مدرسان شریف
https://www.myparseh.com
https://www.nogamcenter.com/phd-master-consulting/?utm_source=Mastertest&utm_medium=Banner&utm_campaign=FreeConsulting
سنجش و دانش
https://ravanamooz.ir/
https://www.yadafza.com/
مدرسان شریف
تجربیات مصاحبه دکتری
https://eseminar.tv/wb177377
https://www.analysisacademy.com/
https://zabanmehrpub.com/shop/%d8%b4%d8%a7%d9%87-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-ept/
www.alemzadeh.net
https://ble.ir/phdtest
https://www.5icmba.ir/fa/
مدرسان شریف
https://www.nogamcenter.com/phd-master-consulting/?utm_source=Mastertest&utm_medium=Banner&utm_campaign=FreeConsulting
سنجش و دانش
https://ravanamooz.ir/
https://eseminar.tv/wb177377
https://www.analysisacademy.com/
https://zabanmehrpub.com/shop/%d8%b4%d8%a7%d9%87-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-ept/
www.alemzadeh.net
https://ble.ir/phdtest
https://www.5icmba.ir/fa/

اعلام نتایج دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون آزاد ۱۴۰۵

در این روزها در پیام رسان بله در کنار شماییم. برای مشاهده آخرین اخبار دکتری در پیام رسان بله کلیک کنید.

نتایج دعوت به مصاحبه داوطلبان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴۰۵ اعلام شد.

به گزارش پی اچ دی تست، نتایج اولیه دعوت به مصاحبه دوره بدون آزمون دکتری تخصصی (ویژه استعدادهای درخشان) سال ۱۴۰۵ دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز از نتیجه ثبت نام خود مطلع شوند.

دریافت نتایج

 

بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، نتیجه برخی از متقاضیان این دوره به دلیل نقص مدارک ارسالی در زمان ثبت نام به صورت مشروط اعلام شده است.

این دسته از داوطلبان لازم است حداکثر تا ۳۱ خردادماه نسخه‌ای از ریز نمرات حاوی معدل و نمره پایان نامه خود را به صورت یک فایل PDF از طریق لینک مندرج در کارنامه اعلام نتیجه خود بارگذاری نمایند.

عدم ارسال مدارک در موعد مقرر منجر به حذف نام این متقاضیان از فهرست واجدین شرایط مصاحبه این دوره خواهد شد.

زمان ثبت نام مصاحبه دکتری بدون آزمون آزاد ۱۴۰۵

از آنجائیکه که مطابق بند ۷-۱ مصوبه جلسه شماره ۸۴ شورای هدایت استعدادهای درخشان به تاریخ ۱۴۰۴/۱۱/۱۹ موضوع ابلاغیه شماره ۲۱۵۴۹ به تاریخ ۱۴۰۵/۲/۱۴ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صرفاً فارغ التحصیلان سال ۱۴۰۱ به بعد که واجد شرایط ثبت نام این دوره بوده اند، مجاز به شرکت در پذیرش بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشند، لذا دانش آموختگان سال ۱۴۰۰ که براساس مفاد دفترچه راهنما در این دوره ثبت نام نموده‌اند از فهرست واجدین شرایط حذف شده و می‌توانند با تکمیل و ارسال فرم اطلاعات حساب بانکی خود وجه ثبت نام پرداختی خود را دریافت نمایند.

نحوه و چگونگی ثبت نام متقاضیان واجد شرایط شرکت در مصاحبه این دوره از طریق سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org اعلام خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد کلیک کنید.


 

در بخش نظرات این مطلب می‌توانید به تبادل نظر با دوستان خود بپردازید.

235 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Z
خرداد ۱۳, ۱۴۰۵ ۴:۲۱ ب٫ظ

سلام تروخدا اگر کسی میدونه منو راهنماییم کنه ؛ نتیجه استعداد درخشان روانشناسی یک و دو هیچ کدوم قبول نشدم معدلمم ۱۹ بود پایان نامم عالی شدم انتخابامم تهران و کرج ب ترتیب دانشگاه هایی ک بودن زدم ینی علوم تحقیقات مرکز جنوب شمال و کرج و غرب هیچ کدوم دکتری قبول نشدم حتی مصاحبه دعوت نشدم طبق چی حد نصاب امتیاز نیاوردم مثلا امتیازم زده ۶۴۸۰ از۸۰۰۰ یا ۶۹۴۰ از۷۸۰۰ و…. دیگ نمیتونم سال دیگ ثبت نام کنم یا بهمن ماه ،؟؟؟؟؟؟ دیگ سوخت این فرصتم؟ تروخدا بهم بگید

علی
خرداد ۱۳, ۱۴۰۵ ۵:۳۵ ب٫ظ
پاسخ به  Z

دانشگاه ارشد خیلی تاثیر داره تو تراز استعداد درخشان

N
خرداد ۱۳, ۱۴۰۵ ۹:۴۸ ق٫ظ

سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید من دعوت به مصاحبه شدم استعدادهای درخشان دکتری هوش و رباتیک علوم تحقیقات مدارکم ناقص بوده اما الان دارم که ارسال کنم اون رو باید توی سایت بگذارم بعد باید چی کار کرد همزمان فرم صلاحیت عمومی پر کنم ؟

mohadeseh
خرداد ۱۳, ۱۴۰۵ ۱:۴۶ ق٫ظ

سلام ثبت نام مصاحبه تا کی وقت هست؟
و اینکه الان دعوت ب مصاحبه شدم بازم سال بعد میشه با استعداد درخشان ثبت‌نام کنم؟
ممنون میشم اگه اطلاعی دارید بگین

علی
خرداد ۱۳, ۱۴۰۵ ۴:۰۹ ب٫ظ
پاسخ به  mohadeseh

به تفسیر من و شما که نیست. دفترچه را مطالعه بفرمایید . هیچ جا محدودیتی در این مورد ذکر نشده جز یک مورد برای مشمولان نظام وظیفه

..
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۷:۳۴ ب٫ظ

سلام
کسی اطلاع داره اگر الان برای رشته هایی که دعوت به مصاحبه شدیم ثبت نام نکنیم بازم میتونیم سال بعد استعداد درخشان ثبت نام کنیم یا کلا فقط یکباره ؟

علی
خرداد ۱۳, ۱۴۰۵ ۴:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  ..

اگر مشکل نظام وظیفه ندارید هیچ محدودیتی جز سال اخذ مدرک ارشد ندارید . چند بار شرکت کنید و حتی قبول بشید بازم میتونید.

سارا
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۵:۳۵ ب٫ظ

دوستان، فایلی که بارگذاری کردم چطوری میتونم ویرایش کنم؟

ماهیی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۵:۲۶ ب٫ظ

کسی اطلاع داره بررسی مدارک جدید برای رفع نقص مدارک تا کی بررسی میشه و جواب نهاییش میاد؟

یاسر
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۹:۰۰ ق٫ظ

با سلام
مقطع دکتری استعداد های درخشان به مصاحبه دعوت شدم ولی کددسترسی به رشته و شماره پرونده تو نتایج اعلام نشده جهت ثبت نام مصاحبه چکار کنم

غزل
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۱۱:۱۶ ق٫ظ
پاسخ به  یاسر

کد دسترسی و پرونده رو که برای استعداد درخشان نیاز نداریم . اونها فقط برای نتایج ِ با کنکور هست .‌ برای ثبت ناگ مصاحبه استعداد درخشان هنوز اطلاعیه نیومده . صبر کنید تا اعلام بشه

غزل
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۴:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  یاسر

ثبت نامش از همین الان در سایت شروع شد .

زهرا
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۳:۴۴ ق٫ظ

سلام من هزینه رو هم پرداخت کردم بابت ثبت نام دما الان هر چقدر کدملیمو میزنم میگه اطلاعات صحیح نیست ممنون میشم راهنمایی کنید

mahi
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۲:۳۳ ق٫ظ

دوستان امسال از سال گذشته سخت تر شده احتمالا رقبا معدل بالا تر دارند ، من سال گذشته تهران ها رو هم دعوت به مصاحبه شدم امسال حتی کرج هم دعوت به مصاحبه نشدم فقط سه انتخاب بعدیم دعوت به مصاحبه شدم
روانشناسی ۲ با معدل ۱۹/۵۶

..
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۱۰:۵۴ ق٫ظ
پاسخ به  mahi

مگه میشه دو سال ثبت نام کرد ؟
چون نوشته شده کلا یکبار میشه استفاده کرد
اگر مصاحبه نریم میشه سال بعد دوباره استعداد درخشان شرکت کرد ؟

علی
خرداد ۱۳, ۱۴۰۵ ۴:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  ..

