دانشگاه تهران هم با قبولی ها تماس میگیرن. برای ما البته هم کتبی بود و هم شفاهی

امین
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۸:۱۰ ب٫ظ

تبعیض جنسیتی حتی اینجاها هم غوغا می کنه!

کامنت های خانم ها اکثرا توسط ادمین تایید می‌شه.

یک آقا سوال بپرسه کسی یا جواب نمیده یا جواب مختصر و ناکافی بهش داده می‌شه. اما اگر یک خانم سوال بپرسه چندین نفر همزمان بهش پاسخ میدن!!!

ما آقایون حتی هوای همدیگه رو هم نداریم متاسفانه …

سمانه
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۸:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  امین

امین آقا من هواتونو دارم شما هر سوالی داری بپرس

امین
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۹:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سمانه

سلام

ممنون از شما، کلی گفتم متاسفانه این یک واقعیت تلخ هست که در جامعه ما وجود داره، برای پایان نامه ارشد من رفتم با مدیرگروه که یکی از اساتید شناخته شده تهران هست بردارم گفت من سهمیه م پر شده با استاد فلانی بردار، بعدش دیدم یک خانمی بعد من رفت باهاش پایان نامه برداشت! تازه من دانشجوی ممتاز ورودی های خودم بود.

پایان نامه مو هم بر خلاف اکثر دانشجوها خودم نوشتم و پول ندادم بیرون بنویسند. همون مدیر گروه که جز داوران جلسه شده بود موقع دفاعم ناچار شد اذعان کنه که آقای فلانی بهترین دفاع این دانشکده رو طول سال‌های فعالیت من ارائه داد.

اعتقاد دارم گاهی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

بازم ممنون از شما سمانه خانم باشخصیت

دارا
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۰:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  امین

برای منم اتفاق مشابهی افتاد. برای پایان‌نامه ارشد با دوستم رفتیم سراغ یه استاد، گفت ظرفیت من ۴ نفره و پرشده ولی یادم میمونه شما نفر ۵ و ۶ هستید. یک هفته بعد دوباره رفتیم سراغش پیگیری کنیم، گفت شما رو یادمه نفر ۷ و ۸ هستید!!! بیخیالش شدیم و رفتیم سراغ یه استاد دیگه که دست بر قضا خیلی خیلی بهتره از اون قبلی بود.

مجید
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۳۹ ق٫ظ
پاسخ به  دارا

من مصاحبه دانشگاه تهران رفتم خانم قبل من ۵۰ دقیقه داخل بود
برا من که رسید شد ۱۰ دقیقه ،

بهار
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۳:۴۴ ق٫ظ
پاسخ به  امین

منم تجربه مشابه دارم
استاد اسم منو یادداشت کرد جلوی چشم خودم و خیالم راحت شد
بعد چند هفته یکی دیگه از همکلاسیام گفت من با فلان استاد پایان نامه برداشتم
گفتیم بریم ببینیم تا کی وقت پرپوزال و اینا هست
تا رفتیم اتاقش شروع کرد به سوال و اینا که تو با کی برداشتی پایان نامه رو
گفتم با شما!
حتی یادداشتم کرده بود
باز کرد دفترش رو .اون دوست من فک کنم نفر هفتم یا ششم بود.من دوم!!!بعد گفت دیگه به خانوم فلانی قول دادم و شرمنده شما میشم!
دیگه از حرصم نرفتم سراغ استاد
تا ظرفیت همه پر شد و بالاخره با یکی برداشتم همون یه استاد انقدر خوب بود که هنوزم خوشحالم که با اولی جور نشد!

محمد
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۸:۴۷ ق٫ظ
پاسخ به  امین

عالی گفتی پسر

ابراهیم
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۹:۱۹ ق٫ظ
پاسخ به  امین

دقیقا

Amin
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱۰:۳۸ ق٫ظ
پاسخ به  امین

امین جان سوال بپرس در خدمتم داداش گلم

Narges
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۷:۳۵ ب٫ظ

به امین
گفتیم علوم ورزشی آزمون دادین چه گرایشی بودین؟

محمد
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۷:۰۳ ب٫ظ

سلام کسی اطلاع داره چطور می تونیم بعضی از کد رشته محل ها را از انتخاب رشته مون حذف کنیم؟

Narges
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

تا ۳۰ خرداد وقت بوده دیگ نمیشه… من به سازمان سنجش درخواست کردم اینو گفت.

sa
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۳۳ ق٫ظ
پاسخ به  Narges

میشه اولویت هامونو هم جابجاوکنیم یانه

Narges
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۷:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

ببخشید اشتباه گفتم تا ۳۰ خرداد وقت هست هنوز وقت داری، به سازمان سنجش تو درخواست ها درخواست بده اوکیه.

بهار
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۸:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

اگه حذف نکنیم فقط نریم مصاحبه هاشونو بدیم چی میشه؟؟

روانشناسی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۹:۳۴ ب٫ظ
پاسخ به  بهار

همون حذف کردنه.

مونا
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۰:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

چرا میخوای حذف کنی؟ میتونی مصاحبه‌شون شرکت نکنی.

