زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۵
در این روزها در پیام رسان بله در کنار شماییم. برای مشاهده آخرین اخبار دکتری در پیام رسان بله کلیک کنید.
نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۵ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی تا دهه دوم مردادماه ۱۴۰۵ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار میگیرد.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمهمتمرکز سال ۱۴۰۴ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، تعداد ۱۷۳ هزار و ۵۱۴ متقاضی ثبتنام کرده بودند و در مجموع ۱۳۶ هزار و ۸۷۹ نفر حداقل در یک کد ترکیب مجاز به انتخاب رشته شده بودند.
در مرحله اول آزمون دکتری بیش از ۴۸ هزار متقاضی برای مرحله ارزیابی تخصصی به دانشگاهها و مراکز آموزش عالی حداقل برای یک کد رشته محل معرفی شدهاند.
زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۵
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، فرآیند اجرایی آزمون دکتری به صورت منظم در حال انجام است و در حال حاضر نیز مرحله دوم در حال اجراست و معرفی شدگان به مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی پژوهشی به دانشگاهها معرفی شدهاند.
دانشگاهها تا نیمه تیرماه جاری فرصت دارند که مرحله دوم ارزیابی داوطلبان را به انجام برسانند.
بر این اساس، نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۵ تا دهه دوم مرداد ماه ۱۴۰۵ اعلام شود.






























مگر تا امروز ثبت نام در مصاحبه دکترا زمان نداره؟ چرا میزنن ثبت نام به پایان رسید
دانشگاه به دانشگاه فرق داره ثبت نام مصاحبه
عالیه امیدوارم تو شهریور هم ثبت نام و تشکیل کلاسا هم انجام بشه برای رفتن سر کلاس و پزسیدن همه سوالام راجب این رشته خیلی مشتاقم. اخه این رشته ارشدم نبود رشته سختی بوداما تا حالا خدا رو شکر تونستم موفق بشم به امید خدا تو مصاحبه هم بتونم نمره قبولی رو دریافت کنم و بسمت دانشگاه جدیدم پرواز کنم ️
در دکتری نمی توان تغیر رشته و گرایش داد.
من دانشگاه ازاد خیلی شهرها دعوت به مصاحبه شدم میخوام فقط یه سری از شهرهای بزرگو مصاحبه برم اما انتخاب شهرامو بد انجام دادم اگر شهرهای کوچیکو حذف کنم اون استانی که میرم مصاحبه هم حذف میشه ؟ چیکار کنم؟
ایا مصاحبه مجازی نیس؟
شما هر دانشگاهی که ثبت نام نکنی فقط همون دانشگاه خود به خود حذف میشه، برای دانشگاه های دیگه مشکلی پیش نمیاد
سلام
دانشگاه آزاد بصورت متمرکز در هررشته برای تمام دانشگاههایی که دعوت به مصاحبه شدید در تهران مصاحبه را انجام میدید نیازی به این نیست که شهر به شهر برید برا مصاحبه
فقط یه دانشگاه میری مصاحبه رتبه ت هرعددی بشه به هردانشگاهی بخوره همونو قبولی آزاد این طوریه ولی سراسری هر دانشگاه مصاحبه جداست
مصاحبه هنوز ندادیم!
باسلام نمیدونم انتخاب رشته کردم ولی به حد نصاب نرسیدم اعتراض کردم مجدد انتخاب رشته کنم ولی تااین لحظه جوابی نیومد که هیچ میرم تو سایت باز نمیشه۰۰۰بنده از پولی که دادم راضی نیستم ۰۰۰
یعنی چی به حدنصاب نرسیدی
بنده،درمرحله ثبت نام،کد ایثارگری، ارائه،نمودم، ولی درمرحله اعلام نتایج مرحله اول،سهمیه آزاد، اعلام شده بود! ولی، بازهم مجاز به انتخاب رشته شدم، علت رادرمهلت مقرر، از سایت مربوطه، سئوال کردم،بعد از چند روز، نام آزمون را، ازمن پرسیدند! درحالیکه، کاملا، مشخص کرده بودم،مجدداهم، نام آزمون را اعلام کردم،بازهم، بعداز چندروز وقت کشی، اعلام شد. که چون، خارج از مهلت، سئوال کرده اید، امکان پاسخگوئی وجود ندارد !!!درحالیکه، وقت کشی، از خود سایت بوده! وسئوال اولیه من، درداخل مهلت بوده! بهمین راحتی، حق قانونی بنده، ضایع شد!!! ولذا به دیوان عدالت، شکایت خواهم، نمود.