چرا نشه ؟ اصلا مصاحبه هم برید و قبول هم بشید بازم میتونید مگر اینکه آقایون مشمول نظام وظیفه باشند . یعنی سال قبل قبول شدن ثبت نام کردن امسال هم شرکت میکنند اما اگر سال قبل ثبت نام نمی‌کردند باید میرفتن سربازی . تو این حالت نمی‌تونند مجدد شرکت کنند . دفترچه به صراحت شرایط را اعلام کرده . دفترچه را مطالعه کنید

سارا
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۸:۵۳ ب٫ظ

وقتی ثبت نام برای مصاحبه بدون آزمون را باز کنند آیا امکان ویرایش ترتیب رشته هایی که دعوت به مصاحبه شدیم را داریم؟ من ترتیب دوتا از انتخابهایم را اشتباه زدم اونی که رنکش بالاتر است رو بعد از اونی که رنکش پایینتر است زدم

غزل
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۱۱:۱۷ ق٫ظ
پاسخ به  سارا

حدس میزنم امکان پذیر نیست …

محمدرضا
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۶:۱۴ ب٫ظ

دوستان الان برای پذیرفته شدگان بدون آزمون باید فرمی پر کنیم ؟ این فرم هایی که داخل سایت هستش که برای صلاحیت عمومی و ثبت نام برای مصاحبه هستش برای افرادیه که با کنکور قبول شدن ؟ الان تا ۱۶ خرداد وقت داره خواهشا کسی میدونه راهنمایی کنه

سیما
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۴:۴۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمدرضا

سلام. منم این سوالو داشتم. ولی از اونجایی که تکمیل فرم صلاحیت عمومی شماره پرونده آزمون رو میخواد و ما هم خب آزمونی ندادیم اصلا نمیشه ک پر کنیم فرم رو. چون این اطلاعاتو بعنوان اطلاعات ورود میخواد

سیما
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۱:۲۲ ب٫ظ

سلام. کسانی که بدون آزمون دعوت شدن، حالا باید چیکار کنن؟ آیا اونا هم باید فرم صلاحیت پر کنن یا خیر؟ دقیقا مراحل بعدی ب چ صورته؟ ؟

Sahar ha
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۲:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  سیما

سلام
فرم صلاحیت برای استعداد درخشان ازاد نیاز نیست پرشه
مرحله بعدم منتظر باشیم سامانه ثبت نام برای شرکت در مصاحبه استعداد درخشان تو سایت فعال شه و ثبت نام رو انجام بدیم

mahi
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۲:۴۴ ب٫ظ
پاسخ به  Sahar ha

این بالا نوشته از طریق لینک در کارنامه ریز نمرات ارسال کنین ولی من لینکی توی کارنامه ام نمی بینم ؛ برای شما هست ؟

Sahar ha
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۳:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  mahi

این مربوط به فرم صلاحیت نیست اگر نقص مدارک دارین باید از طریق این لینک اقدام کنید
و فقط برای دوستانی که نقص مدارک دارن فعاله

mahi
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۳:۲۹ ب٫ظ
پاسخ به  Sahar ha

توی کارنامه شما لینکی هست ؟ من
توی کارنامم لینکی نمی بینم
دعوت به مصاحبه هم برای سه انتخاببم شده ام

Sahar ha
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۴:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  mahi

اگر عنوان قبولی شما دعوت به مصاحبه مشروط باشه باید لینک باشه
از من چون نقص مدارک نداشتم و مشروط نیست لینکی نیست

mahi
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  Sahar ha

برای من هم لینیکی نیست
نه مشروط ننوشته شده
فقط نوشته دعوت به مصاحبه با رنگ سبز

Sahar ha
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۶:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  mahi

پس نیازی نیست

mahi
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۸:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  Sahar ha

خیلی ممنونم

سیما
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۱۱:۳۰ ب٫ظ
پاسخ به  Sahar ha

ظاهرا برخی ها گفتن ک امسال همه باید این فرمو پر کنن؟نمیدونم صحت داره یا نه؟

Sahar ha
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  سیما

فعلا که خبر رسمی نیست
و اینکه این فرم رو از طریق سازمان سنجش باید گرفت
بدون شماره پرونده و ….قابل دریافت نیست
بخوایمم فرمی علنا وجود نداره که پرکنیم مگر خودشون ترتیبی قرار بدن که فعلا خبری نیست

علی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۱۱:۰۴ ق٫ظ
پاسخ به  Sahar ha

پارسال برای استعداد هم باید پر میشد و امسال هم احتمالا نیاز هست . هنوز اعلام نشده فرم و ثبت نام مصاحبه

معمار
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۱:۰۶ ب٫ظ

مصاحبه دانشگاه آزاد مجازی است ؟

مارال
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۱۱:۴۸ ق٫ظ

معدل ارشد پژوهش هنر دانشگاه دولتی ۱۹/۴۴ نمره پایان نامه ۲۰ امتیازم بالاتر از حد نصاب دعوت به مصاحبه شدم

محمد
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۶:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مارال

به به مارال جان تبریک میگم خانم هنرمند کار بسیار با ارزشی انجام دادی امیدوارم در سایر مراحل نیز موفق بوده و در نهایت قبول نهایی بشی و به راحتی دوره دکتری را به پایان برسانید و بهترین استفاده ها را از دکترای پژوهش هنر ببرید.

آقا تختی
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۷:۳۶ ق٫ظ

من خداروشکر رشته حقوق خصوصی هستم تمام واحدهای تهران رو دعوت به مصاحبه شدم.

غزل
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  آقا تختی

خدا رو شکر . موفق باشید

امیر
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  آقا تختی

معدلتون چند بوده؟

آقا تختی
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۷:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

۱۹/۶۲

فروغ
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۹:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  آقا تختی

تبریک میگم.موفق باشید. نمره پایاننامه شما چند بود؟

آقا تختی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۸:۲۳ ق٫ظ
پاسخ به  فروغ

نمره پایان نامه ۲۰ سطح عالی
ارشد آزاد کرج بودم
یک مقاله علمی پژوهشی هم دارم
ترازم ۸۲۰۰ شد.

دکی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۴:۵۳ ب٫ظ
پاسخ به  آقا تختی

تهران قبول نمیشین تهران در روز مصاحبه ترازش بالاست

محمد
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۵:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  دکی

دیگه بالاتر از ۸۲۰۰ که نیست

علی
خرداد ۱۳, ۱۴۰۵ ۴:۱۷ ب٫ظ
پاسخ به  آقا تختی

خیلی خوبه . همون یک مقاله علمی پژوهشی کار رو در میاره براتون. کنفرانسی نه اما علمی پژوهشی خیلی تاثیر داره مخصوصا اگر استخراج از پایان نامه باشه .
به پایان نامه مسلط باشید مخصوصا چکیده مقاله به انگلیسی .

فروغ
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۹:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  آقا تختی

ارشدکدوم دانشگاه بودین؟

خاطره
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۴:۳۹ ق٫ظ

دوستان، شرط اولیه ثبت نام!!، معدل و تاریخ فراغت از تحصیله!
اما از اونجا ک گمونم از امسال ا پارسال، ظرفیت دکتری محدود کردن و پذیرش کم شده. صرف معدل بالا و..نمیتونه قبولیتون تضمین کنه.
انتخاب گرایش
سطح دانشگاه انتخابیتون
تعداد متقاضی، بسیاررر تعیین کننده است.

دانشگاه آزاد متاسفانه چون مأمن پولدارهای مدرک جو بوده، بدنام شده. والا اصلاا دانشگاه سهل گیری نیست.البت همه واحدها یکسان نیستند!!!