فاطمه
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  دارا

ممنون که گذاشتید. توی مرام خودشون مه نیست پیام بدن اطلاع‌رسانی کنن( ̄ー ̄)

سیما
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۶:۵۵ ب٫ظ

اگه پارسال فرم رو پرکرده باشیم نیاز هست که امسال هم دوباره پر کنیم؟

حسن
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

اگه فرم صلاحیت منظورته
بله باید دوباره پر کنی

سیما
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۶:۵۳ ب٫ظ

سلام
ببخشید من پارسال فرم صلاحیت عمومی رو پر کروم وبدبختی داشتم آیا امسال هم باید فرمو پر کنم؟

علی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۶:۱۴ ب٫ظ

سلام
مصاحبه دانشگاه علم و صنعت و استاد محور تربیت مدرس در یک روز شده. به نظرتون میشه کاریش کرد؟

ویکتاریون
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۰:۰۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی

سلام. به نظرم بتونی صبح و بعدازظهر بندازیش.
چون علم و صنعت و تربیت مدرس دانشگاه‌های رقیب حساب میشن. نمیان به خاطر هم برنامه‌شون رو تغییر بدن. مگر تک استادِ استادمحور شخصا راه بیاد.

F
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۶:۰۶ ب٫ظ

سلام مصاحبه مهندسی مواد تربیت مدرس، علم و صنعت و خواجه نصیر اعلام نکردن کی برگزار میشه؟

مصطفی
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۵:۴۶ ب٫ظ

سلام دوستان راهی هست بفهمیم در رشته‌هایی که کد ترکیب گرایش ها ۱ هست و به اصطلاح ترکیبی هستند. رتبه ما در گرایش خودمون را چه جوری باید بفهمیم. چون در کارنامه اولیه فقط در اینطور رشته ها رتبه کلی داوطلب رشته را سازمان سنجش اعلام کرده نه رتبه در گرایش تخصصی خودت رو.

ویکتاریون
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۱۰:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  مصطفی

سلام. فکر کنم تنها راهش اینه که مصاحبه‌ی هر دانشگاهی میری از شرکت‌کننده‌ها رتبه‌شون رو بپرسی و یه لیست برای خودت بسازی که جایگاهت رو نشون بده. سنجش رتبه در گرایش رو تعریف نکرده و نمی‌تونه تعریف کنه چون اصلا تفکیک نکرده.

مصطفی
خرداد ۱۹, ۱۴۰۵ ۱:۱۵ ق٫ظ
پاسخ به  ویکتاریون

صحیح

حسین
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۵:۴۰ ب٫ظ

سلام دوستان
کسی میدونه الان میتونیم به سازمان سنجش درخواست بدیم که مثلا که یه کد رشته رو که اولویت مثلا هفتم زدیم ، اولویت اول بکنه برامون ؟؟
کسی میدونه راهنمایی کنه ممنون

مسعود
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۶:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  حسین

ویرایش نه ولی حذف میتونی کنی (تا۳۰خرداد)

دکترا۴۰۵
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۵:۳۹ ب٫ظ

دوستان از دانشگاه کردستان با کسی تماس گرفتن؟

هانیه
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۵:۲۲ ب٫ظ

سلام. کسی میدونه جدول امتیاز دهی مصاحبه دانشگاه تربیت مدرس چه جوریه من هر چی سرچ کردم آخرین آپدیت این جدول را پیدا نکردم

فاطمه
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۸:۰۱ ب٫ظ
پاسخ به  هانیه

سلام. جدول امتیازدهی برای همه‌ی دانشگاه‌ها یک‌سانه عزیز.

رویا
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۵:۰۲ ب٫ظ

دوستان عزیز ، لطفا در مورد ثبت نام مصاحبه آزاد راهنمایی کنید ، فقط فرم مشخصات شخصی و پژوهشی گذاشته شده در سایت رو کامل و ارسال کنیم یا ‌مستندات. پژوهشی که داریم هم باید ضمیمه ‌ودارسال کنیم ،‌کافی نت میگه فقط فرم اما از چند نفر پرسیدم گفتند تصویر مستندات علمی رو‌ هم به پیوست فرم ارسال کن

Sahar ha
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۷:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  رویا

سلام
هر۳فرم cv
صفحه اول مقالات
صفحه عنوان پایان نامه
و مدرک کارشناسی و ارشد

ماه
خرداد ۱۸, ۱۴۰۵ ۴:۵۸ ب٫ظ

امروز دانشگاه تهران بیوتکنولوژی شرکت کردم اول اینکه ساختمونش جدا از دانشگاه تهران بود و یک ساختمون کوچیک توی کوچه اسکو نزدیک دانشگاه تهران . ولی به شدت تمیز و مرتب و نوساز. اسم ها به ترتیب نوشتیم و صدا میزدن داخل. نزدیک ۱۲-۱۳ نفر توی اتاق بودن همه دور میز شورا نشسته بودن و هر استادی یک برگه دستش بود که لیست توش بود. و اینطوری بود هر استادی ی نمره ای میداد و بعدش فک کنم گروه انتخاب میکردن نه یک فرد. اول گفتن پایان نامه ات توی دو دقیقه معرفی کن. رتبه ات چند شده؟ مدرک زبان داری؟ ( اونایی که مدرک نداشتن کتاب میذاشتن جلوت که بخون و ترجمه کن) معدل کارشناسی و ارشد؟ ارشد ۶ ترمه هستی؟ شغل پدر؟ موضوع تز دکترا؟ کلا اصلا احساس فرمالیته بودن نکردم و بخاطر اینکه ازادی بودم هم هیچی نگفتن و بخوان تحقیر کنن. خیلی هم محترم بودن و حتی یکی شون گفت دیشب پس تو راه بودی؟ گفتم نه دیشب تهران بودم. سوال درسی نپرسیدن. پایان نامه منو ریز نشدن ولی برای بقیه میگفتن خیلی سین جین کردن.مخصوصا استعداد درخشانی ها که ازمون ندادن.
تعداد مقاله و گواهی رتبه هم پرسیدن.