آیسو
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۳:۳۳ ق٫ظ

نمی‌تونم نتیجه رو ببینم

آیسو
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۳:۲۷ ق٫ظ

سلام وقت بخیر، چرا من فرم و پر می‌کنم، چیزی نمیاد

غزل
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۱۱:۴۶ ق٫ظ
پاسخ به  آیسو

برو کافی نت تا براتون انجام بده

علی ازاد
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۰:۳۵ ق٫ظ

سلام دوستانی که فارغ التحصیل ۱۴۰۰ به بعد هستید …نباید راحت کوتاه بیاییم…ابلاغ قانون بعد از تاریخ ثبت نام ما بوده پس عطف به ماسبق نمیشه …باید حتما به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم.

علی
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۱:۰۹ ق٫ظ
پاسخ به  علی ازاد

دیوان به شکایت از دانشگاه آزاد ورود نمیکنه . دیوان فقط به شکایت از مراکز و سازمانهای دولتی ورود می‌کنه

علی ازاد
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۸:۰۷ ق٫ظ
پاسخ به  علی

خوب از کجا باید پیگیری کنیم

آقا تختی
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۸:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  علی

علی جان مستند به بند ۱ ماده ۱۲ قانون دیوان عدالت اداری مصوب ۱۴۰۲ به جهت اینکه دانشگاه آزاد موسسه عمومی غیر دولتی هستش آیین نامه هاش در صورتی که موجب تضییع حقوق اشخاص بشه قابل ابطال از سوی هیأت عمومی دیوان خواهند بود.
اگر خاطرت باشه سال ۱۴۰۲ دیوان، آیین نامه دانشگاه آزاد مربوط به پرداخت سنوات مرخصی موجه دانشجو رو خلاف شرع تشخیص داد و باطلش کرد.

علی
خرداد ۱۳, ۱۴۰۵ ۴:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  آقا تختی

رای نهایی: شماره رای نهایی: ۹۱۰۹۹۷۰۹۰۰۱۰۱۸۴۱

رای دیوان

با توجه به بررسی محتویات پرونده نظر به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از واحدهای دولتی موضوع ماده ۱۳ قانون دیوان عدالت اداری تلقی نمی‏گردد، لذا شکایت از مرجع مذکور قابل رسیدگی در دیوان نبوده و با رعایت ماده ۱۳ قانون یاد شده، قرار رد شکایت صادر و اعلام می‏گردد. رأی صادره قطعی است.

دادرس شعبه ۱ دیوان عدالت اداری مستشار شعبه

محمد
خرداد ۱۳, ۱۴۰۵ ۵:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  علی

اولا همچین رایی اصلا تو سامانه آرا نیست دوما ماده ۱۳ معطوف به صلاحیت دیوان نیست سوما رای شعبه بدوی دیوان قطعی نیست چهارما در صورت صدور همچین رایی از یک شعبه نمیشه به مانند آرای وحدت رویه به عنوان قانون تعمیم داده بشن فرمایش آقا تختی کاملا درست دیوان آیین نامه های زیادی از دانشگاه آزاد رو ملغی کرده.

خاطره
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۴:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی ازاد

دانشگاه آزاد یک سازمان مستقله که پایبند به قوانین خودشه…
مثلا یکیش مورد شهریه، کلا هیچ استدلالی را قبول نمیکنه و میخوای بخواه، نمیخوای نخواهه(:
چون هیچ دریافتی از دولت و…نداره و کاملا خودگردانه برا خودش.

M
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۰:۳۲ ق٫ظ

سطح علمی با گوشی و هوش مصنوعی زیر برگه امتحانی خیلی بالا می ره و این خیلی طبیعیه. سطح علمی خیلی بالا رفته

M
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۰:۲۸ ق٫ظ

البته که سطح علمی بالاتر رفته. چون تو کلاس خود ما به جز من و یک نفر دیگه همه گوشی هاشون زیر برگه امتحانی و صد درصد تقلب. مسلم هست که معدل ها بالای ۱۹ میشه. سطح علمی زیاد بالاست. کاملا درسته. قبول دارم.

R
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۲:۳۲ ب٫ظ
پاسخ به  M

آقای m قضاوت ممنوع لطفا ، دانشگاه ما موقع ورود با دستگاه دانشجویانو مورد بررسی قرار میدادند و کسی که در برگه تقلب کنه آیا میتونه نمره پایان نامه ۲۰/عالی کسب کنه ، اصلا تقلب هم کردند بر فرض پس مصاحبه علمی برای چیه پاسخگویی و تعیین سطح علمی متقلب ها در همون مصاحبه رد خواهند شد

آرزو
خرداد ۱۳, ۱۴۰۵ ۱۰:۲۲ ق٫ظ
پاسخ به  R

چرا کسی که اقلب کنه نمیتونه پایان نامه ۲۰ بشه؟ این چه استدلالیه؟ خب میده بیرون براش انجام میدن و نمره اش رو میگیره

Hossein
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۰:۰۰ ق٫ظ

دوستان من از ظهر هرچی میزنم میگه اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد. یکی بگه باید چکار کنم؟از ظهره پیام وادم و هیچ پاسخی دریافت نکردم

Sahar ha
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۰۷ ب٫ظ

دوستان واقعا نمیدونم شما نمیدونید یا خودتون رو به نادونی زدین
از طریق ازمون:اول سطح علمی از طریق ازمون سنجیده میشه یعنی اول اموزش بعد تو مصاحبه پژوهش
بدون ازمون هم :اول سطح علمی که همون معدلتون هست بعد تو مصاحبه پژوهش
برای استعداد درخشان حداقل معدل درنظر گرفته شده یعنی هرچقدرسطح علمی داوطلبان بیشتر باشه ترازحدنصاب بالاتر میره بنابر گرایش و سطح دانشگاه انتخابیتون
حالاسال پیش رو نمیدونم ولی امسال سطح علمی داوطلبان خیلی بالا رفته یعنی معدل ها بسیار بالا قاعدتا حدنصاب هم بالا میره نسبت به سطح دانشگاه
این که مقاله دارین یا مولف هستین یاهرچی درمرحله دوم سنجیده میشه
مثل این میمونه برای باازمون بگن اول مقاله و کتاب داشته باش بعد بیا ازمون کتبی بده
ایا باازمون شما هزارتا کتاب و مقاله داشته باشین برای شما اولویتی قائل میشن درصورتی که ازمون کتبی رو قبول نشین
قاعدتا نه
درضمن کارکنان سنجش که دونه دونه داوطلبان رو بررسی کنن کار سیستمی هست
سیستم تشخیص میده شما حدنصاب رو اوردین یا نه
حالا این که دولتی یا آزاد خوندین واقعا از حوصله خارجه که بحث های همترازی یا ….رو بخوام توضیح بدم
نتیجه نهایی :اگر جزء رشته های پرمتقاقضی وخواهان دانشجوی دانشگاه های مرکز باشین قاعدتا حدنصاب بالاتر و معدل های بالا پذیرفته میشن
در غیر این صورت هم باز بنابر سطح علمی رقباتون هست

دکی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  Sahar ha

افرین دقیقا
رشته روانشانی بالای ۱۹
رشته برق – مکانیک بالای ۱۷.۵ دعوت شدن

مریم
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  Sahar ha

دقیقا، نمی‌دونم چرا واقعا سر یک همچین چیزی بحث می‌کنید.

.
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۳:۵۱ ق٫ظ
پاسخ به  Sahar ha

.ببخشید ریزنمرات حتما باید مهر شده باشه اگه میدونید راهنمایی کنید و اینکه لازمه مدرک موقت هم اپلود شه؟

Sahar ha
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۲:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  .

بله حتما باید مهرشده باشه
موقت هم برای این مرحله نیازی نیست

محمد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۰:۴۹ ب٫ظ

چند برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت شدند؟

parisa
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۰:۱۳ ب٫ظ

دوستان کسی میدونه تا کی مهلت ثبت نام هست برای مصاحبه؟ اخرین مهلت دانشگاه آزاد با آزمون امروز بود
یک سوال دیگه هم دارم الان من با ازمون یک کد رو ثبت نام کردم برای مصاحبه، برای بدون ازمون هم باید دوباره مبلغ پرداخت کنم؟

امین
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۹:۳۹ ب٫ظ

در دفترچه دکتری بدون آزمون ۱۴۰۵، نوشته بود فارغ‌التحصیل ۱۴۰۰ به بعد ( حداکثر ۵ سال ) اما در نتایج نوشته است ۴ سال بعد از فارغ‌التحصیلی چرا؟!

محمد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۸:۳۴ ب٫ظ

بهونه نیارید الکی باید می خوندین که معدلتون بیشتر شه
به هر حال هر دانشگاه شرایط خودشو داره.

دکی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۰:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

دقیقا

علی حسینی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۸:۲۲ ب٫ظ

سلام. منو مینویسه اطلاعات نادرست است. اصلا وارد نتیجه نمیشه

Hossein
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  علی حسینی

برای منم چکار باید کنیم

Sahar ha
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۲:۵۳ ق٫ظ
پاسخ به  علی حسینی

سلام
زبان کیبورد رو عوض کنید

al
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۸:۱۸ ب٫ظ

دوستان این اطلاعاتی ک میگید معدل و نمیدونم چیزای دیگه رو کجا مطلع شدید جایی اطلاعیه زده شده ک شرط تغییر کرده؟

رضا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۷:۵۰ ب٫ظ

واقعا کارزشتی کردند تودفترچه نوشتن سال ۱۴۰۰به بعد بعد گذاشتن زمان اعلام نتیجه میگویند اشتباه کردیم بیایید پولتان روپس بگیرید پس استرس ها چی میشه دوندگی ها و طلف شدن وقت مردم چی میشه این موضوع به زیرکشیدن اعتبار سازمان سنجش ودانشگاه آزاد نمیخوام بیشترازاین بگویم پس جریان تاخیر درزمان نتیجه همین بود سراین موضوع غیرحرفه ای سازمان سنجش برای توارزوی پیشرفت دارم

M
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۷:۲۷ ب٫ظ

سلام. معدل من ۱۸/۸۵ بود. و نمره پایان نامه ۱۹/۷۵. اصلا هیچ جا دعوت به مصاحبه نشدم. میشه لطفا راهنمایی بفرمایید!

علی
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۱:۱۱ ق٫ظ
پاسخ به  M

تراز مهمه‌. معدل و نمره پایان و ارزش دانشگاه ارشد تاثیر مستقیم دارد و البته وضعیت رقبای شما در اون رشته شهر مهم هستند.

mohadese
خرداد ۱۳, ۱۴۰۵ ۱:۲۴ ق٫ظ
پاسخ به  M

معدل من ۱۸‌.۱۹ بود ۵ تا دانشگاه دعوت ب مصاحبه شدم..بستگی ب تراز داره

استعداد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۷:۱۹ ب٫ظ

داستان معدل۱۷.۵۰چیه؟چطور من با معدل ۱۸ قبول نشدم؟

محمد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۷:۰۷ ب٫ظ

داستان معدل ۱۹ چیه؟ چطور من با ۱۸ دعوت شدم؟

دکی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۷:۲۰ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

بهونه های الکی دیگه

sa
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۷:۲۲ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

کدوم دانشگاه فارغ التحصیل شدی؟

..
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۶:۰۳ ب٫ظ

دوستان ریزنمرات تایید شده ینی چی رو باید بارگزاری میکردیم بنده نمراتم رو از اموزشیار گرفتم و اپلود کرده بودم

محمد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۶:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  ..

جناب استعداد درخشان بارگذاری درسته

Sahar ha
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۲:۵۹ ق٫ظ
پاسخ به  ..

درصورتی که مدرکتون رو گرفتین امورفارغ تحصیلی دانشگاتون مهر کنه
و اگر مدرکتون نگرفتین منتها دفاع کردین قسمت اموزش دانشگاتون مهرکنه
اگرم کلا دفاع نکردین ثبت نامتون کم لم یکن تلقی میشه انگار ثبت نام نکردین

محمد
خرداد ۱۲, ۱۴۰۵ ۸:۴۹ ق٫ظ
پاسخ به  Sahar ha

کأن لم یکن یا کم لم یکن؟

پریسا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۵:۵۵ ب٫ظ

دوستان کسی می‌دونه کجا باید اعتراض بزنیم ؟ بعد از کجا فهمیدین که بالای ۱۹ رو پذیرفتن؟

محمد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۶:۵۷ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

حدنصاب چند بوده امتیاز شما چند بوده؟

عباس
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۵:۴۳ ب٫ظ

هنوز نتونستم هضمش کنم.
من شاگرد اول لیسانس دانشگاه شیراز و شاگرد دوم ارشد علامه بودم اما حد نصاب دانشگاه آزاد رو نیاوردم. اصلا تقصیر ماست که فکر می‌کنیم دانشگاه آزادم داخل دانشگاه هاست. باشه بابا کسی که به ما … بود دانشگاه آزاد بود که اونم کار خودشو کرد.
خوشحالم که من و قبول نکردی و الا مجبور بودم یک عمری سرافکندگی دانشگاه آزاد و یدک بکشم. اصلا من شایستگی تو رو نداشتم عزیز دل…

مینووو
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۶:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  عباس

شاگرد اول دانشگاه شیراز و علامه باید قطعا دانشگاه دولتی پذیرش بگیره نه دانشگاه آزاد، برو خدا رو شکر کن که پذیرش نشدی. وگرنه ارزش دو تا مدرکت قبلیتو میبردی زیر سوال.

دکی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۷:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  مینووو

باشه تو‌خوبی

میکرو پلاستیک پر تلاش
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۷:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  دکی

نه تو خوبی

عباس
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۵:۴۱ ق٫ظ
پاسخ به  مینووو

سال قبل در مرحله کتبی نفر ۱۰ شدم و بعد از مصاحبه نفر ۴ شدم اما روزانه دانشگاهی که می خواستم قبول نشدم و برای امسال اصلا در آزمون شرکت نکردم و برای ثبت نامه استعداد درخشان آزاد هم اصلا برنامه ای نداشتم و یهویی از روی احساس ثبت نام کردم. خوشحالم که در همین مرحله رد شدم نه برای خوب نبودن دانشگاه آزاد بلکه برای اینکه من هنوز آماده خوندن دکتری نیستم. دهنم درگیر چیزهایی دیگه است که برام از دکتری مهمترن و باید اول به اونها برسم و سر و سامونشون بدم. برای همه و شما آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

نغمه خوش
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۶:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  عباس

با اینکه نمیشناسمت تو دوست خوب منی

عباس
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۵:۳۶ ق٫ظ
پاسخ به  نغمه خوش

می دونی چیه؟ آدمها از طریق ذهنشون ساخته و پرداخته می شن و با همین ذهن احساس خوب و بد رو درک می کنند نه با حضورشون در مکان و یا زمن خاص. غیر از ذهن هرچه هست بازیچه ای بیش نیست. پس تو هم دوست خوب منی. مراقب ذهنت باش.

دکی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  عباس

حالا خوبه شریف نخوندی ، دانشگاه شیراز در حد دانشگاه های ازاد تهران نیست خیالت راحت

عباس
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۵:۳۷ ق٫ظ
پاسخ به  دکی

دوست خوبم من بابت اینکه از دست دانشگاه آزاد ناراحت بودم و این ناراحتی رو به دیگران هم نتقل کردم از همه و شما دوست خوبم عدرخواهی می کنم. بله حق با شماست. مهم دانشگاه و مدرک نیست. مهم درک و فهم و بصیرت ماهاست. مراقب خودت باش دوست خوبم.

دکی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۷:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  عباس

وای چقدر خفنی شما :))))

نغمه خوش
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۵:۰۹ ب٫ظ

الان کسی که در ارشدش بجای زیاد خوندن، وقت گذاشته کار پژوهشی انجام داده رد شده
ولی
اونی که بیشتر خونده و کمتر پژوهش تایید شده.
اینو هر جا بگی طرف تا یک هفته سر می زاره به کوه دشت بیابون

دکی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۷:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  نغمه خوش

چه ربطی داره؟؟؟؟

امیر
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۵:۰۴ ب٫ظ

این کار دانشگاه ازاد غیر قانونی هست وقتی شرایط اولیه رو داری حد نصاب باید در مصاحبه و ارائه رزومه مشخص بشه باید دیوان شکایت کنیم

نغمه خوش
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۵:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  امیر

موافقم
طرف دهنش سرویس شده از تایم مطالعش زده که مقاله بنویسه خیر سرش.
بعد دانشگاه ازاد به این نتیجه رسیده که برای دوره ای که پژوهش حرف اول رو میزنه ، معدل رو ملاک بزاره.
بجای اینکه کلا شرط معدل بردارن و شرط تسلط بر پژوهش بزارن اومدن این کارو کردن.
یه کارت صد افرین هم بدن به معدل بالا ها.
هر جای دنیا بگی با معدل دهن فرد مقاله نویس سرویس کردن می گن داری دروغ می گی.

محمد حافظ
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۸:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  نغمه خوش

من معدل کارشناسی م ۱۴ ارشدم ۱۶ سال های دور خیلی سخت بود نه نت نه امکانات نه نمره الکی

نغمه خوش
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۵:۰۲ ب٫ظ

برنامه ریزی یه سال ما رو با سلایق عجیبشون به باد می دن.
می گن۱۷.۵۰ بعد میشه ۱۹
ادم میمونه چی بگه

محمد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۶:۵۹ ب٫ظ
پاسخ به  نغمه خوش

کی گفت شده ۱۹؟ من با ۱۸ دعوت شدم

نغمه خوش
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۷:۱۵ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

رشته به رشته فرق داره جناب دکتر آینده

آرزو
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  محمد

رشته با رشته فرق میکنه. چون تو قبول شدی دلیل نمیشه حرف بقیه اشتباه باشه!

نغمه خوش
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۵:۰۰ ب٫ظ

اخه بر اساس معدل ؟
مگه پژوهش ملاک نیست
مگه دبیرستانه که معدل ۱۹ به بالا ها لوح تقدیر بگیرن.
مرد یا زن حسابی یه بار شرط ۱۷.۵۰ گذاشته دوباره دبه کرده گفته ۱۹.
اینم طبیعیه کسایی که ۱۹ به بالا هستن که بال در میارن از شادی، چون زیر ۱۹ ها جاشون رو تنگ کردن هههههه

sa
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۵:۳۱ ب٫ظ
پاسخ به  نغمه خوش

بالای ۱۹ همگی دعوت نشدن ک

نغمه
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۷:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  sa

چون که همه واحد هارو انتخاب نکردن

امیر
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۴:۵۲ ب٫ظ

این کار دانشگاه ازاد غیر قانونی هست شرایط اولیه نمیتونه حد نصاب رو مشخص کنه وقتی هنوز رزومه ای نگرفتن باید دیوان شکایت کنیم

محمدرضا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۴:۴۲ ب٫ظ

استعداد درخشان هم باید اون فرم صلاحیت رو بخریم؟ تاریخ مصاحبه چه زمانیه؟

هدایت
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۴:۳۶ ب٫ظ

خداوکیلی این چه وضعشه؟؟؟؟؟
موقع انتخاب رشته میگن تا ۵ سال گذشته باشه میتونید انتخاب رشته کنید؛ بعد الان که نتایج اومده نوشته شما مجاز نیستید، چون وزیر علوم دستور داده که باید ۴ سال گذشته باشه!!!
بعدم نوشته شماره شبات رو بزار تا پول رو واریز کنیم برات؛ شماره شبا میزنی، باز ارور میده بهت!!!
مملکت که نیست….

ارسنالی باشی عدم حد نصاب هم باشی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۴:۲۹ ب٫ظ

دانشگاه ازاد توقع این شیرین کاریو از تو نداشتم.
ناراحتم کردی.

کافئین
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۳:۴۱ ب٫ظ

من زنگ زدم گفتن حدنصاب نرسیدی سال بعد هم ثبت نام کن تا باز هم به حد نصاب نرسی ولی حداقل یه پولی به ما می رسونی.

خودتم زندگیت از یکنواختی در میاد و مهیج میشه.
منم گفتم.
باشه، حتما،
ارزوی من تحصیل در دانشگاه ازاد هستش.

ارسنالی شکست خورده
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۳:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  کافئین

مشکل من اینه چرا اینا فرصت حضور در مصاحبه رو ندادن یعنی اونی که معدلش ۱۹ باشه در پژوهش از اونی که ۱۸ بهتره؟
مگه دکتری ملاک توان پژوهشی نیست.
حالا بماند که معدل۱۹‌.۵۰ ازاد واقعا از معدل ۱۸ شهید بهشتی بهتره؟

ایران
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۴:۱۶ ب٫ظ

چرا واقعا فکر میکنید کسی که توی آزاد ۱۹.۵۰ مثلا شده یعنی زحمت نکشیده و حقش نیست؟
فرق عمده آزاد با دولتی واقعا هزینست !
والا اکثر استادای ما از علامه و بهشتی و تهران هستند!
چه بسا که علوم تحقیقات از خیلی از دولتی های شهرستان هم رتبه بالاتری داره.
توی علوم تحقیقات رشته های بسیار سخت دانشجوی دکتری با رتبه تک رقمی در حال تحصیل هستند.
دانشجو در هر دانشگاهی که باشه باید زحمت بکشه که معدلش بالا باشه.
همون بهشتی که میفرمایید من دوستم در بهشتی رشته روانشناسی معدلش ۱۹.۸۰هست و دعوت به مصاحبه هم شده.
پس لطفاً اگر دعوت نشدین نندازین گردن اینکه حق معدل بالای دانشگاه آزادی نیست که دعوت بشه،حق من هست چون دولتی خوندم:))
کسی که دولتی خونده خونش رنگی تر نیست واقعاً، درسته زحمت کشیدید دانشگاه دولتی قبول شدید و مجانی هم تحصیل کردید و با استادای خوبی هم بودید..!
ولی دیگه بیان بعضی چیزا درست نیست و تحقیر کردن کسانی که آزاد درس خوندن شمارو بالا نمیاره…

ارسنالی شکست خورده
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۴:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

لیسانسم رو از ازاد مشهد گرفتم با۱۹.۸۷
ارشدم رو هم ۱۸ از دولتی سطح الف
بین محیط دولتی و ازاد یک دنیا فاصله است. اره صندلی همون صندلی ولی سطح اموزش یه چیز دیگست(استثنا هم داریم ولی بایه گل بهار نمیشه)
در ضمن اینکه کسی قبول شده افرین که قبول شده
من حرفم اینه که اگه ۱۹ به بالا قبول می کنن پس شرط ۱۷.۵۰ برای چیه

چرا فرصت مصاحبه رو از معدل ۱۷.۵۰تا۱۹ گرفتن؟؟؟

ایران
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۵:۳۶ ب٫ظ

من متنتونو که خوندم برداشتم این بود که مقایسه کردین اگر اشتباه متوجه شدم عذر میخوام.
کلاً توی ایران خیلی ظلم در حق دانشجوها و داوطلبین میشه!
من ۱ سال تمام درس خوندم از زندگی‌ و … افتادم و آخرم دانشگاهی که دوست داشتم دعوت نشدم.
یکی از آشناها هیچی نخوند عشق و حال کرد
رفت کنکور داد با سهمیه رتبش از ۳ رقمی شد دورقمی زیر ۲۰ و اون دانشگاهی که هدف من بود دعوت به مصاحبه شد.
چقدر کسایی هستند مثل من
مثل شما
که شاید از لحاظ بار علمی و به قول شما پژوهشی سطحشون بالا باشه ولی خوب این فرصت و یا بهمون نمیدن یا جامونو کسایی میگیرن که شاید لایقش نیستند…

ارسنالی شکست خورده
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۴:۴۲ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

من نمیگم زحمت نکشیده یا مفتی نمر ه گرفته. مدرک دانشگاهی به هر حال مدرکه دانشگاه زیاد اثر نداره
من میگم ۱۹.۵۰ ازاد ایا ۱۸ دانشگاه رتبه الف یکی محسوب میشه یا نه

ناشناس
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۴:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

بنده خدا توهین نکرده هر چیزی رو به خودتون نگیرین میگه چرا معدل زیر ۱۹ رو ادم حساب نکردن در حالی که اساتید ازاد در نمره دهی اون سخت گیری اساتید دولتی رو ندارند.
الان اونی ‌که ارشد یه ازاد با رتبه پایین رو ۱۹.۵۰ داره با اونی که ۱۸ رتبه الف هست ، آیا بی انصافی نیست؟
یا اصلا چرا دعوت نشده جا کسی رو اشغال نکرده که.

برگه نم کشیده
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۴:۵۴ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

دوست شما مبارکش
بالای ۱۷.۵۰ چرا دعوت نشده؟

ایران
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۵:۳۹ ب٫ظ

کلاً سیاست همه دانشگاه هاست که میگن از معدل ۱۷ که هزینرو بگیرن ولی ۱۹ به بالاهارو و حتی بالاتر و قبول میکنند.
الان رشته خودم کنکور با آزمون هم یه سری دولتی ها دعوت کردن ولی مطمئنم فقط میخوان هزینه بگیرن چون خیلی رتبه های بهتر از منم دعوت شدن…

برگه نم کشیده
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۷:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

خیر مخالفم اگه از همون دانشگاه مدرک گرفته باشین همین که ۱۷ بالاتر باشین کارو رامیندازه
بعضی دولتی ها هم حرفه ای و درست عمل می کنند و صرفا کار پژوهشی یعنی مقاله و پایان نامه رو اولویت میدن

در ضمن دانشگاه ازاد کلا یکسری رو حذف کرده کلا و فرصت چند دقیقه مکالمه رو هم نداده .

علی
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۱:۱۸ ق٫ظ

من پذیرش استعداد سال قبل آزاد شمال هستم . کلا یک نفر استعداد گرفتن اونم من هستم . باقی دوستان همکلاسی که ۷ نفرند ارشد علم و صنعت و بهشتی و هنرهای زیبا و فقط یک نفر آزاد اون هم علوم تحقیقات هستند . کی گفته به شما دانشگاه آزاد شانس بیشتری داره ؟!

t
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۳:۳۳ ب٫ظ

سلام کجا باید نتیجه را ببینم لینکش لطف میکنید ؟

مشاوره
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۳:۳۱ ب٫ظ

من اینو زورم میاد که دانشگاه دولتی که خوندم استعداد درخشان دعوت شدم.
ولی ازاد نه
اینا دیگه رد دادن کلا

دکی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۴:۱۹ ب٫ظ
پاسخ به  مشاوره

سطح خیلی از دانشگاه های سراسری از ازاد تهران پایین تره ، خواستی ایمیلت بزار دعوتت مکنم دانشگاه ببینی

ارسنالی شکست خورده
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۴:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکی

علوم تحقیقات و تهران مرکز خوبه قبول دارم ولی بقیشون چی
الان ازاد همدان از دولتی ملایر هم بالاتر نیست.

دکی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۵:۲۳ ب٫ظ

خیر در رشته های فنی ، علوم تحقیقات ، تهران غرب و تهرا مرکز اساتیدش عالیه

سابقا آرسنالی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۶:۵۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکی

دانشگاه رو ملاک می زارن دانشکده اهمیتی نداره که در چه رتبه ای باشه
کسی که مدرک بهشتی یا علامه رو داره رو که نمیگن بیا ببینم دانشکده محل تحصیلت کجا بوده

دکی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۵:۲۳ ب٫ظ

همچنین تهران جنوب

مشاوره
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۴:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  دکی

سطح رو بی خیال
ازاد و غیرانتفاعی راحت تر نمره میدن
خودم تجربه غیر انتفاعی و دولتی رو دارم

دکی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۷:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  مشاوره

کدوم‌ ازاد؟

دانیال
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۳:۲۷ ب٫ظ

دکتری با ازمون وقتی حد نصاب می زارن و سنجش تراز میده بیرون یعنی اینکه اخرین فرد مجاز به انتخاب رشته قادر به شرکت در مصاحبه بدترین رشته و دانشگاه حیطه خودش هستش .
نه اینکه انتخاب رشته فرمالیته بشه.

مشاوره
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۳:۳۷ ب٫ظ
پاسخ به  دانیال

اره درسته الان فرق اونی که معدل۱۵ داره شرکت نکرده و اونی که ۱۸ و شرکت کرده و رد شده چیه؟هیچی
شرط معدل ۱۷.۵۰ برای چیه پس اگه دارن ۱۹ رو هم رد می کنن

دانیال
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۳:۲۰ ب٫ظ

کسایی که ارشدتون دولتی بوده
شما رو هم همینطوری دعوت کردن برای پر کردن صحنه
کلا از دانشجو خودشون انتخاب میکنن
در کل زیاد امید نداشته باشین

دکتر
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۳:۱۷ ب٫ظ

دانشگاه ازاد: همینم که هستم
پولتونو می گیرم وبعدش از استینم یه شرط جدید در میارم.

ارسنالیه شکست خورده
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۳:۰۹ ب٫ظ

الان واقعا کی در این زمینه مسئوله؟
وقتی معدل۱۷.۵۱ در خوابش هم به حد نصاب نمی رسه پس چرا ازاد داره پول می گیره برای ثبت نام. هیییییییی
اسم این کار ازاد چی می تونه باشه

استعداد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۳:۰۶ ب٫ظ

سال قبل هم ازاد در دکتری با ازمون ترازها رو برد بالا

استعداد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۳:۰۵ ب٫ظ

من: وقتی حد نصاب داری پس چرا شرط معدل گذاشتی؟
ازاد: دلم خواست، پول خوبه، هر کاری دلت می خواد بکن

نیما
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۲:۵۹ ب٫ظ

چرا وقتی میخوام ودرد بشم میزنه اطلاعات شما صحیح نمیباشد ؟
برای بقیه هم این مشکل وجود داشته ؟

پریسا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۲:۳۰ ب٫ظ

خیلی ناراحت شدم ، امتیاز رو به چی دادن وقتی معدل ۱۸ هست و پایان نامه ۲۰

استعداد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۳:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  پریسا

زورشون اومده با تعداد بیشتر ی مصاحبه داشته باشن چون خسته می شدن و خیلی زحمت می کشیدن.
پس تعداد کم دعوت کردن.
دانشگاه ازاد باید در مورد شرط معدل ۱۷.۵۰ توضیح بده که چرا بابت این شرط گفته بیاین پول مفت به من بدین

دانیال
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۳:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  استعداد

دقیقا ما به سختی پول به دست میاریم که تقدیم کنیم به ازاد که بعدش مصاحبه کننده ازاد برای اینکه اب تو دلش تکون نخوره بگه فقط فلان تعداد دعوت بشه.
افرین به کارمندان زحمت کش و پر تلاش ازاد.
دانشگاه ازاد الگو ی سعی و تلاش تمام دانشگاه های جهان هستش

سعید
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۲:۱۶ ب٫ظ

سال بعد بعد هم باید بدم سربازی

سعید
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۲:۱۶ ب٫ظ

خب از اول شرط معدل رو بالاتر قرار می دادن که ما با امید واهی ثبت نام نکنیم.
اولویت من استعداد بود و ازمون هم شرکت نکردم.
با این کاراشون تر می زنن به زندگی ما.
سازمان سنجش هم که خوابه.

Ff
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۲:۱۳ ب٫ظ

سلام
میشه اعتراض کرد؟

Ff
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۲:۰۹ ب٫ظ

شماره تماس سنجش رو دارید؟

Ff
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۲:۰۸ ب٫ظ

سلام
چطور باید اعتراض کنیم

دکتری
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۵۳ ب٫ظ

الان من یک سوال دارم:
دانشجوهای خود دانشگاه ازاد در مقطع ارشد هم عدم حد نصاب دارن یا اینکه صرفا برای غیر خودی ها هستش؟

مریم
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

ببینید به دانشگاه ربطی نداره، غربالگری مرحله اول، صرفا با معدل است، هرچی معدل بالاتر شانس دعوت به مصاحبه بیش‌تره، هر واحد هم نهایت ۷ نفر دعوت به مصاحبه می‌شن، یک نفر که مصاحبه و رزومه قوی‌تری داره پذیرفته.

دکتری
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۴۴ ب٫ظ

کسی که پایان نامشو دفاع کرده دعوت نشده
ولی اونی که دفاع نکرده دعوت شده

بخندیم یا نه ؟

آرزو
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۲:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  دکتری

دقیقا. تازه هم روانشناسی ۱ و هم روانشناسی ۲ قبول شدن!

استعداد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۳۵ ب٫ظ

دانشگاه ازاد ورژن جدید:
قبل واریز پول: دانشجو محترم با معدل ۱۷.۵۰ پول بده
بعد واریز پول: دانشجو نامحترم از قیافت بدم میاد پس ردت می کنم.

استعداد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۲۱ ب٫ظ

الانم که تلفن جواب نمی دن

رادان
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۱۶ ب٫ظ

معدل کارشناسی هم لحاظ میشه؟؟؟

حیدر
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۱۱ ب٫ظ

عدم حد نصاب چرا هست اینجا ، مگه با آزمونه؟

رزیتا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۰۵ ب٫ظ

این امتیازات دقیقا از کجا اومدن.فقط برا پول ثیتنام گفتن شرکت کنید استعداد درخشان که بعدا همه رو مردود اعلام کنن .عدم کدوم حد نصاب؟با چه معیاری غیر از معدل؟

استعداد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  رزیتا

اصلا حد نصاب مطرح نباید بشه که ، مگه با ازمونه؟
استعداد صرفا با کارهای پژوهشی هستش.
یعنی الان دانشجو های ارشد ازاد هم عدم حد نصاب دارن برای دکتری؟
دانشگاه ازاد جایی در مورد حد نصاب نگفته البته نیاز به پول هم بی تاثیر نیست
با اینده مردم بازی می کنن

سارا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  رزیتا

فکر میکنم معدل و نمره پایان نامه باشه

دکتری
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۵۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

دانشگاه ازاد اصلا اعلام نکرده که استعداد حد نصاب داره
کلا مدرک تحصیلیمون رو استعلام می گیرن و تمام
این کارشون … هستش

دکتری
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۴۸ ب٫ظ
پاسخ به  رزیتا

اصلا حد نصاب یعنی چی؟خودشون اختراع کردن.
سه تا شرط داشته که باید رعایت میشده
جالب اینه که دفاع پایان نامه شرطه ولی کسی که دفاع نکرده رو هم قبول کردن

بعد معدل بالای ۱۹ رو هم در روانشناسی عمومی رد کردن در حالی که این گرایش بیشترین صندلی رو داره

پلانکتون
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۲:۱۴ ب٫ظ
پاسخ به  رزیتا

پول پول پول
آسایش دانشگاه ازاد در این سه کلمه است.

حداقل می تو نستن معدل علوم انسانی ها رو ۱۸.۵۰ بزارن
۱۷.۵۰ گذاشتن که به پول مفت برسن

parisa
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۴:۱۱ ب٫ظ
پاسخ به  رزیتا

دقیقا منم موندم از روی چی گفتن عدم حدنصاب؟!

میثم
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

حد نصاب یعنی چی؟
مگه نباید معدل۱۷.۵۰ بالاتر باشه و پایان نامه رو دفاع کرده باشیم.
نمره پایان نامه من ۱۹ به بالا هستش

شکیبا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۵۲ ب٫ظ

من با معدل ۱۸/۹۷ روانشناسی پارسال دعوت شدم امسال همه رو زده عدم حد نصاب واقعا مسخرست

استعداد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  شکیبا

با معدل ۱۹ به بالا هم رد کردن
خب مرد حسابی بگو اونایی که دلم می خواد قبول می کنم دیگه

کریم
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  شکیبا

سوپرایزت کرده
که هیجان داشته باشی

دکتری
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۴۹ ب٫ظ
پاسخ به  شکیبا

پنهانی در شرایط ازمون تغییراتی اعمال کردن
که بعید می دونم کاری از ما بر بیاد چون در مرحله بعد واریز پول هستیم

رها
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۵۰ ب٫ظ

من هم عدم حد نصاب برام زده و تماس که گرفتم گفتن تعداد پذیرش در حد یکی دو نفر هست و هرکه معدل بالاتری داشته،برای مصاحبه دعوت شده

،اهیی
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۸:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  رها

شماره تماسشون رو میشه بزارید؟

Mobina
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۵ ب٫ظ

مسخره ست واقعا وقت مونو گذاشتیم واسه استعداد درخشان…با معدل ۱۹/۴۴ و پایان نامه ۱۹/۹۵ روانشناسی عمومی دعوت نشدم،تربیتی دعوت به مصاحبه شدم…جالبه واقعا

علی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mobina

اعتراض کنیم

امیر
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۴:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

دقیقا باید اعتراض کنیم از اول بگن چه معدل هایی رو میگیرن که تکلیفمون رو بدونیم

سارا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Mobina

تربیتی تهران دعوت شدید؟

سینا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

تکلیف اونایی که باید شهریور دفاع کنن چی‌میشه خب؟

،اهیی
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۸:۰۳ ب٫ظ
پاسخ به  سینا

از لیست مصاحبه شونده ها احتمالا حذف میشیم چون باید قبل مصاحبه دفاع بشه

هدی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۳ ب٫ظ

چرا وارد نمیشه؟

سینا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

حد نصاب دیگه چیه ؟ مگه بدون آزمون حد نصاب میخواد؟
من با معدل ۱۸ فقط دوتا دعوت به مصاحبه دارم اونم مشروط

هدی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۰ ب٫ظ

جواااااب

هدی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

چرا وارد نمیشه میگهاطلاعات صحیح نیست!!!!!!!

Hossein
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۲:۲۵ ب٫ظ
پاسخ به  هدی

برای منم میزنه نمیدونم مشکل چیه راه حل فهمیدید میشه همینجا اطلاع بدید؟

زهرا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۳۹ ب٫ظ

منبع معدل ۱۸/۸۷ نمره پایان نامه ۱۹/۸۰ پذیرش نشدم.همش زده عدم حد نصاب

رها
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۳۷ ب٫ظ

اینهمه منتظر موندیم و حالا زده عدم کسب نمره حد نصاب!
یه عده ای میگن چون ریز نمرات و معدل بدون مهر دانشگاه بارگزاری کردیم،این اتفاق افتاده

پریسا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۲:۲۶ ب٫ظ
پاسخ به  رها

برا من مهر هم داشت

دکتر نیکوجی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۳:۰۰ ب٫ظ
پاسخ به  رها

بدون مهر باشه گیر نمی دن
با مهر گرفتن درسر داره
هر داتشگاهی نمی ده

mohadeseh
خرداد ۱۳, ۱۴۰۵ ۱:۴۲ ق٫ظ
پاسخ به  رها

بستگی ب تراز داره..شاید دانشگاهی ک میخواستین چون ظرفیت زیاد نیس مسلما کسایی ک معدلشون بالاتره قبول میشن

mohadeseh
خرداد ۱۳, ۱۴۰۵ ۱:۴۳ ق٫ظ
پاسخ به  رها

ربطی ب مهر نداره.. بنده خودم مهر نکرده ثبت کردم ولی ۵ تا دانشگاه به مصاحبه دعوت شدم

رضا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۳۳ ب٫ظ

معدل ۱۹.۰۴ پایان نامه ۱۹.۵ رشته مالی حد نصاب دانشگاه های تهران ۵۰۰۰ بود من ۵۹۵۰ آوردم.به امید موفقیت تمامی دوستان

فاطمه
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۲۸ ب٫ظ

چرا همرو زده عدم حدنصاب

الهام
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

اره دلیلش چیه

Hhhh
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۲۷ ب٫ظ

برای من همشو زده دعوت به مصاحبه شدم ولی مشروط
میگ باید ریزنمرات حاوی معدل و نمره پایان نامرو بارگزاری کنی
خب من هنوز دفاع نکردم نمره ای ندارم بابت پایان نامه
ینی اگ چیزی در خصوص پایان نامه بارگزاری نکنم باید چیکار کنمکسی میدونه

آرزو
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۷ ب٫ظ
پاسخ به  Hhhh

شما که دفاع نکردی، بیخود کردی ثبت نام کردی جای بقیه رو گرفتی! نمیدونی باید فارغ التحصیل بشی بعد ثبت نام کنی؟ واقعا متاسف ام برات!

،اهیی
خرداد ۱۱, ۱۴۰۵ ۸:۰۵ ب٫ظ
پاسخ به  آرزو

این چ وضع حرف زدنه چرا ب شما فشار اومده :/

ایران
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  Hhhh

شما باید فارغ التحصیل شده باشی که بتونی در استعداد درخشان شرکت کنی.
که شامل نمره پایان نامه و ریزنمرات هم‌میشه.
ولی بازم برای اطمینان پرس و جو کن.
ما پارسال دفاع نکرده بودیم گفتن نمیتونین استعداد شرکت کنین

سارا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۵۸ ب٫ظ
پاسخ به  Hhhh

سلام، پارسال من هنوز فارع التحصیل نشده بودم و دفاع هم نکرده بودم وقتی استعداد ثبت نام کردم جواب دعوت به مصاحبه برای من نیامد، نوشت شما فارغ التحصیل نشدید، ولی احتمالا امسال قانونشون تغییر کرده چون به شما اینو نگفتند، ولی نمیدونم امسال چطوری هست پیگیری کنید

بی نام
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۱۲ ب٫ظ
پاسخ به  Hhhh

شما از اول اصلا مجاز به ثبت نام استعداد درخشان نبودید چون شرط ثبت نام دفاع و نمره پایان نامه ست انشاءالله برای سال بعد ثبت نام کنید

داوطلب
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  Hhhh

دقیقا منم همینطور، همه رو دعوت به مصاحبه مشروط شدم و هنوز دفاع نکردم… چه راهکاری وجود داره؟

مریم
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۷:۳۸ ب٫ظ
پاسخ به  Hhhh

شما برای چی ثبت نام کردی وقتی فارغ‌التحصیل نشدی!!!

احمدی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۲۶ ب٫ظ

چرا سایت باز نمی کنه دوستان

استعداد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

عدم حد نصاب!
چه جالب
چطوری آخه مدرک ارشد و ریز نمرمو قرار دادم
معدلمم ۱۷.۵۵ از دانشگاه رتبه ب هستش

sa
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  استعداد

مدرک ارشد و ریزنمرتو کجا قراردادی؟ مگه باید قرار میدادیم جایی؟

sa
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  استعداد

مگه جایی بود بارگذاری کنی استعداد درخشان هنوز جلوش باز نشده که

استعداد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۱۸ ب٫ظ
پاسخ به  sa

ثبت نام اولیه که منجر به اعلام این نتیجه شده

رزیتا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۰۶ ب٫ظ
پاسخ به  استعداد

من با معدل بالای۱۹ همه رو عدم حد نصاب زده .کدوم نصاب؟؟؟؟؟؟؟؟؟

استعداد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۲۱ ب٫ظ
پاسخ به  رزیتا

منم همینو میگم
اصلا مگه ملاک معدل بالای هفدونیم نیست مگه و ۱۷ پایان نامه
خودشونو گیر اوردن؟

sa
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  رزیتا

علتش اینه معدلای بالاتر از ماهم بودن واس همین حد نصاب شدیم

پلانکتون
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۲:۰۸ ب٫ظ
پاسخ به  sa

مگه سه تا شرط ثبت نام باشه مگه اوکیه نیست
کیفیت دانشجو را در مصاحبه بسنجند.

مریم
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  رزیتا

یعنی از مدل شما خیلی معدل‌های بالاتری بوده، هر واحد ۶ الی ۷ نفر دعوت به مصاحبه می‌شن، ۱ نفر پذیرفته می‌شه.

سارا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۱۲ ب٫ظ

دوستان رشته روانشناسی اینجا هستند؟

فاطمه
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

بله من هستم.اما هنوز موفق نشدم وارد سایت بشم.وارد نمیشه اصلا

استعداد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۳ ب٫ظ
پاسخ به  فاطمه

اعداد رو انگلیسی
و مجموعه رو هم اگه عمومی هستین ۲ وارد کنید

استعداد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۲۳ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

بفرمایید

سارا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  استعداد

ممنون، رشته روان شناسی/واحد علوم و تحقیقات، قسمت حد نصاب، چه عددی نوشته؟

استعداد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۱۶ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

زرنگ بازی دانشگاه ازاد هستش!
پول رو که گرفته بعدش به کتف چپش گرفته.
فایل راهنمای انتخاب رشته حرفی از حد نصاب نزده فقط گفته شرایط اینه.

ساره
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۵۰ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

حد نصاب ها همه گرایش ها تهران ۸۰۰۰ به بالاست و احتمالا معدل های ۱۹/۹۰ به بالا دعوت شدن

سارا
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۴۵ ب٫ظ
پاسخ به  استعداد

حد نصاب ۸۰۰۰ نوشته، شما هم امتیازتون در روان شناسی کد ۱ با روان شناسی کد ۲ متفاوت بود؟ امتیاز من در دو گروه متفاوت بود، تعجب کردم نمره معدلم و پایان نامم که تفاوتی نداره

استعداد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۳:۰۲ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

من کد ۲ رو شرکت کردم

ساره
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۴:۲۷ ب٫ظ
پاسخ به  سارا

شما حد نصاب برای کدوم واحد آوردید روانشناسی ۲؟

sa
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۰۷ ب٫ظ

سلام ما که چیزی بارگذاری نکردیم واس استعداد درخشان این امتیاز از کجا اومده؟ عدم حد نصاب چرا ما که چیزی فعلا بارگذاری نکردیم

استعداد
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۲۴ ب٫ظ
پاسخ به  sa

من همینو میگم
استعداد درخشان یا شرایطشو داریم یا نداریم دیگه حد نصاب این وسط چیه نمی دونم

ایران
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۵۲ ب٫ظ
پاسخ به  sa

دوستان امتیاز شامل معدلتون و نمره پایان نامتون هست که بسته نمره هرکس امتیازش تعلق میگیره
حد نصاب هم مثل همون تراز دانشگاه هاست که تا چه امتیازی و هر دانشگاه دعوت به مصاحبه میکنه.
مثلا اگر حدنصاب دانشگاه ۷۵۰۰ باشه
امتیاز شما ۷۴۰۰ باشه دعوت نمیشین
ولی اگر ۷۵۰۰ به بالا باشه دعوت میشین

sa
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۵:۳۳ ب٫ظ
پاسخ به  ایران

من معدلم بالای ۱۹ و پایان نامم هم ۲٠ ولی دعوت نشدم

فاطمه
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۰۱ ب٫ظ

دوستان چرا وارد سایت نمیشه اصلا

رضا مهر
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۵۹ ق٫ظ

سلام من هرچی میزنم میگه اطلاعات وارد شده صحیح نیست در حالی که درسته

Hossein
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۲:۳۶ ب٫ظ
پاسخ به  رضا مهر

منن همین مشکل رو دارم بی زحمت بگید حل شد یا نه

ساره
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۵۳ ق٫ظ

گروه روانشناسی ۲ تراز بالینی علوم و تحقیقات ۸۲۰۰! عمومی های واحد های تهران همه ۸۰۰۰! چقدر حد نصاب ها بالاست!
کیا روانشناسی۲ بدون آزمون رو دعوت شدن؟ چی و کجا دعوت شدید و معدلتون چقدر بوده؟

sa
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۲:۴۶ ب٫ظ
پاسخ به  ساره

مال من تراز نوشته ۵۸٠٠ درحالی که معدلم ۱۹ به بالاست یکیم ما چیزی بارگذاری نکردیم که امتیاز وارد شده

داوطلب
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۴۶ ق٫ظ

ادمین سایت لطفا مقداری توضیح بده.
این عدم حد نصاب طبیعیه؟
با چه معیاری؟

علی
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۴۴ ق٫ظ

سلام الان من که پایان نامه هنوز دفاع نکردم
و تا شهریور باید دفاع کنم و نمره ای ندارم
ترم بهمن میشم؟ لطفا دوستانی که اطلاع دارند بفرمایید

بی نام
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱:۱۳ ب٫ظ
پاسخ به  علی

شما اصلا مجاز به ثبت نام نبودید برای ثبت نام باید حتما دفاع کرده باشید و نمره دفاع ثبت شده باشه

داوطلب
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

این عدم حد نصاب چیه دیگه؟
مگه نباید صرفا با مدارک گواهی موقت و ریز نمره ملاک باشه؟

الهام
خرداد ۱۰, ۱۴۰۵ ۱۱:۱۷ ق٫ظ

چقد مسخره ،از منو همش زده عدم حد نصابدیگه دانشگاه آزادم آدم شده